Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)
Bohdan Opluštil (26. 12. 2023 10:10)
Alena Puzrlová (24. 11. 2023 13:18)
Lukáš (24. 11. 2023 13:23)
Dobrý den, pokud se robot vypne, tak bude problém v baterii a bude třeba její výměna za novou.
Pavel (25. 05. 2023 12:22)
Lukáš (26. 05. 2023 08:39)
Dobrý den, rset se provede vypnutím hlavního tlačítka případně lze na cca 30 min odpojit baterii.
Viktor (12. 03. 2023 14:11)
mel bych dotaz, od zacatku nejde vysavac pripojit k wifi, takze ho nevidime v aplikaci. Vysavac mame 4 roky, ale nikdy to nefungovalo na wifi. Je nejaka rada, jak vysavac resetovat do defaultu? nikde v manualu se o tom nic nepise, jak to udelat. Pritom pri parovani, se k vysavaci mobil pripojil, ale tim to skonci a nic do neho aplikace neodesle. Dekuji za radu. To, ze je vysavac extremne hlucny, to budu resit u vas v servisu. Omylem jsem to vlozil k jinemu vysavaci.
Lukáš (13. 03. 2023 09:43)
Dobrý den, žádný tvrdý reset robot nemá, ale pokud budete zasílat robot do servisu kvůli jeho hlučnosti, tak není problém jej zkontrolovat zda se k němu lze připojit.
Eva Kalivodová (30. 01. 2023 16:39)
Děkuji
Martina (30. 01. 2023 17:01)
Dobrý den, může se jednat o problém s baterií, která má například slabou kapacitu a rychleji se vybíjí. Pokud vlastníte robota již delší dobu, ke kpacitě baterie časem samozřejmě může dojít a je nutné zakoupení nové.
Petr (07. 11. 2022 21:14)
Martina (08. 11. 2022 08:31)
Dobrý den, tento model nemá možnost sdílení. J tedy nutné na další telefon opět provést přihlášení do aplikace a nové párování.
Roman (13. 10. 2022 10:24)
Pohon je asi v pořádku přes ovladač mi jezdí do všech stran v pořádku pouze na program se nerozjede. Zřejmě nenasává i když jsem vše pečlivě vyčistil. Je po záruce. Dá se něco dělat kromě posílání do servisu, třeba koupit náhradní součástku toho sání? Děkuji za odpověď. Roman
Lukáš (13. 10. 2022 11:28)
Dobrý den, dle popisu chování robota by se mělo jednat o chybu 46 ( je možném, že je hůře čitelný displej) a bude třeba provést výměnu modulu pohonu hlavního kartáče. Pro zakoupení tohoto dílu prosím kontaktujte náš servis: [email protected]
Zdeněk Švub (07. 08. 2022 12:54)
dá se nějak zjistit, zda je funkční vodní pumpa? Při spuštěném vysavači bez hadry nevytéká žádná voda. Pokud fouknu do napouštěcího otvoru pro vodu, tak voda z těch 4 míst odkapává?
Děkuji
Martina (08. 08. 2022 09:39)
Dobrý den, aby robot plnil funkci mopování, je utné mít vždy připevněnou mopovací textílii. Průtok vody a správnou funkčnost zjistíte, pokud přiložíte mopovací textílií a spustíte robota k úklidu, Pokud bude utěrka suchá, bude se pravděpodobně jednat o nějaký problém, který by bylo nutné řešit servisní kontrolou. nejčastěji bývá problém s tvrdou vodou v domáscnosti, která po čase vytvoří vodní kámen a ucpe průchody pro propouštění vody.
Zdeněk Švub (08. 08. 2022 18:06)
z textilních průchodů voda kape ( když fouknu do otvoru na napouštění vody ). Z toho mi vychází, že je nefunkční pumpa. Kolik V a A je napájení pumpy? Děkuji. SZ
Martina (09. 08. 2022 09:18)
Dobrý den, dle dostupných informací má pumpa napětí 5A.
Petr (21. 06. 2022 22:57)
Lukáš (22. 06. 2022 08:39)
Dobrý den, vysavač je možné donést na naši prodejnu v Praze, kde jej od Vás přijmou k servisní opravě.
Petr (23. 06. 2022 22:18)
Michal (18. 04. 2022 10:06)
u robota pri vysavani programem AUTO dochazi k tomu ze se zastavuje od steny cca 5cm. Je mozne toto nejak odstranit aby jezdil bliz?
Dekuji
Lukáš (19. 04. 2022 10:28)
Dobrý den, nastavení automatického režimu nelze nijak upravit.
Simona (12. 04. 2022 17:15)
Lukáš (12. 04. 2022 17:20)
Dobrý den, dle popisu bude s největší pravděpodobností problém v pohonu kola a bude třeba řešit reklamací robota nebo servisní opravou.
Martina (05. 04. 2022 12:30)
zůstává více méně plná.
Lukáš (05. 04. 2022 12:46)
Dobrý den, nádržka čistit nijak nelze. Doporučíme používat destilovanou vodu, tak aby v případě tvrdé vody nedocházelo k zanesení dávkovacího systému. V případě, že je robot ještě v záruce, tak doporučím řešeit reklamací robota.
Tereza Lišková (02. 04. 2022 12:48)
Lukáš (04. 04. 2022 09:17)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací.
Iris (24. 03. 2022 06:47)
Katrin (25. 03. 2022 12:23)
Dobrý den, párování je třeba provádět na wifi o frekvenci 2,4 GHz, prosíme o kontrolu, zda-li jste neměnili poskytovatele internetu či router. Při párování je nutné na mobilním telefonu vypnout mobilní data a zapnout možnost vyhledání za pomocí GPS. Pokud se připojení nedaří, můžete vyzkoušet připojit robota z jiného telefonu nebo na jiném wifi routeru, tak aby se vyloučila chyba v robotu. V případě potíží nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den
Tomáš Lička (25. 12. 2021 14:02)
Martina (27. 12. 2021 15:06)
Dobrý den, jedná se pouze o pojmenování místnosti, kde bude pravděpodobně robot uklízet. Bez pojmenování místnosti se bohužel v párování robota nedostanete dál. Je to tedy nezbytně nutné.
Václav Ventrča (15. 12. 2021 14:59)
Martina (15. 12. 2021 15:02)
Dobrý den, bohužel tento model nemá možnost nastavení zakázané zóny úklidu. Robota pomocí mobilní aplikace můžete načasovat na určité dny k úklidu, změnit režim úklidu, zapnout, vypnout kdykoli. Jiné možnosti nejsou k dispozici. Jako zábrana zde slouží magnetická páska.
Lukáš Fraj (06. 12. 2021 19:45)
Robota máme něco lehce přes dva roky a relativně super i přes nedávnou reklamaci (nefunkční jedno koločko). Po vrácení "mazlíka" jak mu říká manželka byl robot v provozu asi 3x a při dnešním spuštění začal nesnesitelně hučet jak když startuje helikoptéra... robot je vyčištěný, nový HEPA filtr a nehází žádnou chybu. Prosím o radu
Martina (07. 12. 2021 09:45)
Dobrý den, pokud by to bylo možné, poprosíme o natočení videa, kde bude slyšet hlučnost robota při spuštění úklidu. Následně toto video předáme našim technikům k posouzení a budeme Vás kontaktovat o dalších možnostech. Předem děkujeme.
Lukáš Fraj (07. 12. 2021 19:26)
Katarína Novoroľníková (19. 03. 2022 17:22)
Lukas Lehky (21. 11. 2021 12:52)
Martina (22. 11. 2021 10:33)
Dobrý den, pokud je s robotem problém, doporučili bychom jeho zaslání ke kontrole do servisního střediska k reklamaci
Lukas Lehky (28. 11. 2021 17:32)
Lukáš (29. 11. 2021 09:16)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže, ale toto je třeba opravdu řešit reklamací. Nejlepší by bylo kdybyste pořídili video, kde budou problémy vysavače zachyceny. Bohužel se může stát, že se uvedená závada v servise neprojeví.
Lukas Lehky (29. 11. 2021 19:32)
Martina (24. 10. 2021 09:52)
Lukáš (25. 10. 2021 08:38)
Dobrý den, v případě, že se robot chová takto nestandardně, kdy ani jeho vyčištění a vypnutí nepomohlo, tak jej určitě doporučíme reklamovat.
Libuše Kalužová (09. 10. 2021 10:46)
Lukáš (09. 10. 2021 11:00)
Dobrý den, doporučujeme, aby byl robot stále v dobíjecí základně, baterie je k tomu přizpůsobená.
Jana Brátová (06. 10. 2021 18:55)
Děkuji Jana Brátová
Martina (07. 10. 2021 11:52)
Dobrý den, pokud robot uklízí bez závad a pouze nemluví, není důvod zasílat jej k reklamaci. V případě, že by robot vykazoval určité závady či hlásíl nějakou chybu, doporučili bychom robota reklamovat.
