Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 4250SL
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo D410
+ mop (2v1)
- - Dvouúrovňová filtrace
- - Funkce mopu a vysavače
- - Výška pouze 7,5 cm
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 849,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 6250BK
- - Gyroskopická navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
Sencor SRV 2230TI
- - 2v1 vysává i mopuje
- - 6 úklidových režimů
- - Snadné ovládání
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 4250SL
Magdaléna (04. 02. 2024 16:40)
Lukáš (05. 02. 2024 11:07)
Dobrý den, pokud robot nepouští vodu, tak jej doporučíme reklamovat.
BERNIE (26. 01. 2024 17:52)
mam tento vysavac dele ale poridila jsem si lepsi a jiny model a ted jsem vysavac vytahla a zapojila stanici a najednou mi hlasi nejakou chybku konkretne neumim napsat..... please botome shing save place nebo neco takoveho.
Nevite co by to mohlo byt diky tomu mi nechce rozsvitit cely vysavac
BERNIE (27. 01. 2024 13:04)
Lukáš (29. 01. 2024 09:07)
Dobrý den, dle popisu hlášení bude chyba buď ve špinavých senzorech na spodní straně robota nebo je povrch který má vysavač čistit příliš tmavý - černý povrch nedokáže robot uklízet. Případně by samozřejmě mohla být závada na těchto senzorech a chybné vyhodnocení povrchu.
Michal Strnad (22. 08. 2023 15:40)
Veronika (23. 08. 2023 18:03)
Dobrý den,
mohlo dojít k odpojení aplikace s cloudem a robotem. Vyzkoušejte reset robota, odinstalovat aplikaci a opět se spárovat s robotem. Pokud problém přetrvává, doporučujeme zaslat robota k serviní prohlídce. Krásný den
Kačka (05. 08. 2023 11:06)
Lukáš (07. 08. 2023 08:28)
Dobrý den, doporučíme vysavač vypnout na cca 30 min. hlavním tlačítkem a následně jej zapnout a vložit do nabíjecí stanice - nechat jej nabíjet. Pokud ani po té nebude možné robot spustit, tak jej doporučíme reklamovat.
Kačka (07. 08. 2023 20:57)
Lukáš (08. 08. 2023 08:06)
Dobrý den, pokud by problém přetrvával, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.
Vít (26. 07. 2023 10:17)
Děkuji za odpověď
Lukáš (26. 07. 2023 10:47)
Dobrý den, pokud se takto boční kartáček netočí, tak pod ním jsou buď nečistoty a bude třeba je odstranit nebo bude závada v jeho pohonu a bude třeba jej vyměnit. Jestliže je robot v záruce, tak doporučíme jej zaslat k reklamaci.
Radim (30. 10. 2023 16:39)
Lukáš (31. 10. 2023 09:19)
Dobrý den, pro zakoupení náhradních dílů pro tento model kontaktujte náš servis: [email protected]
Petra (05. 03. 2023 07:59)
vysavač se mi denně zapne cca v 19:00 hodin (poprvé jsme ho v tuto dobu zapli), i když je nastaveny a naplánovany uklid na 13:00. Zkoušela jsem již vysavač resetovat pomoci vyndani baterie, ale nepomohlo to.
Prosím o radu co s tím.
Děkuji
Martina (06. 03. 2023 13:45)
Dobrý den, pokud byl robot vybitý a nevyjel v určený čas, vyjíždí ihned po nabití baterie. Zkuste tedy načasování nastavit znovu. Dále zkontrolujte, jaké časové pásmo máte v mobilní aplikaci nastaveno.
Petra (06. 03. 2023 16:45)
Aplikaci nepoužíváme.
Co tedy s tím? Jak zabránit každodennímu výjezdu okolo 19:00, když to není žádoucí?
Martina (06. 03. 2023 16:47)
Dobrý den, zkuste tedy provést reset robota, popřípadě na pár minut vyjměte z robota baterii. Tím ho uvedete do továrního nastavení a vše uložené by se mělo automaticky zrušit a smazat.
Petra (06. 03. 2023 17:00)
Nevím zda tedy robota reklamovat?
Martina (06. 03. 2023 17:05)
Dobrý den, v tom případě doporučím reklamaci
Lenka (30. 01. 2023 11:10)
Lukáš (30. 01. 2023 11:16)
Dobrý den, vypadá to na problém s baterií. Pokud je robot ještě vzáruce, tak doporučíme jej reklamovat. Robot bude zkontrolován a případná závada bude opravena. V případě, že již není robot v záruce, tak doporučíme zakoupit novou baterii a vyzkoušet její výměnu. Baterii pro tento model nemáme, ale můžete zkusit poptat přímo u Sencoru.
