Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 6250BK
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8250BK
- - Kamerová navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Skladem 4 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 9550BK
- - Laserová navigace
- - Baterie 6 400 mAh s výdrží až 200 minut
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8550BK
- - Gyroskopická navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří Kouba (09. 08. 2023 07:40)
Lukáš (09. 08. 2023 08:47)
Dobrý den, problémy by mohl být v baterii a doporučíme tak provést její výměnu za novou. Pokud by se robot po té očil jen dokola, tak by bylo třeba řešit servisní kontrolou.
Ivana (01. 08. 2023 02:51)
Lukáš (01. 08. 2023 08:31)
Dobrý den, toto je opravdu zvláštní chování robota a doporučili bychom jej reklamovat, případně můžete zkusit kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]
Soňa Brabcová (27. 05. 2023 10:19)
Lukáš (29. 05. 2023 08:27)
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Iva (01. 05. 2023 16:14)
Lukáš (02. 05. 2023 10:11)
Dobrý den, až se Vám podaří spárovat robota, tak bude možné nastavit dávkování vody. Případně můžete vznést i tento dotaz na podporu Sencor, když už budete řešit párování robota.
Iva (01. 05. 2023 14:59)
"Připojení je nestabilní operace může být zpozdena"
Nejde mi tedy ani naplánovat uklid. Tak jsem to spouštění z práce.
Je to asi týden a už mi nejde spustit přes aplikaci , spustím ručně a na telefonu pak i vidím kolik má % a že uklízí.
Nevíte proč najednou nejde spustit přes aplikaci a proč nejde naplánovat i čas úklidu?
Mám ho opravdu jen krátce., kupovala jsem ho u Vas po Velikonocich. Děkuji Iva
Lukáš (02. 05. 2023 10:10)
Dobrý den, při problému s párováním robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]
Vanek jan (30. 01. 2023 08:14)
Martina (01. 02. 2023 08:59)
Dobrý den, aplikace bude v českém jazyce, robot bude mluvit pouze anglicky.
Jiří (06. 12. 2022 17:06)
Lukáš (06. 12. 2022 17:08)
Dobrý den, při problému s párováním robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]
Andy (28. 08. 2022 23:25)
Jiří (31. 01. 2023 14:38)
Lukáš (29. 08. 2022 08:47)
Dobrý den, dle popisu bude zřejmě problém s baterií robota nebo v hlavním vypínači. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací robota, případně servisní opravou.
Zuzana Tobolová (18. 05. 2022 14:20)
Dá se s tím něco udělat nebo to je na servis? Protože se kartáč točí a pak se teprve zastaví.
Děkuji.
Martina (18. 05. 2022 14:22)
Dobrý den, pravděpodobně se nejedná o vadný boční kartáček, nýbrž o celý modul kartáčku. Zde bude nutná servisní kontrola.
Linda (26. 04. 2022 11:23)
nedaří se mi v aplikaci. Podle videa zapnu vysavač, ikonka Wi-fi bliká, ale v aplikaci vyskočí mi nejprve hláška "Zařízení, které chcete používat s aplikací SENCOR Robotics" s možností Zrušit.
A po chvíli "Nebyla nalezena žádná zařízení. Zajistěte, aby zařízení byla zapnutá a dostupná k připojení." s možnostmi Zrušit a Zkusit znovu.
Wi-fi v mobilu funguje, sedím hned vedle routeru, a vysavače.
Pomůžete, prosím?
Lukáš (26. 04. 2022 11:27)
Dobrý den, doporučíme postupovat dle tohoto videa. V případě, že ani takto nelze robot spárovat, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor.
Alžběta Pleváková (14. 04. 2022 15:32)
při vysávání se točí pouze pravý rotační kartáč, co s tím?
Díky za odpověď
Lukáš (14. 04. 2022 15:39)
Dobrý den, doporučíme sundat kartáček a vyčistit pod ním případné nečistoty. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Karel (26. 02. 2022 14:14)
Lukáš (28. 02. 2022 08:17)
Dobrý den, robot by se měl resetovat vypnutím hlavním tlačítkem. Případně lze robot vypnout a vyjmout z něj na cca 30 min baterii.