Jiří (27. 09. 2021 15:06)
Děkuji za odpověď
Lukáš (27. 09. 2021 15:13)
Dobrý den, zřejmě bude chyba v pohonu kartáče a bude třeba řešit zasláním robota k servisní opravě.
Nikol (27. 09. 2021 12:56)
Co s tím prosim?
Lukáš (27. 09. 2021 13:11)
Dobrý den, zvukové hlášky byste měla spustit současným stiskem tlačítek HOME a PLAN. Stejný postup jako pro vypnutí hlášek popsaný v manuálu na straně 7.
Libuše Kalužová (19. 09. 2021 08:58)
Lukáš (20. 09. 2021 08:31)
Dobrý den, nastavení senzorů není možné.
Sabina (15. 09. 2021 11:38)
Děkuji za odpověď
Martina (15. 09. 2021 11:50)
Dobrý den, změna pohybu robota v průběhu úklidu je zcela normální, pokud došlo k posunutí či přestavění nábytku z jiné místnosti. Robot jezdí na základě určitého algorytmu a v případě změny může svůj systém úklidu přesměrovat jinak. Je nutné, aby byl celkový prostor pro úklid otevřený a robot tak měl možnost přejetí do dalších místností.
Sabina (03. 10. 2021 13:19)
Martina (04. 10. 2021 15:17)
Dobrý den, může se tedy jednat o pokles kapacity baterie, pokud je robot pravidelně používán. Baterie po čase samozřejmě ztrácí kapacitu a doba úklidu se tedy krátí. V tomto případě bychom doporučili zakoupení baterie nové. Naskladnění očekáváme cca 12/2021.
Jana (10. 08. 2021 10:44)
Sdělte mi prosím, kam ho mohu zaslat k opravě ? Děkuji.
Lukáš (10. 08. 2021 10:51)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže se zakoupným zbožím. Kompletní postup servisní opravy naleznete zde.
Martina (10. 08. 2021 10:49)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Jak postupovat v případě pozáručního servisu naleznete zde
Markéta (05. 07. 2021 08:54)
Martina (07. 07. 2021 10:03)
Dobrý den, pokud se jedná o kombinovanou nádobku 2v1, poradili bychom zkontrolovat, zda nádobka není na nějakém místě poškozená a voda nemůže vytékat do celého prostoru nábodky. Po dokončení mopování se vždy doporučuje zkontrolovat nádobku na vodu, zda v ní nezůstal nějaký zbytek vody a popřípadě vodu vylít.
Veronika (27. 06. 2021 09:34)
Martina (28. 06. 2021 13:21)
Dobrý den, pokud vysavač nehlásí žádnou závadu či chybu, zkontrolujte sběrný koš, zda není zanesený a popřípadě očistěte. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
Jana (31. 05. 2021 08:26)
Lukáš (31. 05. 2021 09:46)
Dobrý den, bohužel to vypadá, že bude ucpaná tryska v nádobce vodním kamenem. Doporučím nádobku kompletně vyčistit. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím reklamaci nádobky.
Jana (02. 06. 2021 14:06)
Martina (02. 06. 2021 14:08)
Dobrý den, v tom případě bychom doporučili reklamaci.
Petr Kovář (18. 05. 2021 14:26)
Martina (18. 05. 2021 14:42)
Dobrý den, robot byl v servisním středisku několikrát otestován a spuštěn. Vždy dokončil úklid. Reklamace byla uznána a Vy tak máte nárok na proplacení poštovného, pokud nám zašlete ofocený podací lístek s částkou poštovného a číslo účtu, kam si přejete peníze vrátit. Hezký den
Veronika (04. 05. 2021 11:34)
Martina (04. 05. 2021 11:36)
Dobrý den, nabídky podobných modelů Vám zasíláme na e-mail.
Martin Fiala (18. 04. 2021 21:43)
prosím, jak se dá nastavit čeština?
Děkuji
Lukáš (19. 04. 2021 12:03)
Dobrý den, bohužel robot česky mluvit neumí, má jen aplikaci, která je v čekém jazyce.
Natali (06. 04. 2021 15:29)
Martina (06. 04. 2021 15:32)
Dobrý den, magnetická páska by měla být napevno přidělaná, aby robot neměl možnost jí před sebou postrčit či nadzvednout.
Natali (06. 04. 2021 15:53)
Natali (06. 04. 2021 15:48)
Martina (06. 04. 2021 16:12)
Dobrý den, pokuste se magnetickou pásku přemísti na jiné místo a spusťte vysavač. Pokud ani na jiném místě robot nezaznamená magnetickou pásku a přejede jí, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis.
Adéla (03. 04. 2021 08:39)
Lukáš (06. 04. 2021 08:28)
Dobrý den, doporučím provést reset robota vytažením baterie aspoň na půl hodiny. Pokud bude problém stále přetrvávat, tak mohu doporučit jedině reklamaci.
Adéla (03. 04. 2021 08:38)
Lucie (31. 03. 2021 21:01)
Lucie (01. 04. 2021 07:11)
Lukáš (01. 04. 2021 08:07)
Dobrý den, jsme rádi, že se tímto problém vyřešil. Boční kartáčky naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/bocni-kartacky-pro-symbo-xbot-laserbot-modre-2ks
Jana (28. 03. 2021 15:57)
Helena Fikáčková (02. 03. 2022 21:22)
Martina (03. 03. 2022 09:25)
Dobrý den, pravděpodobně se jedná o závadu v modulu kola. V tomto případě bychom doporučili robota zaslat k rkelamaci, pokud je stále v záruce, v jiném případě k servisní opravě. jak správně postupovat v případě reklamace naleznete zde
Lukáš (29. 03. 2021 09:26)
Dobrý den, kartáčky vyjmete tahem od robota kolmo nahoru.
Tereza (16. 03. 2021 18:12)
Martina (17. 03. 2021 08:07)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili reklamaci robota.
Martina (16. 03. 2021 10:34)
MK
Lukáš (16. 03. 2021 10:54)
Dobrý den, ano, ovladač i ovládání přes aplikaci je na sobě nezávislé. Ovládání je téměř rovnocenné, pouze přes dálkové ovládání nenastavíte množství dávkované vody. Ovládání přes aplikaci je určitě přehlednější.
Petra Pokorná (07. 03. 2021 13:17)
Poradíte Prosím.
Dekuji
Lukáš (08. 03. 2021 09:30)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kontakty mezi robotem a nádobkou 2v1 kontakty na robu by měly dosedat na kontakty zásobníku. Pokud se takto nepodaří závadu odstranit, tak bude třeba řešit opravou. Pokud je robot ještě v záruce, tak záruční opravou, v opačném případě pozáručním servisem.
Alis (18. 02. 2021 08:58)
s vysavačem jsem spokojená, jen je problém s hadříkem, který je suchým zipem připevněn k mopu. Často se stáhne z mopu při vytírání. Poradíte mi, co s tím?
Lukáš (18. 02. 2021 09:10)
Dobrý den, doporučíme suché zipy podlepit.
Alis (19. 02. 2021 06:58)
můžete být konkrétnější s podlepením?
Děkuji
Lukáš (19. 02. 2021 08:16)
Omlouvám se, myslel jsem, že se Vám odlepují pásky suchého zipu. Pokud nedrží utěrka, tak doporučím suchý zip vyčistit aby zde utěrka opět držela jak má. Případně lze zakoupit v galanterii nový zip a na podložku jej nalepit.
Lucie Boháčová (31. 01. 2021 12:29)
Martina (01. 02. 2021 12:59)
Dobrý den, hlas robota lze nastavit stisknutím lačítka HOME a PLAN.
Ladislav Jung (22. 01. 2021 15:35)
Martina (22. 01. 2021 15:47)
Dobrý den, je to naprosto v pořádku. Do režimu spánku by se robot dostal v případě, že by po dokončení úklidu nezajel do dobíjecí stanice, ale zůstal nepoužitý delší dobu stát někde v prostoru.
Ladislav Jung (22. 01. 2021 16:47)
Martina (22. 01. 2021 16:58)
Dobrý den, ano pokud bude robot plně nabit, bude Vám na displeji svítit nápis FULL. V případě nabíjení Vám na diplseji budou svítit 4 číslice 1.
Veronika (05. 01. 2021 15:30)
Děkuji
Lukáš (06. 01. 2021 09:57)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat kontakty mezi robotem a zásobníkem 2v1 zda nejsou vychýleny. Jinak nelze s nádobkou nic dělat a bude třeba řešit reklamací.
