DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 6250BK

Alternativy

Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8250BK

  • - Kamerová navigace
  • - 2v1 vysává i mopuje
  • - Ovladatelný přes telefon
(46 %) 3 recenze
7 379,-
 

Skladem 4 ks
Odešleme dnes

Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 9550BK

  • - Laserová navigace
  • - Baterie 6 400 mAh s výdrží až 200 minut
  • - 2v1 vysává i mopuje
  • - Ovladatelný přes telefon
(100 %) 2 recenze
 

Prodej byl ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8550BK

  • - Gyroskopická navigace
  • - 2v1 vysává i mopuje
  • - Ovladatelný přes telefon
(96 %) 4 recenze
 

Prodej byl ukončen

Kód: 103375

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK

  • Robotický vysavač pro úklid koberců, plovoucích podlah, parket, linolea, dlažby
  • Infračervené protinárazové světlo
  • Velmi tichý chod
  • BLCD motor s dlouhou životností
  • Naváděcí systém Sencor Nav. 9.0 navádění a orientace v prostoru pomocí gyroskopu, infračervených senzorů a čidel pro detekci schodů a jiných překážek
  • Aktivní systém mapování prostoru
  • Systém dvou rotačních kartáčků a centrálního kartáče
  • 2v1 vysávání a mopování
  • Možnost nastavení až 7 intenzit vodní síly
  • Program ZigZag dokonale vyčistí prostor
  • Variabilní nastavení časovače
  • Dálkové ovládání pomocí ovladače nebo aplikace v mobilním telefonu
  • Dobíjecí stanice s možností fixace na zeď nebo nábytek
  • Automatický návrat do stanice
  • Překoná práh o výšce 1,5 cm

Představení robotického vysavače Sencor SRV 6250BK

Spolehlivě odvádím svou práci robotického vysavače SRV 6250BK v bytě, domě i na chalupě. Jsem vysoce výkonný a životnost mého BLDC motoru je obdivuhodná! Elegantním vzhledem se hodím i do moderního interiéru a super silný sací výkon si zkrátka zamilujete. Zatočím jednou pro vždy s nepořádkem na všech podlahách, aniž byste se museli ohýbat nebo trávit svůj čas vysáváním celého dom/bytu.

Představení robotického vysavače Sencor SRV 6250BK

Užijte si ovládání prostřednictvím mobilní aplikace

Sencor mi vytvořil mobilní aplikaci na míru, kde mi můžete nastavit funkce, režimy, ale také sledovat veškerý můj aktuální stav, jako je hladina baterie nebo vykonávaná činnost. Ovládejte mě z gauče, ložnice nebo z práce! Zprostředkovávám maximální komfort, ať už jste kdekoliv a pokud jste doma a nemáte po ruce telefon, sáhněte po dálkovém ovládání.

Sencor SRV 6250BK Užijte si ovládání prostřednictvím mobilní aplikace

S gyroskopickou navigací mapuji prostor pro efektivní úklid

Gyroskopický navigační systém vytváří mapu prostoru a pomáhá tak při nasměrování robotického vysavače přesně tam, kde je třeba uklízet, a nejezdit stále na stejná místa.

Sencor SRV 6250BK gyroskopická navigace

Nabízím 6 přednastavených režimů pro pečlivý úklid

Mých 6 přednastavených režimů mi slouží k různým druhům úklidu, od toho každodenního, po rychlý a intenzivní, s kterými se postarám o malý i velký nepořádek. Každopádně, důležité jsou i mé rozměry, které činní skvělých 7,9 cm. Je to ideální výška k úklidu pod gaučem, postelí a nábytkem s nožičkama. Jsou to hůře dostupná zákoutí, o kterých běžných vysavač jenom sní. Pečlivý úklid obstarávám společně s hlavním rotačním kartáčem a dvěma bočními. Likviduji i větší nepořádek, prach v koutech a rozích, chlupy, vlasy atd... Kartáče mají kvalitní konstrukci a nezanechávají na sobě vlasy, nitě, chlupy, které byste museli vymotávat. 

Pracuji s režimy

  • Režim automatického úklidu
  • Režim maximálního výkonu
  • Režim úklidu podél stěn
  • Režim úklidu oblasti o velikosti 2x2 m
  • Režim pohybu náhodným směrem
  • Režim intenzivního úklidu

Sencor SRV 6250BK Nabízím 6 přednastavených režimů pro pečlivý úklid

Naplánujte mi úklid na libovolnou dobu

S funkcí plánovaného úklidu mohu uklízet, i když nejste doma. Jednoduše mi nastavte čas i režim, kdy a jak chcete abych uklízel a po příchodu domů budou Vaše podlahy krásně čisté. 

Sencor SRV 6250BK Naplánujte mi úklid na libovolnou dobu

Vysaju a vytřu

Pro mokré vytírání používám promyšlený systém, kdy automaticky vlhčím mop během úklidu, abych setřel i zaschlé nečistoty. Nejprve vysaji nečistoty před sebou a následně za sebou vytřu na mokro i na sucho, stačí si jen vybrat.

Sencor SRV 6250BK Vysaju a vytřu

Vyhraňte mi prostor úklidu magnetickou páskou

V mém příslušenství je magnetická páska, s kterou mi jednoduše vyhraníte prostor, kam nemám jezdit, např. dětský koutek, kde si hrají děti. Mé senzory ví, kde se páska nachází a včas mě varují, abych se pásce vyhnul. Magnetická páska má super rozměry k ohraničení i pěkného kusu místa!