Jan Trefil (11. 02. 2022 15:34)
Lukáš (11. 02. 2022 15:36)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota.
Jiří Kouřim (20. 01. 2022 11:25)
Lukáš (20. 01. 2022 11:28)
Dobrý den, pro tento model je určena aplikace SENCOR Robotics. Připojení je zobrazeno na videu zde.
Ondřej Hnilička (14. 01. 2022 22:41)
Občas se rozjede po 15 někdy po 25 minutách. Zkoušel jsem reinstalaci appky a znovu připojit ale stále vše přetrvává. Nemáte nějaky typ, jak tuto závadu odstranit? Velice děkuji
Lukáš (17. 01. 2022 09:13)
Dobrý den, jedná se o nestandardní chování a doporučili bychom řešit reklamací robota.
Jakub Kočí (30. 12. 2021 14:16)
vysavači se přestal točit pravý rotační kartáč. Pokud za něj během vysávání lehce zatáhnu, tak se roztočí, ale běží pomaleji než levý a po chvíli se opět zastaví.
Díky za odpověď.
Lukáš (30. 12. 2021 14:20)
Dobrý den, doporučíme kartáč oddělat a očistit zde případné nečistoty. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Barbora Kalousová (14. 12. 2021 13:54)
Petra Březinová (08. 01. 2022 14:19)
Postupuji podle videa a stejně nenalezne zařízení.
Děkuji.
Lukáš (14. 12. 2021 14:03)
Dorbý den, doporučíme postupovat dle tohoto videa.
Lukáš (14. 12. 2021 14:03)
Dobrý den, doporučím prověřit zda máte Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz a vypnutá mobilní data v telefonu. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte.
Denisa (11. 11. 2021 10:45)
Martina (11. 11. 2021 10:47)
Dobrý den, v případě mopování je nutné před koberce robotovi umístit magnetickou pásku, aby se tomuto místu vyhnul.
Denisa (11. 11. 2021 12:08)
Katrin (11. 11. 2021 13:39)
Dobrý den, součástí balení je magnetická páska dlouhá 1,5m. Krásný den
Denisa (11. 11. 2021 14:14)
Martina (11. 11. 2021 16:49)
Dobrý den, detekci koberců má například model Xiaomi Roborock S7
Kateřina Frolichová (17. 05. 2021 09:19)
Lukáš (17. 05. 2021 10:51)
Dobrý den, v případě, že je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat.
Richard (14. 05. 2021 22:26)
Petra (15. 05. 2021 08:31)
Dobrý den , doporučila bych odpojit baterii na 30-60 min.
Pokud nedojde ke změně, bude nutné robota zaslat na reklamaci.
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Mlýnská 304
547 01 Náchod
Kateřina Fialová (04. 05. 2021 18:39)
Lukáš (05. 05. 2021 08:21)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vysavač vyčistit a pokud by se tímto závada neodstranila, tak řešit reklamací robota.
Kuba (02. 04. 2021 17:22)
chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak spárovat vysavač s aplikací, pokud není k dispozici pevné internetové připojení ani druhý mobilní telefon. Pokud zapnu mobilní data a hotspot, aplikace mě nepustí dál s tím, že není zapnutá wifi. Zkusil jsem tedy zapnout starý ADSL modem/router (nepřipojený k WAN) a telefon připojit k němu, v takovém případě se aplikace vůbec nespustí. Pokud změním síť z dat na wifi až po registraci do aplikace (před výběrem typu vysavače), napíše aplikace při hledání robota, že je robot vypnutý nebo spí. Přitom síť s názvem SENCORRobotics_7237CC v seznamu sítí na telefonu vidím.
