SIDE-symbo-30
SIDE-symbo-30
MLUVÍ ČESKY Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi

6 999 Kč
AKČNÍ CENA
9 999 Kč Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 299,- Kč

SKLADEM > 5 ks Odešleme dnes
Prodejna Praha: +5 ks ihned k odběru
Prodejna Brno: 3 ks ihned k odběru
Prodejna Náchod: 0 ks skladem
Doprava ZDARMA
Doručení do 24 HODIN
Záruka: 24 měsíců
Kód: 103833

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650

  • 2v1 vysává a mopuje
  • Mluví česky
  • Inteligentní Smart LASER navigace využívá VSLAM laser, gyroskop, infračervené senzory 
  • Pro všechny typy trvdých podlah
  • Vysoký sací výkon
  • Aktivní systém mapování prostoru
  • Vhodný pro úklid zvířecích chlupů
  • Doba provozu až 120 minut na jedno nabití
  • Výška pouhých 96 mm
  • BLCD motor s dlouhou životností
  • Dvouúrovňová filtrace: primární a HEPA
  • Vysokapacitní kvalitní Li-Ion baterie
  • Stírání vodou, elektronicky řízená vodní pumpa
  • Překoná práh o výšce 1,5 cm

 

Videopředstavení robotického vysavače Symbo LASERBOT 650

Představení robotického vysavače Symbo LASERBOT 650

Jsem robotický vysavač Symbo LASERBOT 650. Vysávám a vytírám zároveň, takže spolehlivě a rychle odvádím svou práci. Uvnitř sebe skrývám super výkonný BLDC motor s dlouhou životností a přesnou laserovou navigaci, kterou si mapuji prostor v bytě či domě. Vždy si perfektně naplánuji trasu tak, aby byl můj úklid co nejefektivnější. Můj silný sací výkon si zamilujete. Neexistuje nepořádek, který bych nenašel a nevysál! A navíc mi bude rozumět každý, mluvím česky.

Laserová navigace, která nezklame

Mojí největší předností je přesná laserová navigace, kterou spouštím na začátku každého úklidu. Postupně snímám prostor kolem sebe a vše si pečlivě ukládám. Takto si zvládnu naskenovat až 5 map!

Symbo LASERBOT 650 - Precizní laserová navigace

Chytře plánuji trasu úklidu

Při každém úklidu se pohybuji zcela systematicky a logicky. Sám vyhodnotím tu nejlepší možnou trasu, aby byl úklid co nejefektivnější. Nebojím se nábytku, židlí, ani volně položených předmětů. Vždy si najdu tu správnou cestu!

Symbo LASERBOT 650 - Chytré plánování trasy

Vysávám a vytírám zároveň

Mám automatické dávkování vody, které je řízené elektronickou vodní pumpou. Rovnoměrně dávkuji vodu a mopovací textilie zůstává vždy správně navlhčená. Díky tomuto propracovanému systému setřu i zaschlé nečistoty!

V mé zadní části se nachází nádobka na prach, kterou mi můžete vyměnit za kombinovanou nádobku 2v1 na vodu a prach. Tato nádobka slouží k tomu, abych při vysávání mohl i vytírat. Objem nádobky na vodu je 230 ml, takže se nemusíte bát, že byste vodu stále doplňovali. Hravě vystačí na vytření vaší domácnosti. Objem nádobky na prach je 240 ml, takže toho posbírám opravdu hodně!

Symbo LASERBOT 650 - Vysává a mopuje zároveň

Nedělá mi problém žádný povrch

Neexistuje povrch, který bych nezvládl vysát. Jsem určen na tvrdé podlahy (plovoucí, vinylové, dřevěné či lineloum, dlažba), ale troufnu si i na koberce. Na kobercích zapínám automaticky zvýšený výkon, který mi musíte nejprve nastavit v aplikaci.

Symbo LASERBOT 650 - Všechny typy podlah

HEPA filtr vhodný pro alergiky

V odpadní nádobce mám kvalitní HEPA design filtr, který zachytává i ty nejmenší částečky prachu a alergenů. Spolu s primárním filtrem tvoří velmi účinnou dvouúrovňovou filtraci. Údržba je velmi jednoduchá, filtry stačí vyjmout, očistit je a vložit zpět. Nepotřebujete k tomu žádné zbytečné sáčky!

Symbo LASERBOT 650 - HEPA filtrace

Nebojím se pádu ze schodů

Jelikož mám infračervené senzory ve spodní části, nespadnu ze schodů. Pokud se přiblížím ke schodům, rozhodně se nevydám po hlavě dolů, ale uklidím kolem nich a vrátím se zpět.

Symbo LASERBOT 650 - Protipádové senzory

Mluvím česky

Už se nemusíte bát, že mi nebudete rozumět. Se mnou nepotřebujete slovník, mluvím skvěle česky. Budete vědět o všech mých úkonech. Vždy vám srozumitelně řeknu, co se chystám udělat. Pokud nevíte, jak změnit můj hlas na češtinu, zkuste to podle tohoto manuálu zde.

Symbo LASERBOT 650 - Aplikace v českém jazyce

Ovládejte mě pomocí aplikace

Jsem velmi inteligentní robotický vysavač a proto mě můžete ovládat pomocí aplikace Symbo Home Blue, která je navíc kompletně v českém jazyce. Nejen, že mám spoustu užitečných funkcí, režimů úklidu, ale také můžete sledovat můj aktuální stav nebo mi nastavit, kdy mám začít uklízet. Ovládat mě můžete prakticky odkudkoliv! Ať už ležíte v posteli, chodíte po nákupech nebo sedíte v práci.

Symbo LASERBOT 650 - Aplikace v českém jazyce

Úklidové zóny

Občas se stane, že zabloudím tam, kam nemám. V aplikaci mi můžete nastavit zakázané oblasti nebo virtuální stěny a vymezit tak prostor, do kterého nevjedu. Pokud naopak chcete, abych některá místa uklidil víckrát, nastavíte mi zónové čištění nebo úklid na vyžádání.

Symbo LASERBOT 650 - Úklidové zóny

Zvířecí chlupy? Žádný problém

Posbírám všechny chlupy, které zbydou po vašem domácím mazlíčkovi! Uvnitř sebe skrývám speciální PET kartáč s kombinací štětin a lamel.

Symbo LASERBOT 650 - Vhodný na zvířecí chlupy

Jsem tichý, ale výkonný

Oproti konkurenčním robotickým vysavačům jsem opravdu tichý, moje maximální hlučnost nepřesáhne 65 decibelů a tím se stávám jedním z nejtišších robotů na trhu. Tuto hlučnost pečlivě dodržuji i při zachování mého maximálního sacího výkonu 1500 Pa.