SRV 6250BK Vyhraňte mi prostor úklidu magnetickou páskou

HEPA filtrace

V mé zadní části se nachází nádobka na prach, která pojme hromadu nečistot. Ve sběrné nádobě je umístěn vysoce kvalitní HEPA filtr, který zachytává i ty nejmenší částečky prachu a alergenů. Údržba filtru i nádoby je velice pohodlná, stačí je vyjmout, očistit a zase vložit zpátky. Už žádné kupování sáčků, užijte si bezsáčkový provoz!

Sencor SRV 6250BK HEPA filtrace

S infračervenými senzory nespadnu ze schodů

Svou jízdu monitoruji pomocí několika infračervených senzorů. S nimi se volně pohybuji po celém bytě/domě a vyhýbám se překážkám. Jízda ze schodů není něco po čem bych toužil, tak uklidím jen místo kolem nich a jedu dál.

Sencor SRV 6250BK S infračervenými senzory nespadnu ze schodů

Vracím se zpět do nabíjecí stanice

nabíjecí stanice vyjíždím vysmejčit všechny nepořádky i na 120 min. A jelikož jsem správný robotický vysavač, vracím se k ní zpátky, a to i v případě, že mi dochází energie. Pokud potřebuji načerpat energii během úklidu, zapamatuji místo, kde jsem skončil a po nabití se k němu automaticky vrátím. Takto nejsem omezen prostorem, vysaji celý dům nebo byt.

Sencor SRV 6250BK Vracím se zpět do nabíjecí stanice

Srovnání modelů Sencor:

Robotické vysavače Sencor - srovnání

Technická specifikace:

  • Model: Sencor SRV 6250BK-EUE3
  • Barva: černá
  • Typ baterie: Li-ion
  • Kapacita baterie: 2600 mAh
  • Výdrž baterie: 120 min.
  • Hlučnost: 60 dB
  • Výška: 7,9 cm
  • Průměr vysavače: 33,5 cm
  • Hmotnost: 2,5 kg
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Kapacita odpadní nádobky: 475 ml
  • Kapacita 2v1 nádobky na vodu, prach: 230 / 240 ml
  • Filtrace: HEPA design filtr
  • Podporované typy povrchů: tvrdé povrchy (vinyl, dlažba, linoleum), nízké koberce
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: SENCOR Robotics Android / iOS

Obsah balení:

  • 1x Sencor SRV 6250BK (součástí balení je i baterie)
  • 1x Nabíjecí stanice
  • 1x Nabíjecí adaptér
  • 1x Dálkové ovládání
  • 1x Odpadní a mopovací nádobka 240, 230 ml
  • 1x Odpadní nádobka 475 ml
  • 1x Mopovací textilie
  • 1x HEPA filtr
  • 1x Magnetická páska 1,5 m
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK

Videa Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK

Příslušenství Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK

Ke stažení Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK


Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří Kouba (09. 08. 2023 07:40)
Prosím o radu. Po zapnutí se vysavač otočí dokola a potom umře.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (09. 08. 2023 08:47)

Dobrý den, problémy by mohl být v baterii a doporučíme tak provést její výměnu za novou. Pokud by se robot po té očil jen dokola, tak by bylo třeba řešit servisní kontrolou. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Ivana (01. 08. 2023 02:51)
Dobry den, driv vysavac když se nabil tak zhasl,ale teď pořad sviti zeleně. Tak je i v noci treba slyset,ze se vybije a začne znovu nabíjet a pak zas pořad sviti zelene a porad dokola.. jak ho dostat zas do "usporneho režimu"?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (01. 08. 2023 08:31)

Dobrý den, toto je opravdu zvláštní chování robota a doporučili bychom jej reklamovat, případně můžete zkusit kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected] 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Soňa Brabcová (27. 05. 2023 10:19)
Vysavač máme zhruba 3měsíce a do nedávná ještě fungoval na 100%.A teď naˇ neustále problikává červeně spínač a nelze spustit.Můžete nám poradit?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (29. 05. 2023 08:27)

Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Iva (01. 05. 2023 16:14)
Dobrý den, zda se mi, že maopovací část někdy funguje a jindy jede nasucho i když je tam voda. Co s tím? Vysavač mám 3 týdny.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (02. 05. 2023 10:11)

Dobrý den, až se Vám podaří spárovat robota, tak bude možné nastavit dávkování vody. Případně můžete vznést i tento dotaz na podporu Sencor, když už budete řešit párování robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Iva (01. 05. 2023 14:59)
Dobrý den, nam už asi 3 týdny vysavac. Pres aplikaci jsem vysavač spustila i z Oracle, i když mi to pořád píše tuto hlasku:
"Připojení je nestabilní operace může být zpozdena"
Nejde mi tedy ani naplánovat uklid. Tak jsem to spouštění z práce.
Je to asi týden a už mi nejde spustit přes aplikaci , spustím ručně a na telefonu pak i vidím kolik má % a že uklízí.
Nevíte proč najednou nejde spustit přes aplikaci a proč nejde naplánovat i čas úklidu?
Mám ho opravdu jen krátce., kupovala jsem ho u Vas po Velikonocich. Děkuji Iva
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (02. 05. 2023 10:10)

Dobrý den, při problému s párováním robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Vanek jan (30. 01. 2023 08:14)
Jak nastavit český jazyk děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (01. 02. 2023 08:59)

Dobrý den, aplikace bude v českém jazyce, robot bude mluvit pouze anglicky.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří (06. 12. 2022 17:06)
Dobrý den, vysavač jsem spároval s aplikací a vše OK, cca po týdnu se nejde připojit k vysavači, vysavač jsem resetoval a stále píše když se chci připojit k vysavači DOŠLO K CHYBĚ, děkuji za radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (06. 12. 2022 17:08)