Michal Švanda (05. 01. 2021 14:40)
Lukáš (06. 01. 2021 11:11)
Dobrý den, párování je třeba provádět na wifi routeru vysílajícím na frekvenci 2,4 GHz. Při párování je třeba na mobilním telefonu vypnout připojení přes mobilní data a zapnout možnost vyhledání za pomocí GPS. Pokud se připojení nedaří, tak můžete vyzkoušet připojit robot z jiného mobilního telefonu nebo na jiném wifi routeru, tak aby se vyloučila chyba v robotu.
Marek Veselý (31. 12. 2020 16:04)
Aleš (02. 01. 2021 09:09)
Dobrý den, robot to dokáže, protože má ze spodu přidělaný mop, a již víve nejde dát výše, tedy nepřejede ani přechodové lišty.
Hanka (30. 12. 2020 11:34)
Martina (30. 12. 2020 11:55)
Dobrý den, pokud vysavač při úklidu jezdí dokola nebo se stáčí pouze na jednu stranu, doporučili bychom kontaktovat náš zákaznický servis
Tomáš Vojnarovic (22. 12. 2020 17:27)
Děkuji
Lukáš (22. 12. 2020 17:31)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučím jej reklamovat. Jestliže se již jedná o pozáruční opravu, tak prosím kontaktujte náš servis.
strnadová (18. 12. 2020 08:04)
Lukáš (18. 12. 2020 09:56)
Dobrý den, je nám líto, ale pokud je kartáček vyčištěn a i přes to hlásí tuto chybu, tak bude třeba zaslání k reklamaci.
Pavel Výmola (13. 12. 2020 12:13)
jak často doporučujete vyměňovat HEPA filtr? Vysavač používáme cca každý druhý den.
Lukáš (14. 12. 2020 09:36)
Dobrý den, Hepa filtr by se měl měnit po cca 3 měsících, ale toto je vždy na frekvenci použií a zákazníkovi, filtr samozřejmě vydrží i déle.
Soňa Rydlová (11. 12. 2020 14:48)
Robota mám týden a několik věcí mi není jasných.1.při mopování je buď potopa,nebo naopak přijede s plnou nádržkou a vytírá na sucho.Textilii jsem měla vždy předem namočenou.Dnes měl dokonce vodu i v nádržce na smetí.2.Pokud vysává dvě členité místnosti najednou,tak v jedné jezdí několikrát to samé a v druhé vynechá velké plochy a zahlásí,že má hotovo.3.Na jedno nabití uklidí pouze část bytu(cca 50m2 a již hlásí potřebu nabytí.)4.Díky tomu ,že neuklidil celý prostor,dala jsem ho nabít a při stání pod ním zůstává voda.Děkují za odpověď
Martina (11. 12. 2020 14:53)
Dobrý den, robot by neměl stát ve stanici, pokud je v něm nádobka 2v1 s vodou. Toto je psané i v uživatelském manuálu. Pokud robot nedávkuje vodu, můžete mít v domácnosti vodu tvrdou, který ucpává knoty a poté může dovházet k problémům ohledně dávkování vody. Dále by se něměl do nádobky nalévat žádný čistící prostředek, pouze čistá voda. Pokud budou problémy přetrvávat, doporučili bychom kontaktovat náš zákaznický servis.
Jana (02. 12. 2020 09:54)
Lukáš (02. 12. 2020 10:37)
Dobrý den, přeposlal jsem Vám fotku s umístěním kontaktů .
Lucie (04. 02. 2023 19:07)
BH (15. 01. 2022 11:51)
Jiří Zelený (18. 03. 2021 09:34)
prosím také o zaslání fota kontaktů ve správné poloze.
Děkuji. J.Zelený
Jitka Kuncířová (31. 12. 2021 15:25)
Martina (18. 03. 2021 09:38)
Dobrý den, fotografii posíláme do e-mailu.
Yvona Markova (12. 05. 2021 21:01)
Martina (13. 05. 2021 08:55)
Dobrý den, tvrdá voda může být pro robota problém. Postupem času se vytvoří vodní kámen a voda neprochází přes knoty v nádobce, tudíž veškerá voda zůstává v nádobce. V případě tvrdé vody doporučujeme používat vodu buď převařenou, nebo destilovanou.
Jana (02. 12. 2020 14:01)
Dana Paříková (12. 04. 2021 17:51)
Resim ted stejny problem, voda prokapava velmi malo, uz jsem vymenila bile penove cudliky, ale nepomohlo. Dekuji
Martina (13. 04. 2021 08:17)
Dobrý den, pravděpodobně máte na mysli jiný model, a to buď Symbo laserbot 750, nebo 360 S7.
Marcela (21. 11. 2020 18:56)
robotický vysavač přestal nabíjet. Nereaguje na vypnutí, zapnutí. Pořád jen hlásí ,že se má nabít. Ještě ho nemám ani rok.
Lukáš (23. 11. 2020 09:32)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Dle popisu závady doporučím vysavač reklamovat .
Nora Petrová (12. 11. 2020 10:28)
Lukáš (12. 11. 2020 10:34)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Dle popisu závady bude nutné vysavač reklamovat .
ES (25. 10. 2020 10:21)
vysavač funguje ok, ale už po 3 týdnech prvního provozu hrozně píská, když naráží do překážek, do zdi apod., když se ten nárazník, který to vypružuje něčeho dotkne, tak to píská, což je tím pádem skoro pořád - mám něco promazat, vyčistit? Je to hrozně nepříjemný zvuk, při volné jízdě nepíská. V návodu na obsluhu jsem nic nenašla, vše co se má pravidelně čistit, tak čistím dle návodu. děkuji moc.
Martina (26. 10. 2020 10:01)
Dobrý den, zkontrolujte, zda v robotovi neuvízla nějaká nečistota. Zkuste párkrát poklepat na nárazník, dále zkontorlujte přední kolčeko vysavače, sací otvor a ložisko kartáče. Pokud by vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.
Miloslav Štancl (18. 10. 2020 17:18)
Veronika (19. 10. 2020 12:06)
Dobrý den,
jedná se o problém v pohonu kartáčů, bohužel bude muset robot do servisu. Vy jako uživatelé s tím již nic neuděláte.Krásný den
MD (30. 09. 2020 08:23)
Martina (30. 09. 2020 09:33)
Dobrý den, problém většinou bývá ve tvrdé vodě. Ta ucpe knoty, přes které se voda propouští a následně voda zůstává v nádobce a mopovací textílie se nedovlhčuje. Pokud je ve Vaší domácnosti tvrdá voda, je lepší používat vodu převařenou, nebo destilovanou.
MD (01. 10. 2020 18:47)
Veronika (02. 10. 2020 08:39)
Dobrý den,
můžete zkusit do nádobky dát teplou vodu a zkusit zda se ucpání uvolní. Dále zkontrolujte zda nemáte vysazené kontaky na těle robota, které dávají pokyn řízené pumpě v nádobce, to by též mohlo být za důvod, proč nedávkuje vodu. Fotografie Vám zasíláme na email. Krásný den
Novakova (09. 09. 2020 22:43)
Martina (10. 09. 2020 09:44)
Dobrý den, bohužel nelze určit přesnou příčinu tohoto chování robota. Doporučili bychom tedy pro jistotu zaslat vysavač k reklamaci
Iveta (06. 09. 2020 19:13)
Už 2x jsem měla u vás na reklamaci Symbo Xbot 5PRO, pokaždé jinou závadu. Teď se děsím třetí reklamace. Robot začal mít strašný zvuk - při úklidu. Při odjezdu na základnu na nabíjení má zvuk normální, intuice mi říká, že něco bude asi špatně.
Zatím funguje, ale už mám strach ho nechat zapojený v síti, když nejsem doma a natož uklízet. Mám strach z případného požáru.
Robota mám od 12/19. Děkuji.
Lukáš (07. 09. 2020 08:34)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat rotační kartáč zda je řádně vyčištěn a zda zde nechybí část ložiska. Již se nám stalo, že zákazník při čištění kartáče omylem vyhodil i ložisko kartáče a robot byl pak příliš hlučný. Pokud by bylo vše v pořádku a k hluku i přes to docházelo, tak bude opravdu třeba zaslat robot opět ke kontrole v servisním středisku.
Marie Demelová (19. 08. 2020 10:39)
Martina (19. 08. 2020 10:45)
Dobrý den, pokud je hlavní vypínač robota zapnutý a robot stále hlásí chybu E2, bude nutné robota zaslat k reklamaci
Petr Žufánek (29. 07. 2020 13:22)
Lukáš (29. 07. 2020 13:41)
Dobrý den, zkontrolujte dle návodu, že máte všechny části hlavního kartáče. Občas stane, že zákazník ztratí jednu část kartáče a robot pak hlásí tuto chybu. Jestliže je kartáč v pořádku, tak bude třeba řešit zasláním robota k diagnostice.