Symbo LASERBOT 650 - Nízká hlučnost

Srovnání modelů Symbo:

srovnání modelů Symbo

Technická specifikace:

  • Model: Symbo LASERBOT 650
  • Barva: černá
  • Typ baterie: Li-Ion
  • Kapacita baterie: 2600 mAh
  • Výdrž baterie:  120 min.
  • Síla sání: 1500 Pa
  • Hlučnost: 65 dB
  • Výška: 9,6 cm
  • Průměr vysavače: 32,5 cm
  • Hmotnost: 2,5 kg
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Kapacita odpadní nádobky: 475 ml
  • Kapacita nádobky 2v1: na odpad 230 ml a na vodu 220 ml
  • Filtrace: dvouúrovňová – primární filtr a HEPA design filtr
  • Podporované typy povrchů: tvrdé povrchy (vinyl, dlažba, linoleum), nízké koberce
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano (pouze 2,4 GHz)
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Symbo Home Blue Android / iOS
  • Jazyky aplikace: čeština, slovenština, polština, angličtina
  • Podpora aplikace: iOS (9.0 a vyšší), Android (4.4 a vyšší)

Obsah balení:

  • 1x Symbo LASERBOT 650 (součástí balení je i baterie)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Nabíjecí adaptér
  • 1x Dálkové ovládání
  • 1x Odpadní a mopovací nádobka (2v1)
  • 2x Mopovací textilie
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 2x Náhradní boční kartáček
  • 1x Čistící kartáček
  • 1x Magnetická páska
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Videa Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Příslušenství Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Ke stažení Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi


Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petr (14. 02. 2024 20:59)
Dobrý den, velmi mě překvapilo v reklamačním řádu , že záruka používaného zboží je pouhých 12 měsíců od převzetí.
Proč je to taková krátká doba a ne klasický 24 měsíců.
Předem děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (15. 02. 2024 09:03)

Dobrý den, záruka je standardní tedy 24 měsíců. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
David (04. 02. 2024 10:50)
Dobrý den,
Chci se zeptat, k čemu slouží v aplikaci sekce ,,Nerušit". Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (05. 02. 2024 10:46)

Dobrý den, jedná se o nastavení časového rozmezí po které robot nebude nic dělat a nebudou chodit žádná upozornění.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Blanka (25. 01. 2024 14:10)
Dobrý den,
máme kuchyňskou linku do tvaru U a to dělá vysavači problém. Sokl je světlý dub a asi 5 cm od okraje skříňky. Vysavač se tam na výšku vejde, ale zůstává na jednom místě a chce jakoby projet na druhou stranu. Jakoby ten sokl nezaznamenal. Potom popojede a udělá to samé. Motá se tam šíleně dlouho. Mohu tomuto nějak zabránit ?Magnetická páska položená na zem před soklem tomu nezabránila. Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (25. 01. 2024 14:20)

Dobrý den, jedině zkusit prostor vymezit v aplikaci. Těžko takto radit v případě takového individuálního problému. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
David (25. 01. 2024 10:21)
Dobrý den, vysavač i přes zapnutí automatického zvýšení výkonu na koberci, nechce a vyhýbá se koberce. Když ručně ho postavím u prostřed koberce, tak vůbec nevysaje smetí a sjede s koberce. Vysavač už prošel jednou reklamací. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (25. 01. 2024 10:40)

Dobrý den, doporučíme zaslat video s umístěním robota na koberec. Pokud je chlup koberce vyšší, tak zde nemusí robot fungovat správně.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
David (25. 01. 2024 10:44)
Koberec nemá,,žádný chlup" tudíž nevidím problém, aby nedokázal vysát koberec.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (25. 01. 2024 10:50)

Dobrý den, poprosím tedy o zaslání videa: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Richard (04. 01. 2024 08:35)
Dobrý den. Nedávno byl vysavač za 4999 Kč... Proč jste najednou zdražily o 2 tisíce a ještě to nazyvate, že je v akci za tuto cenu?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (04. 01. 2024 16:23)

Dobrý den, děkujeme za dotaz. Vedle akční ceny po najetí myši na ikonku "íčka"uvádíme referenční cenu, tedy nejlevnější cenu za posledních 30 dní, která koresponduje s cenou, za kterou jste zakoupil vysavač vy. Posléze došlo k přecenění produktu, který je stále v akci s ohledem na doporučenou cenu dodavatele. Vzhledem k uvedené referenční ceně jsme maximálně transparentní s naší cenovou politikou. Přeji pěkný den.

Uklízení ve 2 patrech RD a ukládání map
Honza (29. 10. 2023 11:39)
Mám uloženou mapu přízemí rod.domku včetně no-go zón atd. Chci ho nyní použít i v 1.patře.
Jak uložit mapu 1.patra ?
Zůstane uložená i mapa přízemí nebo ta se mi smaže a přepíše 1. patrem ?
Díky za odpověď.
Re: Uklízení ve 2 patrech RD a ukládání map
Lukáš (30. 10. 2023 09:59)

Dobrý den, mapu lze v aplikaci uložit a po kliknutí na ikonu editování map nechat vytvořit novou mapu v patře. Mazi mapami pak lze překlikávat podle toho jaké patro budete chtít uklízet. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Dušan (12. 10. 2023 15:21)
Dobrý den, zapnu vysáváni a robot mi objede pouze obrys místnosti kolem stěn, zahlási , že oblast úklidu je hotová a jede zpátky do základny.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petr PAvel (06. 10. 2023 11:58)
Dobry den
jelikoz jednou za cas se me smazou mapy, da se nejak mapa dost zpet se zaznamu vysavani. Pokud chci prenest vysvac do jine mistnosti, vzdy me vymaze mapy a chce skenovat nove. Jak prenaset vysavac bez nutnosti skenu nove mapy. dekuji PaPe
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (06. 10. 2023 13:13)

Dobrý den, doporučím podívat se na náš manuál k aplikaci je zde i uvedeno jak vytvořit více map. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Jana (03. 10. 2023 14:02)
Dobrý den,
mám vysavač dva a čtvrt roku. Přestal vysávat, v nabíjecí stanici stále dokola opakuje hlášku "Prosím zapněte robota hlavním vypínačem". Vypnutí a opětovné zapnutí nepomáhá. Mimo nabíjecí stanici je zcela vypnutý. Ve stanici pouze reaguje na pokyn "vyhledat robota", ale nic víc. Lze ho nějak zcela restartovat, nebo co s tím? Děkuji za info.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (03. 10. 2023 14:16)

Dobrý den, dle popisu chování robota se bude zřejmě jednat o pokles kapacity baterie a bude stačit její výměna za novou

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Mária Hulvejova (29. 08. 2023 12:04)
Dobrý den,
mám problém s textílií, která při mopováni po chvíli odpadává.
Zip mám vyčištěný. Při reklamaci na jinou závodu, jste mi zip vyčistili vy a od té doby textílie odpadává. Co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Veronika (31. 08. 2023 17:53)