Dobrý den, při problému s párováním robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Andy (28. 08. 2022 23:25)
Dobrý den. Po připojeni na nabiječku vysavač hlasi please turn on the power switch, i když je vysavač zaplej, hláška je vždy po uložení na nabíječku, jinak vysavač vůbec nereaguje. Jedná se o typ SRV 8250BK a bliká červene. Děkuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří (31. 01. 2023 14:38)
Dobrý den, vysavač mi hlásí tu samou chybu. Výměna baterie nepomohla. Jak jste prosím vyřešil váš problém. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (29. 08. 2022 08:47)

Dobrý den, dle popisu bude zřejmě problém s baterií robota nebo v hlavním vypínači. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací robota, případně servisní opravou. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Zuzana Tobolová (18. 05. 2022 14:20)
Zdravím, ovládám robota přes aplikaci. Nastavím si mop a intenzitu vysávání. Robot se rozjede a po chvíli se zastaví s hláškou "Přetížení pravého bočního kartáčku." a doporučení, aby se vyčistil. Čistý je (vše jsem kontrolovala), ale hláška se pořád opakuje. Pořád tam mám ten původní. Náhradní jsem ještě nevytáhla.
Dá se s tím něco udělat nebo to je na servis? Protože se kartáč točí a pak se teprve zastaví.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (18. 05. 2022 14:22)

Dobrý den, pravděpodobně se nejedná o vadný boční kartáček, nýbrž o celý modul kartáčku. Zde bude nutná servisní kontrola.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Linda (26. 04. 2022 11:23)
Dobrý den,
nedaří se mi v aplikaci. Podle videa zapnu vysavač, ikonka Wi-fi bliká, ale v aplikaci vyskočí mi nejprve hláška "Zařízení, které chcete používat s aplikací SENCOR Robotics" s možností Zrušit.
A po chvíli "Nebyla nalezena žádná zařízení. Zajistěte, aby zařízení byla zapnutá a dostupná k připojení." s možnostmi Zrušit a Zkusit znovu.
Wi-fi v mobilu funguje, sedím hned vedle routeru, a vysavače.
Pomůžete, prosím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (26. 04. 2022 11:27)

Dobrý den, doporučíme postupovat dle tohoto videa. V případě, že ani takto nelze robot spárovat, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Sencor

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Alžběta Pleváková (14. 04. 2022 15:32)
Dobrý den,
při vysávání se točí pouze pravý rotační kartáč, co s tím?
Díky za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (14. 04. 2022 15:39)

Dobrý den, doporučíme sundat kartáček a vyčistit pod ním případné nečistoty. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Karel (26. 02. 2022 14:14)
Jak provést restart vysavače.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (28. 02. 2022 08:17)

Dobrý den, robot by se měl resetovat vypnutím hlavním tlačítkem. Případně lze robot vypnout a vyjmout z něj na cca 30 min baterii. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 8250BK
Jan Trefil (11. 02. 2022 15:34)
Dobrý den. Po vyčištění mi hlásí vysavač stále hlášku, Please turn on the power switch, i když je vysavač zaplej, hláška je vždy po uložení na nabíječku, jinak vysavač vůbec nereaguje. Jedná se o typ SRV 8250BK. Děkuji Trefil
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 8250BK
Lukáš (11. 02. 2022 15:36)

Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří Kouřim (20. 01. 2022 11:25)
Dobrý den mám dotaz ohledně vysavače, nejde mi se přihlásit k síti WiFi vysavač, která aplikace je pro tento vysavač nejvhodnější děkuji za odpověď s pozdravem Jiří Kouřim
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (20. 01. 2022 11:28)

Dobrý den, pro tento model je určena aplikace SENCOR Robotics. Připojení je zobrazeno na videu zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Ondřej Hnilička (14. 01. 2022 22:41)
Dobrý den, velmi často, skoro pokaždé, při zapnutí vysavače, vyjede z nabíjecího docku a oznámí - system rebooting, please wait.
Občas se rozjede po 15 někdy po 25 minutách. Zkoušel jsem reinstalaci appky a znovu připojit ale stále vše přetrvává. Nemáte nějaky typ, jak tuto závadu odstranit? Velice děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (17. 01. 2022 09:13)

Dobrý den, jedná se o nestandardní chování a doporučili bychom řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jakub Kočí (30. 12. 2021 14:16)
Dobrý den,
vysavači se přestal točit pravý rotační kartáč. Pokud za něj během vysávání lehce zatáhnu, tak se roztočí, ale běží pomaleji než levý a po chvíli se opět zastaví.
Díky za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (30. 12. 2021 14:20)

Dobrý den, doporučíme kartáč oddělat a očistit zde případné nečistoty. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Barbora Kalousová (14. 12. 2021 13:54)
Dobrý den , nejde mi spárovat vysavač s aplikací , při spárování s WiFi mi to napíše ,, nebyla nalezena žádná zařízení , zajistěte aby byla zařízení zapnuta a dostupná k připojení děkuji za radu
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petra Březinová (08. 01. 2022 14:19)
Dobrý den, mám úplně stejný problém, mohu se zeptat jak jste vyřešili?
Postupuji podle videa a stejně nenalezne zařízení.
Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (14. 12. 2021 14:03)

Dorbý den, doporučíme postupovat dle tohoto videa

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (14. 12. 2021 14:03)

Dobrý den, doporučím prověřit zda máte Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz a vypnutá mobilní data v telefonu. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Denisa (11. 11. 2021 10:45)
Dobrý den, zajímalo by mě, jak vysavač odliší plochy k vytírání a koberec? Nebo vytře i koberce?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (11. 11. 2021 10:47)

Dobrý den, v případě mopování je nutné před koberce robotovi umístit magnetickou pásku, aby se tomuto místu vyhnul. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Denisa (11. 11. 2021 12:08)
A jak se ta magnetická páska dlouhá? Je v příslušenství vysavače?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Katrin (11. 11. 2021 13:39)