Eva Kopecká (25. 07. 2020 09:15)
robota mám od prosince 2019, fungoval úplně bez chyby, poslední měsíc neustále hlásí chyby a nepracuje. Po dokonalém vyčištění opět hlásí chybu E13, E 12, nikde nic není a stále mi to hlásí chybu v předním senzoru proti pádu. Robot stojí na rovině nic mu nepřekáží. Vůbec nevyjede a jen hlásí tuhle chybu. Prosím poradťe co stím dėlat.
Katrin (25. 07. 2020 10:01)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Pokud je robot vyčistěný a závada přetrvává, je nutné vysavač reklamovat . Krásný den
Iveta (16. 07. 2020 18:38)
Katrin (17. 07. 2020 10:01)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Doporučujeme mopovací nádobku reklamovat. Krásný den
Iveta (17. 07. 2020 10:39)
Lukáš (17. 07. 2020 10:41)
Dobrý den, pokud vysavač nedávkuje vodu je třeba reklamovat i robota, protože problém může být v elektronice robota ne jen v samotné nádobce.
Iveta (17. 07. 2020 10:48)
Krásný víkend
Katrin (17. 07. 2020 10:52)
Dobrý den, v tomto případě stačí zaslat pouze mopovací nádobku. Krásný den
SCiFA (02. 07. 2020 18:54)
je mozne ze po 7 mesicich ma uz vysviceny display od toho jak tam porad sviti FULL? Da se nejak jas toho display ztlumit?
Michal (03. 07. 2020 08:09)
Dobrý den, bohužel, až zpětně zjišťujeme, že pár starších kousků mělo slabší displeje. Můžete reklamovat, vyměníme Vám za nový. Funkcionalitu vysavače to ale nijak neovlyvňuje.
Věra Rejhonová (23. 06. 2020 09:56)
robota mám 2 měsíce a fungoval úplně bez chyby. Teď mi hlásí chybu E13, vše jsem vyčistila, nikde nic není a stále mi to hlásí chybu v předním senzoru proti pádu. Robot stojí na rovině nic mu nepřekáží. Vůbec nevyjede a jen hlásí tuhle chybu. Prosím poradťe. Děkuji Rejhonová
Lukáš (23. 06. 2020 10:09)
Dobrý den, prosím očistěte senzory proti pádu, které se nachází na spodní části robota dle obrázku zde. V případě, že toto čištění nepomůže, tak bude třeba vysavač zaslat do servisu ke kontrole.
Věra Rejhonová (26. 06. 2020 06:57)
Lukáš (26. 06. 2020 08:12)
Dobrý den, reklamaci od Vás převezmeme na jedné z našich prodejen.
Peter K (09. 05. 2020 13:26)
Lukáš (09. 05. 2020 13:29)
Dobrý den,
zkuste ještě vytáhnout baterii aspoň na 30 minut.
Přeji hezký zbytek dne
Peter K (09. 05. 2020 14:32)
Martina (11. 05. 2020 10:27)
Dobrý den, pokud Vaše problémy i nadále přetrvávají, kontaktujte prosím náš zákaznický servis
Věra (04. 05. 2020 15:11)
Lukáš (04. 05. 2020 15:18)
Dobrý den, tento model má možnost připojení k wifi a lze tak ovládat za pomocí aplikace v mobilním telefonu. Na robot se tak lze připojit odkukoliv a zkontrolovat jej nebo spustit úklid. Tento model má navíc v balení hraničící magnetickou pásku.
Martina (02. 05. 2020 09:31)
Lukáš (04. 05. 2020 10:26)
Dobrý den, doporučím mezi pokusi o párování robota, vypnout a zapnout vysavač hlavním tlačítkem.
Kata (28. 04. 2020 21:38)
Dekuji, pekny den.
Zdeněk (29. 04. 2020 09:07)
Dobrý den,
zde je nutné mít robota mimo dokovací stanici. Jakmile je robot v dokovací stanici toto Vám nepůjde.
Přejeme hezký den
Kata (29. 04. 2020 17:58)
Dekuji za odpoved.
Michal (29. 04. 2020 18:55)
Dobrý den, stačí držet asi 3 sekundy. A, prosím, na ikonku, ne na nápis. Určitě to bude fungovat, pokud je display v pořádku (svítí alespoň některé tlačíko). Pak už mě jenom napadá, že máte model v základní verzi bez wifi.
Zdenka (28. 04. 2020 12:46)
1. potom co mu dojde baterie, aby se zajel sám dobít, a potom dokončil úklid tam kde přestal
2. poslat ho domů nějakým tlačítkem v aplikaci (stejná funkce jako když zmáčknu "home" přímo na vysavači). Je tam tlačítko nabít, ale to mi svítí neustále neaktivně.
3. poslat ho domů nějakým tlačítkem na dálkovém ovladači - když zmáčknu "home" na dálk. ovladači, začne pomalu kroužit ale stanici nenajde, když potom zmáčknu home přímo na robou, tak ji vždy najde.
4. je někde nějaké tlačítko pauza, které robota jen na chvíli zastaví ale pak bude dále pokračovat? Všechno co jsem zkoušela robota vlastně zastaví a potom začne jakoby novým úklidem ale nepokračuje v předchozím...
Michal (28. 04. 2020 13:09)
Dobrý den,
1. funkce pokračování v úklidu u tohoto modelu není (ani u většiny jiných v této cenové kategorii). 2. ano, slouží na to toto tlačítko, v režimu úklidu by mělo být aktivní. 3. funkce Home funguje přesně, jako popisujete, ale je zvláštní, že robot najde stanici jenom po stisku tlačítka na těle. 4. funkce pauzy není, robot začne uklízet nanovo.
Lucie Randová (27. 04. 2020 15:28)
Martina (27. 04. 2020 15:43)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem.
Zkuste provést reset robota, popřípadě odinstalovat aplikaci a nainstalovat znovu.
Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
Sandra Rýmlova (26. 04. 2020 14:49)
Lukáš (27. 04. 2020 12:03)
Dobrý den, Váš postup byl správný a pokud tímto nedošlo k odstranění závady, doporučíme řešit zasláním robota k reklamaci.
Kristýna (22. 04. 2020 12:27)
Lukáš (22. 04. 2020 14:28)
Dobrý den, popisované chování robota není standardní a dopručím jeho zaslání k nám do servisu k diagnostice.
Barbora Rozbrojová (08. 04. 2020 07:40)
Martin (08. 04. 2020 14:55)
Dobrý den, zkuste z robota vyndat baterii a chvíli ji nechat mimo robota a pak zase vrátit. Baterie se nachazí na spodku robota pod krytkou (musíte odšroubovat 2 šroubky). Pokud by toto nepomohlo, doporučím dát robota na servis/reklamaci.
Linda (05. 04. 2020 20:46)
Martin (05. 04. 2020 21:30)
Dobrý den, postup nastavení aktuálního času naleznete pěkně vysvětlený v manualu na straně 10. https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-symbo-xbot5-cs.pdf
Linda (06. 04. 2020 15:11)
Martin (06. 04. 2020 16:02)
Dobrý den, bohužel takto na dálku se dá těžko poradit jinak než jak jsem Vám radil minule. Pokud máte možnost doporučuji se zastavit na některé z našich prodejen, kde se Vám na robota podívají a případně vám čas nastaví
Al (14. 03. 2020 11:35)
Ta hlučnost je otravná, tuplem teď když jsme kvůli koronaviru doma na home office (jinak mi vysával přes den, když jsem byla v práci), ale spíš se bojím, aby to nebyl důsledek nějaké vady, která by vedla k nefunkčnosti. Děkuji.
Katrin (14. 03. 2020 12:34)
Jana (07. 03. 2020 09:27)
Veronika (07. 03. 2020 11:00)
Dobrý den,
vyzkoušejte robota opakovaně vybít do maxima a plně nabít. Pokud se stav nezmění, bohužel bude muset robot do servisu k prohlídce. Krásný den
Michal (01. 03. 2020 00:55)
Lukáš (02. 03. 2020 10:19)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet vyjmout baterii z robota na cca 30 min a po zandání baterie opět vyzkoušet. Jestliže závada přetrvá bude třeba zaslat robota k nám do servisu na reklamaci.
Robert Janda (23. 02. 2020 12:58)
Lukáš (24. 02. 2020 10:43)
Dobrý den, popisované chování robota není standardní a dopručím jeho zaslání k nám do servisu k diagnostice.
Soňa (10. 06. 2020 14:43)
Martina (10. 06. 2020 14:51)
Dobrý den, toto se může stát, pokud je robot ovládán a napárován na více zařízeních. Nemusí se Vám poté zobrazovat správný stav baterie při nabíjení. Poradili bychom provést reset robota, popřípadě aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu pouze na jedno zařízení.
Soňa (10. 06. 2020 17:02)
Martina (10. 06. 2020 17:07)
Dobrý den, pokud robot není používán a je na dobíjecí stanici, můžou kontrolky problikávat a aplikace Vám bude hlásit plný stav nabití, jelikož robot nebude uklízet. Jedná se o tzv. Stand-by režim, který šetří kapacitu baterie. nejedná se tedy o žádnou závadu.