Dobrý den,
suchý zip lze vyměnit uživatelsky a nebo se obrátit na servis, kde je možnost výměny. Větsinou je ale problém v opotřebení přilnavosti textílie a při výměně za novou suchý zip drží. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Mackova (20. 08. 2023 20:42)
Dobry den, z niceho nic mi prestal fungovat robot pres aplikaci, zniva jsem zkusila resetobat wifi, vypnula jsem, zapnula, nic. Pak jsem i odinstalovala aplikaci a stale mi pres aplikaci nelze k pripojeni robotu pres reset wifi nabidnout polozku Dale, jak postupovat ?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Veronika (23. 08. 2023 17:14)

Dobrý den,

pokud reset nepomohl a robot nejde spojit s wifi, doporučujeme zaslat robota k servisní prohlídce. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Kristýna (15. 08. 2023 14:52)
Dobrý den, k čemu slouží magnetická páska?
Děkuji Pilařová
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petra (15. 08. 2023 22:17)

Dobrý den,

magnetická páska má funkci jakési hranice, za kterou robota nepustí. Pomůže Vám vymezit prostor, když nechcete, aby tam robot zajel.

Děkujeme

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Maartina (06. 08. 2023 19:03)
Dobrý den, proč začal hlásit zapněte robota hlavním vypínačem přitom je ale nereaguje děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (07. 08. 2023 09:05)

Dobrý den, v případě této závady doporučíme robota zaslat k reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Veronika (15. 07. 2023 08:06)
Dobrý den, máme vysavač rok a půl.Nyni začne vysávat,je plně nabitý.Vysaje kousek a je vybitý.Nabíjí se poté téměř celý den a bliká.V podstatě je k ničemu a musím stejně vyndat velký vysavač a vysát.Kdyz ho po několika hodinách zvednu z docku,blika červené světlo.Co s tím? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (17. 07. 2023 08:51)

Dobrý den, popisovanou závadu doporučíme řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
SCiFA (02. 06. 2023 18:23)
Symbo Laser Bot 650
Vcera me prisel dlouho ocekavany robot. 3 mistnosti zvlada na jednicku, ale v jedne mistnosti jako by nevedel kde se nachazi a zacne se nesmyslne otacet az nakonec zustane nekde u zdi a nahlasi chybu. Kdyz chci odjet vysavacem pres dalkove ovladani tak to taky nejde. Misto dopredu jede dozadu nebo naopak. Vcem muze byt problem?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (05. 06. 2023 08:15)

Dobrý den, dle popisu chování robota to vypadá, jako by mu něco překáželo v jízdě. Není náhodou v místnosti tmavá podloha nebo přechody ze světlé na tmavou? Toto by robot mohl vyhodnocovat jako překážku a nebude zde pracovat správně. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Nikola (11. 05. 2023 12:27)
Dobry den, z niceho nic mi robot prestal stirat, voda v nadobce je, hadrik navlhceny a stejne za nic sucho, nadobka na vodu zustava stejne plna, uz nevim na co se podivat, kde muze byt chyba, mame Symba uz temer dva roky a doted makal na vybornou, dala jsem predtim prispevek pod jiny model, jedinou dirku kterou ma na nadrzce jsem procistila a stejne nic
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (11. 05. 2023 13:05)

Dobrý den, doporučím zkontrolovat kontakty mezi nádobkou a robotem jestli není jeden z kontaktů nějak vychýlený. Pokud je i toto v pořádku, tak doporučíme vysavač reklamovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Věra (23. 03. 2023 12:35)
Dobrý den,
včera jsem se snažila zprovoznit aplikaci (nutnou pro další konfiguraci), bohužel zadrhla jsem se na kroku č. 5 přiložené černé příručky - kdy vedle domácí Wi-Fi sítě existuje i Wi-Fi síť pod názvem SYMBO_XXXXXX, a je k nalezení v Nastavení Wi-Fi v mobilním telefonu. Tzn. poslední krok v bodu č. 5 a bod č. 6 nemohu realizovat. Mám se prý v případě dotazů obrátit na podporu.
Předem děkuji za jakoukoliv radu.
Hezký den.
Věra
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Věra (23. 03. 2023 13:46)
Dobrý den,
děkuji, ne zcela jasně jsem se nejspíše vyjádřila, zadrhla jsem na tom, že ona Wi-Fi síť SYMBO_XXXXXX v Nastavení Wi-Fi v mobilu vidět vůbec nebyla; zkoušela jsem to několikrát. Jednalo se o mobil zn. Huawei.
Děkuji a přeji hezký den.
Věra
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (23. 03. 2023 14:28)

Dobrý den, ujistěte se žejste resetovala wifi tím průhledným tlačítkem nad tlačítkem spuštění - musí blikat modře. Případně ověřte, že připojení provádíte na wifi vysílající na frekvenci 2,4GHz. 

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (23. 03. 2023 13:28)

Dobrý den, v nastavení telefonu - nastavení wifi je třeba zvolit síť SYMBO_XXXXXX k ní se připojit po té se vrátit zpět do aplikace. Následně proběhne párování. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Katka (10. 05. 2023 18:04)
Bohužel párování vůbec nefunguje. Pokouším se o to druhý den. I když jsem byla připojena na Symbol stejně s mobilem nespárovalo. Vůbec nevím jak dále.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Ondřej Krásný (23. 02. 2023 10:38)
Dobrý den,
robot přestal uklízet systematicky a po podlaze se motá od ničeho k ničemu. To má za důsledek, že některá místa uklidí několikrát a na zbytek bytu se vůbec nedostane. Zkoušel jsem smazat mapy a záznamy, aby si mohl znovu pokoje načíst, ale vůbec to nepomáhá. Také často po několika sekundách přeruší úklid a znovu ho začne, jakoby hledal kudy jet, ale přitom v místě není žádná překážka. Ze začátku si robot uměl načíst pokoje perfektně, mohl jsme odejít z domu a nechat ho běžet. Teď už několikátý pokus o úklid končí tím, že mám chuť ten krám vyhodit z okna. Pomohl by třeba nějaký restart? Nikde jsem žádné tlačítko nenašel.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (23. 02. 2023 10:58)