Kdyby vysavač normálně fungoval, ani bych aplikaci ke štěstí nepotřeboval, ale on po chvilce vysávání něco nesrozumitelně zamumlá, rozsvítí se červeně a dál už jenom jezdí, boční kartáče se točí, ale nevysává. Když robota vypnu tlačítkem, všechny kartáče vyčistím a opět zapnu, opakuje se problém po pár minutách znovu. Přitom hlavní kartáč po chybě nevypadá zanesený, rukou s ním bez použití větší síly otočím. Zásobník prachu plný také není. Doufal jsem, že se z aplikace dozvím, co se mu vlastně nelíbí, ale bohužel.
Martina (06. 04. 2021 13:41)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili zaslání robota k reklamaci
Blanka (30. 03. 2021 10:40)
Martina (30. 03. 2021 10:44)
Dobrý den, zkontrolujte prosím správné zapojení adaptéru ve stanici, dále bychom poradili zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili byhcom robota reklamovat
Petra (21. 03. 2021 16:29)
s pozdravem Petra Tomášová
Petr V. (14. 10. 2021 00:12)
Martin (16. 11. 2021 06:53)
také jsem měl problém s motorky, po výměně problém nezmizel. Problém je na řídící desce, je nutná výměna měřících rezistorů. Pokud by někdo chtěl, mohu poradit, případně zkusit opravit...
Jiří Goldmann (15. 01. 2024 16:38)
měl bych zájem o opravu (výměnu) rezistorů.
Děkuji
pp (05. 01. 2024 22:58)
Jakub Kucko (28. 04. 2023 21:32)
Mám také problém s levým bocnim kartackem, na aliexpresu jsem si objednal nový modul, ale po vymene zadna zmena. Mohl by jste mi na email poslat nejakou radu nebo kontakt na vas? Mam sencor SRV 6250BK děkuji. Můj email [email protected]
Zoltan Tanko (28. 02. 2023 09:15)
Jarda (02. 04. 2023 10:47)
Jakub Kucko (02. 05. 2023 14:17)
Chci se zeptat, zda jste problém s bocnim kartacem vyresil. Kdyztak se mi ozvete prosim na email [email protected] dekuji
Robert Bubeníček (12. 11. 2022 12:01)
bylo by možno se s Vámi spojit ohledně informace s výměnou měřících rezistorů na řídící desce ?
Díky
Robert
Jaroslav Ryška (24. 05. 2022 17:29)
Měl jsem robota v servisu ,vrátili mi jej ,že řídící deska není v ČR dostupná .Děkuji Jarek
Milan (20. 12. 2021 19:06)
rád bych s vámi probral nabízené, můžete mě kontaktovat na mail.
Děkuji Milan
Martina (14. 10. 2021 09:32)
Dobrý den, pokud byl robot na pozáruční opravě v servisním středisku a po výměně a opravě nepracuje správně, máte nárok na reklamaci servisní opravy do 6 měsíců.
Petr (14. 10. 2021 00:15)
David (22. 03. 2021 14:57)
Lukáš (22. 03. 2021 10:19)
Dobrý den, doporučím vyčistit boční kartáčky, sundat je a vyšistit případné nečistoty pod nimi. Pokud toto nepomůže tak, vyzkoušet reset robot: Reset robotického vysavače provedete vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. V případě, že i po tom bude robot hlásit chybu, tak bude třeba přistoupit k reklmaci.
Petra (24. 03. 2021 17:47)
František Rychtář (25. 02. 2021 21:57)
Zeptám se , vysavač 2 roky v pořádku připojen na Wi-Fi , pracoval jak měl .
Teď jsme se přestěhovali , Wi-Fi pouze přemístěna , heslo stejně , síť stejná ale
Robot se nechce přihlásit za žádnou cenu .
Nevíte co stim ?
Jak se děla popropade deset vysavace ?