Dobrý den, součástí balení je magnetická páska dlouhá 1,5m. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Denisa (11. 11. 2021 14:14)
Moc děkuji za Vaše odpovědi a umí některé robotické vysavače s mopem poznat koberec sami od sebe?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (11. 11. 2021 16:49)

Dobrý den, detekci koberců má například model Xiaomi Roborock S7

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Kateřina Frolichová (17. 05. 2021 09:19)
Dobrý den, vysavač máme od prosince 2020. Včera se začal stále točit do kola, netočí se do úhlopříčky zadní a přední kolečko, vysavač nelze resetovat, protože nereaguje zapnutí. Lze jej vypnout jen bočním spínačem. Na pár minut jsme vypojili nabíjecí stanici ze zásuvky, robot byl vypnut celou noc a po zapnutí hlavního spínače se stále točí. Je stále v záruce, tudíž nechci odšroubovat baterii. Je nějaký způsob, jak jej přivést k rozumu? Pěkný den
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (17. 05. 2021 10:51)

Dobrý den, v případě, že je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Richard (14. 05. 2021 22:26)
Dobry den, robot po niekolkych tyzdnoch standardneho fungovania sa zrazu pocas vysavania vypol. Nehlasi ani ziadnu chybu, nabitie nepomaha, je vycisteny. Ked ho zapnem znovu, funguje niekolko sekund a potom sa zase vypne. Co s tym?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petra (15. 05. 2021 08:31)

Dobrý den , doporučila bych odpojit baterii na 30-60 min.

Pokud nedojde ke změně, bude nutné robota zaslat na reklamaci.

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Mlýnská 304
547 01 Náchod 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Kateřina Fialová (04. 05. 2021 18:39)
Dobry den, mame roboticky vysavac od Vanoc a ted poslednich 14dni kdyz pridava na rychlosti tak jakoby vrci/vrze. Kdyz jezdi pomalu, tak to nedela. Poradite co s tim? Dekuji, Fialova
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (05. 05. 2021 08:21)

Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vysavač vyčistit a pokud by se tímto závada neodstranila, tak řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Kuba (02. 04. 2021 17:22)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak spárovat vysavač s aplikací, pokud není k dispozici pevné internetové připojení ani druhý mobilní telefon. Pokud zapnu mobilní data a hotspot, aplikace mě nepustí dál s tím, že není zapnutá wifi. Zkusil jsem tedy zapnout starý ADSL modem/router (nepřipojený k WAN) a telefon připojit k němu, v takovém případě se aplikace vůbec nespustí. Pokud změním síť z dat na wifi až po registraci do aplikace (před výběrem typu vysavače), napíše aplikace při hledání robota, že je robot vypnutý nebo spí. Přitom síť s názvem SENCORRobotics_7237CC v seznamu sítí na telefonu vidím.
Kdyby vysavač normálně fungoval, ani bych aplikaci ke štěstí nepotřeboval, ale on po chvilce vysávání něco nesrozumitelně zamumlá, rozsvítí se červeně a dál už jenom jezdí, boční kartáče se točí, ale nevysává. Když robota vypnu tlačítkem, všechny kartáče vyčistím a opět zapnu, opakuje se problém po pár minutách znovu. Přitom hlavní kartáč po chybě nevypadá zanesený, rukou s ním bez použití větší síly otočím. Zásobník prachu plný také není. Doufal jsem, že se z aplikace dozvím, co se mu vlastně nelíbí, ale bohužel.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (06. 04. 2021 13:41)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili zaslání robota k reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Blanka (30. 03. 2021 10:40)
Dobrý den, prosím o radu, vysavač se nenabíjí,po najetí do stanice opakuje hlášku a hlavní spínač bliká červeně a nenabije se. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (30. 03. 2021 10:44)

Dobrý den, zkontrolujte prosím správné zapojení adaptéru ve stanici, dále bychom poradili zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili byhcom robota reklamovat

