Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Tesla RoboStar iQ500
Diskuze Robotický vysavač Tesla RoboStar iQ500
Jiří Klouček (18. 01. 2024 10:17)
Dcera polila vysavač vodou.Od té doby se při stlačení tlačítka start začne točit pouze středový kartáč.
Vyměnil jsem tedy znečištěnou základní desku ale problém stále přetrvává.
Nesetkal se s tím někdo?
Děkuji za každou radu.
Monika Dudová (06. 08. 2023 08:27)
Vysavač hlásí, že laserový snímač vzdálenosti může být blokován.
Nevím si s tím rady....
Poraďte, prosím
Lukáš (07. 08. 2023 08:48)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda nejsou v oblasti laseru (věžička na vrchní části vysavače) nějaké nečistoty, chybu může způsobovat klidně jen vlas. Tuto část můžete zkusit profouknout vzduchem - postačí do prostoru fouknout ústy. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Tomáš Morstein (29. 07. 2023 21:55)
Lukáš (31. 07. 2023 09:31)
Dobrý den, pokud se nepodařilo závadu vyčištěním vysavače odstranit, tak bude třeba řešit reklamací vysavače případně pozáruční opravou.
Jakub (11. 06. 2023 10:24)
Hanh (22. 03. 2024 19:04)
Filipe (26. 03. 2024 15:36)
Dobrý den, bohužel v tomto případě můžeme doporučit jenom vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.
Jiří Švehlák (23. 03. 2023 11:10)
Lukáš (23. 03. 2023 14:26)
Dobrý den, postup je následující:
- Otevřete aplikaci Smart Life, ve které je robotický vysavač spárován.
- Klikněte na ikonu vysavače pro otevření.
- Na obrazovce vysavače v aplikaci klikněte vpravo nahoře na ikonu úprav.
- Zvolte „Sdílená zařízení“.
- Klikněte na „Přidat“ u položky „Share with the account Smart Life“.
- U položky „Země / oblast“ vyberte Česká republika.
- U položky „Číslo účtu“ zadejte číslo účtu, nebo e-mail uživatele, který bude zařízení sdílet (dle použitého údaje u registrace)
Patrik Olekšák (11. 01. 2023 22:58)
Martina (12. 01. 2023 09:07)
Dobrý den, pokud robot vyjíždí ze stanice, může mít buˇdzanesené kontakty nebo s ním může být nějaký problém a stanici nedetekuje. V tomto případě bychom raději doporučili reklamaci/servis.
Eva (27. 11. 2021 21:54)
Lukáš (29. 11. 2021 10:35)
Dobrý den, jediné co lze provést je zkontrolovat nádobku a případně ji vyčistit. Voda protéká automaticky v aplikaci nic nastavit ohledně mopování nelze. Žádný manuál k ovládání aplikace výrobce nedodává.
Eva (29. 11. 2021 18:36)
Martina (30. 11. 2021 11:56)
Dobrý den, před prvním použitím mopu se doporučuje utěrku malinko navlhčit vodou, než dojde k jejímu dovlhčování v průběhu mopování. Problém může nastat v případě, že je v domácnosti tvrdá voda. Zde doporučujeme používat vodu převařenou nebo např. destilovanou. Pokud mop nepropouští vodu od začátku, doporučili bychom reklamaci
T (22. 11. 2021 10:51)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (22. 11. 2021 11:59)
Dobrý den, doporučíme nechat robot zmapovat znovu celý byt. Pokud by i takto nedocházelo ke kopletnímu úklidu, tak řešit reklamací.
Táňa (17. 11. 2021 22:42)
Děkuji za odpověď
Lukáš (18. 11. 2021 13:07)
Dobrý den, mopování je popsáno v manuálu na 6. straně.
Alena (30. 11. 2020 14:04)
Lukáš (30. 11. 2020 14:07)
Dobrý den, všechny modely robotických vysavačů mají protipádové senzory. Pokud jsou tyto senzory pravidelně čištěny, tak fungují bez problémů.
