Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Tesla RoboStar T30
Diskuze Robotický vysavač Tesla RoboStar T30
Milan (03. 01. 2024 13:48)
Katrin (03. 01. 2024 16:21)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zakaznické lince. Krásný den
Ewelina (15. 10. 2023 12:53)
Lukáš (16. 10. 2023 09:57)
Dobrý den, zřejmě bude chyba v sacím motoru. Při mopování jej vysavač nepoužívá. Doporučíme vysavač reklamovat případně řešit pozáručním servisem v Tesle.
Miluše Dvořáková (08. 10. 2023 09:51)
je pořád stejná. jezdí ale nevysává. Děkuji za odpověď.
Lukáš (09. 10. 2023 08:58)
Dobrý den, dle popisu chování robota bude třeba řešit servisní dignostikou v servise Tesla.
Jiří (20. 07. 2023 19:50)
Lukáš (21. 07. 2023 08:02)
Dobrý den, s touto závadou doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Mirka (22. 05. 2023 23:55)
Lukáš (23. 05. 2023 08:43)
Dobrý den, ano výměna je možná. Novou baterii lze objednat zde.
Tomas Cicvarek (02. 04. 2023 10:18)
Lukáš (03. 04. 2023 09:43)
Dobrý den, s touto závadou doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected] ale zřejmě se bude jednat o vadnou baterii.
Eva (16. 03. 2023 19:08)
Martina (17. 03. 2023 08:18)
Dobrý den, poradíme tedy odeslání robota k reklamaci.
Josef kadidlo (25. 12. 2022 14:43)
Martina (27. 12. 2022 09:27)
Dobrý den, pokud je root stále v záruce, neodbornou manipulaci či zásah do jednotlivých dílů robota nedoporučujeme. kolo jako takové úplně rozdělat nelze, pouze celý modul kola.
Soňa (18. 10. 2022 15:11)
Ke po záruce
Lukáš (18. 10. 2022 15:16)
Dobrý den, v tomto případě bych doporučil obrátit se přímo na Teslu: [email protected]
Andrej (03. 09. 2022 20:58)
Ďakujem
Lukáš (05. 09. 2022 08:35)
Dobrý den, těžko říci v čem by mohl být přesně problém. Doporučil bych kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Veronika (05. 06. 2022 09:38)
vysavač mám cca 3 roky a byl často používán,ale poslední dva měsíce ho zapnu a cca po 5 s se vypne, jednou za čas když přepnu program začne vydávat,pak zase několik pokusu a nic. Vypla jsem ho, nechala vybít a nic. Kartáče i filt jsem vyčistila, nádobku vysypala. A už si fakt nevím rady
Lukáš (06. 06. 2022 10:32)
Dobrý den, dle popisu chování robota bude třeba řešit servisní dignostikou v servise Tesla.
Tomáš (03. 02. 2022 18:28)
Lukáš (04. 02. 2022 08:05)
Dobrý den, bohužel robotický vysavač pojistku nemá. V tomto případě bude nutná reklamace. Kompletní postup naleznete zde.
Ivana Polláková (20. 12. 2021 21:49)
Lukáš (21. 12. 2021 09:12)
Dobrý den, doporučíme mopovací utěrku před použitím navlhčit. Pokud nebude, ale utěrka vlhčena, tak doporučíme robot reklamovat.
Petra (30. 09. 2021 06:53)
Lukáš (30. 09. 2021 09:59)
Dobrý den, pokud robot ani s novou baterií nefunguje správně, tak bude třeba řešit zasláním robota k reklamaci.
Petra (02. 10. 2021 08:07)
Lukáš (04. 10. 2021 08:43)
Dobrý den, co se týče pozáručního servisu, tak doporučím přímo Teslu.
Šimon Janíček (13. 09. 2021 12:33)
děkuji
Lukáš (13. 09. 2021 12:35)
Dobrý den, jediné co můžeme doporučit je zkusit vyjmout kartáček a zkontrolovat zda pod ním nejsou nečistoty. O žádné servisu nemáme informace doporučil bych zkusit kontaktovat přímo Teslu.
Kateřina Jančatová (01. 06. 2021 18:55)
Radek (03. 07. 2022 09:27)
Nic nezabírá.
Děkuji za odpověď.
Martin M. (31. 10. 2022 07:59)
Martina (04. 07. 2022 09:26)
Dobrý den, poradili byhcom tedy kontaktovat přímo porpodu Tesla.
Lukáš (02. 06. 2021 08:17)
Dobrý den, dle popisu těžkoříci co by mohlo být příčinou. Doporučíme kontaktovat přímo společnost Tesla zda Vám budou umět takto pomoci nebo nabídnout servisní opravu.
Jiří L. (30. 05. 2021 17:50)
V režimu vytírání na dlažbě vysavač často uvázne. Prokluzují kolečka. Je to způsobeno např. stárnutím pryže koleček? Že již nemají dostatečnou adhezi? Nebo je problém v přítlaku pružin koleček? Lze tento přítlak nastavit? Tato vada se začalo objevovat v posledním cca půl roce. Dříve na té samé dlažbě fungoval bez problémů. Vysavač používám od roku 2018.