Katrin (26. 02. 2021 11:25)
Dobrý den, doporučujeme zkusit odinstalovat aplikaci a znovu naistalovat. Reset robotického vysavače provedete vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. Poté vložte baterii zpět a zkuste robota opět napárovat. Krásný den
Vladimír (09. 02. 2021 21:43)
Lukáš (10. 02. 2021 08:29)
Dobrý den, popisované chování robota není standardní. V režimu auto by měl uklidit celou plochu a při nárazu do překážky se robot snaží uklidit prostor kolem ní, ale pokud toto místo jíž neopustí, tak není vše v pořádku a doporučíme robot reklamovat.
Luboš (02. 02. 2021 12:30)
Martin (02. 02. 2021 12:52)
Dobrý den, pokud jste odstarnil nečostoty z kartáčku a problém stále přetrvává, doporučím Vám přinést/zaslat robota na servis/reklamaci.
Josef (01. 02. 2021 13:15)
Martin (01. 02. 2021 13:48)
Dobrý den, reset robota můžete provést vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. Poté vložte baterii zpět a zkuste robota opět zapnout.
Radek (27. 01. 2021 23:18)
Milan (26. 01. 2021 18:38)
Prosím radu, jak to vypnout. děkuji, hezký den
Martina (27. 01. 2021 10:09)
Dobrý den, poradili bychom zkusit na pár minut z robota vyjmout baterii, popřípadě můžete vyjmout i baterie z ovladače. Poté vyzkoušejte znovu. Někdy pomůže pouhý reset.
Karel Voldřich (23. 01. 2021 22:21)
Martina (25. 01. 2021 10:48)
Dobrý den, pokud ostraníte aplikaci, je potřeba provést i reset robota.
Karel Voldřich (23. 01. 2021 19:22)
Martina (25. 01. 2021 10:43)
Dobrý den, postačí, když nebudete palikace spouštet. V jiném případě lze robota odstranit přímo v mobilní aplikaci v nastavení.
Karel (25. 01. 2021 18:59)
Martina (26. 01. 2021 08:11)
Dobrý den, pokud robota opět nepapárujete, v aplikaci se Vám nezobrazí.
Karel (25. 01. 2021 17:33)
Martina (25. 01. 2021 17:44)
Dobrý den, tím provedete reset robota, kdy se robot nastaví do továrního nastavení. Vše, co bylo uložené, robotovi vymažete.
Barbora (09. 01. 2021 18:47)
mám problém s aplikaci. Aplikaci nainstaluji, sparuji se zařízením které v aplikaci vidím a po kliknutí na ikonku zařízení se celá aplikace ukončí. Mám systém iOS a zkoušeli jsme více zařízení, kde se projevuje stejný problém. Opakovane instalace jsou k ničemu. Bylo by vhodne tento problém řešit, jelikož z fór vím, ze tento problém se projevuje u mnoha uživatelů a nikdo neřeší nápravu.
Lukáš (11. 01. 2021 10:44)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Doporučíme kontaktovat přímo výrobce Sencor, případně robot s touto závadou reklamovat.
Zuzana (09. 01. 2021 18:16)
Lukáš (11. 01. 2021 10:14)
Dobrý den, doporučím robot odstranit z aplikace a znovu jej s wifi spárovat.
Marcela (05. 01. 2021 10:45)
Děkuji, hezký den
Lukáš (05. 01. 2021 10:56)
Dobrý den, pokud chcete vytáhnout adaptér ze zásuvky, tak doporučím i vypnutí robota hlavním tlačítkem. Z našich zkušeností, bychom ale doporučili robot nechat po celou dobu zapnutý v připojené dobíjecí stanici.
Jarmila Lebedová (04. 01. 2021 17:23)
Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jarmila
Lukáš (05. 01. 2021 10:47)
Dobrý den, komunikaci v češtině nastavit nelze.