Zdena (10. 08. 2020 16:51)
jak správně uložit oblast úklidu aby ji bylo možné využít k plánování úklidu?
Děkuji za odpověď.
Veronika (11. 08. 2020 12:22)
Dobrý den,
nastavení oblasti proveďte dle pokynů uvedených v manuálu v aplikaci. Klikněte na tři tečky, zvolte ikonu "Oblast úklidu", po té si na mapě nastavte oblasti, které chcete uklízet a pojmenujte si je a můžete i nastavit četnost úklidů daných oblastí. Pokud mapu smažete, smažou se i nastavené obalsti. Po dokončení úklidu se robot automaticky vrátí do stanice. Krásný den
Zdena (11. 08. 2020 12:34)
jak uložit pojmenované oblasti?
Děkuji za odpověď.
Veronika (11. 08. 2020 16:50)
Dobrý den,
ukládání vyznačených obalstí je automatické. Vložíte danou obalst a spustíte k úklidu. Dokud není mapa smazána, oblast zůstává vyznačena. Doporučujeme se držet návodu v aplikaci, tam je vše popsané. Krásný den
Markéta (28. 07. 2020 11:35)
Děkuji
Martina (28. 07. 2020 11:42)
Dobrý den, robot může mít problém s černou podlahou. U nábytku by problém neměl nastat, pokud nebude lesklý. To může způsobit odraz paprsku a poté by mohl vysavač do nábytku narážet.
Zeluvka (05. 05. 2020 19:36)
Martina (06. 05. 2020 09:34)
Dobrý den,
to nás velmi mrzí. Bohužel zatím tato možnost není. Do budoucna už to snad bude možné.
Vlasta (22. 04. 2020 20:05)
Michal (18. 08. 2020 17:39)
Mon (15. 07. 2020 08:32)
Michal (18. 08. 2020 17:43)
Martina (18. 08. 2020 17:49)
Dobrý den, zkontrolujte, zda v LIDARU není uvíznutý nějaký vlas nebo zvířecí chlup. Laser je poměrně citlivý a jakákoliv nečistota může způsobit, že Vám aplikace nahlásí tuto závadu snímače a robot přestane pracovat. Zkontrolujte pouze okrajově, do robota raději nijak nezasahujte, aby nedošlo k poškození, pokud je stále v záruce. Potom bychom spíše doporučili vysavač zaslat k reklamaci
Michal (18. 08. 2020 20:00)
Martin (23. 04. 2020 09:44)
Dobrý den, v tomto případě bohužel doporučím robota dát na servis/reklamaci.
Evzenie (13. 04. 2020 20:54)
Dekuji
Martin (14. 04. 2020 09:29)
Dobrý den, naše firma momentálně toto příslušenství k vysavači nemá zařazené mezi své produkty. Zkusil by jsem se podívat někde na internetu.
Věra Sobotová (20. 02. 2020 14:59)
jak velká je nádobka na vodu u tohoto vysavače?
děkujim
Lukáš (20. 02. 2020 15:07)
Dobrý den, objedm nádobky na vodu je 100ml.
J.Špaček (11. 02. 2020 10:13)
lze pomocí aplikace určit kam robot nesmí? (např. vymezením prostoru na mapě)
Děkuji
Veronika (11. 02. 2020 12:58)
Dobrý den,
ano, lze nastavit jak virtuální stěnu tak i individuální prostor pro úklid. Krásný den
Klára Pivková (06. 02. 2020 14:05)
Material hlavniho kartáče je gumový nebo se štětinami a je vhodný do domacrnosti se psem?
Děkuji s pozdravem Pivková
Lukáš (06. 02. 2020 14:18)
Dobrý den, jedná se o kombinaci gumových lamel se štětinami a do domácnosti se psem bude určitě možné tento model použít.
Ghazali (24. 01. 2020 18:04)
Děkuji.
Lukáš (27. 01. 2020 10:49)
Dobrý den, množství vody kterou je mopovací textilie vlhčena regulovat nelze, voda ze zásobníku pouze samovolně odkapává.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.