Dobrý den, můžete vyzkoušet provést reset WiFi. Jedná se o malé černé tlačítko hned pod hlavním tlačítkem ke spuštění úklidu. Pokud to nepomůže, můžete zkusit ještě na pár minut vyjmout baterii z robota a poté vyzkoušet nové párování. V jiném případě by byla nutná servisní kontrola.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Zdeňka (07. 02. 2023 00:08)
Zdravím, vysavač je starý zhruba rok, mám několik problémů:
1) již delší dobu nefunguje v aplikaci Úklid na vyžádání a Zónové čištění. Buď odjede na místo, vyčistí obvod a vrátí se do nabíjecí stanice, zbytek nevysaje, anebo vyjede z dobíjecí stanice jen pár metrů a zase se vrátí, s tím, že je hotovo (ale není)
2) mám v aplikaci v mapě vyznačenou Zakázanou zónu a Virtuální zeď, ale hranice se jaksi na mapě samy posunou, v reálu je to pak jinak, než chci. A měla jsem s tímto nastavením mapu uloženou, a ta se vymazala, a zůstala druhá mapa bez vyznačení. Chci to ponechat napořád, ale nemohu se na to spolehnout. Když přikážu úklid, vidím, že zakázané oblasti na mapě nejsou.
3) před třemi dny přestal robot "mluvit". Notofikace do aplikace mi chodí, ale hlasově nic nehlásí. Nastavení hlasitosti jsem zkontrolovala. Robot jsem na celý 1 den vypla tlačítkem na boku.
4) robot občas při úklidu skřípe. Už nevím co to může být. Celý jsem ho vyčistila. Dle zvuku bych tipla problém v rotačním kartáči. Ten jsem pořídila nový. Dochází k tomu nepravidelně. Nevím, jestli by se závada projevila v servisu.
Děkuji za odpověď.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Pavel (30. 01. 2023 11:54)
Dobrý den, chtěl bych se vás optat, robota máme asi dva měsíce funguje v celku dobře akorát má většinou problém s úklidem vybraných prostorů. V aplikaci zvolím oblast úklidu, robot povyjede ze stanice, zahlásí " Zahájení úklidu vybraného prostoru" roztoči se a hned zase zastaví a zahlásí "Úklid byl dokončen " a zajede zpět do stanice a dělá to i při zónovém čištění . Zkoušel jsem restart vyndáním baterie i WiFi, nevíte v čem je problém , nebo je to na reklamaci ? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (30. 01. 2023 13:26)

Dobrý den, pokud nepomohl ani reset robota a vyjmutí baterie, doporučili bychom odeslání k reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lucie Moravcová (20. 01. 2023 23:06)
Dobrý den,
mohla bych se prosím zeptat..? Vysavač máme cca 1rok. Nyní jsme ho asi měsíc nepoužívali. Po celou dobu byl vypnutý a odpojený od elektřiny. Nyní uklízí chvíli, a zajíždí zpět do základny, protože je vybitý. Celý den v nabíjecí stanici, ovšem nabíjí pouze na 34%. Vše vyčištěno, kabely nabíjecí stanice se zdají být ok.
Děkuji Vám za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (23. 01. 2023 10:53)

Dobrý den, poradili byhcom nechat robota po delší dobu na stanici. Pokud se měsíc nepoužíval, baterie bude pravděpodobně malinko podvybitá a bude nutné delší nabíjení. Po roce používání ovšem kapacita baterie mohla postupně klesat a robot nebude pravděpodobně uklízet tak dlouho, jako ze začátku. Čas úklidu se bude postupně zkracovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Sára (19. 01. 2023 19:04)
dobrý den, vysavač máme doma týden a vše bylo v pořádku (občas nemohl najít nabíjecí stanici..), dnes začal vydávat divné zvuky, byl velmi hlasitý, ikdyz bylo vysávání nastaveno na tiché, očistili jsme všechny senzory i vysavač, ale vysavač jen opakuje ‘please put the machine in a safe place’ ikdyz je položený na zemi, vysavač není nijak poškozený, celý týden nám vysával byt v pořádku, teď vůbec na nic nereaguje, co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (20. 01. 2023 08:33)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat hlavní kartáč zda zde nechybí jeho ložisko - to by mohlo způsobovat zvýšenou hlučnost. Co se týče druhé závady, tak zde bych doporučil očistit senzory na spodní straně robota. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba vysavač zaslat na kontrolu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lenka (16. 01. 2023 10:40)
Dobrý den, robota již delší dobu používám. V poslední době hlásí "mapování místnosti selhalo" a vytváří zmatenou mapu. Jak to opravit? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (16. 01. 2023 10:45)

Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vyčistit okolí laseru. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamcí vysavače. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Pavel (10. 01. 2023 16:21)
Dobrý den, zajímalo by mě, pokud se vysavač během vysávání do něčeho zachytí nebo namotaná na kartáč nějaký předmět, tak ho pozastavím ,vyprostím ho a vrátím na stejné místo a znovu zapnu, tak skoro vždy si začne načítat novou mapu a znovu uklízí celý byt,jak to mám udělat, aby pokračoval v úklidu a nenačítal znovu novou mapu ? Ještě by mě zajímalo , pokud dám editovat uloženou mapu, tak ztratí zakázané zóny, je to běžné ? Za odpověď předem děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (10. 01. 2023 16:39)

Dobrý den, snažte se tedy zamezit jakýmkoli překážkám v cestě robota, aby nedocházelo k přerušení úklidu. Pokud robot nedokončí svůj úklid, nikdy se mu neuloží mapa a načítá si vždy novou. Pokud se jedná o nějaké pevné překážky, lze nastavit zakázanou zónu úklidu nebo virtuální zeď. Při editaci by mělo zůstat vše uložené, pokud jí dáte obnovit.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Marta Krušková (28. 12. 2022 12:14)
Dobrý den, prosím, je Symbo laserbot 650 wifi i na pásmo 5 GHz ? A vysavač a vytírač iRobot Roomba Combo 113 s mopem také ? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (28. 12. 2022 12:15)

Dobrý den, bohužel tuto frekvenci roboti ještě nepodporují. Je třeba mít nižší frekvenci 2,4GHz.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš (25. 08. 2022 08:56)
Dobrý den.
Chci se zeptat,vysavač mi po přesunu do patra domu začal jezdit chaoticky jen v rohu místnosti.
Nemůže být chyba v nastavení?
Předem děkuji za odpoveď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (25. 08. 2022 09:14)

Dobrý den, toto chování může být způsobeno změnou prostředí, pokud již robot v patře uklízel a došlo k přesunu nějakého kusu nábytku apod. Dále pokud je tento prostor úzký a robot má problém s vyjetím. Zkontrolujte v mobilní aplikaci, jaký je nastaven režim úklidu.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš (25. 08. 2022 10:05)
Kde najdu v aplikaci režim úklidu? Vysává koberec a nastavení je pořád stejné. Překážky žádné,jen ten nábytek jsem přesouval. Ale to by snad na úklid nemělo mít vliv. Vždy si naskenuje mapu a podle ní uklízí.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (25. 08. 2022 10:32)

Dobrý den, problém může pro robota být, pokud je v rohu špatný odraz od sluníčka či velký stín.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petra (15. 08. 2022 17:14)
Dobrý den,
když se robot po úklidu ve stanici dobije, měl by se úplně vypnout hlavním vypínačem nebo má být neustále v nabíjecí stanici zapnutý? děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (15. 08. 2022 17:17)