Robert Janda (02. 03. 2020 20:40)
Lukáš (03. 03. 2020 09:19)
Dobrý den, v případě reklamace značky Symbo prosím zasílejte na níže uvedenou adresu. Vyřízení reklamace trvá přibližně 1-2 týdny.
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Běloveská 944
547 01 Náchod
Karolína (19. 02. 2020 16:43)
Předem děkuji.
Lukáš (20. 02. 2020 08:58)
Dobrý den, wifi připojení funguje pouze na frekvenci 2,4 GHz.
Šárka Wrnatová (11. 02. 2020 06:08)
Poradíte? Děkuji
Veronika (11. 02. 2020 10:33)
Dobrý den,
pokud se hlučnost zvýšila, doporučujeme předat k servisní kontrole k odstranění příčiny hlučnosti. Krásný den
Michaela (04. 02. 2020 13:19)
Lukáš (04. 02. 2020 17:40)
Dobrý den, popisované chování robota není standardní a dopručím jeho zaslání k nám do servisu k diagnostice.
Marketa Bohonkova (03. 02. 2020 10:02)
Lukáš (03. 02. 2020 13:20)
Dobrý den, jaké hlášení máte na mysli? Nezobrazuje se Vám, že je robot plně nabit?
Kk (02. 02. 2020 12:42)
Lukáš (03. 02. 2020 09:49)
Dobrý den, zkontrolujte prosím, že je robot řádně vyčištěn a že je na hlavním kartáči umístěno ložisko. Občas se stane, že uživatel omylem ložisko při čištění kartáče ztratí a robot je pak hlučný. Jestliže je ale vše v pořádku, tak bude třeba zaslání robota ke kontrole.
Maek (28. 01. 2020 14:27)
Veronika (28. 01. 2020 15:24)
Dobrý den,
asi jste si spletl model. Jsou dvě verze tohoto modelu Symba, základní xBot 5 bez wifi a chudším příslušenství a nebo právě vyšší model xBot5 PRO wifi, který je i s wifi, ovládaný přes aplikaci v chytré telefonu s bohatším příslušenstvím, jako je magnetická páska a filtry navíc v balení.Ceny máme rozhodně nižší než jak uvádíte. Krásný den
Irena Marešová (21. 01. 2020 18:58)
Děkuji
Lukáš (22. 01. 2020 13:12)
Dobrý den, doporučíme provest reset robota, tak že vyjmete baterii na 30 až 60 min a pokud po té budou problémy přetrvávat, tak doporučíme robot reklamovat.
Vlasta (12. 01. 2020 15:30)
Lukáš (13. 01. 2020 10:31)
Dobrý den, připojení z více účtů není problém pouze v jedné chvíli může být aktivní pouze jeden uživatel a ostatní budou od robota odpojeni.
Vlasta (12. 01. 2020 15:28)
Lukáš (13. 01. 2020 10:30)
Dobrý den, zkoušela jste vysavač vypnout a zapnout hlavním vypínačem?
Vlasta Klázarová (13. 01. 2020 10:57)
Lukáš (13. 01. 2020 11:05)
Dobrý den, doporučím ještě odzkoušet vyjmutí baterie na cca 30 min.
Vlasta Klázarová (13. 01. 2020 20:14)
Luboš (05. 01. 2020 18:58)
Lukáš (06. 01. 2020 16:19)
Dobrý den, pokud je spušten režim úklidu, tak nebude robot na směrové šipky reagovat. Je třeba úklid ukončit a po té je již možné robota ovládat a na příslušné místo navést.
Adam (03. 01. 2020 10:44)
Lukáš (03. 01. 2020 10:52)
Dobrý den, zřejmě jste si toto omylem vypnul. Souběžným stiskem tlačítek HOME a PLAN v reřimu stand-by zvukové hlášení opět zapnete.
Adam (03. 01. 2020 11:21)
Pavel (16. 12. 2019 21:32)
Veronika (17. 12. 2019 10:43)
Dobrý den,
doporučujeme vyndat baterie cca na 1/2 hodiny z robota a po té pokud se chyba dále bude projevovat, bude muset robot do servisu. Krásný den
Martin (11. 12. 2019 08:55)
Máme tento vysavač už asi dva roky a jsme velice spokojeni, ale teď se asi porouchal a jezdí jak pomatenej jede strašně rychle.... tak se chci zeptat co s nim muže byt.... jelikož jsem zkousel odpojit i baterii ale bouzel jezdí stále jak pomatenec díky za odpověď
Lukáš (11. 12. 2019 09:34)
Dobrý den, dle všeho by měl být robot ještě v záruce, protože tyto modely nejsou na trhu déle jak 2 roky. Doporučím proto zasláním k záruční opravě.
Josef (05. 12. 2019 19:41)
Jaký má motor Symbo wBot 5.Děkuji za odpověď.
Lukáš (06. 12. 2019 08:22)
Dobrý den, tento model je vybaven digitálním bezkartáčovím BLDC motorem.
Lukáš Fraj (01. 12. 2019 10:40)
Vysavač máme pár dní a jsme sním velice spokojený hlavně manželka
Radek (01. 12. 2019 10:44)
Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost s robotem. Robot vždy začne baterii nabíjet. Tento proces však trvá jen krátkou dobu a pak se nabíjení automaticky vypne. Toto je vlastnost robota.
Přejeme krásný den.
Petr (29. 11. 2019 16:42)
Dekuji
Petr (29. 11. 2019 16:48)
Lukáš (29. 11. 2019 16:45)
Dobrý den, robot nemá senzor na rozpoznání koberce proto je nutné koberec magnetickou páskou vymezit.
Gabriela (28. 11. 2019 10:57)
A ještě mám dotaz, jestli je správně, když nesvítí tlačítko home. Svítí pouze plan (ale to už od jeho prvního spuštění, mám ho asi dva měsíce)
Lukáš (28. 11. 2019 11:32)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet robota nechet dobít a pokud by se chyba opakovala, tak by bylo třeba zaslat nám robota na záruční kontrolu.
Michaela (19. 11. 2019 15:06)
dnes nám Symbo přišel a v návodu je, že se má 12 hodin nabíjet. Ovšem už asi po třech hodinách nám hlásí FULL a dál se nenabíjí. Má se tedy v nabíječce i nadále nechávat než to bude 12 hodin nebo je možné již používat? Předem děkuji.
Lukáš (19. 11. 2019 15:14)
Dobrý den, doporučíme nechat opravdu těch 12 hodin nabíjet i přes signalizaci plného nabití.
Lucie (03. 11. 2019 19:15)
chtěla bych se zeptat, zda je možné do nádržky na vodu k mopování nalít čistící prostředek?
Děkuji.
Lukáš (04. 11. 2019 09:52)
Dobrý den, do nádržky je možné dávat pouze vodu. Čistící prostředek lze použít přímo na mopovací útěrku.
Kateřina (11. 10. 2019 12:58)
sháním dárek pro babičku na Vánoce. Chtěla jsem se poradit, jestli je tento vysavač vhodný? Potřebuji aby byl vysavač schopen přejet i nižší prahy/ přechodové lišty, aby nespadl ze schodů a aby byl schopen vysat např i pod kuchyňským stolem a zvládl se nezamotat do nohou židlí apod. Pokud tento typ nedoporučujete, můžete mi prosím dát nějaký tip? Děkuji Jílková
Jan (11. 10. 2019 13:06)
Dobrý den, modle Symbo xBot 5 PRO si poradí i s tvrdou hranou prahu okolo 15 - 17 mm, přechodové lišty mu nečiní žádnou překážku. V přední části robota jsou senzory proti pádu ze schodů, pro větší bezpečnost lze využít i položení magnetické pásky do tohoto místa. Robot vjede všude, kam se na svoji výšku/šířku dostane. Všechny Vaše požadavky robot splňuje a je tedy vhodným robotem pro tuto domácnost.
Jerrycz (10. 10. 2019 22:19)
Veronika (09. 10. 2019 16:43)
Děkuji!
Jan (10. 10. 2019 17:33)
Dobrý den, po přemístění robota v rámci čistícího cyklu a následného spuštění během krátké chvíle by se měl robot opět adaptovat zpět pro předchozí úklid. U větší prodlevy se robotův čistící cyklus resetuje a vysávát bude odznova.
Edita (05. 10. 2019 19:48)
Lukáš (07. 10. 2019 08:58)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet vyjmout baterii z robota na cca 1 min a po zanadání baterie opět vyzkoušet. Jestliže závada přetrvá bude třeba zaslat robota k nám do servisu na reklamaci.
petra (20. 09. 2019 16:13)
A další dotaz - problém - za poslední 2 vysávání není schopen v režimu HOME vyhledat nabíjecí stanici, ikdyž je od ní např. 1m a stanici má přímo v dosahu, tak opět odcestuje v režimu Home do jiné místnosti a tam jezdí.