Lenka (30. 01. 2023 11:58)
Danuše Doležalová (20. 01. 2023 13:32)
Martina (20. 01. 2023 13:36)
Dobrý den, jelikož náhradní baterie nemáme skladem, poradím kontaktovat přímo podporu Sencor.
Danuše Doležalová (21. 01. 2023 13:15)
Martina (23. 01. 2023 09:36)
Dobrý den, je nám líto, ale pokud ani výrobce náhradní baterii nemá k dispozici, pravděpodobně byl prodej ukončen.
Danuše Doležalová (23. 01. 2023 13:47)
Lukáš (23. 01. 2023 14:06)
Dobrý den, doporučíme zkusit poptat baterii u firmy Batex . Případně zkusit řešit reklamací u svého prodejce.
Jana Manhalterova (03. 01. 2023 19:51)
Lukáš (10. 01. 2023 09:58)
Dobrý den, model SRV 4250 má pouze základní mapu a zobrazuje jen čas, po který vysavač vysává. Nezobrazuje umístění vysavače. Funkci zobrazení mapy během vysávání nebo uchování mapy nabízí pouze vyšší modely našich robotických vysavačů.
MARTIN (06. 12. 2022 13:26)
Martina (06. 12. 2022 13:33)
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty robota i stanice, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistěte. kdyby problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte zákaznický servis
MARTIN (07. 12. 2022 09:55)
Dana (16. 11. 2022 12:15)
zakoupila jsem vysavač jako dárek na Vánoce pro rodinu a chtěla jsem ho zprovoznit, nastavit aplikaci atd., aby se dal hned začít používat. Začala jsem ho tedy nabíjet, při napojení na dokovací stanici mi řekl "start charging", nicméně kontrolka bliká pomalu červeně (podobně jako modrá v pohotovostním režimu) a ne růžově jak je v návodu. Kontakty se zdají být v pořádku. Tak nevím jestli je to vada, jestli se vůbec nabíjí.
Dále se aplikace nedaří spojit, wifi mám 2.4GHz, říká mi to "No devices found".
Martina (16. 11. 2022 12:30)
Dobrý den, vysavač během nabííjení má svítit růžově. To je v pořádku. Pokud se Vám nedaří robot anapárovat, zkotrnolujte, zda je wiFi signál dostatečně silný, zda v mobilním telefonu máte zapnutou WiFi a GPS, vypnutá data. Můžete vyzkoušet párování i na jiném mobilním telefonu v případě, že by přes Váš byl s párováním problém kvůli např. nějakému zabezpečení.
Dana (16. 11. 2022 12:42)
Barva při nabíjení mě zarazila, protože není růžová, ale vyloženě červená.
Martina (16. 11. 2022 12:44)
Dobrý den, zkontrolujte zda máte zapnutý hlavní vypínač robota do polohy I. Dále, zda je robot na stnici správně položen a dobíjecí kontakty na sebe doléhají.
Dana (16. 11. 2022 13:11)
Počkám, jestli se vysavač nabije a dám vám vědět. Děkuji za pomoc :)
Dana (16. 11. 2022 14:58)
Hanka (19. 10. 2022 11:19)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (19. 10. 2022 11:21)
Dobrý den, nastavení komunikace v češtině není možné.
Zdenka Koubová (01. 09. 2022 20:46)
Lukáš (02. 09. 2022 08:38)
Dobrý den, doporučujeme ponechat robot v dobíjecí stanici i po jeho plném nabití. Robot tak bude kdykoliv připraven k použití. Co se týče prostoru kolem stanice, tak toto doporučujeme dodržet kvůli správnému zajíždění robota do stanice. Není samozřejmě vyloučeno správné fungování robota i při nedodržení této vzdálenosti.
Pavlina (26. 08. 2022 22:58)
Veronika (29. 08. 2022 07:06)
Dobrý den,
reset se dělá pomocí hlavního vypínače a nebo vyjmutím baterie z robota cca na 1/2 hodiny.Dále při párování doporučujeme si vypnout data v telefonu a zkontrolovat frekvenci wifi zařízení, lze spojit pouze s 2,4Ghz a dále zkuste párování opakovat. Krásný den
Ilona (24. 08. 2022 11:02)
Martina (24. 08. 2022 11:09)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nádobku, zda není v nějakém místě poškozená a není to důvod k reklamaci.