Dobrý den, robot by měl být na stanici vždy zapnutý hlavním vypínačem. jakmie jej vypnete, robot Vám oznámí, že musíte zapnout hlavní vypínač. Pokud robota nebudete delší dobu požívat, nemusí být neustále na stanici. Jen doporučujeme plně nabít baterii, odstavit ho ze stanice a poté ho můžete vypnout hlavním vypínačem.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Alena (10. 07. 2022 12:42)
Dobry den. Ako resetovat robota do vyrobnych nastaveni?
Odpojil sa z wifi a neviem vykonat nove parovnanie lebo neblika cervena kontrolka. Dakujem
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (11. 07. 2022 10:00)

Dobrý den, při párování robota má blikat modrá kontrolka, nikoli červená. Červená kontrolka bliká v případě, že je robot vybitý. Robota tedy vypněte hlavním vypínačem na boku, nechte pár minut vypnutého, poté znovu zapněte a pokuste se o nové párování. Robot musí být nabitý alespoň na 20%.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Alena (12. 07. 2022 10:51)
Dobrý deň. Ďakujem za radu.
Asi som skôr mala napísať, že kontrolka nesvieti vôbec a ani po krátkom stlačení kedy sa ohlási "reset wifi" nezačne blikať žiadna farba. Už som skúsila aj odpojiť na pol hodinu batériu ale nepomohlo. Viem, že existuje ešte iný reset (stlačenie boku nárazníka a kolečka) ale neviem správnu kombináciu lebo ani to nefunguje.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (12. 07. 2022 11:08)

Dobrý den, tvrdý reset, který popisujete, je možné provést u modelu Laserbot 750. Pokud byla odpojena a vyjmuta baterie a robot i přesto nijak nereaguje, doporučili bychom zaslání k reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Michal vecerek (30. 06. 2022 11:21)
Nechce sa mi sam pripajat k wifi musim ho as do vyrobnych nadstaveni resetovat. Kazdy den. Blika ako by sa chcel pripoit a nic.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (30. 06. 2022 11:24)

Dobrý den, pokud máte frekvenci WiFi 2,4 GHz a robota nelze napárovat, bude pravděpodobně problém s WiFi modulem robota. Doporučili bychom tedy jeho reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Michal (29. 06. 2022 06:54)
Dobrý den mam taky problem vysavac sa mi nechce opetovne sam pripojiť k wifi takže je takmer stále offline pomôže iba reset do výrobných nadstavení. Dioda blika pomaly ako ze sa pripája a nic stale je offline. A resetovat ho kazdu chvíľu je asi blbost.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (29. 06. 2022 08:54)

Dobrý den, doporučili bychom vysavač zaslat ke kontrole do servisního střediska.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Kamil (24. 05. 2022 20:07)
Dobrý den.
Dnes nám přišel tento skvělý pomocník. Párování, nastavení mapy atp. proběhlo úspěšně. Nemohu najít jednu jedinou věc - lze robotovi nastavit počáteční bod úklidu? Za boha to nemůžu dohledat
Předem děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (25. 05. 2022 10:22)

Dobrý den, robotovi lze nastavit zónové čištění, kdy si vyberete určitou oblast úklidu, následně zvolíte start a robot uklidí pouze označené místo. Dále lze robotovi nastavit jednolité místnosti k úklidu, nebo rozdělení pomocí virtuální zdi či zakázané zóny. Počátečním bodem je vždy výjezd z dobíjecí stanice.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Zdeňka (09. 05. 2022 00:08)
Mám vysavač cca půl roku a doteď jen občas zmatkoval, po restartu funguje dobře. Občas neuklidí celou místnost, přejede do jiné a pak se zase vrací. Teď začal jako by skřípat. Zkontrolovala jsem, vyčistila jsem vše, i přední kolečko. Vyměnila jsem kartáčky, velký kartáč je vyčištěný. Pořád skřípe. I když se netočí. Jenom když zajíždí do stanice, tak neskřípe. Co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (09. 05. 2022 10:49)

Dobrý den, těžko takto říci co by mohlo skřípání vydávat. Jediné co můžeme doporučit je tak zaslání robota ke kontrole - reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Nikola Marešová (30. 03. 2022 22:50)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám tohoto robota poprvé a neumím ukládat mapy. Dám po naskenování místnosti uložit a když jdu vysávat do jiné místnosti tak ta uložená mapa se vymaže. Vysavač přenáším do patra v domě. Prosím poraďte mi. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (31. 03. 2022 09:25)

Dobrý den, podrobný postup ohledně nastavení map úklidu Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Olda (02. 04. 2022 08:31)
Dobrý den, mohu také poprosit o návod, jak uložit v aplikaci mapy více místností? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Veronika (02. 04. 2022 13:44)

Dobrý den,
je potřeba každou mapu uložit tak, že robot vyjede ze stanice a úklid ve stanici dokončí, tím se vytvoří automaticky celá mapa podlaží a až poté ji lze editovat. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Barbora (31. 03. 2022 20:54)
Dobrý den, mám stejný problém s uložením map. Mohu vás poprosit také o zaslání manuálu? Děkuji.
S pozdravem
Barbora Jarnotová
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (01. 04. 2022 09:49)

Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš (09. 04. 2022 10:57)
Dobrý den, mohu také poprosit o návod, jak uložit v aplikaci mapy více místností? Děkuji.
[reagovat]
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (11. 04. 2022 08:36)

Dobrý den, vložení další mapy je uvedeno v návodu zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Emilie (02. 04. 2022 13:50)
I já poprosím zaslat na e-mail, mám stejný problém. Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (04. 04. 2022 11:54)

Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Josef Salák (05. 04. 2022 22:16)
Dobry den i ja prosim na email. Dekuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (06. 04. 2022 10:03)

Dobrý den, podrobný postup ohledně nastavení map bude k dispozici i na našem webu přímo u produktu. Prozatím Vám ho zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš (06. 04. 2022 17:23)
Dobrý den, prosím také o zaslání návodu na mail. Moc děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (07. 04. 2022 09:00)

Dobrý den, návod na podrobné nastavení a uložení map naleznete již na našem webu přímo u produktu - https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/Symbo%20Laserbot%20650%20-%20Aplikace.pdf 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš (24. 03. 2022 16:59)
Dobrý den, jak řešit situaci, kdy v domě dvě patra pokrývá dvě wifi sítě (router + ap)?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (25. 03. 2022 08:12)

Dobrý den, toto bude bohužel problém u všech modelů. Buď bude třeba používat v jednom patře robot bez možnosti připojení nebo by se robot musel po každém přenesení spárovat s wifi, která je dostupná. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Květa (15. 02. 2022 14:08)
Dobrý den, máme něco přes půl roku robotický vysavač a mop 2v1 Symbo. Poslední dva dny začne vysávat "normálně" a pak jakoby zvedne výkon, s tím souvisí i zvýšená hlučnost. Robot pravidelně čístím. V čem může být zádrhel?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (15. 02. 2022 14:10)