Michal (01. 01. 2021 16:03)
chtěl bych se zeptat zda nevíte proč po cca 5min zahájení úklidu robot přestane uklízet, rozsvítí se červená dioda a zastaví se. To se opakuje celé x-krát. někdy se to nestane vůbec a robot krásně vysává. Dále v rezervaci úklidů se neloží žádný program. Robot sice zahlásí, že si uložil program , ale v aplikaci není nic vidět.
děkuji
mb
Aleš (02. 01. 2021 09:50)
Dobrý den, jedná se o chybu vysavače, prosíme o zaslání na reklamaci, podminky a postup viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace
Šarlota (31. 12. 2020 13:20)
koupili jsme vysavač jako dárek k Vánocům. Od včerejšího dne je na nabíječce a stále bliká červeně. Nejde spárovat s telefonem a ani s ovladačem nejde zapnout. Předem dekuji za jakoukoli radu.
Aleš (02. 01. 2021 08:55)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem, doporučujeme robotaz zaslat na reklamaci viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace Děkujeme
Šarlota (01. 01. 2021 12:28)
Blanka (30. 03. 2021 10:42)
Miroslav Dědourek (25. 12. 2020 13:35)
Martina (28. 12. 2020 14:20)
Dobrý den, aplikaci si můžete stáhnout na více telefonů. Robota lze ovšem ovládat vždy pouze z jednoho zařízení.
Simi (24. 12. 2020 00:21)
Martina (28. 12. 2020 13:36)
Dobrý den, signál Wi-Fi musí být na frekvenci 2,4GHz. Prozatím nemáme žándé informace od výrobce, že by byly nějaké problémy s aplikací.
Sim (30. 12. 2020 17:23)
Martina (30. 12. 2020 17:26)
Dobrý den, pokud by byla v plánu aktualizace, určitě by Vám přišlo oznámení. V této chvíli by měla být aplikace aktualizována na nejnovější verzi.
Róza (11. 12. 2020 09:49)
máme vysavač SRV6250BK, v aplikaci se připojil, lze ho přes ní ovládat, ale jediné co nefunguje, tak nastavit časovač (rezervaci) úklidu. Odzkoušeno na 2 telefonech, zařízením to tedy nebude. Prosím radu.
Děkuji
Martina (11. 12. 2020 10:29)
Dobrý den, poradili bychom zkusit provést odinstalaci aplikace a znovu nainstalovat. pokud by vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
Zuzana (11. 11. 2020 12:26)
Martina (11. 11. 2020 13:51)
Dobrý den, intenzita vody lze vysavači nastavit přes mobilní aplikaci. Lze nastavit až 7 intenzit vodní síly.
Jana Vopravilová (08. 01. 2022 21:14)
Martin (04. 11. 2020 12:50)
Děkuji
Martina (04. 11. 2020 13:00)
Dobrý den, pokud máte neomezená data, nemělo by být připojení k vysavači problém.
Zuzana Karchňáková (11. 10. 2020 21:11)
Marek (12. 08. 2020 18:48)
Lukáš (13. 08. 2020 11:42)
Dobrý den, robot lze sdílet s jiným uživatelským účtem. Současně lze být ale připojeni na robota pouze z jednoho telefonu.
Veronika (11. 07. 2020 11:15)
Veronika (11. 07. 2020 11:25)
Dobrý den,
může být zanesen pohon nebo sání či modul kartáče. Doporučujeme kompletně vyčistit, vyresetovat a pokud se stav nezmění, předat k servisní prohlídce. Krásný den
Miloš (09. 07. 2020 13:57)
Martina (09. 07. 2020 14:02)
Dobrý den, vysavač momentálně skladem není, Přibližný termín dodání je 9/2020.
Tomáš (06. 06. 2020 15:08)
Lukáš (08. 06. 2020 08:14)
Dobrý den, je nám líto, ale vysavač nemáme v současné době skladem a tak nemáme podle čeho vyfotit. Snad fotografie zašle některý z uživatelů. Případně bude třeba robot reklamovat u svého prodejce.