Ilona (24. 08. 2022 19:55)
Martina (25. 08. 2022 09:08)
Dobrý den, bohužel u tohoto modelu nelze nijak regulovat průtok vody. Pokud by tedy vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci
Rudolf Darmovzal (14. 08. 2022 17:36)
Děkuji
Martina (15. 08. 2022 13:50)
Dobrý den, u tohoto modelu budete moci pomocí mobilní aplikace nastavit časování úklidu, spuštění apod. V aplikaci poté vidíte celkovou uklízenou plochu a dobu úklidu.
Adam (01. 05. 2022 20:12)
Rád bych se zeptal, zda by si servis uměl poradit s vypnutím senzorů proti pádu. Vysavač kvůli senzorům nevysaje vzorovaný koberec.
Děkuji.
Lukáš (02. 05. 2022 09:25)
Dobrý den, je nám líto, ale náš servis toto není schopen provést. Doporučíme vyzkoušet kontaktovat přímo Sencor.
Bohumila (24. 03. 2022 15:07)
je možné, že po roce používání vydrží vysavač v provozu pouhých 25 minut? Je to na reklamaci?
Děkuji za odpověď.
Martina (24. 03. 2022 15:14)
Dobrý den, kapacita baterie postupně při pravidelném používání může klesat. Robot z původních 100 min bude uklízet pouhých 40, 35 min. Důležité je správné dobíjení baterie. Robot by měl být umístěn neustále v dobíjecí stanici. Pokud by se ovšem projevila nějaká závada, nebo by robot nevysával tak, jak má, doporučili bychom reklamaci
René Krol (20. 12. 2021 20:09)
Martina (21. 12. 2021 09:01)
Dobrý den, příslušenství, které nemáme skladem, je možné objednat či dotazovat přímo na podpoře Sencor
Petra (26. 10. 2021 10:40)
Lukáš (26. 10. 2021 10:43)
Dobrý den, pokud tabletu hodíte do zásobníku na nečistoty, tak by to nemělo ničemu vadit, ale výrobce nic takového v manuálu neuvádí. Do nádobky na vodu lze používat pouze vodu nejlépe pak destilovanou.
Martteen (10. 04. 2021 11:52)
Lukáš (10. 04. 2021 12:20)
Dobrý den, u tohoto modelu lze kolečko vyjmout. Doporučujeme ho pravidelně čistit, aby robot fungoval správně.
Hana (19. 01. 2021 12:33)
Lukáš (19. 01. 2021 12:43)
Dobrý den, tento model nemá možnost detekovat magnetickou pásku.
Monika (09. 01. 2021 20:35)
Nejde mi nastavit plánovaný čas úklidu. Na ovladači nastavím aktuální čas, ale vysavač nezapipa. A tím pádem nereaguje na nastavení plánovaného úklidu. Poradíte? Děkuji
Lukáš (11. 01. 2021 10:49)
Dobrý den, potvrzení času se provádí stisknutím tlačítka CLK. Pokud Vám toto nefunguje, tak bude třeba zaslat robot k reklamaci.
Jana (08. 12. 2020 12:19)
robotický vysavač mám dva týdny a že začátku mopoval jen občas a velmi málo a teď nemopuje vůbec, tkanina je úplně suchá a nádržka na vodu plná (vše bylo očištěno podle návodu). Můžete poradit, kde může být problém?
Martina (08. 12. 2020 13:09)
Dobrý den, problém může nastat v případě používání tvrdé vody, kdy se knoty ucpou a voda tak neodchází. Pokud nemáte tvrdou vodu ve Vaší domácnosti, poradili bychom kontaktovat zákaznický servis
Jana (08. 12. 2020 16:40)
Martina (09. 12. 2020 09:30)
Dobrý den, pokud jsou knoty ztvrdlé, poznáte to tím, že Vám ze zásobníku nebude odtékat voda a mop bude suchý. Pokud máte pochyby ohledně středně tvrdé vody, doporučili byhcom používat vodu převařenou, nebo destilovanou.
Jana (15. 11. 2020 16:49)
Martin (16. 11. 2020 14:05)
Dobrý den, nádobku naplňte cca 2-3mm pod okraj.
Petr (03. 11. 2020 09:07)
je možné nalévat do nádoby na vodu nějaký přípravek na čištění. Nebo pouze vodu?
Děkuji za odpověď.
Veronika (03. 11. 2020 09:20)
Dobrý den,
mopovací nádobku lze plnit pouze čistou vodou, nejlépe měkkou, převařenou nebo destilovanou vodou, aby se nezanášela vodním kamenem. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.