Lukáš (20. 09. 2019 16:21)
Dobrý den, v tomto případě Vám poradím robota zaslat do servisního střediska, kde bude provedena jeho kontrola technikem. Podrobné informace ohledně reklamace naleznete zde.
petra (22. 09. 2019 10:12)
Lukáš (23. 09. 2019 09:26)
Dobrý den, je nám líto, že máte s robotem potíže. Jedná se o kvalitní model robotického vysavače, bohužel někdy se stane, že se závada vyskytne.
Pavlína Horáková (04. 09. 2019 15:48)
Lukáš (04. 09. 2019 16:06)
Dobrý den, robot zvládne přejet práh do výšky 1,5 cm.
Miroslav Hofman (28. 08. 2019 08:22)
chtěl bych se zeptat, zda musí být robot při ničenosti stále v nabíjecí stanici a zapnutí (na displeji stále svítí FULL)? Zda se tak nesnižuje životnost baterie.Nebo zda mám robota po úklidu vypnout vypínačem a odstavit mimo stanici? Nevím jaký je doporučený postup, abych nesnižoval životnost baterie - v návodu jsem to nenašel. Děkuji,
Jan (28. 08. 2019 09:57)
Dobrý den, neustále napojení na dobíjecí stanici robotu nevadí, po návratu z čistícího cyklu, jde do něj největší napětí, aby byl co nejdříve připraven k pohybu, následně však do baterie proudí udržovací hodnota. Baterii se tímto používáním nijak nezkracuje její životnost, hlavní vypínač je vhodný například pro situaci, kdy v řádu týdnů či měsíců nebude robot pracovat a nebude ani na dobíjecí stanici. Poté je ideální vypínač přepnout do polohy "vypnuto".
Vlastimila Polášková (24. 08. 2019 19:33)
Radek (26. 08. 2019 10:35)
Dobrý den,
robot se dojede dobít pokud je vybitý a nebo pokud dokončí úklid. pokud má robot 54% baterie a robot se vrátil zpět znamená to, že robot dokončil úklid. Robot má být neustále v dobíjecí základně pokud neuklízí.
Přejeme krásný den.
Heda Veverková (22. 08. 2019 06:54)
Radek (22. 08. 2019 07:58)
Dobrý den,
Jazyk robota bohužel změnit nelze, robot Vám ovšem řekne základní hlášky v Anglickém Jazyce. Aplikace je samozřejmě v Českém Jazyce.
Přejeme krásný den.
Vít Smejkal (18. 08. 2019 15:57)
prosím o informaci, zda je toto chování možné řešit přes záruční opravu? Vysavač je v nabíjecí stanici a svítí FULL, tedy nabito. Vysavač vypnu, přenesu i se stanicí do jiného patra a on se začne nabíjet. Nabíjení trvá někdy i hodinu a více, při kontrole stavu nabití v mobilní aplikaci se zobrazí nízké nabití, např. 55%. Podle mého názoru je něco špatně.
Ještě bych měl dotaz k vysávacímu režimu auto - vysavač nevysává vždy stejně, někdy vysaje každé zákoutí a jindy vynechá celé místnosti. Někde bylo uvedeno, že pokud robot vyhodnotí, že je uklizeno, ukončí vysávání - je možné toto případně vypnout? Aby projel vždy všechno.
Jinak jsme s robotem spokojeni.
Děkuji.
Radek (19. 08. 2019 09:27)
Dobrý den,
garance kapacity na baterii je 6 měsíců. Pokud máte robota kratší dobu, doporučím zaslat na reklamaci. Robot nemá chytrou navigaci, tudiž je jeho úklid náhodny a ne vždy se chová stejně. Proto se může stát že robot občas vynechá nějaké místo. Nelze zařídít aby robot uklízel až do vybití baterie.
Přejeme hezký den
Miroslav (16. 08. 2019 21:21)
Radek (17. 08. 2019 08:57)
Dobrý den,
ano, mop je možné prát v pračce na 30° C bez aviváže. Přejeme hezký den.
Sygnet (12. 08. 2019 19:49)
Přemýšlím o nákupu tohoto robo pomocníka. Mám hodně členitou kuchyni s obývacím pokojem (židle, barové židle, koberec, sedačka...) Poradí si s tím, nebo budu muset dávat židle nahoru a vše z povrchu odklidit? Moc děkuji
Lukáš (13. 08. 2019 09:31)
Dobrý den, robotický vysavače si dokáží poradit i se členitějšími prostory, ale samozřejmě pokud před úklidem zvednete židle, tak mu úklid usnadníte a úklid bude efektivnější.
Sygnet (13. 08. 2019 12:37)
Děkuji za odpověď. Takže jdu do něj :-) Snad to tady všechno zvládne.
Stanislav (10. 08. 2019 10:36)
Radek (10. 08. 2019 10:40)
Dobrý den,
čistíčí přípravek nedoporučujeme používat. Mohlo by dojít k ucpání knotů, nebo trysek. Lze namočit mopovací textilii do přípravku. Přejeme hezký den.
Jana K. (09. 08. 2019 19:02)
jak dlouhá je v balení dodávaná hraniční páska?
Děkuji za info.
Radek (10. 08. 2019 09:00)
Dobrý den, v balení je magnetická páska o délce 1m. Přejeme krásný den.
petra (07. 08. 2019 10:21)
Lukáš (07. 08. 2019 11:17)
Dobrý den, robot zvládne úklízet v kuse maximálně cca 100min. pokud vyhodnotí, ale úklid může ukončit dříve pokud vyhodnotí, že je již uklizeno. Nastavit dobu ukončení úklidu nelze.
Edita (27. 07. 2019 21:48)
Děkuji za odpověď
Jan (29. 07. 2019 12:18)
Dobrý den, je při práci robota slyšet práci pumpu či nikoliv? Pokud ne, obávám se, že bude nutný servis odpadní nádobky skrze danou pumpu, veškeré informace jak postupovat dále naleznete zde
Petra (18. 07. 2019 21:46)
Lukáš (19. 07. 2019 09:41)
Dobrý den, objem nádobky na vodu je 0,2 l a hlučnost robota je cca 60dB.
David (10. 07. 2019 14:14)
Jan (10. 07. 2019 14:59)
Dobrý den, robota jednoduše přes mobilní aplikaci připojíte k internetu a můžete jej na dálku ovládat či sledovat. Aplikace nabízí funkce časování, tedy vybere den i hodinu, ve kterou má robot úklid započít bez Vaší přítomnosti. Následně je zde volba intenzity vodní pumpy, či-li jak bude silně dávkovat (menší, střední, vyšší). Robot při práci generuje mapu plochy, kterou pokryl, ta se obnovuje s každým dalším vysáváním. také je možné robota na dálku spustit či zastavit, případně zkontrolovat celkový stav.
Barbora Slavíková (04. 07. 2019 19:09)
Moc děkuji.
Katrin (05. 07. 2019 10:10)
Dobrý den, robotický vysavač Symbo je pro vaši plochu vhodný. Na jedno nabítí zvládne uklidit cca 100m2, vždy záleží na členitost dané domácnosti. Díky Pet kartáči si hravě poradí i se zvířecími chlupy. Krásný den
Hana Vyroubalová (30. 06. 2019 18:16)
frajky (02. 09. 2019 18:29)
Lukáš (01. 07. 2019 11:09)
Dobrý den, zřejmě jste si omylem vypla zvukové hlášení. Vypnutí a zapnutí lze provést souběžným stisknutím tlačítek HOME a PLAN - robot musí být ve stand-by režimu.
Hana Vyroubalová (01. 07. 2019 22:20)
Zdeněk (02. 07. 2019 09:22)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste s robotem spokojeni a také, že Vám naše rada pomohla.
Přejeme hezký den
Eva (22. 06. 2019 18:13)
prosím o radu. Robota nelze probudit z režimu spánku tlačítkem ON/OFF. Ani za pomoci aplikace, tam je zobrazeno, že je robot offline. I když displej svítí. Začne reagovat až když ho vypnu hlavním vypínačem, znovu zapnu a zmáčknu tlačítko ON/OFF. Pak už reaguje i na aplikaci. Takto ho bohužel nemohu ovládat a naprogramovat k úklidu na dálku. Co s tím mohu dělat? Děkuji.
Jan (24. 06. 2019 10:02)
Dobrý den, když je robot vložený na nabíjecí stanici, indikuje display dobíjení nebo aktuální stav robota? S manuálním spuštěním započne úklid či nikoliv? Lze provést tvrdý reset robota vyjmutím baterie na krátkou dobu, ta je uložena mezi dvě borními kartáči pod krytem, který je držen dvěma šroubky. Toto však odpáruje robota s Vaším mobilním telefonem, bude nutné opět telefonem s robotem propojit.
