Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Sencor SRV 4000GD
Diskuze Robotický vysavač Sencor SRV 4000GD
Jakub (22. 01. 2024 13:44)
V záruce už není.
Lze někde nechat upravit.
Lukáš (23. 01. 2024 08:48)
Dobrý den, zřejmě bude problém s pohonem kola a bude třeba řešit servisní opravou.
Věroslav (22. 11. 2023 11:23)
Lukáš (22. 11. 2023 11:28)
Dobrý den, zřejmě bude problém s pohonem kartáče a bude třeba řešit servisní opravou.
Brody (14. 09. 2023 15:32)
Lukáš (14. 09. 2023 15:34)
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o závadu v základní desce. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční opravy si nejsem jistý jestli se vyplatí ještě opravovat.
Mira (28. 10. 2023 15:00)
Helena (15. 05. 2023 16:17)
Lukáš (15. 05. 2023 16:22)
Dobrý den, po 16 měsích již může docházet ke ztrátě kapacity baterie to je naprosto normální. Doporučíme ponechat dobíjecí stanici zapnutou. Robot tak bude vždy připraven nabitý k úklidu.
Tereza (05. 03. 2023 17:04)
Lukáš (06. 03. 2023 08:43)
Dobrý den, postup pro zapnutí hlasových hlášení je uvedeno v manuálu na straně 11.
Boris (11. 02. 2023 14:37)
Mirek (24. 03. 2024 08:45)
Lukáš (13. 02. 2023 08:28)
Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat o chybu na základové desce vysavače a bude třeba jeho servisní kontrola. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat a v případě pozáruční zavady můžeme nabídnout sužby našeho servisu.
David (18. 01. 2023 12:20)
Lukáš (18. 01. 2023 13:29)
Dobrý den, bohužel tato chyba není uvedena v manuálu. Doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]
Ondřej (21. 12. 2022 08:37)
Lukáš (21. 12. 2022 08:49)
Dobrý den, do nádobky je možné dávat pouze čistou, vlažnou vodu případně vodu destilovanou. Praní mopovací textilie v pračce je možné, ale doporučíme maximálně na 40st. a bez použití aviváže.
Monika (20. 11. 2022 09:42)
dá se někde objednat krytka na nádobu na vodu.Nějak se nám ztratila.Děkuji
Lukáš (21. 11. 2022 10:48)
Dobrý den, doporučíme díl zkusit poptat přímo u výrobce: [email protected]
Petra Novotná (14. 10. 2022 11:00)
Martina (14. 10. 2022 11:02)
Dobrý den, pokud robot vykazuje nějakou závadu či poruchu, doporučili bychom řešit reklamací.
Antonín (17. 02. 2022 23:14)
Martina (18. 02. 2022 09:13)
Dobrý den, pokud se jedná o koberec s nízkým vlasem a maximální výška je 1,5 cm, nebude mít robot s přejetím problém. V případě mopování doporučujeme před koberec umístit magnetickou pásku.
Nikol (30. 11. 2021 20:06)
Předem děkuji za odpověď
Lukáš (01. 12. 2021 09:41)
Dobrý den, tento model nemá možnost mapování. Jedině zkuste zvolit režim zig zag ve kterém bude jezdit systematicky - řádkovat. Zda Vám tento režim nebude více vyhovovat.
Pomoc (01. 08. 2021 16:30)
Pomoc (01. 08. 2021 11:40)
Martina (02. 08. 2021 09:58)
Dobrý den, restart robota provedete stisknutím tlačítka A7 na ovládacím panelu, nebo tlačítkem B2, dokud neuslyšíte hlášku System rebooting, please wait. Na displeji A6 se postupně zobrazují číslice 5555 až 1111. Po restartu se robot uvede do pohotovostního režimu a na displeji se zobrazí všechny dostupné symboly. V případě, že by vaše problémy přetrvávaly, doporučili bychom zaslání robota k reklamaci.
Marian Sáreník (23. 05. 2021 12:40)
Na koľko telefónov sa môže používať apka, aby ovládanie fungovalo minimálne z dvoch mobilov?
Majo
Lukáš (24. 05. 2021 10:13)
Dobrý den, bohužel aplikaci lze aktivně využívat pouze na jednom zařízení. Robot může být spárovaný pouze s jedním uživatelským účtem. Jakmile se přihlásíte z jiného telefonu, tak na z druhého zařízení budete automaticky odhlášen.
Gabriela (14. 04. 2021 18:27)
Gabriela (14. 04. 2021 18:28)
Lukáš (15. 04. 2021 08:13)
Dobrý den, bohužel příslušenství k tomuto modelu již nemáme v nabídce. Takže u nás bohužel nelze zakoupit samotný mop.
Hanka (11. 01. 2021 21:53)
Martina (12. 01. 2021 08:46)
Dobrý den, reset robota provedete vypnutím robota, kdy přidržítehlavní tlačítko na robotovi, dokud neuslyšíte zvukový signál. Popřípadě lze na několik minut vyjmout baterii z robota. Pokud máte problém s Wi-Fi sítí, zkontrolujte, zda není slabý signál, či ho něco nemůže přerušovat.
Miloš Lefan (09. 01. 2021 00:11)
Chci se zeptat jestli se dá dokoupit těsnící gumička na filtr? Předem děkuji
Veronika (09. 01. 2021 21:31)
Dobrý den,
tesnící gumičky nenabízíme, jsou součástí filtru. Krásný den
Magdaléna (04. 01. 2021 03:49)
Lukáš (04. 01. 2021 16:37)
Dobrý den, toto se stává při poruše pohonu kola a robot se tak točí dokola. Jestliže je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovart u svého prodejce.
Soňa (22. 11. 2020 15:52)
Lukáš (23. 11. 2020 16:22)
Dobrý den, je nám líto, ale baterii v nabídce nemáme. Doporučíme obrátit se přímo na Sencor.
Hana (24. 02. 2020 16:37)
Lukáš (24. 02. 2020 16:41)
Dobrý den, s černou podlahou budou mít všechny modely robotických vysavačů problém. U Modelů iRobot Roomba lze zajistit v auorizovaném servise odpojení protipádových senzorů což problém vyřeší, ale robot pak nelze používat v místech kde hrozí jeho pád.
Jan (16. 01. 2020 10:07)
Lukáš (16. 01. 2020 10:19)
Dobrý den, po vyjmutí filtru z nádobky lze tuto nádobku omýt vodou. Tento model má navigaci za pomocí Gyro senzoru díky kterému dokáže rozpoznat prostorovou geometrii místností a úklid je tak účinnější. Robot pouze vysává a pokud na něj přiděláte mopovací podložku tak i mopuje.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.