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petra (21. 03. 2021 16:29)
Dobrý den, máme tento vysavač cca 1 rok. Doteď vše normálně fungovalo, až včera při uklízení se zastavil a začal hlásit chybu side brush fault. Tahle chyba není ani uvedena v manuálu. Při zapnutí se čtyřikrát otočí, zastaví a zahlásí tuhle chybu. Vysavač jsme celý vyčistili. Poradíte, prosím, co dál? Jestli reklamovat, nebo? Děkuji
s pozdravem Petra Tomášová
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petr V. (14. 10. 2021 00:12)
Zdravím, úplně to samé, bohužel 2 měsíce po záruce..., od Sencoru, resp. servisáků z FAST ČR jsem objednal nový motorek bočního kartáče, ani výměna nepomohla. Vysavač funguje jen v případě, že odpojím oba dva boční motorky. (motorek co odešel měl na sobě označení BL500-T2 a pánové z FAST ČR mi poslali BL500-T3, tak snad ví co mají poslat podle typu - ale at je to tak nebo tak, výměnou motůrku problém nezmizel...
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martin (16. 11. 2021 06:53)
Zdravím,
také jsem měl problém s motorky, po výměně problém nezmizel. Problém je na řídící desce, je nutná výměna měřících rezistorů. Pokud by někdo chtěl, mohu poradit, případně zkusit opravit...
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jiří Goldmann (15. 01. 2024 16:38)
Dobrý den,
měl bych zájem o opravu (výměnu) rezistorů.
Děkuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
pp (05. 01. 2024 22:58)
Dobrý den, prosím o informaci, jak opravit měřicí rezistor. Výměna motoru nepomohla. Děkuji.
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jakub Kucko (28. 04. 2023 21:32)
Dobrý den,
Mám také problém s levým bocnim kartackem, na aliexpresu jsem si objednal nový modul, ale po vymene zadna zmena. Mohl by jste mi na email poslat nejakou radu nebo kontakt na vas? Mam sencor SRV 6250BK děkuji. Můj email [email protected]
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Zoltan Tanko (28. 02. 2023 09:15)
Zdravím, než se dám do zmapování zapojení pohonu kartáčů zeptám se jestli byste nemohl šipkou ukázat na fotce (pošlu na Váš mail) o které snímací odpory se jedná (nejspíš se má připájet na hřbět stávajícího několik set kOhm, nebo nahradit stávající menším dvouwaťákem...). Předem děkuji za Váš čas, s přáním hezkého dne Zoltán
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jarda (02. 04. 2023 10:47)
Můj vysavač má stejné příznaky. Pokud jste dostal odpověď od Martina, byl bych Vám vděčný, kdybyste mi ji poskytl. Vysavač jsem otevřel a všechny mechanické části jsou O.K. Takže pokud by byl problém v odporech, bylo by fajn vědět které to jsou včetně jejich hodnot. Výměnu bych si provedl sám. Vysavač je po záruce. Děkuji.
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jakub Kucko (02. 05. 2023 14:17)
Dobrý den,
Chci se zeptat, zda jste problém s bocnim kartacem vyresil. Kdyztak se mi ozvete prosim na email [email protected] dekuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Robert Bubeníček (12. 11. 2022 12:01)
Dobrý den Martine,
bylo by možno se s Vámi spojit ohledně informace s výměnou měřících rezistorů na řídící desce ?
Díky
Robert
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jaroslav Ryška (24. 05. 2022 17:29)
zdravím Martine .Mohu se s vámi nějak spojit .Nebo bylo by možné nafotit ,které měřící rezistory nutno vyměnit ?
Měl jsem robota v servisu ,vrátili mi jej ,že řídící deska není v ČR dostupná .Děkuji Jarek
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Milan (20. 12. 2021 19:06)
Dobrý den Martine,
rád bych s vámi probral nabízené, můžete mě kontaktovat na mail.
Děkuji Milan
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (14. 10. 2021 09:32)

Dobrý den, pokud byl robot na pozáruční opravě v servisním středisku a po výměně a opravě nepracuje správně, máte nárok na reklamaci servisní opravy do 6 měsíců.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petr (14. 10. 2021 00:15)
jen dodám, že můj typ vysavače byl sencor srv 4250sl
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
David (22. 03. 2021 14:57)
Dobry den, muzu se Vas zeptat, zda Vam restart pomohl?Nam totiz ne a mame po roce uplne stejny problem.Dekuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (22. 03. 2021 10:19)

Dobrý den, doporučím vyčistit boční kartáčky, sundat je a vyšistit případné nečistoty pod nimi. Pokud toto nepomůže tak, vyzkoušet reset robot: Reset robotického vysavače provedete vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. V případě, že i po tom bude robot hlásit chybu, tak bude třeba přistoupit k reklmaci. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Petra (24. 03. 2021 17:47)
Dobrý den, robot je kompletně vyčištěn, reset jsme taky zkusili a bohužel, hlásí stále to samé. Jen teda upřesním, že to hlásí left brush fault. Jdeme reklamovat. Děkujeme
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
František Rychtář (25. 02. 2021 21:57)
Dobrý den ,
Zeptám se , vysavač 2 roky v pořádku připojen na Wi-Fi , pracoval jak měl .
Teď jsme se přestěhovali , Wi-Fi pouze přemístěna , heslo stejně , síť stejná ale
Robot se nechce přihlásit za žádnou cenu .
Nevíte co stim ?
Jak se děla popropade deset vysavace ?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Katrin (26. 02. 2021 11:25)

Dobrý den, doporučujeme zkusit odinstalovat aplikaci a znovu naistalovat. Reset robotického vysavače provedete vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. Poté vložte baterii zpět a zkuste robota opět napárovat. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Vladimír (09. 02. 2021 21:43)
Dobrý den, když pustíme vysavač na AUTO režim, pracuje pouze pár minut a pak se zastaví. Tak se to opakuje stále dokola. Delší dobu je schopen pracovat pouze v režimu NÁHODNÝ. Druhou věcí je, když narazí na nohu židle, není schopen ji "opustit" a točí se stále kolem ní. Je to normální? Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (10. 02. 2021 08:29)

Dobrý den, popisované chování robota není standardní. V režimu auto by měl uklidit celou plochu a při nárazu do překážky se robot snaží uklidit prostor kolem ní, ale pokud toto místo jíž neopustí, tak není vše v pořádku a doporučíme robot reklamovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Luboš (02. 02. 2021 12:30)
Dobrý den. Přestal se otáčet kartáč na pravý straně, v hlášení chyb to napíše že mám odstranit nečistoty namotane ale vůbec nic tam není... Po zapnutí se robot vypne a opět napíše stejnou hlášku
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martin (02. 02. 2021 12:52)

Dobrý den, pokud jste odstarnil nečostoty z kartáčku a problém stále přetrvává, doporučím Vám přinést/zaslat robota na servis/reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Josef (01. 02. 2021 13:15)
Jak mam provést reset robota?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martin (01. 02. 2021 13:48)

Dobrý den, reset robota můžete provést vypnutím hlavního vypínače na robotovi a vyjmutím baterie na cca 20min. Poté vložte baterii zpět a zkuste robota opět zapnout.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Radek (27. 01. 2021 23:18)
Dobrý den,potřeboval bych poradit udělal jsem vše podle návodu na první použití ale robot po zapnutí vyjede z nabíjecí stanice, zahlásí systém rebooting a dál nic.. A furt dokola tu samou hlášku.. Nevíte jak to prosím zprovoznit?
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Milan (26. 01. 2021 18:38)
Dobrý den, na vysavači nejdou vypnout hlasová hlášení. Zkouším dle návodu stisknout současně tlačítka PLAN a HOME, ale vysavač stále mluví ?!
Prosím radu, jak to vypnout. děkuji, hezký den
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (27. 01. 2021 10:09)