Dobrý den, může se jednat například o softwarový problém. Doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu 30 minut.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš Kopečný (28. 01. 2022 14:39)
Dobrý den, dnes mi přišel vysavač, ale nezjistil jsem, jak zapnou Wifi, kontrolka Wifi nesvítí, podržení tlačítka Start (Clean) nevyvolá žádnou hlášku. Žádnou síť SYMBO_XXXXX také nevidím. Aplikace se tudíž s vysavačem nemůže spojit.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (28. 01. 2022 14:42)

Dobrý den, před párováním a nastavením robota je nutné robota nejprve nabít. První nabíjení je přibližně kolem 6 hod. Mezitím se můžete zaregistrovat v mobilní aplikaci. Z boku robota je také hlavní vypínač, kterým robota spustíte.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš Kopečný (28. 01. 2022 16:01)
Děkuji za odpověď, nechal jsem nabít 6 hodin, ještě dlouho potom, co vysavač ohlásil "charging complete". Wifi kontrolka se vůbec nerozsvítí, ani nereaguje na stisk a podržení tlačítka. Jako kdyby zařízení vůbec wifi nemělo. Ani wifi síť SYMBO_XXXX se nikde neukáže.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (28. 01. 2022 16:14)

Dobrý den, poradili bychom tedy vyčkat do druhého dne a zkusit provést nové párování. Pokud by vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále. Frekvecne WiFi je podporována 2,4GHz. Silnější frekvenci robot nezvládne.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš Kopečný (29. 01. 2022 08:03)
Tak bohužel ani nabíjení přes noc nepomohlo , wifi vůbec neraguje, kontrolka se nerozsvítí, zmáčknutí a podržení tlačítka nevyvolá vůbec žádnou reakci.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Oskar (31. 01. 2022 11:22)

Dobrý  den, v tom připadě prosíme o zaslaní robotického vysavače na reklamace pro kontrolu. 

SYMBO LASERBOT 650
Matěj (26. 01. 2022 16:08)
Dobrý den, asi hloupá otázka, ale dost mi pomůže. Snažím se připojit robota na Wi-Fi a následně do aplikace. V návodu je psáno zmačknout tlačítko Wi-Fi, chtěl bych se zeptat, kde tlacitko najdu? U robota jsou dvě tlačítka hlavni vypínač a vypínač (svítící bíle). Wi-Fi máme 2,4GHz, mobilní telefon s GPS a mobilní data vypnuta. Nevíte, jak na to? Děkuji za rady.
Re: SYMBO LASERBOT 650
Martina (26. 01. 2022 16:18)

Dobrý den, k párování je nutné zmáčknout hlavní (velké) tlačítko CLEAN po dobu alespoň 5 vteřin, dokud neuslyšíte hlasovou znělku robota, že je připraven k připojení.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luboš Kopečný (23. 02. 2022 19:19)
Paní nebo slečno Martino, bohužel jsem si vaši radu vzal za svou a počítač poslal na reklamaci, zbytečně. Není to tak jak radíte. Je potřeba zmáčknout tlačítko wifi, ne to hlavní CLEAN. Ale tlačítko wifi se bohužel tváří jenom jako led kontrolka, i v návodu je "wifi indikátor" a ne "tlačítko". Opravdu jsem to tlačítko zkoušel zmáčknout, ale moc dobře to nejde, je vnořené a zmáčknete ho buď delším nehtem nebo špejlí. Dejte to prosím někam do popisu a zdrůrazněte to, protože z diskuze je jasné, že spousta uživatelů si s tím neporadí a řešíte zbytečně z toho vyplývající problémy.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (24. 02. 2022 09:37)

Dobrý den, pokusíme se manuál upravit, aby všem zákazníkům bylo srozumitelné, o jaké tlačítko v případě resetu WiFi se jedná.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Matěj (26. 01. 2022 16:28)
Děkuji za odpověď. Ano, tímto robota zapnu, ozve se zvuk, ale bohuzel se neozve “Wi-Fi reseted” což je psáno k návodu.. když podrzim tlačítko znovu-vypne se, pokud ho podrzim krátce-začne vysávat.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (26. 01. 2022 17:20)

Dobrý den, to se nai ozvat nemá. To by znamenalo reset WiFi. Poprosím o zaslání screenu z aplikace, co se Vám zobrazuje na hlavní stránce.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Matěj (27. 01. 2022 13:56)
Napište mi prosím zprávu na e-mail - [email protected], tam vám poslu screen, děkuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Pavel (21. 01. 2022 16:16)
Dobrý den, robot se mě bezproblému povedl spárovat, ale po týdnu užívání se sám odpojil a už nelze znovu spárovat ani s jiným telefonem. Je nějaká možnost např. resetu do továrního nastavení, jestli by to pomohlo?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (21. 01. 2022 16:21)

Dobrý den, stačí robota vypnout hlavním vpyínačem na boční straně. Tím provedete jeho reset. Poté bude nutné nové párování.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Pavel (21. 01. 2022 21:09)
To jsem zkoušel, ale bez úspěchu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (24. 01. 2022 08:33)

Dobrý den, jiná možnost resetu není. Ještě bychom doporučili vyzkoušet resetovat Váš wifi router ( vypojit jej na cca 1min z el. sítě). Pokud by nic nepomohlo, tak vyzkoušet připojení na jiné wifi síti nebo zaslat ke kontrole k nám do servisu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Katka (16. 01. 2022 22:33)
Dobrý den, jde prosím nějak vytáhnout kolečko, které je vepředu zespoda robotu? Robot hlasil chybu, nějaké přetížení předního kolečka, všimla jsem si, že jsou tam namotáne chlupy, chtela bych je vytahnout, ale nerada bych kolečko vytahovala na sílu. V návodu jsem nenasla. Moc děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (17. 01. 2022 10:15)

Dobrý den, kolečko lze vyjmout, ale dost obtížně. Za pomocí malého plochého šroubováku lze usičku vyjmout ven a vše pak vyčistit. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Blanka Grycmanová (12. 01. 2022 19:45)
Dobrý den, robot nereagoval na magnetickou pásku, přejel ji a uklízel i za páskou.
Při úklidu bytu přejíždí z jedné místnosti do druhé, aniž by jednu místnost uklidil celou. Také se stane, že např. uklidí jen část místnosti a už se do ní nevrátí, aby byl úklid dokončen. Jsou toto důvody pro reklamaci? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Katrin (13. 01. 2022 10:47)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Bohužel bude nutné vysavač reklamovat, zde naleznete veškeré informace, jak postupovat při reklamaci. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petr (10. 01. 2022 09:22)
Dobrý den, robota nelze spárovat s aplikací, neustále hlásí, že připojení k wifi slehalo. Systém IOS, Router O2 s mobilním internetem na wifi 2,4GHz. můžete poradit kde je problém, případně poslat podrobnější návod ? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (10. 01. 2022 11:05)

