Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi
Petr (14. 02. 2024 20:59)
Proč je to taková krátká doba a ne klasický 24 měsíců.
Předem děkuji
Lukáš (15. 02. 2024 09:03)
Dobrý den, záruka je standardní tedy 24 měsíců.
David (04. 02. 2024 10:50)
Chci se zeptat, k čemu slouží v aplikaci sekce ,,Nerušit". Děkuji
Lukáš (05. 02. 2024 10:46)
Dobrý den, jedná se o nastavení časového rozmezí po které robot nebude nic dělat a nebudou chodit žádná upozornění.
Blanka (25. 01. 2024 14:10)
máme kuchyňskou linku do tvaru U a to dělá vysavači problém. Sokl je světlý dub a asi 5 cm od okraje skříňky. Vysavač se tam na výšku vejde, ale zůstává na jednom místě a chce jakoby projet na druhou stranu. Jakoby ten sokl nezaznamenal. Potom popojede a udělá to samé. Motá se tam šíleně dlouho. Mohu tomuto nějak zabránit ?Magnetická páska položená na zem před soklem tomu nezabránila. Děkuji.
Lukáš (25. 01. 2024 14:20)
Dobrý den, jedině zkusit prostor vymezit v aplikaci. Těžko takto radit v případě takového individuálního problému.
David (25. 01. 2024 10:21)
Lukáš (25. 01. 2024 10:40)
Dobrý den, doporučíme zaslat video s umístěním robota na koberec. Pokud je chlup koberce vyšší, tak zde nemusí robot fungovat správně.
David (25. 01. 2024 10:44)
Lukáš (25. 01. 2024 10:50)
Dobrý den, poprosím tedy o zaslání videa: [email protected]
Richard (04. 01. 2024 08:35)
Lukáš (04. 01. 2024 16:23)
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Vedle akční ceny po najetí myši na ikonku "íčka"uvádíme referenční cenu, tedy nejlevnější cenu za posledních 30 dní, která koresponduje s cenou, za kterou jste zakoupil vysavač vy. Posléze došlo k přecenění produktu, který je stále v akci s ohledem na doporučenou cenu dodavatele. Vzhledem k uvedené referenční ceně jsme maximálně transparentní s naší cenovou politikou. Přeji pěkný den.
Honza (29. 10. 2023 11:39)
Jak uložit mapu 1.patra ?
Zůstane uložená i mapa přízemí nebo ta se mi smaže a přepíše 1. patrem ?
Díky za odpověď.
Lukáš (30. 10. 2023 09:59)
Dobrý den, mapu lze v aplikaci uložit a po kliknutí na ikonu editování map nechat vytvořit novou mapu v patře. Mazi mapami pak lze překlikávat podle toho jaké patro budete chtít uklízet.
Dušan (12. 10. 2023 15:21)
Petr PAvel (06. 10. 2023 11:58)
jelikoz jednou za cas se me smazou mapy, da se nejak mapa dost zpet se zaznamu vysavani. Pokud chci prenest vysvac do jine mistnosti, vzdy me vymaze mapy a chce skenovat nove. Jak prenaset vysavac bez nutnosti skenu nove mapy. dekuji PaPe
Lukáš (06. 10. 2023 13:13)
Dobrý den, doporučím podívat se na náš manuál k aplikaci je zde i uvedeno jak vytvořit více map.
Jana (03. 10. 2023 14:02)
mám vysavač dva a čtvrt roku. Přestal vysávat, v nabíjecí stanici stále dokola opakuje hlášku "Prosím zapněte robota hlavním vypínačem". Vypnutí a opětovné zapnutí nepomáhá. Mimo nabíjecí stanici je zcela vypnutý. Ve stanici pouze reaguje na pokyn "vyhledat robota", ale nic víc. Lze ho nějak zcela restartovat, nebo co s tím? Děkuji za info.
Lukáš (03. 10. 2023 14:16)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude zřejmě jednat o pokles kapacity baterie a bude stačit její výměna za novou.
Mária Hulvejova (29. 08. 2023 12:04)
mám problém s textílií, která při mopováni po chvíli odpadává.
Zip mám vyčištěný. Při reklamaci na jinou závodu, jste mi zip vyčistili vy a od té doby textílie odpadává. Co s tím?
Veronika (31. 08. 2023 17:53)
Dobrý den,
suchý zip lze vyměnit uživatelsky a nebo se obrátit na servis, kde je možnost výměny. Větsinou je ale problém v opotřebení přilnavosti textílie a při výměně za novou suchý zip drží. Krásný den
Mackova (20. 08. 2023 20:42)
Veronika (23. 08. 2023 17:14)
Dobrý den,
pokud reset nepomohl a robot nejde spojit s wifi, doporučujeme zaslat robota k servisní prohlídce. Krásný den
Kristýna (15. 08. 2023 14:52)
Děkuji Pilařová
Petra (15. 08. 2023 22:17)
Dobrý den,
magnetická páska má funkci jakési hranice, za kterou robota nepustí. Pomůže Vám vymezit prostor, když nechcete, aby tam robot zajel.
Děkujeme
Maartina (06. 08. 2023 19:03)
Lukáš (07. 08. 2023 09:05)
Dobrý den, v případě této závady doporučíme robota zaslat k reklamaci.
Veronika (15. 07. 2023 08:06)
Lukáš (17. 07. 2023 08:51)
Dobrý den, popisovanou závadu doporučíme řešit reklamací vysavače.
SCiFA (02. 06. 2023 18:23)
Vcera me prisel dlouho ocekavany robot. 3 mistnosti zvlada na jednicku, ale v jedne mistnosti jako by nevedel kde se nachazi a zacne se nesmyslne otacet az nakonec zustane nekde u zdi a nahlasi chybu. Kdyz chci odjet vysavacem pres dalkove ovladani tak to taky nejde. Misto dopredu jede dozadu nebo naopak. Vcem muze byt problem?
Lukáš (05. 06. 2023 08:15)
Dobrý den, dle popisu chování robota to vypadá, jako by mu něco překáželo v jízdě. Není náhodou v místnosti tmavá podloha nebo přechody ze světlé na tmavou? Toto by robot mohl vyhodnocovat jako překážku a nebude zde pracovat správně.
Nikola (11. 05. 2023 12:27)
Lukáš (11. 05. 2023 13:05)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat kontakty mezi nádobkou a robotem jestli není jeden z kontaktů nějak vychýlený. Pokud je i toto v pořádku, tak doporučíme vysavač reklamovat.
Věra (23. 03. 2023 12:35)
včera jsem se snažila zprovoznit aplikaci (nutnou pro další konfiguraci), bohužel zadrhla jsem se na kroku č. 5 přiložené černé příručky - kdy vedle domácí Wi-Fi sítě existuje i Wi-Fi síť pod názvem SYMBO_XXXXXX, a je k nalezení v Nastavení Wi-Fi v mobilním telefonu. Tzn. poslední krok v bodu č. 5 a bod č. 6 nemohu realizovat. Mám se prý v případě dotazů obrátit na podporu.
Předem děkuji za jakoukoliv radu.
Hezký den.
Věra
Věra (23. 03. 2023 13:46)
děkuji, ne zcela jasně jsem se nejspíše vyjádřila, zadrhla jsem na tom, že ona Wi-Fi síť SYMBO_XXXXXX v Nastavení Wi-Fi v mobilu vidět vůbec nebyla; zkoušela jsem to několikrát. Jednalo se o mobil zn. Huawei.
Děkuji a přeji hezký den.
Věra
Lukáš (23. 03. 2023 14:28)
Dobrý den, ujistěte se žejste resetovala wifi tím průhledným tlačítkem nad tlačítkem spuštění - musí blikat modře. Případně ověřte, že připojení provádíte na wifi vysílající na frekvenci 2,4GHz.
Lukáš (23. 03. 2023 13:28)
Dobrý den, v nastavení telefonu - nastavení wifi je třeba zvolit síť SYMBO_XXXXXX k ní se připojit po té se vrátit zpět do aplikace. Následně proběhne párování.
Katka (10. 05. 2023 18:04)
Ondřej Krásný (23. 02. 2023 10:38)
robot přestal uklízet systematicky a po podlaze se motá od ničeho k ničemu. To má za důsledek, že některá místa uklidí několikrát a na zbytek bytu se vůbec nedostane. Zkoušel jsem smazat mapy a záznamy, aby si mohl znovu pokoje načíst, ale vůbec to nepomáhá. Také často po několika sekundách přeruší úklid a znovu ho začne, jakoby hledal kudy jet, ale přitom v místě není žádná překážka. Ze začátku si robot uměl načíst pokoje perfektně, mohl jsme odejít z domu a nechat ho běžet. Teď už několikátý pokus o úklid končí tím, že mám chuť ten krám vyhodit z okna. Pomohl by třeba nějaký restart? Nikde jsem žádné tlačítko nenašel.
Martina (23. 02. 2023 10:58)
Dobrý den, můžete vyzkoušet provést reset WiFi. Jedná se o malé černé tlačítko hned pod hlavním tlačítkem ke spuštění úklidu. Pokud to nepomůže, můžete zkusit ještě na pár minut vyjmout baterii z robota a poté vyzkoušet nové párování. V jiném případě by byla nutná servisní kontrola.
Zdeňka (07. 02. 2023 00:08)
1) již delší dobu nefunguje v aplikaci Úklid na vyžádání a Zónové čištění. Buď odjede na místo, vyčistí obvod a vrátí se do nabíjecí stanice, zbytek nevysaje, anebo vyjede z dobíjecí stanice jen pár metrů a zase se vrátí, s tím, že je hotovo (ale není)
2) mám v aplikaci v mapě vyznačenou Zakázanou zónu a Virtuální zeď, ale hranice se jaksi na mapě samy posunou, v reálu je to pak jinak, než chci. A měla jsem s tímto nastavením mapu uloženou, a ta se vymazala, a zůstala druhá mapa bez vyznačení. Chci to ponechat napořád, ale nemohu se na to spolehnout. Když přikážu úklid, vidím, že zakázané oblasti na mapě nejsou.
3) před třemi dny přestal robot "mluvit". Notofikace do aplikace mi chodí, ale hlasově nic nehlásí. Nastavení hlasitosti jsem zkontrolovala. Robot jsem na celý 1 den vypla tlačítkem na boku.
4) robot občas při úklidu skřípe. Už nevím co to může být. Celý jsem ho vyčistila. Dle zvuku bych tipla problém v rotačním kartáči. Ten jsem pořídila nový. Dochází k tomu nepravidelně. Nevím, jestli by se závada projevila v servisu.
Děkuji za odpověď.
Pavel (30. 01. 2023 11:54)
Martina (30. 01. 2023 13:26)
Dobrý den, pokud nepomohl ani reset robota a vyjmutí baterie, doporučili bychom odeslání k reklamaci
Lucie Moravcová (20. 01. 2023 23:06)
mohla bych se prosím zeptat..? Vysavač máme cca 1rok. Nyní jsme ho asi měsíc nepoužívali. Po celou dobu byl vypnutý a odpojený od elektřiny. Nyní uklízí chvíli, a zajíždí zpět do základny, protože je vybitý. Celý den v nabíjecí stanici, ovšem nabíjí pouze na 34%. Vše vyčištěno, kabely nabíjecí stanice se zdají být ok.
Děkuji Vám za odpověď
Martina (23. 01. 2023 10:53)
Dobrý den, poradili byhcom nechat robota po delší dobu na stanici. Pokud se měsíc nepoužíval, baterie bude pravděpodobně malinko podvybitá a bude nutné delší nabíjení. Po roce používání ovšem kapacita baterie mohla postupně klesat a robot nebude pravděpodobně uklízet tak dlouho, jako ze začátku. Čas úklidu se bude postupně zkracovat.
Sára (19. 01. 2023 19:04)
Lukáš (20. 01. 2023 08:33)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat hlavní kartáč zda zde nechybí jeho ložisko - to by mohlo způsobovat zvýšenou hlučnost. Co se týče druhé závady, tak zde bych doporučil očistit senzory na spodní straně robota. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba vysavač zaslat na kontrolu.
Lenka (16. 01. 2023 10:40)
Lukáš (16. 01. 2023 10:45)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vyčistit okolí laseru. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamcí vysavače.
Pavel (10. 01. 2023 16:21)
Martina (10. 01. 2023 16:39)
Dobrý den, snažte se tedy zamezit jakýmkoli překážkám v cestě robota, aby nedocházelo k přerušení úklidu. Pokud robot nedokončí svůj úklid, nikdy se mu neuloží mapa a načítá si vždy novou. Pokud se jedná o nějaké pevné překážky, lze nastavit zakázanou zónu úklidu nebo virtuální zeď. Při editaci by mělo zůstat vše uložené, pokud jí dáte obnovit.
Marta Krušková (28. 12. 2022 12:14)
Martina (28. 12. 2022 12:15)
Dobrý den, bohužel tuto frekvenci roboti ještě nepodporují. Je třeba mít nižší frekvenci 2,4GHz.
Luboš (25. 08. 2022 08:56)
Chci se zeptat,vysavač mi po přesunu do patra domu začal jezdit chaoticky jen v rohu místnosti.
Nemůže být chyba v nastavení?
Předem děkuji za odpoveď
Martina (25. 08. 2022 09:14)
Dobrý den, toto chování může být způsobeno změnou prostředí, pokud již robot v patře uklízel a došlo k přesunu nějakého kusu nábytku apod. Dále pokud je tento prostor úzký a robot má problém s vyjetím. Zkontrolujte v mobilní aplikaci, jaký je nastaven režim úklidu.
Luboš (25. 08. 2022 10:05)
Martina (25. 08. 2022 10:32)
Dobrý den, problém může pro robota být, pokud je v rohu špatný odraz od sluníčka či velký stín.
Petra (15. 08. 2022 17:14)
když se robot po úklidu ve stanici dobije, měl by se úplně vypnout hlavním vypínačem nebo má být neustále v nabíjecí stanici zapnutý? děkuji za odpověď
Martina (15. 08. 2022 17:17)
Dobrý den, robot by měl být na stanici vždy zapnutý hlavním vypínačem. jakmie jej vypnete, robot Vám oznámí, že musíte zapnout hlavní vypínač. Pokud robota nebudete delší dobu požívat, nemusí být neustále na stanici. Jen doporučujeme plně nabít baterii, odstavit ho ze stanice a poté ho můžete vypnout hlavním vypínačem.
Alena (10. 07. 2022 12:42)
Odpojil sa z wifi a neviem vykonat nove parovnanie lebo neblika cervena kontrolka. Dakujem
Martina (11. 07. 2022 10:00)
Dobrý den, při párování robota má blikat modrá kontrolka, nikoli červená. Červená kontrolka bliká v případě, že je robot vybitý. Robota tedy vypněte hlavním vypínačem na boku, nechte pár minut vypnutého, poté znovu zapněte a pokuste se o nové párování. Robot musí být nabitý alespoň na 20%.
Alena (12. 07. 2022 10:51)
Asi som skôr mala napísať, že kontrolka nesvieti vôbec a ani po krátkom stlačení kedy sa ohlási "reset wifi" nezačne blikať žiadna farba. Už som skúsila aj odpojiť na pol hodinu batériu ale nepomohlo. Viem, že existuje ešte iný reset (stlačenie boku nárazníka a kolečka) ale neviem správnu kombináciu lebo ani to nefunguje.
Martina (12. 07. 2022 11:08)
Dobrý den, tvrdý reset, který popisujete, je možné provést u modelu Laserbot 750. Pokud byla odpojena a vyjmuta baterie a robot i přesto nijak nereaguje, doporučili bychom zaslání k reklamaci
Michal vecerek (30. 06. 2022 11:21)
Martina (30. 06. 2022 11:24)
Dobrý den, pokud máte frekvenci WiFi 2,4 GHz a robota nelze napárovat, bude pravděpodobně problém s WiFi modulem robota. Doporučili bychom tedy jeho reklamaci
Michal (29. 06. 2022 06:54)
Lukáš (29. 06. 2022 08:54)
Dobrý den, doporučili bychom vysavač zaslat ke kontrole do servisního střediska.
Kamil (24. 05. 2022 20:07)
Dnes nám přišel tento skvělý pomocník. Párování, nastavení mapy atp. proběhlo úspěšně. Nemohu najít jednu jedinou věc - lze robotovi nastavit počáteční bod úklidu? Za boha to nemůžu dohledat
Předem děkuji.
Martina (25. 05. 2022 10:22)
Dobrý den, robotovi lze nastavit zónové čištění, kdy si vyberete určitou oblast úklidu, následně zvolíte start a robot uklidí pouze označené místo. Dále lze robotovi nastavit jednolité místnosti k úklidu, nebo rozdělení pomocí virtuální zdi či zakázané zóny. Počátečním bodem je vždy výjezd z dobíjecí stanice.
Zdeňka (09. 05. 2022 00:08)
Lukáš (09. 05. 2022 10:49)
Dobrý den, těžko takto říci co by mohlo skřípání vydávat. Jediné co můžeme doporučit je tak zaslání robota ke kontrole - reklamaci.
Nikola Marešová (30. 03. 2022 22:50)
Martina (31. 03. 2022 09:25)
Dobrý den, podrobný postup ohledně nastavení map úklidu Vám zasílám na e-mail.
Olda (02. 04. 2022 08:31)
Veronika (02. 04. 2022 13:44)
Dobrý den,
je potřeba každou mapu uložit tak, že robot vyjede ze stanice a úklid ve stanici dokončí, tím se vytvoří automaticky celá mapa podlaží a až poté ji lze editovat. Krásný den
Barbora (31. 03. 2022 20:54)
S pozdravem
Barbora Jarnotová
Martina (01. 04. 2022 09:49)
Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.
Luboš (09. 04. 2022 10:57)
[reagovat]
Lukáš (11. 04. 2022 08:36)
Dobrý den, vložení další mapy je uvedeno v návodu zde.
Emilie (02. 04. 2022 13:50)
Martina (04. 04. 2022 11:54)
Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.
Josef Salák (05. 04. 2022 22:16)
Martina (06. 04. 2022 10:03)
Dobrý den, podrobný postup ohledně nastavení map bude k dispozici i na našem webu přímo u produktu. Prozatím Vám ho zasílám na e-mail.
Luboš (06. 04. 2022 17:23)
Martina (07. 04. 2022 09:00)
Dobrý den, návod na podrobné nastavení a uložení map naleznete již na našem webu přímo u produktu - https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/Symbo%20Laserbot%20650%20-%20Aplikace.pdf
Luboš (24. 03. 2022 16:59)
Lukáš (25. 03. 2022 08:12)
Dobrý den, toto bude bohužel problém u všech modelů. Buď bude třeba používat v jednom patře robot bez možnosti připojení nebo by se robot musel po každém přenesení spárovat s wifi, která je dostupná.
Květa (15. 02. 2022 14:08)
Lukáš (15. 02. 2022 14:10)
Dobrý den, může se jednat například o softwarový problém. Doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu 30 minut.
Luboš Kopečný (28. 01. 2022 14:39)
Martina (28. 01. 2022 14:42)
Dobrý den, před párováním a nastavením robota je nutné robota nejprve nabít. První nabíjení je přibližně kolem 6 hod. Mezitím se můžete zaregistrovat v mobilní aplikaci. Z boku robota je také hlavní vypínač, kterým robota spustíte.
Luboš Kopečný (28. 01. 2022 16:01)
Martina (28. 01. 2022 16:14)
Dobrý den, poradili bychom tedy vyčkat do druhého dne a zkusit provést nové párování. Pokud by vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále. Frekvecne WiFi je podporována 2,4GHz. Silnější frekvenci robot nezvládne.
Luboš Kopečný (29. 01. 2022 08:03)
Oskar (31. 01. 2022 11:22)
Dobrý den, v tom připadě prosíme o zaslaní robotického vysavače na reklamace pro kontrolu.
Matěj (26. 01. 2022 16:08)
Martina (26. 01. 2022 16:18)
Dobrý den, k párování je nutné zmáčknout hlavní (velké) tlačítko CLEAN po dobu alespoň 5 vteřin, dokud neuslyšíte hlasovou znělku robota, že je připraven k připojení.
Luboš Kopečný (23. 02. 2022 19:19)
Martina (24. 02. 2022 09:37)
Dobrý den, pokusíme se manuál upravit, aby všem zákazníkům bylo srozumitelné, o jaké tlačítko v případě resetu WiFi se jedná.
Matěj (26. 01. 2022 16:28)
Martina (26. 01. 2022 17:20)
Dobrý den, to se nai ozvat nemá. To by znamenalo reset WiFi. Poprosím o zaslání screenu z aplikace, co se Vám zobrazuje na hlavní stránce.
Matěj (27. 01. 2022 13:56)
Pavel (21. 01. 2022 16:16)
Martina (21. 01. 2022 16:21)
Dobrý den, stačí robota vypnout hlavním vpyínačem na boční straně. Tím provedete jeho reset. Poté bude nutné nové párování.
Pavel (21. 01. 2022 21:09)
Lukáš (24. 01. 2022 08:33)
Dobrý den, jiná možnost resetu není. Ještě bychom doporučili vyzkoušet resetovat Váš wifi router ( vypojit jej na cca 1min z el. sítě). Pokud by nic nepomohlo, tak vyzkoušet připojení na jiné wifi síti nebo zaslat ke kontrole k nám do servisu.
Katka (16. 01. 2022 22:33)
Lukáš (17. 01. 2022 10:15)
Dobrý den, kolečko lze vyjmout, ale dost obtížně. Za pomocí malého plochého šroubováku lze usičku vyjmout ven a vše pak vyčistit.
Blanka Grycmanová (12. 01. 2022 19:45)
Při úklidu bytu přejíždí z jedné místnosti do druhé, aniž by jednu místnost uklidil celou. Také se stane, že např. uklidí jen část místnosti a už se do ní nevrátí, aby byl úklid dokončen. Jsou toto důvody pro reklamaci? Děkuji za odpověď.
Katrin (13. 01. 2022 10:47)
Petr (10. 01. 2022 09:22)
Martina (10. 01. 2022 11:05)
Dobrý den, v mobilním telefonu musí být zapnutá WiFi a GPS, vypnutá data. Dále zkontrolujte, zda máte povolený přenos dat u aplikace.
Zdeňka (07. 01. 2022 22:46)
Martina (10. 01. 2022 09:59)
Dobrý den, pokud se návštěva neodpojila, je robot stále připojen k WiFi - z toho důvodu bliká i kontrolka. Zrušit lze pomocí resetu robota.
Denisa (07. 01. 2022 17:21)
Martina (07. 01. 2022 17:24)
Dobrý den, poradili bychom zkontorlovat senzory ze spodní strany robota, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou.
Denisa (08. 01. 2022 09:50)
Martina (10. 01. 2022 10:48)
Dobrý den, v tom případě bychom doporučili reklamaci
Martin (06. 01. 2022 18:22)
Díky
Martin
Lukáš (07. 01. 2022 07:59)
Dobrý den, součástí balení robota je vše potřebné. Pro jeho spuštění a provoz není třeba nic dokupovat.
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 12:20)
Lukáš (04. 01. 2022 12:28)
Dobrý den, magnetická páska se umístí na zem a robot ji nepřejede. Slouží tak k rychlému ohraničení plochy kam nechcete aby robot zajížděl.
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 11:55)
Miroslav Kopic (04. 01. 2022 11:45)
Lukáš (04. 01. 2022 11:57)
Dobrý den, pro připojení robota je třeba zkontrolovat na jaké frekvenci vysílá Váš wifi router. Připojení je možné pouze na frekvenci 2,4 GHz dále je třeba při párování ponechat zapnuté určování polohy za pomocí GPS a vypnout mobilní data.
Vandovi (25. 12. 2021 09:32)
Martina (27. 12. 2021 11:45)
Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Bližší informace k dořešení problému s párováním Vám zasílám na e-mail.
Milena (25. 12. 2021 16:59)
Jakub (22. 11. 2021 02:48)
chtěl bych se zeptat, jestli jde tento (Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi) skrze aplikaci na ovadání propojit a zařadit mezi věci v mé chytré domácnosti.
Používám Google Home společně s hlasovým asistentem.
Děkuji
Jakub Holienka
Lukáš (22. 11. 2021 11:13)
Dobrý den, připojení do chytré domácnosti bohužel není možné.
Lucie Čadová (21. 11. 2021 17:16)
Poslední 2 týdny se objevily další problémy- když pošlu robota vysát nějakou místnost, tak vyjede cca metr před dokovací stanici, chvíli se točí a pak zajede zpět a zahlásí, že úklid dokončil. Zkusila jsem ho tedy vypustit, aby uklidil celý byt, ale uklidil jen místnost, kde je dokovací stanice. Reaguje stejně na spuštění přes aplikaci i přímo přes tlačítko na robotovi. Zkusila jsem ho přes noc úplně vypnout, odhlásit se z aplikace a odpojit od wifi a ráno ho spustit jako když byl nový. Znovu si zmapoval byl, ale nejezdil moc systematicky, občas přejížděl z jednoho konce bytu na druhý, i když ještě neměl místnost hotovou, některé oblasti přejížděl vícekrát a několikrát se na místě docela dlouho točil dokola. Nicméně mapu si vytvořil a pár dní fungoval bez problémů, ale nyní se objevil ten stejný problém znovu- neumí vysát vybranou místnost a když ho pustím, aby vydal celý byt, vysaje jen místnost s dokovací stanicí. Dá se problém nějak vyřešit nebo mám robota reklamovat? Děkuji za odpověď, L. Čadová
Martina (22. 11. 2021 15:54)
Dobrý den, robot si není schopen uložit mapu úklidu v případě, že je úklid z nějakého důvodu přerušen, nebo je robot přenášen. Pokud Vám nepomohl ani reset robota a znovu nainstalování a napárování, doporučili bychom reklamaci
Jana Herberová (15. 11. 2021 09:54)
Vysavač mám pár dní,rychle jsem se s ním seznámila,aplikace srozumitelná,je tichý a jsem s ním velmi spokojená.
Jana
Martina (15. 11. 2021 14:22)
Dobrý den, v aplikaci zvolíte nastavení mapy - editování mapy - smazat. pokud má robot problém se zajížděním do stanice, zkuste stanici přemístit na jiné místo. Je možné, že robot stanici nemůže dohledat, jelikož je na špatném místě mimo dosah.
Martin (24. 10. 2021 14:18)
Lukáš (25. 10. 2021 09:38)
Dobrý den, doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu aspoň 30 minut, odebrat jej z aplikace a následně znovu spárovat. Pokud by problém přetrvával, tak bude nutná reklamace.
Renáta Čížová (17. 10. 2021 10:57)
Lukáš (18. 10. 2021 09:32)
Dobrý den, ano tento model můžeme doporučit. Splňuje Vaše požadavky.
Tereza Kořínková (29. 09. 2021 23:13)
Lukáš (30. 09. 2021 09:24)
Dobrý den, s novou aktualizací robota je možné zvolit i český jazyk.
David Sklář (25. 09. 2021 10:28)
Děkuji
Petra (25. 09. 2021 10:43)
Dobrý den, tento model bohužel tuto funkci nemá. U Symba 360 S7 lze zakázané zony vyznačit odděleně v režimu mopování. Nebo nový Xiaomi Roborock S7.Při najetí na koberec ho rozpozná a podložku s mopem nadvedne.
Martin Široký (14. 09. 2021 06:17)
Martina (14. 09. 2021 10:03)
Dobrý den, v případě, že Vám nedorazil ověřovací kód na Váš e-mail a ani opětovné přihlášení se nezdařilo, jedinou možností by zde bylo vytvořit si nový účet pod jiným e-mailem a přihlásit se do aplikace znovu.
Martin (14. 09. 2021 11:14)
Martina (14. 09. 2021 11:20)
Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali. Aplikace by se neměla bez důvodu sama odhlašovat. Zkuste tedy ještě provést reinstall aplikace a reset robota a přihlásit se znovu.
Jakub (23. 06. 2021 22:38)
Jiřikovský (03. 10. 2021 20:18)
Martina (04. 10. 2021 11:25)
Dobrý den, velice se omlouváme za nedorozumění. Technické parametry byly na našich stránkách upraveny.
Martina (24. 06. 2021 08:57)
Dobrý den, omlouváme se za špatně uvedené informace. Na webu v popisu technické údaje ihned upravíme.
maria (11. 03. 2021 16:27)
Co robit?
Dakujem za odpoved.
Martina (11. 03. 2021 16:29)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Reset provedete zmáčknutím malého černého tlačítka pod hlavním tlačítkem CLEAN na robotovi alespoň po dobu 5 vteřin.
Šárka (03. 02. 2021 22:59)
Luky (02. 02. 2021 07:45)
Máme byt 3+1
Klára (02. 02. 2021 09:28)
Dobrý den,
ano tento model díky laserové navigaci zvládne uklidit velké a členité prostory. Má možnost opakovaného dobití a douklízení celkové plochy. Lze uložit až 5 map úklidu.Krásný den
Roman Novák (13. 01. 2021 14:18)
Díky za info
Martina (13. 01. 2021 14:51)
Dobrý den, aplikaci musí být povolena poloha, jinak nelze ovládat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 5 309,- Kč
Skladem 2 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 299,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
Prodej byl ukončen