Dobrý den, poradili bychom zkusit na pár minut z robota vyjmout baterii, popřípadě můžete vyjmout i baterie z ovladače. Poté vyzkoušejte znovu. Někdy pomůže pouhý reset.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Karel Voldřich (23. 01. 2021 22:21)
Když odstranim aplikaci z mobilniho telefonu prestane prestane svítit indikátor Wi-Fi na vysavači?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (25. 01. 2021 10:48)

Dobrý den, pokud ostraníte aplikaci, je potřeba provést i reset robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Karel Voldřich (23. 01. 2021 19:22)
Jak mohu odpojit vysavač od wi-fi.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (25. 01. 2021 10:43)

Dobrý den, postačí, když nebudete palikace spouštet. V jiném případě lze robota odstranit přímo v mobilní aplikaci v nastavení.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Karel (25. 01. 2021 18:59)
Odstranim v nastaveni robota a tim jej odpojim od wifi. Při zpětném připojeni mi aplikace nabidne jako pri prvnim pripojeni vyber z nekolika typů robotů?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (26. 01. 2021 08:11)

Dobrý den, pokud robota opět nepapárujete, v aplikaci se Vám nezobrazí.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Karel (25. 01. 2021 17:33)
Jiny způsob odpojeni robota od wifi nez odstranění aplikace či jeho vymazání v nastaveni neexistuje? Mám na mysli přimo na robotu jako 3 vteřinové podržení prstu na indikároru wifi při připojeni.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (25. 01. 2021 17:44)

Dobrý den, tím provedete reset robota, kdy se robot nastaví do továrního nastavení. Vše, co bylo uložené, robotovi vymažete.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Barbora (09. 01. 2021 18:47)
Dobrý den,
mám problém s aplikaci. Aplikaci nainstaluji, sparuji se zařízením které v aplikaci vidím a po kliknutí na ikonku zařízení se celá aplikace ukončí. Mám systém iOS a zkoušeli jsme více zařízení, kde se projevuje stejný problém. Opakovane instalace jsou k ničemu. Bylo by vhodne tento problém řešit, jelikož z fór vím, ze tento problém se projevuje u mnoha uživatelů a nikdo neřeší nápravu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (11. 01. 2021 10:44)

Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Doporučíme kontaktovat přímo výrobce Sencor, případně robot s touto závadou reklamovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Zuzana (09. 01. 2021 18:16)
Dobrý den, prosím na aplikaci mám pořád robota v offline stavu a nejde nikam dát do online stavu! Přitom od vánoc bylo vše v poradku, pořád byl online a zapibala jsem robota i z práce. Nyny8 to nelze. Přes ovladač funguje normálně.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (11. 01. 2021 10:14)

Dobrý den, doporučím robot odstranit z aplikace a znovu jej s wifi spárovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Marcela (05. 01. 2021 10:45)
Dobrý den, je nutné aby byl vysavač stále připojen k el. síti? Po vysávání se zajede nabít a po nabití? Můžu adaptér vytáhnout ze zásuvky? A má se vysavač vypínat hlavním tlačítkem nebo může být jen v režimu spánku? Vysavač používám ráno,poté se nabije a večer a přes noc je zaparkovaný v nabíjecí stanici.
Děkuji, hezký den
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (05. 01. 2021 10:56)

Dobrý den, pokud chcete vytáhnout adaptér ze zásuvky, tak doporučím i vypnutí robota hlavním tlačítkem. Z našich zkušeností, bychom ale doporučili robot nechat po celou dobu zapnutý v připojené dobíjecí stanici.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jarmila Lebedová (04. 01. 2021 17:23)
Dobrý den, dostala jsem na vánoce váš robot a prosím o radu zda jde nastavit komunikace robota v češtině ?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jarmila
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Lukáš (05. 01. 2021 10:47)

Dobrý den, komunikaci v češtině nastavit nelze. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Michal (01. 01. 2021 16:03)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda nevíte proč po cca 5min zahájení úklidu robot přestane uklízet, rozsvítí se červená dioda a zastaví se. To se opakuje celé x-krát. někdy se to nestane vůbec a robot krásně vysává. Dále v rezervaci úklidů se neloží žádný program. Robot sice zahlásí, že si uložil program , ale v aplikaci není nic vidět.
děkuji
mb
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Aleš (02. 01. 2021 09:50)

Dobrý den, jedná se o chybu vysavače, prosíme o zaslání na reklamaci, podminky a postup viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Šarlota (31. 12. 2020 13:20)
Dobrý den,
koupili jsme vysavač jako dárek k Vánocům. Od včerejšího dne je na nabíječce a stále bliká červeně. Nejde spárovat s telefonem a ani s ovladačem nejde zapnout. Předem dekuji za jakoukoli radu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Aleš (02. 01. 2021 08:55)

Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem, doporučujeme robotaz zaslat na reklamaci viz odkaz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace Děkujeme

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Šarlota (01. 01. 2021 12:28)
Už to máme, příště musím vic studovat návod:))
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Blanka (30. 03. 2021 10:42)
Dobrý den, můžete mi prosím poradit jak jste tuto závadu odstranila? Mam tentýž problém. V navodu jjsem nic nenašla. Děkuji.
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Miroslav Dědourek (25. 12. 2020 13:35)
Dobrý den, mohu se zeptat? Jsme 4 v rodině a můžeme každý mít svoji aplikaci a ovládat jeden vysavač nebo lze nainstalovat jen třeba 2 aplikace.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (28. 12. 2020 14:20)

