Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Sencor SVC 9031 RD
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Na dotaz
Diskuze SENCOR SVC 9031 RD
černek jiří (08. 08. 2022 16:29)
černek jiří (08. 08. 2022 16:27)
Martina (08. 08. 2022 16:32)
Dobrý den, bohužel co znamená chyba 33, nejsme schopni určit. Zde by bylo nejlepší obrátit se přímo na podporu Sencor
černek jiří (07. 08. 2022 13:30)
Martina (08. 08. 2022 10:24)
Dobrý den, chyba E05 znamená špatně nasazenou prachovou nádobku. Zkontrolujte tedy, zda je nádobka správně nasazená a popřípadě jí vyčistěte. Kdyby problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom kontaktovat přímo podporu Sencor
Barbora (26. 05. 2021 07:04)
pořídila jsem si tento vysavač, pp zapnutí jezdí max. 5 minut a pak hlásí chybu E0 08.
Poradíte prosím, co s tím?
Děkuji
Lukáš (26. 05. 2021 09:19)
Dobrý den, tato chyba není v manuálu popsána. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce.
Mirka (09. 05. 2021 17:22)
Martina (10. 05. 2021 10:07)
Dobrý den, pokud robot nesbírá nečistoty, bude pravděpodobně nějaký problém s motorem sání. Doporučili bychom tedy kontaktovat nás zákaznický servis a řešit jako rkelamaci.
Andrra (13. 04. 2021 20:08)
Predem děkuji za odpověď
Lukáš (14. 04. 2021 08:46)
Dobrý den, problém může být právě v senzorech v nárazníku, kdy doporučujeme jej poťukat zda se nechytí, nebo může být problém v elektronice a bude třeba servisní opravy. V případě, že vysavač vlastníte měsíc, tak doporučím jej reklamovat u svého prodejce.
Lucie (28. 11. 2020 09:54)
Lukas (01. 11. 2020 12:02)
Martina (02. 11. 2020 10:12)
Dobrý den, s tímto problémem jsme se prozatím nesetkali. Problém může být i v mechanice robota, a proto bychom doporučili zaslat jej do servisního střediska ke kontrole.
Ondřej (15. 10. 2020 16:52)
Děkuji za reakci.
Martina (16. 10. 2020 09:30)
Dobrý den, problém může být s modulem bočního kartáčku, kde byhcom doporučili robota zaslat do servisního střediska ke kontrole.
Radek (22. 09. 2020 08:29)
robot jezdí nesmyslně dopředu a dozadu, poté se otočí udělá to samé po 10 vteřinách se vypne. Chybová hláška E04. I přes vyjmutí a vyčištění všech 3 koleček se chyba opakuje. Chybu jsem vypnul na ovladači červeným vypínacím tlačítkem - pokud je to správně. Můj dotaz je, jak chybu nebo robota resetovat? V manuálu bohužel není popsáno. Děkuji.
Lukáš (22. 09. 2020 09:28)
Dobrý den, můžete vyzkoušet vyndání baterie po dobu cca 5min., ale zdá se že závada bude v elektronice robota. Servisní opravy těchto modelů nejsou bohužel rentabilní.
Jakub (15. 05. 2020 18:18)
Veronika (16. 05. 2020 12:36)
Dobrý den,
může se jednat o zaseknutý pohon kola nebo předního kolečka či sepnutí senzoru v nárazníku. Doporučujeme kopletně vyčistit a vyresetovat. pokud se stav nezmění, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den
Zdenek (13. 03. 2020 23:12)
vysavač vyrazi vysavat a nekdy po 10 vterinach, nekdy po 1 minute prestane, pipne a na displeji ovladace je chyba E002. Dle navodu mam vycistit prostredni kartac, coz se stalo, naposledy jsem rozdelal cely vysavac a vycistil ho, bohuzel chyba se stale opakuje. Co by jste doporucil, krome opravy v servisu, coz jak pisete vyse, neni momentalne moc rentabilni. Vysavac ma po zaruce, v te jsem resil dva zasadni problemy s prevodovkou predniho otocneho kartace a pote odeslo prave pojezdove kolecko. Diky.
Lukáš (16. 03. 2020 14:44)
Dobrý den, zřejmě bude chyba na pohonu kartáče, ale kde přesně to takto nedokážeme určit.
Skrabal (04. 01. 2020 19:45)
Lukáš (06. 01. 2020 08:18)
Dobrý den, pokud robot neuklízí, tak jej doporučujeme ponechat v dobíjecí stanici, ikdyž je plně nabitý. Toto je vhodné pro baterii a robot je neustále připraven k úklidu.
Tomáš (15. 12. 2019 09:10)
Radek (15. 12. 2019 09:46)
Dobrý den,
nejspíše bude již vadná baterie. Doporučíme zakoupit novozu baterii, která by měla problém vyřešit.
Přejeme pěkný den.
Martin (18. 11. 2019 17:48)
Lukáš (19. 11. 2019 08:36)
Dobrý den, dle návodu by se mělo jednat o chybu s napájením. Zkuste robota nabít přímo s pomocí adaptéru.
Martin (09. 12. 2019 10:24)
Lukáš (09. 12. 2019 10:35)
Dobrý den, ověřte že je hlavní vypínáč zapmnutý a zkuste vysavač nabít přímo ze sítě bez použití dobíjecí stanice. Jestliže se závada opět vyskytne, tak bude problém zřejmě někde v elektronice. Můžeme Vám nabídnout provedení diagnostiky v našem servise, ale bohužel opravy těchto modelů nejsou příliš rentabilní.
Miroslav (19. 09. 2019 18:48)
Medzi kartáče sa namotal roh koberca. Po uvoľnení sa kefy prepnutí na ON točia veľkou rýchlosťou, Niekedy sa na chvíľu rozbehne, po pár sec. zastaví. Kefy sa točia, kým nedám ručne OFF. Baterka je nová.
Viete poradiť, alebo treba do servisu. Toto je už tretí taký istý vysávač. Strašný šmejd.
Ďakujem
Pekný deň. Miro
Lukáš (20. 09. 2019 09:04)
Dobrý den, dle popisu závady bude opravdu třeba provést diagnotiku v servisním středisku a stanovit přesnou příčinu poruchy.
Radka (10. 08. 2018 12:58)
Martina (10. 08. 2018 13:03)
Dobrý den, s takto malými nerovnostmi nebude mít robotický vysavač žádný problém. Vysavač překoná překážky do výše 2 cm.
Petr (13. 12. 2017 20:44)
Životnost baterie může být i nižší než zákonná záruční doba. V tom případě se může stát, že baterie dosáhne své životnosti, a přesto ji nelze reklamovat jako vadnou, avšak kde je uvedena životnost baterie u tohoto výrobku? Osobně mám s tímto produktem stejný problém a chystám se uplatnit reklamaci.
Patrik (14. 12. 2017 09:59)
Dobrý den,
životnost u každé baterie se může lišit, záleží od toho jak kvalitní články jsou použity a jak se s baterií zachází. Reklamovat robota/baterii samozřejmě můžete po dobu 2 let od zakoupení, to zda se bude jednat o vadnou baterii nebo pouze o konec životnosti baterie, posoudí servis.
Bohumil Bahounek (02. 08. 2017 10:54)
Zdeněk (02. 08. 2017 12:13)
Dobrý den,
zkontroloval bych zda není baterie oddělena od kontaktů ochraným obalem. Případně zkontroloval její správné uložení. Pokud i tak robot stále hlásí, že není dobitý a ani nevyjede, kontaktujte nás a zajistíme Vám dodání nového robota.
Přeji pěkný den
Bohumil Bahounek (02. 08. 2017 12:44)
Lukáš (02. 08. 2017 13:34)
Dobrý den, v tom případě je nutné řešit se svým prodejcem.
Anna (09. 04. 2017 19:29)
mám tento vysavač a poslední dobou vysává špatně. Otáčí se pořád do kola a po 1 minutě se vypne. Nevím co mám s ním dělat a mám ho pouze 4 měsíce. Děkují za odpověď Leja.
Patrik (10. 04. 2017 09:35)
Dobrý den, v tomto případě doporučuji robota poslat pro reklamaci ke svému prodejci. Jestliže je robot zakoupen u nás, návod jak postupovat u reklamace naleznete v reklamačním řádu. Jednoduše ale stačí robota poslat k nám na adresu servisního střediska která je v reklamačním řádu uvedena. Přibalte průvodní dopis s popisem závady a kontaktem na Vás + kopii nákupního dokladu.
Jakl Jaroslav (06. 12. 2016 12:20)
Vysavač mi byl zaslán 23.11.2016 Číslo objednávky 1216014972
Zdeněk (06. 12. 2016 16:37)
toto je hlášeni o špatně umístěné prachvoé nádobě. Pokud její opětovné a správné usazení nepomůže, bude potřeba robota dát reklamaci. Robota můžete donést na kterooukoliv z našich prodejen. Nebo nás kontkatujte na e-mail.
Tým Robotický vysavač
Pavla (08. 09. 2015 13:38)
Poslední dny začal vysavač zlobit - pracuje a po 2-10 minutách skončí, ač byla baterie plně nabita a ,,peláší\" do základny. Mám obavy, že se jedná o závadu baterie., Vztahuje se na ni taky dvouletá záruka? Díky za odpověď Fryková
Veronika - Robotický vysavač (08. 09. 2015 16:20)
může se jednat o pokles kapacity baterie, na což se vztahuje záruka pouze 6 měsíců. Dalším problémem může být závada v dobíjení. Doporučujeme robota poslat do servisního střediska ke kontrole, aby byla vyloučena závada dobíjení. V případě opotřebení baterie, Vám můžeme nabídnout náhradní batrerie. Krásný den:)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.