Eva (24. 06. 2019 16:11)
když se nabíjí indikuje dobíjení (postupně II:II) nebo že je plně nabit(FULL) což svítí dokud ho nesundám ze stanice-neuspí se. S manuálním spuštěním normálně uklízí. Jedna věc mi dnes překvapila. Ihned po dodání jsem naprogramovala úklid na každý den a i přesto, že robot vykazuje v aplikaci, že je offline a na tlačítko ON/OFF nereaguje když je v režimu spánku. I přes to dnes v určený čas začal vysávat. Takže tvrdý restart zatím zkoušet nebudu, ale děkuji za tip. Prozatím, když bude potřeba, ho budu budit manuálně.
Vlastimila Polášková (30. 06. 2019 13:00)
Jan (01. 07. 2019 10:06)
Dobrý den, mopování pracuje nejlépe pokud mírně před úklidem navlhčíte mopující textilii a pevně upevníte na příchytky. V mobilní aplikaci je možnost upravit regulaci elektronicky řízené pumpy, aby dávkovala vodu ve třech stupních od mírné po vyšší. Přepnutí do nejnižší propustnosti by mělo potíže vyřešit.
Tomas (18. 06. 2019 14:19)
Mam dotaz k pouzvaniu vysavaca s mopom/bez mopu, pokial nechcem, aby vysavac s mopom vysiel na koberec musim ho kompletne ohranicit zo vsetkych stran magnetickou paskou a napoak, pokial budem chciet povysavat bez mopu komplet plochu vratane kobercov, musim koberec odpaskovat? Pokial ano, neexistuje nejake lepsie riesenie bez toho, aby som musel neustale paskovat/odpaskovat plochy na kotre nechcem aby vysavac vysiel s mopom?
Vopred dakujem za odpoved
Martina (18. 06. 2019 14:25)
Dobrý den, při funkci mopování je nutné použít magneticko páskou, aby nedošlo k najetí robota na koberec a tím se tak koberec nepoškodil. V případě vysávání je potřeba pásky odstranit, aby vysavač uklidil i na koberci. Jiná možnost zatím není.
Veronika (12. 06. 2019 09:18)
Martina (12. 06. 2019 11:22)
Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Pokud je nádobka správně zacvaknutá, nemělo by docházet k jejímu vypadávání. Pokud je dodržováno správné dávkování vody po rysku, vysavač by neměl mít tento problém. Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis
Zdeněk (26. 05. 2019 21:28)
Svítí mi stále e 2 a nevím jak tuto chybu odstranit
Děkuji za radu
Martina (27. 05. 2019 10:36)
Dobrý den, pokud robot vykazuje chybu E2, znamená to, že není zapnutý. Zkontrolujte, zda je vysavač zapnutý hlavním vypínačem, který se nachází na jeho boční straně. V případě potíží prosím kontaktujte náš zákaznický servis
Ondrej Šmida (08. 05. 2019 08:02)
Martina (09. 05. 2019 14:26)
Dobrý den, poradíme provést reset robota, popřípadě odinstalovat aplikaci a pokusit se nainstalovat znovu a zkusit robota spárovat. Jediným problémem by zde mohla být frekvence Wifi vyšší než 2,4 GHz. Zkontrolujte v nastavení telefonu, zda nemáte zakázaný datový přenos pro některé aplikace.
Ondre (09. 05. 2019 16:28)
Martina (09. 05. 2019 17:03)
Dobrý den, v tomto případě může bt momentálně výpadek serveru. Pokud by problémy s aplikací do pár dní nepřestaly, konaktujte náš zákaznický servis
Pepa (02. 05. 2019 23:04)
Díky za odpověď.
Martina (03. 05. 2019 09:21)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili stanici umístit nejépe ke stěně, aby robot nemohl stanici sunout před sebou.
Pepa (03. 05. 2019 12:20)
Stanice je u stěny, ale robot ji posouvá když luxuje podél stěn. Pomohlo by, kdyby stanice byla těžší... Ráno jsem ji provizorně zatížil a neposouval ji. Anebo bych ji mohl přilepit k podlaze oboustrannou páskou.
Zdeněk (03. 05. 2019 13:33)
Dobrý den,
pokud Vám ji robot stále odsouvá, určitě ji můžete buďto zatížit, a nebo jak uvádíte přilepit.
Přejeme hezký den
Lukáš (13. 04. 2019 12:17)
vysavač přejíždí téměř celým svým objemem magnetickou pásku. Čekal bych, že ji nepřejede ani svou přední částí.
Není to nějaká závada?
Veronika (13. 04. 2019 15:37)
Dobrý den,
snímač pásky je umístěn za bočními kartáčky, takže robot přední čístí musí přejet pro sepnutí. Jedná se o běžné chování robota. Krásný den
Mrazek (26. 03. 2019 08:47)
Jak vyčistím OBĚ ložiska.
Děkuji
Martina (26. 03. 2019 10:53)
Dobrý den, hlavní rotační kartáč vysavače má pouze jedno ložisko, které lze snadno oddělat a tak vyčistíte nečistoty pod ním.
Ivana Černá (20. 03. 2019 13:04)
Lukáš (20. 03. 2019 14:48)
Dobrý den, v tomto případě Vám poradím robota zaslat do servisního střediska, kde bude provedena jeho kontrola technikem. Podrobné informace ohledně reklamace naleznete zde.
Agáta (24. 02. 2019 23:37)
mám dotaz robot začal při úklidu vydávat hlasitější klapavý zvuk,nevím jestli jde o normální opotřebení nebo o vadu.Poslední dobu začal často hlásit chybu č.46 i když je kartáč čistý.Jinak je robot velký pomocník a jsem s ním spokojena.Děkuji
Lukáš (25. 02. 2019 08:54)
Vít Smejkal (22. 02. 2019 09:18)
Lukáš (22. 02. 2019 09:59)
Dobrý den, robot je vybaven Li-ion baterií proto je možné postupovat, tak jak popisujete a nedojde k poškození baterie. Ani uložení v nabíjecí stanici robotu nijak neškodí.
Michaela (13. 02. 2019 14:24)
Píšete, že při mopování nevjíždí na koberec. Mně na koberec vjede i při mopování a když použiji magnetickou pásku,tak ji posune a jede dál.
Martina (13. 02. 2019 14:38)
Dobrý den, pokud máte problém s ovládáním robota přes aplikaci a robot nereaguje, poradím aplikaci odinstalovat a po chvíli nainstalovat znovu. Co se týče koberce, pokud má robot nádobku na vodu s mopovací textílií, robot by neměl zajet na koberec. Magnetickou pásku je možné zasunout i pod koberec, kde ji robot zaregistruje a na ané místo nepojede.
Michaela (13. 02. 2019 14:51)
Martina (13. 02. 2019 15:03)
Dobrý den, v tomto případě Vám poradím robota zaslat do servisního střediska, kde bude provedena jeho kontrola technikem. Podrobné informace ohledně zaslání robota Vám budou poslány na e-mail.
Kateřina (29. 01. 2019 21:51)
Zdeněk (30. 01. 2019 09:11)
Dobrý den,
pokud robot celou plochu vysaje kompletně, tak sám začne hledat dokovací stanici. Aby se robot dokázal bezpečně vrátit do dokovací stanici, musí z ní také vyjíždět. Dokovací stanici je dobré umístit ve volném prostoru, aby na každou stranu bylo aspoň půl metru místa a také, aby nebyla pod nábytkem. Zde totiž hrozí, že ji robot nenalezne.
Přejeme hezký den
Vojtěch (25. 01. 2019 08:45)
Martina (25. 01. 2019 09:46)
Dobrý den, tyto kontrolky budou neustále svítit. Zhasnou se, pokud použijete vysavač k úklidu nebo ho vypnete.
Vojtěch (25. 01. 2019 09:59)
Martina (25. 01. 2019 13:40)
Dobrý den, tento režim se zobrazí pouze v aplikaci. Stand-by režim zamená, že robot je v pohotovostním režimu a je připraven k úklidu.
Michal (16. 01. 2019 08:08)
Lukáš (16. 01. 2019 08:53)
Dobrý den, napájení dobíjecí stanice probíhá ze sítě.
Žaneta Vágnerová (15. 01. 2019 20:09)
chtěla bych se zeptat jestli může vysávat a vytírat zvlášť nebo to dělá prostě jenom zároveň.
Lukáš (16. 01. 2019 08:52)
Dobrý den, robot má v balení dvě nádobky. Jedna je pouze pro vysávání a druhá pro mopování a vysávání. Je tedy možné s robotem pouze vysávatt a nebo vysávat i mopovat.
Michal (16. 01. 2019 09:23)
Lukáš (16. 01. 2019 09:37)
Dobrý den, ano součástí balení jsou obě nádobky.