Hezký den
Martina (31. 05. 2021 11:28)
Dobrý den, po dobu používání robota mohlo dojít k opotřebení některých komponentů. Toto opotřebení je vzhledem ke stáří robota zcela normální a může mít vliv na chod robota. Pokud při mopování používáte nějaký čistící prostředek, který je hodně pěnivý nebo obsahuje určité procento alkoholu, i to může mít vliv na opotřebení a narušení koleček.
Petra Zalis (27. 10. 2020 17:29)
Martin (24. 11. 2020 18:12)
Ondřej Srubek (24. 10. 2020 19:17)
mám tento výrobek, doteď s ním nebyl žádný problém, ale nyní po zajetí do napájecí stanice přístroj bliká oranžovým světlem, ale po chvilce pipne, tlačítko zezelena a zcervena a zase skočí do oranžové barvy. Tohle se opakuje zhruba co minutu. Přístroj musím úplně vypnout ať je klid. Vše všem vyčistil, už nevím co s tím.
Děkuji za odpověď.
Srubek
Lucie (01. 06. 2021 20:32)
Martin (24. 11. 2020 18:11)
Lukáš (26. 10. 2020 10:06)
Dobrý den, dle popisu závady, bude problém zřejmě v baterii robota nebo v jeho dobíjení. Doporučíme zakoupení nové baterie, případně pokud je ještě v záruce, tak můžete vysavač reklamovat u svého prodejce.
Vlaďka (24. 09. 2020 14:29)
Lukáš (24. 09. 2020 15:18)
Dobrý den, na tyto hrubší a protiskluzové podlahy bych doporučil spíše robotický vysavač bez funkce mopu. S nasazeným mopem se zde robot nemusí pohybovat správě a nebude docházet k čištění.
Zdenka Zahrádková (07. 09. 2020 13:08)
robot vysává dobře, ale při mopování pouští celkem dost vody a nechává šmouhy. Dělám něco špatně?
Děkuji za odpověď
Lukáš (07. 09. 2020 13:20)
Dobrý den, je nám líto ale dávkování vody u tohoto modelu nelze nijak nastavit.
Daria (13. 05. 2020 16:02)
Lukáš (13. 05. 2020 16:10)
Dobrý den, doporučím zaslat robot - zásobník na reklamaci ke svému prodejci. V servisním středisku by měli závadu odstranit případně vyměnit za jiný zásobník. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle instrukcí zde.
Ricky (21. 04. 2020 17:55)
Martina (21. 04. 2020 18:05)
Dobrý den, problém může být, pokud máte v domácnosti tvrdou vodu. V tomto případě bychom doporučili používat vodu převařenou, nebo destilovanou.
Ricky (21. 04. 2020 18:21)
Martina (21. 04. 2020 18:57)
Zkuste do nádobky přidat trochu octa, ale opravdu malé množství. To by mělo vodní kámen usazený rozpustit. Pokud ani to nepomůže, kontaktujze naše reklamační oddělení
Ricky (21. 04. 2020 17:52)
František (07. 09. 2019 15:49)
skutečně je čistá výška vysavače při práci 75mm? Máme prostor pod skříněmi a postelí 80mm...
Veronika (07. 09. 2019 16:46)
Dobrý den,
nejvyšší bod robota je 7,5 cm, takže robot zajede pod Vaše skříně bez obtíží.Krásný den
Michaela (02. 09. 2019 07:20)
Lukáš (02. 09. 2019 10:59)
Dobrý den, robot je schopen vysát i větší nečistoty, bohužel konkrétně se silikonovým kočkolitem nemáme ale zkušenosti.
Martina (07. 05. 2020 12:41)
Dobrý den, na tyto nečistoty není vysavač stavěný.
Zdeňka (29. 03. 2019 10:29)
Lukáš (29. 03. 2019 10:58)
Dobrý den, robot je vybaven pouze nádobku na čistou vodu z níž je průběžně vlhčena utěrka mopu, díky tomu je utěrka neustále vhká až do doby než voda v nádobce dojde.
Nikol (20. 03. 2019 10:51)
Lukáš (20. 03. 2019 11:00)
Dobrý den, robot je vybaven protipádovými senzory, díky kterým rozpozná případné nebezpečí pádu. Virtuální zeď k tomuto účelu není u robotických vysavačů potřeba.
Tom (06. 03. 2019 20:41)
Martina (07. 03. 2019 09:18)
Dobrý den, pokud chcete zamezit čištění suchých zipů v místě pro nádržku na vodu, můžete používat při vysávání i mop.
Petr (29. 10. 2018 08:23)
Díky
Lukáš (29. 10. 2018 08:40)
Dobrý den, robotické vysavače Tesla nemají funkci virtuálmní stěny a ani není možné k nim tuto stěnu zakoupit.
Hana (27. 08. 2018 11:54)
Lukáš (27. 08. 2018 13:18)
Dobrý den, ano robot se pohybuje nesystematicky proto doporučíme spouštět vždy v maximálně 2 místnotech, tak aby došlo k jejich pokrytí. Dobíjecí stanice musí být zapnutá, tak bay měl robot možnost se po skončení úklidu zajet dobít. Při spuštění v místnotech kde stanice není, stačí robot po úklidu do stanice zanést.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.