Dobrý den, aplikaci si můžete stáhnout na více telefonů. Robota lze ovšem ovládat vždy pouze z jednoho zařízení.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Simi (24. 12. 2020 00:21)
Dobry den, chtela jsem se zeptat, aplikace stazena i sparovany vysavac, ale aplikace pokazde kdyz ji zapnu a chci kliknout na muj vysavac aplikace spadne(vzdy se vypne) takze ve finale je mi k nicemu, zkousela jsem i preinstalovat, ale nic :(
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (28. 12. 2020 13:36)

Dobrý den, signál Wi-Fi musí být na frekvenci 2,4GHz. Prozatím nemáme žándé informace od výrobce, že by byly nějaké problémy s aplikací.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Sim (30. 12. 2020 17:23)
Ano na teto frekvenci ho mam, i diskuze ohledne aplikace na app storu je podobna, ze hodne lidem pada. Sla by aktualizovat?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (30. 12. 2020 17:26)

Dobrý den, pokud by byla v plánu aktualizace, určitě by Vám přišlo oznámení. V této chvíli by měla být aplikace aktualizována na nejnovější verzi.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Róza (11. 12. 2020 09:49)
Dobrý den,
máme vysavač SRV6250BK, v aplikaci se připojil, lze ho přes ní ovládat, ale jediné co nefunguje, tak nastavit časovač (rezervaci) úklidu. Odzkoušeno na 2 telefonech, zařízením to tedy nebude. Prosím radu.
Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Martina (11. 12. 2020 10:29)

Dobrý den, poradili bychom zkusit provést odinstalaci aplikace a znovu nainstalovat. pokud by vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Zuzana (11. 11. 2020 12:26)
Dobrý den, prosím jak lze na vysavači nastavit intenzita vody. Děkuji
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (11. 11. 2020 13:51)

Dobrý den, intenzita vody lze vysavači nastavit přes mobilní aplikaci. Lze nastavit až 7 intenzit vodní síly.

Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Jana Vopravilová (08. 01. 2022 21:14)
Já tedy našla přes mobilní aplikaci pouze 3 intenzity vodní síly.
Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martin (04. 11. 2020 12:50)
Dobrý den, nemáme domácí wifi připojení, respektivě mám neomezená mobilní data a když přijdu, tak si udělám hotspot. Je tento vysavač schopen fungovat i za takovýchto okolností? přesněji připojím se k němu aplikací a budu moci naplánovat čas úklidů? (v jedné z diskuzí je zdě uvedeno že telefon nesmí být připojen přes mobilní data při připojování k vysavači)
Děkuji
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (04. 11. 2020 13:00)

Dobrý den, pokud máte neomezená data, nemělo by být připojení k vysavači problém.

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Zuzana Karchňáková (11. 10. 2020 21:11)
Dobrý den, v popisu i v návodu je napsané, že má Sencor Nav.9.0, ale doopravdy je na vysavači pouze Sencor Nav. 7.0. To je chyba tisku či klamav informace? Dále se uvádí, že lze nastavit 7 stupňů intenzity vody, ale nepřišli jsme na to jak se to nastavuje. Děkuji za odpověď Karchňáková
Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Marek (12. 08. 2020 18:48)
Dobrý den ,jde připojit ke dvema aplikacím ? Ke dvěma telefonům ?
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Lukáš (13. 08. 2020 11:42)

Dobrý den, robot lze sdílet s jiným uživatelským účtem. Současně lze být ale připojeni na robota pouze z jednoho telefonu. 

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Veronika (11. 07. 2020 11:15)
Dobrý den, náš vysavač začal být velmi hlučný a nevrací se do nabíjecí jednotky. Nevíte co může být špatně? Děkuji moc za odpověď.
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Veronika (11. 07. 2020 11:25)

Dobrý den,
může být zanesen pohon nebo sání či modul kartáče. Doporučujeme kompletně vyčistit, vyresetovat a pokud se stav nezmění, předat k servisní prohlídce. Krásný den

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Miloš (09. 07. 2020 13:57)
Dobrý den, máte tento vysavač skladem? Děkuji
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (09. 07. 2020 14:02)

Dobrý den, vysavač momentálně skladem není, Přibližný termín dodání je 9/2020.

Robotický vysavač Sencor SRV 8250BK
Tomáš (06. 06. 2020 15:08)
Dobrý den, mám vysavač srv 8250bk a nevim jak rozchodit mopovaci činnost. Mohl bych poprosit o fotku vnitřku vysavače jak jsou tam udělané kontakty? Mě tam trčí jen dva dráty a nic víc.
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 8250BK
Lukáš (08. 06. 2020 08:14)

Dobrý den, je nám líto, ale vysavač nemáme v současné době skladem a tak nemáme podle čeho vyfotit. Snad fotografie zašle některý z uživatelů. Případně bude třeba robot reklamovat u svého prodejce. 

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Kristýna (04. 06. 2020 06:59)
Dobrý den, máme tento vysavač cca měsíc (vysával možná 15x, pravidelně čištěný). Z ničeho nic po zapnutí chvíli rotuje na místě a následně zahlásí "Right wheel fault" - pokud mu dobře rozumím (jiné chybové hlášení ze seznamu z návodu to jistě není) a vypne se, kontrolka rychle bliká červeně. Mám pocit, že po zapnutí se roztočí skutečně jen levý rotační kartáč. Je kromě reklamace ještě nějaká možnost jak by se závadu odstranit? Děkuji Kristýna
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Veronika (04. 06. 2020 08:01)

Dobrý den,
kompletně robota vyčstěte a udělejte reset robota, popřípadě můžete ještě vyndat baterii z robota na 1/2 hodiny. Pokud se nic nezmění, bude muset robot do servisu. Postupujte dle reklamačního postupu, který naleznete na našich stránkách. Krásný den

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Kristýna (04. 06. 2020 09:41)
Dobrý den, poradíte prosím jak reset provést - v návodu není uvedeno...
Děkuji moc
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (04. 06. 2020 09:48)

Dobrý den, reset robota provedete podržením hlavního tlačítka ke spuštění úklidu, dokud se robot nevypne. Popřípadě můžete vyjmout na chvíli i baterii z robota.