Kristýna (04. 06. 2020 06:59)
Veronika (04. 06. 2020 08:01)
Dobrý den,
kompletně robota vyčstěte a udělejte reset robota, popřípadě můžete ještě vyndat baterii z robota na 1/2 hodiny. Pokud se nic nezmění, bude muset robot do servisu. Postupujte dle reklamačního postupu, který naleznete na našich stránkách. Krásný den
Kristýna (04. 06. 2020 09:41)
Děkuji moc
Martina (04. 06. 2020 09:48)
Dobrý den, reset robota provedete podržením hlavního tlačítka ke spuštění úklidu, dokud se robot nevypne. Popřípadě můžete vyjmout na chvíli i baterii z robota.
Hana Kalinová (29. 05. 2020 15:30)
Vůbec se mi nerozsviti ani nebliká světélko na WiFi a tak vlastně nejde tel.sparovat s mobilem
Martina (29. 05. 2020 15:40)
Dobrý den, nejčastější problémy s připojením robota k Wi-Fi síti jsou :
špatná frekvence sítě místo 2,4 Ghz 5Ghz, v telefonu může být zakázaný datový přenos pro některé aplikace, při párování je třeba mít vyplá mobilní data, slabý signál Wi-Fi sítě, server může mít dočasný výpadek anebo delší odezvu, v tomto případě doporučujeme vyčkat 1-2 dny a pokusit se spárovat znovu.
Jana (24. 05. 2020 17:16)
zvažuji koupit tento výrobek a mám dotaz ohledně černého nábytku v místnosti, zda nebude narážet a jak je to s kabely na zemi.
Děkuji za Vaši odpověď.
Martina (25. 05. 2020 15:05)
Dobrý den, pokud se nejedná o lesklý nábytek, neměl by mít robot problém. Náraz robota v případě překážky je se zpomaleným dotykem. Co se týče kabelů, zde bychom doporučili nenechávat je robotovi v cestě. Popřípadě doporučujeme použít magnetickou pásku k zamezení pohybu robota.
Karel (08. 05. 2020 19:53)
Po rozbaleni a dání nabijet ho chci sparovat s mobilem, ale nedari se mi zmacknutim tlacitka off 3s zapnout wifi... Poradite?
Predem dekuji...
Karel
Tyna (29. 04. 2020 13:16)
Michal (29. 04. 2020 13:23)
Dobrý den, zeptám se, vidíte v aplikaci pouze tohoto robota? Stávalo se, že se jakoby napároval 2x a ten druhý pak toho prvního "potlačil" do offline režimu.
Denča (23. 04. 2020 15:32)
Zdeněk (23. 04. 2020 15:36)
Dobrý den,
ke stažení aplikace se dostane vyfocením QR kodu v návodu na straně 7. Název aplikace nicméně je Sencor Robotics.
Přejeme hezký den
Tomáš (03. 03. 2020 16:58)
Děkuji, Tomáš
Lukáš (04. 03. 2020 10:09)
Dobrý den, doporučím provést reinstalaci aplikace, případně odzkoušet na jiném mobilním telefonu. Pokud i tak budou problémy přetrvávat, tak doporučím zaslat k provedení diagnostiky v autorizovaném servise. Jestliže byl robot zakoupen v našem obchodě tak prosím postupujte dle informací uvedených zde.
Jana (01. 03. 2020 20:54)
"Umí" tento vysavač jezdit po tmě kvůli senzorům atd.,aby pak nebloudil?
Lukáš (02. 03. 2020 10:49)
Dobrý den, spárování na 5GHz síti nebude možné. Je třeba nastavit síť 2,4GHz. V naprosté tmě nemusí vysavač fungovat správně.
Jana (02. 03. 2020 22:15)
Lukáš (03. 03. 2020 09:28)
Nejlépe bude pokud tu 5GHz síť pro správné párování vypnete. Jakmile se robot již na správnou síť připojí, tak je již možné mít tuto síť opět plně v provozu.
Káťa (27. 02. 2020 23:35)
Předem děkuji za odpověď, Káťa.
Lukáš (28. 02. 2020 11:27)
Dobrý den,
ano mapa se vytváří v průběhu úklidu v aplikaci. Krásný den.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.