Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar iQ600
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 899,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar iQ300 - white
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Trojnásobná filtrace s HEPA filtrem
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
360 S6
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 1800Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ600
Katka (10. 08. 2022 09:57)
Martina (10. 08. 2022 10:06)
Dobrý den, pokud robot přejíždí přes prahy, můžete se podložka vychýlit a dojde k malému propuštění vody. V případě, že robot prahy nebo jiné nerovnosti nepřejíždí, zkuste nastavit nižší průtok vody v mobilní aplikaci dle manuálu.
Mária (24. 07. 2022 08:01)
vysavac iq600 som kúpila cca pred rokom. Pri mopovani neprepúšťa vodu. Skúsila som vyčistiť nádobku, ale nepomohlo. Neviete mi prosím poradiť, čo s tým môže byť?
Ďakujem
Lukáš (25. 07. 2022 10:21)
Dobrý den, v případě, že vysavač nedávkuje vodu, tak bude třeba řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Malinová Zlata (18. 06. 2022 19:58)
Lukáš (20. 06. 2022 08:40)
Dobrý den, doporučíme vysavač při jeho nepoužívání nechat umístěný na dobíjecí stanici a zde jej ponechat. Vysavač tak bude vždy připraven k úklidu. Pokud i přes jeho umístění v dobíjecí stanici není za dva dny připraven k úklidu, tak se jedná o jeho chybu a doporučil bych řešit jeho reklamací.
Jana Burdova (25. 04. 2022 20:47)
Ondra (01. 11. 2023 12:01)
Martina (26. 04. 2022 09:43)
Dobrý den, baterie postupem času ztrácí svojí kapacitu a doba úklidu se postupně může krátit. Poradili byhcom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a robot má možnost se správně nabíjet. Dále umístění dobíjecí stanice - měla by být v otevřeném prostoru, aby měl robot šanci jí kdykoli dohledat a zajet se nabít.
Simona (27. 03. 2022 22:48)
mohu se zeptat, zda robotický vysavač pozná, že koberec je potřeba jen vyluxovat a ne vytírat? Nebo se to musí řešit nastavením v mapě?
Děkuji
Martina (28. 03. 2022 09:45)
Dobrý den, v případě mopování je nutné robotovi přes mobilní aplikaci nastavit zakázané zóny úklidu v místě, kde se nacházejí koberce.
Miluše Vodáková (01. 03. 2022 20:12)
Lukáš (02. 03. 2022 08:15)
Dobrý den, bohužel těžko takto poradit. Pokud byl robot na reklamaci a vždy se vrátil s tím, že je v pořádku, tak by mohl být problém s Vaší wifi sítí. Doporučil bych obrátit se přímo na Teslu, ked by měli být schopni Vám pomoci.
Petr M (24. 11. 2021 22:39)
Jako to umí 360 Robot Vacuum S9?
Petr M (24. 11. 2021 21:27)
Jako to umí 360 Robot Vacuum S9?
Martina (25. 11. 2021 10:01)
Dobrý den, pro zvolení určité mapy je nutné mapu robotovi nastavit v historii úklidů.
Aleš (23. 08. 2021 17:10)
Martina (23. 08. 2021 17:22)
Dobrý den, zkontrolujte v mobilní aplikaci, zda nemáte zvole režim lokálního úklidu.
Aleš (24. 08. 2021 11:26)
Martina (24. 08. 2021 11:43)
Dobrý den, nastavení naleznete na hlavní stránce aplikace po pravé straně - jsou to 3 tečky.
Aleš (25. 08. 2021 13:16)
Martina (25. 08. 2021 13:23)
Poradili byhcom tedy zkusit provést reset robota. Pokud je v aplikaci uložená nějaká mapa posledního úklidu, mapu smažte a zahajte nový úklid.
Jana (18. 08. 2021 22:39)
Lukáš (19. 08. 2021 08:05)
Dobrý den, bohužel náhradní příslušenství zatím nemáme v nabídce. Doporučím kontaktovat výrobce.
Petra Majerová (03. 07. 2021 13:03)
Martina (07. 07. 2021 09:58)
Dobrý den, v případě, že byl robot zakoupen u nás, je možné jej zaslat buď na adresu reklamačního oddělení, nebo můžete robota donést na některou z našich prodejen. Hezký den
Martin (25. 06. 2021 22:00)
Vysavač mám cca 2 měsíce a jen se chci zeptat proč je aplikace tak pomalá a teď mi to hlásí že laserový snímač vzdálenosti je třeba očistit,po očištění to hlásí nadále nemáte prosím nějakou radu děkuji.
Lukáš (26. 06. 2021 08:18)
Dobrý den, ohledně aplikace se bohužel budete muset obrátit na výrobce, případně na vývojáře. Pokud máte problém s laserovým snímačem, tak doporučím provést reset robota, případně bude nutná reklamace.
Jindra (26. 05. 2021 14:23)
Martina (26. 05. 2021 14:30)
Dobrý den, robot má výšku 9,3 cm, pro průjezd pod nábytkem je dobré mít vždy alespoň o 1 cm více místa. Hezký den
jahelka (11. 04. 2021 15:50)
zvládne tento robot přechodovou lištu (https://www.mujkoberec.cz/kovove-listy/275919-prechodova-lista-stribro.html?id_attribute=101929&show_locale=cz-czk&gclid=EAIaIQobChMIs4fipqr27wIVRLTVCh3PEgHSEAQYAiABEgKNv_D_BwE#/listy-lista_900_delka_x_30_sirka_mm)? Na Heurece tam k tomuto robotu nebyla příliš povzbudivá recenze od člověka, který má již druhý Tesla robot. Bohužel v současné době není kde robot vidět ani vyzkoušet. Jaké přechodové velikosti skutečně zvládá? Děkuji Jahelka.
Martina (12. 04. 2021 09:39)
Dobrý den, robot zvládne přejet překážku do výšky 1,5 cm.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.