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Hana Kalinová (29. 05. 2020 15:30)
Dobrý den, koupila jsem si robotický vysavač Sencor SRV 6250BK a marně se snažím vysavač spojit s aplikací na WiFi.
Vůbec se mi nerozsviti ani nebliká světélko na WiFi a tak vlastně nejde tel.sparovat s mobilem
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (29. 05. 2020 15:40)

Dobrý den, nejčastější problémy s připojením robota k Wi-Fi síti jsou : 

špatná frekvence sítě místo 2,4 Ghz 5Ghz, v telefonu může být zakázaný datový přenos pro některé aplikace, při párování je třeba mít vyplá mobilní data, slabý signál Wi-Fi sítě, server může mít dočasný výpadek anebo delší odezvu, v tomto případě doporučujeme vyčkat 1-2 dny a pokusit se spárovat znovu.

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Jana (24. 05. 2020 17:16)
Dobrý den,
zvažuji koupit tento výrobek a mám dotaz ohledně černého nábytku v místnosti, zda nebude narážet a jak je to s kabely na zemi.
Děkuji za Vaši odpověď.
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Martina (25. 05. 2020 15:05)

Dobrý den, pokud se nejedná o lesklý nábytek, neměl by mít robot problém. Náraz robota v případě překážky je se zpomaleným dotykem. Co se týče kabelů, zde bychom doporučili nenechávat je robotovi v cestě. Popřípadě doporučujeme použít magnetickou pásku k zamezení pohybu robota.

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Karel (08. 05. 2020 19:53)
Dobry den
Po rozbaleni a dání nabijet ho chci sparovat s mobilem, ale nedari se mi zmacknutim tlacitka off 3s zapnout wifi... Poradite?
Predem dekuji...
Karel
Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Karel (08. 05. 2020 20:52)
Uz se mi to podarilo...
Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Tyna (29. 04. 2020 13:16)
Dobry den Chtela jsem se zeptat pořídila jsem si tento vysavac dva dny byl normálně online mohla jsem ovládat přes telefon a ted mina tel. hlásí ze je offline poradit prosím jak ho dát zase do online rezimu dekuji
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Michal (29. 04. 2020 13:23)

Dobrý den, zeptám se, vidíte v aplikaci pouze tohoto robota? Stávalo se, že se jakoby napároval 2x a ten druhý pak toho prvního "potlačil" do offline režimu.

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Denča (23. 04. 2020 15:32)
Dobrý den, nemůžu nikde najít, jak se aplikace jmenuje. Mohl by jste mi prosím poradit?
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Zdeněk (23. 04. 2020 15:36)

Dobrý den,
ke stažení aplikace se dostane vyfocením QR kodu v návodu na straně 7. Název aplikace nicméně je Sencor Robotics.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Tomáš (03. 03. 2020 16:58)
Dobrý den, objevil se mi problém se stabilitou připojení WiFi k robotu. Každou cca minutu ztmavne na vteřinu ikonka signálu na vysavači. Současně s tím se v Android aplikací zobrazí, že robot začal vysávat. Je to otravné, protože za úklid to napíše více jak 50x a vždy mi to na telefonu zavibruje. Mapa v aplikaci není použitelná, protože je rozsekaná na velké množství malých kousků (do plochy 1m²). Robot toto dělá od prvního zapojení. Zkoušel jsem několikrát znovu připojit k WiFi, ale stále se to opakuje. Nevíte, prosím, co s tím? WiFi jinak stabilní je, vše ostatní dělá to, co má. Jen ten vysavač...
Děkuji, Tomáš
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Lukáš (04. 03. 2020 10:09)

Dobrý den, doporučím provést reinstalaci aplikace, případně odzkoušet na jiném mobilním telefonu. Pokud i tak budou problémy přetrvávat, tak doporučím zaslat k provedení diagnostiky v autorizovaném servise. Jestliže byl robot zakoupen v našem obchodě tak prosím postupujte dle informací uvedených zde.  

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Jana (01. 03. 2020 20:54)
Tento vysavač nám nejde spárovat s mobilem - hlásí nám to,že neakceptuje 5G sít.yydlíme v RD; jak toto dál řešit?
"Umí" tento vysavač jezdit po tmě kvůli senzorům atd.,aby pak nebloudil?
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Lukáš (02. 03. 2020 10:49)

Dobrý den, spárování na 5GHz síti nebude možné. Je třeba nastavit síť 2,4GHz. V naprosté tmě nemusí vysavač fungovat správně. 

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Jana (02. 03. 2020 22:15)
A jak prosím se nastaví ta síť 2,4GHz. Máme doma v rámci RD celkem 3 sítě k dispozici a vysavač pořád "leze" na tu nesprávnou 5. Díkyza odpověd.
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Lukáš (03. 03. 2020 09:28)

Nejlépe bude pokud tu 5GHz síť pro správné párování vypnete. Jakmile se robot již na správnou síť připojí, tak je již možné mít tuto síť opět plně v provozu. 

Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Káťa (27. 02. 2020 23:35)
Dobrý den, mohu se zeptat jestli tento robo vysavač mapuje a tuto mapu zobrazuje v aplikaci?
Předem děkuji za odpověď, Káťa.
Re: Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK
Lukáš (28. 02. 2020 11:27)

Dobrý den,

ano mapa se vytváří v průběhu úklidu v aplikaci. Krásný den. 


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba