Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 129,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 899,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač a mop 2v1
360 S6
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 1800Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 white WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Jan Hadrbolec (19. 01. 2022 20:41)
Martina (20. 01. 2022 09:37)
Dobrý den, pokud mát epožíte s připojením a robota nelze ovládat pomocí aplikace, doporučili bychom reklamaci
Dan Kaláš (07. 01. 2022 20:01)
Martina (10. 01. 2022 09:56)
Dobrý den, jak spávně postupovat v tomto případě naleznete v e-mailu.
Dan Kaláš (10. 01. 2022 12:05)
Martina (10. 01. 2022 12:16)
Dobrý den, pokud robota pošlete na adresu reklamačního oddělení, kolegové technici Vás budou určitě informovat o dalších možnostech, jak tento problém vyřešit.
Miroslav (04. 06. 2021 08:35)
Uvažuji o reklamaci robota.
V současné době nefunguje vlastně nic.
Nelze se v aplikaci již několik dnů připojit na robot, tedy ho nelze spustit jinak než manuálně ale pak nastává problém jestli mi nezničí nějaké věci jelikož se neustále maže mapa i s virtuálními zdmi.
Tedy: pokud něco nefunguje je to zralé na reklamaci. Pokud se neustále maže mapa a nejste schopni odstranit problém je to důvod v záruční době zboží reklamovat. Mazání mapy je zásadní problém jelikož robot nečekaně vjede tam kam nesmí shodí mi věco ze schodů jelikož jsou nízké a on je nezaregistruje a tlačí je před sebou, jako třeba misky pro kočky.
Teď se dokonce nedá ani připojit v aplikaci na robota.
Pokliže mi vjede tam kam nemá jen proto že nejste schopni přes rok co ho mám opravit problém, kdo zaplatí škodu kterou způsobí ?
Doporučil bych výměnu IT pracovníka pokud se takovému člověku kdo není chopen opravit problém dá říkat IT pracovník.
Lidem bych kvůli častým a neřešeným problémům, nebo možná neschopnosti řešit problém doporučil robota jiné firmy.
Martina (04. 06. 2021 16:37)
Dobrý den, momentálně evidujeme výpadek cloudu. Proto nen možné robota ovládat pomocí mobilní aplikace a nefunguje ani přihlášení. na problému se již pracuje a přes víkend by problém měl být vyřešen. Poprosíme o trpělivost.
Miroslav (07. 06. 2021 18:51)
Martina (08. 06. 2021 09:11)
Dobrý den, pokud máte stále potíže s připojením k aplikaci, poprosili bychom Vás o doplnění sériového čísla robota na [email protected]. Děkujeme
Miroslav (16. 06. 2021 20:51)
Co to tam u vás pracuje za lemply ????
Ten vysavač prodáváte za 12 tisíc !!! a nejste schopni měsíce opravit aplikaci tak aby fungovala ?
Napiště do popisu k vysavačům že jim bude k ničemu jelikož aplikace není dlouhodobě funkční.
Martina (17. 06. 2021 08:24)
Dobrý den, nabízeli jsme Vám možnost zaslání robota k reklamaci, kde byhcom se s Vámi popřípadě domluvili na výměně za jiný funkční model, nebo na vrácení peněz. Aplikaci bohužel opravit nedokážeme.
Soňa (02. 06. 2021 19:59)
Martina (04. 06. 2021 16:34)
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace. Momentálně evidujeme výpadek cloudu, proto není možné přihlášení k mobilní aplikaci. Na problému se pracuje a přes víkend by mělo být vše vyřešeno. Poprosíme tedy o trpělivost. Děkujeme
Soňa (08. 06. 2021 17:55)
Martina (08. 06. 2021 17:59)
Dobrý den, pokud máte i nadále problémy s připojením, poprosíme Vás o zaslání výrobního čísla robota na e-mail [email protected]. Děkujeme
Iva Krontorádová (13. 03. 2021 07:31)
Katrin (13. 03. 2021 13:02)
Dobrý den, doporučujeme zkontrolovat, zda-li se robot správně nabíjí, kontakty musí být čisté a doléhat. Dále prosím očistěte kontakty jak na robotovi tak i na dobíjecí základně. Pokud bude závada přetrvávat, kontaktujte nás prosím . Krásný den
Iva Krontorádová (14. 03. 2021 06:15)
Martina (15. 03. 2021 10:20)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci
Lenka (10. 01. 2021 18:57)
Lukáš (11. 01. 2021 11:49)
Dobrý den, čidla je třeba nastavit tak jako když je v domácnosti zvířecí mazlíček a robot nebyl čidly detekován.
Miroslav (11. 10. 2020 08:56)
Děkuji
Lukáš (12. 10. 2020 08:40)
Dobrý den, je nám líto, ale jiný typ koleček pro tento model není.
Zdeněk (05. 10. 2020 20:39)
Martina (06. 10. 2020 09:17)
Dobrý den, pokud bude před stanicí dostatečný prostor alespoň 1m, robot jí dohledá a bez problémů do ní zajede.
Tomáš Nerád (30. 10. 2019 17:15)
Jan (30. 10. 2019 17:55)
Dobrý den, klasický práh zvládne robot stabilně překonat okolo 1,6 - 1,7 cm, na vyšší nemusí vždy vyjet, záleží také na nájezdovém úhlu robota. Pokud by se jednalo o překážkou, se kterou si robot neporadí, lze jej jednoduše zanést do jiné místnosti a jedním tlačítkem spustit. Robot se automaticky přizpůsobí tomuto prostoru, vysaje jej a vrátí se na místo startu po dokončení čištění.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.