Dobrý den, v mobilním telefonu musí být zapnutá WiFi a GPS, vypnutá data. Dále zkontrolujte, zda máte povolený přenos dat u aplikace.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Zdeňka (07. 01. 2022 22:46)
Zdravím, měla by jít vypnout na robotovi wi-fi? Při prvních dnech byla vypnutá, dioda nesvítila. Nepárovali jsme, nepodporuje můj telefon. Pak přišla návštěva, připojili se přes wi-fi, vše fungovalo. Ale pak jsem ji chtěla vypnout, po stisknutí dioda na robotovi pořád bliká - připojuje se. Nepomáhá ani celkové vypnutí tlačítkem na boku. Trochu mě to rozčiluje, a nemůže být tím i vybíjená baterie? Neuklidí celý byt, musí se vrátit do stanice, pak dokončí. Před tím uklidil najednou celý byt.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (10. 01. 2022 09:59)

Dobrý den, pokud se návštěva neodpojila, je robot stále připojen k WiFi - z toho důvodu bliká i kontrolka. Zrušit lze pomocí resetu robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Denisa (07. 01. 2022 17:21)
Dobrý den, mám robot sotva týden a dnes při nahrávání map začal couvat. Zkusila jsem ho vypla zapnout, vymazala mapy, vymazala jsema znovu naistalovala appku je to marný. Poradíte mi prosím co s tím? Děkuji Denisa
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (07. 01. 2022 17:24)

Dobrý den, poradili bychom zkontorlovat senzory ze spodní strany robota, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Denisa (08. 01. 2022 09:50)
Ty jsem též očistila a stále couvá.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (10. 01. 2022 10:48)

Dobrý den, v tom případě bychom doporučili reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martin (06. 01. 2022 18:22)
Dobrý den,je potřeba při koupi si zároveň objednat i nějaké příslušenství nebo přijde zásilka a dá se hned zapojit?
Díky
Martin
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (07. 01. 2022 07:59)

Dobrý den, součástí balení robota je vše potřebné. Pro jeho spuštění a provoz není třeba nic dokupovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 12:20)
Dobrý den,ještě jeden dotaz.Na co je a popřípadě kam se dává magnetická páska?V návodu o ní není ani slovo,jen že je součástí dodávky.Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (04. 01. 2022 12:28)

Dobrý den, magnetická páska se umístí na zem a robot ji nepřejede. Slouží tak k rychlému ohraničení plochy kam nechcete aby robot zajížděl. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 11:55)
Už je vše v pořádku.Děkuji.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 11:45)
Dobrý den,nemohu spojit robotický vysavač s mojí wifi.Můžete mě poradit?Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (04. 01. 2022 11:57)

Dobrý den, pro připojení robota je třeba zkontrolovat na jaké frekvenci vysílá Váš wifi router. Připojení je možné pouze na frekvenci 2,4 GHz dále je třeba při párování ponechat zapnuté určování polohy za pomocí GPS a vypnout mobilní data. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Vandovi (25. 12. 2021 09:32)
Dobrý den,dnes jsme zapojili vysavač dle návodu a chtěli ho spárovat s aplikací dle instrukcí,všechny kroky byly provedeny..aplikace začne odesílat,stále chce povoleni k zapnutí WiFi a pak aplikace hlásí,že nelze odeslat zprávu do robota a tudíž připojit. Povolení změn a lokace proběhlo.Dekuji.EV
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (27. 12. 2021 11:45)

Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Bližší informace k dořešení problému s párováním Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Milena (25. 12. 2021 16:59)
a máte u robota opravdu zapnutou wifi (svítí modrá kontrolka wifi)? nejdříve se musí u robota spustit wifi, až si nějakou síť najde, přes aplikaci přihlásit na wifi, jméno i heslo se zadává v aplikaci. ale až poté, kdy robot najde síť, což se projeví v aplikaci. včera jsem to zapínala a je to zcela bez problémů.
Smart Home - Google Home/Google Assistant
Jakub (22. 11. 2021 02:48)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli jde tento (Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi) skrze aplikaci na ovadání propojit a zařadit mezi věci v mé chytré domácnosti.
Používám Google Home společně s hlasovým asistentem.
Děkuji
Jakub Holienka
Re: Smart Home - Google Home/Google Assistant
Lukáš (22. 11. 2021 11:13)

Dobrý den, připojení do chytré domácnosti bohužel není možné. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lucie Čadová (21. 11. 2021 17:16)
Dobrý den, dosud jsem byla s vysavačem až na pár drobností spokojená- občas se smazala mapa, nevím z jakého důvodu. Jakmile si robot být znovu zmapoval, zase nějakou dobu fungoval bez problémů, nevíte čím to může být?
Poslední 2 týdny se objevily další problémy- když pošlu robota vysát nějakou místnost, tak vyjede cca metr před dokovací stanici, chvíli se točí a pak zajede zpět a zahlásí, že úklid dokončil. Zkusila jsem ho tedy vypustit, aby uklidil celý byt, ale uklidil jen místnost, kde je dokovací stanice. Reaguje stejně na spuštění přes aplikaci i přímo přes tlačítko na robotovi. Zkusila jsem ho přes noc úplně vypnout, odhlásit se z aplikace a odpojit od wifi a ráno ho spustit jako když byl nový. Znovu si zmapoval byl, ale nejezdil moc systematicky, občas přejížděl z jednoho konce bytu na druhý, i když ještě neměl místnost hotovou, některé oblasti přejížděl vícekrát a několikrát se na místě docela dlouho točil dokola. Nicméně mapu si vytvořil a pár dní fungoval bez problémů, ale nyní se objevil ten stejný problém znovu- neumí vysát vybranou místnost a když ho pustím, aby vydal celý byt, vysaje jen místnost s dokovací stanicí. Dá se problém nějak vyřešit nebo mám robota reklamovat? Děkuji za odpověď, L. Čadová
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (22. 11. 2021 15:54)

Dobrý den, robot si není schopen uložit mapu úklidu v případě, že je úklid z nějakého důvodu přerušen, nebo je robot přenášen. Pokud Vám nepomohl ani reset robota a znovu nainstalování a napárování, doporučili bychom reklamaci

robot.vysavač IQ600
Jana Herberová (15. 11. 2021 09:54)
Dobrý den,prosím o radu,proč vysavač někdy nenajde dobíjecí stanici,Párkrát ano,jindy jí ignoruje i když najede až k ní ale nezaparkuje,Pak ještě bych ráda vymazala historii úklidu.Nevím jak.
Vysavač mám pár dní,rychle jsem se s ním seznámila,aplikace srozumitelná,je tichý a jsem s ním velmi spokojená.
Jana
Re: robot.vysavač IQ600
Martina (15. 11. 2021 14:22)

Dobrý den, v aplikaci zvolíte nastavení mapy - editování mapy - smazat. pokud má robot problém se zajížděním do stanice, zkuste stanici přemístit na jiné místo. Je možné, že robot stanici nemůže dohledat, jelikož je na špatném místě mimo dosah.