Viktor P. (09. 01. 2019 10:40)
Lukáš (09. 01. 2019 10:44)
Dobrý den, tento model nemá bezkontaktní nárazník, předmětům v prostoru se vyhýbá za pomocí jemného dotyku - stlačení předního nárazníku.
Agáta (03. 01. 2019 01:31)
Po vybití se robot vypne a nezajede do dobíjecí stanice ani po zadání pokynu home.Navlhčí koberce při mopování?Na kolik vody má být nádržka na vodu naplněna?Dá robot vědět když je plný?Děkuji moc
Zdeněk (03. 01. 2019 09:13)
Dobrý den,
do mopovací nádobky na vodu se dává pouze voda. Toto platí u všech mopů. Případně můžete nějaký čistící roztok nastříkat na mopovací textilii. Pokud má robot nasazenou kombinovanou nádobku, kdy tedy i mopuje, tak na koberce nevjíždí. Nádobka na vodu je na 0,2l, není nicméně nutné ji vždy pnit do plna. Jakmile bude nádobka prázdná, robot Vám toto neoznámí, je tedy dobré si odpozorovat dané množství vody na danou plochu ve Vašem prostoru. Ohledně návratu do dokovací stanice, pokud roboti z dokovací stanici vyjíždí vždy se do ní dokáží i bezpečně vrátit. Je nicméně dobré, aby dokovací stanice, byla ve volnějším prostoru a měla na každou stranu aspoň půl metru místa a nebyla pod nábydkem. Zde může hrozit, že robot dokovací stanici nenalezne.
Přejeme hezký den
Martin (02. 01. 2019 13:58)
Martina (02. 01. 2019 14:05)
Dobrý den, je možné spárovat až 10 mobilních telefonů, ovšem ovládat lze vždy pouze z jednoho zařízení.
Martin (02. 01. 2019 15:06)
Josef (08. 05. 2019 10:55)
Martina (02. 01. 2019 15:10)
Dobrý den, jakmile s epokusíte připojit na jiné telefonní zařízení, než bylo původně spuštěno, automaticky vás to odhlásí a přihlásí nové zařízení. Toto by mělo zůstat uloženo a nebude tedy potřeba znovu párovat. Jediným problémem by mohl být slabý či španý signál Wifi, jinak by mělo vše v pořádku fungovat.
Martin (02. 01. 2019 15:20)
Lukáš Hruboň (31. 12. 2018 11:31)
Martina (31. 12. 2018 13:13)
Dobrý den, toto může být způsobeno špatným či slabým signálem Wifi. Poradím nejprve robota vypnout, chvíli počkat a poté znovu zapnout. Pokud se Vám bude opět zobrazovat tato signalizace, kontaktujte nás na naší zákaznické lince
Lukáš Hruboň (29. 12. 2018 14:06)
Veronika (29. 12. 2018 15:55)
Dobrý den,
ke spárování je potřeba dlouze podržet tlačítko Home. Pokud se Vám nedaří vyzkoušejte vyndání a zandání batreie a následné zapnutí hlavního vypínače a až po té dlouze podržte tlačítko Home. Popřípadě se zastavte u nás na prodejně, rádi Vám se spárováním pomůžeme. Krásný den
Ivona (26. 12. 2018 19:05)
Michal (27. 12. 2018 23:01)
Mě to pomohlo a měl jsem stejný problém co vy
Zdeněk (28. 12. 2018 09:09)
Dobrý den,
ano můžete, také vyzkoušet odinstalovat a znova nainstalovat aplikaci, jak píše pan Michal.
Přejeme hezký den
Zdeněk (27. 12. 2018 11:47)
Dobrý den,
doporučím postupovat podle návodu zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-sparovani-symbo-xbot5-pro.pdf . Případně zkontrolovat, zda-li nemáte v mobilním telefonu zakázaný datový přenos pro danou aplikaci.
Přeji pěkný den
Marie (26. 12. 2018 18:13)
Zdeněk (27. 12. 2018 11:34)
Dobrý den,
ano je nutné, aby roboti byli stále pod napětím v dokovací stanici.
Přejeme hezký den
Aleš (24. 12. 2018 19:30)
Aleš (27. 12. 2018 11:46)
Dobrý den, délku úklidu nelze nastavit.
Lukáš Roček (18. 12. 2018 09:59)
Martina (18. 12. 2018 10:00)
Dobrý den, díky své výšce pouhých 7,9 cm nebude mít robotický vysavač problém se zajetím pod postel.
Leoš (16. 12. 2018 21:28)
Je nějaká možnost zapnout vysavač z režimu spánku přes aplikaci pokud není zařízení v nabíjeci stanici? Nepřijde mi nutné, aby byl stále v el.siti, ale pokud tam není,je pak prakticky nemožné ho ovládat na dálku. Když mu naplanuji úklid, tak se sice zapne a vysava, ale aplikace není funkční.
Předem děkuji za odpověď.
Zdeněk (17. 12. 2018 09:13)
Dobrý den,
robotické vysavače musí být vždy v dokovací stanici a ta pod napětím. Toto platí u všech robotických vysavačů. Pokud není robot v dokovací stanici nelze jej na dálku zapnout.
Přejeme hezký den
Vaclav (09. 12. 2018 10:44)
Martina (09. 12. 2018 11:55)
Dobrý den, mrzí nás potíže s připojením. Může to být způsobeno hned několika vlivy :
slabým signálem Wifi, špatně zadané heslo k Wifi síti, server může mít nějaký výpadek nebo delší odezvu, nesprávný způsob připojení, v omiblním telefonu může být zakázaný datový přenos pro některé aplikace. Poradíme Vám zkusit opětovné připojení, někdy se to nemusí podařit hned napoprvé.
Pěkný den
Alice (21. 04. 2021 20:22)
Martina (22. 04. 2021 09:10)
Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám na e-mail.
Šárka (30. 11. 2022 23:50)
Martina (01. 12. 2022 09:15)
Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám na e-mail.
Z. Ryšavý (02. 12. 2018 09:58)
Petra (02. 12. 2018 11:36)
Dobrý den,
v otevřeném protstoru se robot pohybuje velice systematicky, díky gyroskopické navigace. Stůl a židle mohou být pro robota problém. Může se chvilku motat mezi nožičkami. Což by se ale motal každý robotický vysavač, který není vybavený kamerovým systémem. Lépe možná židle uklidit na stůl, aby mohl robot pracovat bez problémů.
Irena (04. 12. 2018 21:11)
Lukáš (05. 12. 2018 09:16)
Dobrý den, pokud dojde ke kontaktu s volně stojícím nábytkem, tak robot změní směr a bude se snažit překážku objet a vyčistit celý prostor místnosti.
Gabriela (29. 11. 2018 14:34)
Lukáš (29. 11. 2018 15:48)
Milan Pilous (24. 11. 2018 20:30)
Lukáš (26. 11. 2018 09:21)
Dobrý den, výměna baterie je možná a novou baterii lze zakoupit na našem eshopu zde.
Monika Vystavělová (22. 11. 2018 17:24)
mám dotaz jestli vysavač zvládne přejet i přes lišty, které nám rozdělují obývák s kuchyní a jídelnou?
Zdeněk (22. 11. 2018 17:28)
Dobrý den,
ano robot zvládne přejet bezpotíží překážky o výšce 1,5 cm.
Přejeme hezký den
Zuzana (21. 11. 2018 19:21)
Zdeněk (22. 11. 2018 09:00)
Dobrý den,
ano tento model zvládne vysát na jedno nabití plochu cca 120 m2. Samozřejmě vždy záleží na členitosti prostoru. Může tedy zvládnout i více.
Přejeme hezký den
Jitka (19. 11. 2018 12:44)
Kde si mohu tedy aplikaci stáhnout?
Zdeněk (19. 11. 2018 12:59)
Dobrý den,
aplikace se jmenuje Symbo Home Blue. Naleznete ji u operačního systému Android v GooglePlay a u iOS v AppStore.
Přejeme hezký den
Vlastimil Dohnal (15. 11. 2018 16:15)
jak si poradí vysavač s kobercem s nízkým chlupem?
Martina (15. 11. 2018 16:18)
Dobrý den, tento model je doporučen pro různé typy tvrdých podlah, ale poradí si i s nízkým kobercem. V případě, že se rozhodnete využít funkci mopování, je potřeba koberec ohraničit hraniční páskou, která je součástí balení robota.
nechi uvést (15. 11. 2018 13:56)
Lukáš (15. 11. 2018 14:22)
Dobrý den, s výrobou dílů a příslušenství se počítá na dalších 5 roků a před ukončením výroby se jiste dostatečně předzásobíme.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Robotický vysavač a mop 2v1
Ecovacs Deebot U2 PRO - black
- - Gyroskopická navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - Funkce mopu a vysavače
- - Pro majitele domácích mazlíčků
Prodej byl ukončen