Přepsání všech map v aplikaci
Martin (24. 10. 2021 14:18)
Dobrý den, mám problém s neustálým přepisem map v aplikaci. Např. mám uloženo 5 map, v jedné z nich pošlu robota uklízet na konkrétní místo a ve chvíli, kdy selže lokalizace a začne nové skenování prostoru, tak se nově naskenovanou mapou přepíše všech 5 uložených map. Máte nějaký tip, jak toto vyřešit?
Re: Přepsání všech map v aplikaci
Lukáš (25. 10. 2021 09:38)

Dobrý den, doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu aspoň 30 minut, odebrat jej z aplikace a následně znovu spárovat. Pokud by problém přetrvával, tak bude nutná reklamace.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Renáta Čížová (17. 10. 2021 10:57)
Dobrý den, potřebuji robotický vysavač pro dvě patra a také pro dobré vysávání kočičích chlupů je tento vysavač vhodný ? Případně prosím o doporučení jiného vysavače , děkuji Čížová.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (18. 10. 2021 09:32)

Dobrý den, ano tento model můžeme doporučit. Splňuje Vaše požadavky. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Tereza Kořínková (29. 09. 2021 23:13)
Je robot vážně v češtině? Podle recenzí mluví jen anglicky. Díky
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Lukáš (30. 09. 2021 09:24)

Dobrý den, s novou aktualizací robota je možné zvolit i český jazyk. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
David Sklář (25. 09. 2021 10:28)
Hezký den, dovede tento vysavač rozeznat podlahu a při přejezdu z tvrdé podlahy na koberec vypnout mopování, případně zónu bez mopování nastavit v aplikaci? Pokud ne, který přístroj to umí.
Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petra (25. 09. 2021 10:43)

Dobrý den, tento model bohužel tuto funkci nemá. U Symba 360 S7 lze zakázané zony vyznačit odděleně v režimu mopování. Nebo nový Xiaomi Roborock S7.Při najetí na koberec ho rozpozná a podložku s mopem nadvedne.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martin Široký (14. 09. 2021 06:17)
Dobrý den, vysavac funguje jak ma, ale ted se mi stalo, ze sei odhlasil z apjky a nemohu se znovu prihlasit i kdyz je zadane heslo spravne. Pokusil jsem se obnovit heslo, ale to nejde. Pozadal jsem o overovaci kod na registrovany email a nic neprislo . Prosim poradte, co delam spatne. Dekuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (14. 09. 2021 10:03)

Dobrý den, v případě, že Vám nedorazil ověřovací kód na Váš e-mail a ani opětovné přihlášení se nezdařilo, jedinou možností by zde bylo vytvořit si nový účet pod jiným e-mailem a přihlásit se do aplikace znovu.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martin (14. 09. 2021 11:14)
To jsem samozřejmě udělal, ale obávám se, že když se mi apka opět odhlásí, tak nastane tentýž problém. Když se zaregistruji, tak mi na email nepřijde žádné potvrzení a přece nebudu kvůli každému zapomenutému heslu( i když si nemyslím, že jsem je zapomněl) zakládat nový e-mailový účet.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (14. 09. 2021 11:20)

Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali. Aplikace by se neměla bez důvodu sama odhlašovat. Zkuste tedy ještě provést reinstall aplikace a reset robota a přihlásit se znovu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Jakub (23. 06. 2021 22:38)
Dobrý deň, v porovnaní vysávačov uvádzate chybný sací výkon k tomuto výrobku. Nie je to 2000Pa ale 1500Pa. Laserbot 750 má taktiež uvedenú nepravdivú hodnotu. Takto chybná tabuľka potom nie je príliš užitočná.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Jiřikovský (03. 10. 2021 20:18)
Hodnota sacího výkonu není stále upravená! Chci koupit robota a nemůžu, když uvádíte klamné údaje???? Vy se nestydíte takto klamat zákazníka??!!
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (04. 10. 2021 11:25)

Dobrý den, velice se omlouváme za nedorozumění. Technické parametry byly na našich stránkách upraveny. 

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (24. 06. 2021 08:57)

Dobrý den, omlouváme se za špatně uvedené informace. Na webu v popisu technické údaje ihned upravíme.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
maria (11. 03. 2021 16:27)
Dobry den, vysavac neustale vypisuje, ze protipadove senzory su znecistene, aj ked nie su. su ocistene, uz viackrat.
Co robit?
Dakujem za odpoved.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (11. 03. 2021 16:29)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Reset provedete zmáčknutím malého černého tlačítka pod hlavním tlačítkem CLEAN na robotovi alespoň po dobu 5 vteřin.

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Šárka (03. 02. 2021 22:59)
Dobrý den, dá se prosím někde sehnat přesný návod jak nahrát a uložit mapy jednotlivých pokojů? A zvládne tento robot zátěžový koberec v barvě antracitový melír a jak je to se zrcadly, mám rohovou zrcadlovou skříň. Děkuji za opověď.
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Luky (02. 02. 2021 07:45)
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli vysavač zvládne uklidit více místnosti a jestli se mapa uloží děkuji
Máme byt 3+1
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Klára (02. 02. 2021 09:28)

Dobrý den,

ano tento model díky laserové navigaci zvládne uklidit velké a členité prostory. Má možnost opakovaného dobití a douklízení celkové plochy. Lze uložit až 5 map úklidu.Krásný den 

Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Roman Novák (13. 01. 2021 14:18)
Zdravím, dá se někde sehnat návod na nastavení ovladače? A appka na iOS nejede. Nevidí robota. Apropo - na co potřebuje robot lokalizační údaje? Proto appka nejede že jsem je nepovolil?
Díky za info
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Martina (13. 01. 2021 14:51)

Dobrý den, aplikaci musí být povolena poloha, jinak nelze ovládat.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Mohlo by Vás také zajímat

21% SLEVA

Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)

  • - 2v1 vysává i mopuje
  • - Gyroskopická navigace
  • - Li-Ion baterie, HEPA filtr
(92 %) 127 recenzí
Akční cena
5 899,-
7 499,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 5 309,- Kč
 

Skladem 2 ks
Odešleme dnes

13% SLEVA

Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)

  • - 2v1 - vysává i mopuje
  • - Ovladatelný přes telefon
  • - Gyroskopická navigace
  • - Li-Ion baterie, HEPA filtr
(94 %) 284 recenzí
Akční cena
6 999,-
Právě
dnes!
7 999,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 299,- Kč
 

Na dotaz

Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5

  • - Laserová navigace, Li-Ion baterie
  • - Aplikace v českém jazyce
  • - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
(98 %) 51 recenzí
 

Prodej byl ukončen

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba