Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar T40
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar T40
Iveta (14. 01. 2022 16:16)
vysavač máme cca 2 roky , teď po delší době neužívání vysavače ,není robot schopen "zaparkovat" v nabíjecí stanici. Vždy tam najede , znovu vycouvá a opětovně hledá nabíjecí stanici...
Martina (14. 01. 2022 16:24)
Dobrý den, pokud nebyl robot delší dobu používán a baterie v robotovi nebyla průběžně dobíjena, může se jednat o velmi rychlý pokles kapacity baterie. V tomto případě bychom doporučili zakoupit náhradní baterii. V jiném případě by se mohlo jednat o problém s dobíjecí stanicí, kde bychom doporučili zkontrolovat dobíjecí kontakty, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě očistit.
Lukáš (14. 01. 2022 16:23)
Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty jak na dobíjecí stanici tak i na robotovi.
Edita (09. 01. 2022 10:29)
Vysavač máme rok a do teď s ním nebyl žádný problém. Ale při zapnutí ať už ručně na vysavaci nabo na ovládací na klasický režim tak se sice zapne, kartáčky se začnou točit ale cca po 5s se vypne . Bliká prostřední dioda a zatuta 3x po sobě a vypne se úplně. Když dám režim cikcak nebo vysávání dokola normálně vysává. Zkusila jsem ho vypnout a dát nabíjet napřímo tak uvidíme zda pomůže nebo ne. Nevíte co jiného by mohlo být za chybu? Celý jsem jej vyčistila
Lukáš (10. 01. 2022 09:14)
Dobrý den, s popisovaným chováním jsme se doposud nesetkali. V případě, že bude chyba přetrvávat, tak doporučíme řešit reklamací robota.
Miloslav (05. 09. 2021 15:31)
Martina (06. 09. 2021 11:00)
Dobrý den, ano tento model jezdí do vybití baterie, až poté se jede do nabíjecí stanice dobít. V případě předčasného ukončneí úklidu je nutné robota manuálně nebo pomocí dálkového ovládání vypnout a poslat do stanice.
Miloslav (10. 09. 2021 07:22)
Miloslav (28. 08. 2021 17:42)
Děkuji Mil.
Lukáš (30. 08. 2021 07:30)
Dobrý den, před prvním úklidem doporučujeme robota nabít na maximum, nezáleží na tom, zda to bude napřímo nebo přes dobíjecí základnu. Doba nabíjení se může pohybovat kolem třech hodin.
Miloslav (30. 08. 2021 11:40)
Jana (01. 07. 2021 16:46)
příslušenství, jako nádobky, kartáče ad. jsou součástí balení?
Děkuji,
Jana
Lukáš (01. 07. 2021 16:49)
Dobrý den, vše potřebné je součástí balení robota. Není třeba z příslušenství nic dokupovat.
Bazim (01. 02. 2021 21:37)
Martin (02. 02. 2021 09:46)
Dobrý den, u tohoto robota lze zakázat jeho pohyb pouze skrze virtuální stěnu, která se musí dokoupit.
Bazim (02. 02. 2021 15:24)
Martina (02. 02. 2021 15:41)
Dobrý den, možnost nastavení zakázaných zón má až model Tesla iQ600.
Kristýna Somolová (30. 12. 2020 22:21)
Katrin (31. 12. 2020 10:04)
Dobrý den, pokud se vám stále nedaří vypnout načasování, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Krásný den
Miroslava Fousková (06. 12. 2020 21:03)
Lukáš (07. 12. 2020 10:27)
Dobrý den, rozdíl je v tom, že model T40 nemá rotační kartáč - pouze sací štěrbina. Na tvrdých površích je tak výhoda v tom, že není třeba kartáč čistit, ale v případě nízkého koberce je určitě lepší model s kartáčem.
Prokopová Kamila (26. 07. 2020 10:52)
Lukáš (27. 07. 2020 11:56)
Dobrý den, tento model buď vysává nebo mopuje dle toho jakou nádobku zde zvolíte. Není vybaven nádobkou 2 v 1 pro funkci vysávání a mopování zároveň.
Bára (25. 03. 2020 12:18)
Děkuji.
Martin (25. 03. 2020 13:23)
Dobrý den, zkuste robota vypnout hlavním vypínačem a vyndat na chvíli baterii a zase vrátit zpět. Toto vyzkoušejte, pokud by problém přetrvával dejte robota na servis/reklamaci
Lucie Velhartická (29. 02. 2020 15:52)
Lukáš (02. 03. 2020 08:49)
Dobrý den, ano plánování úklidu v určitý čas je u tohoto modelu možné.
Miroslava Stachova (21. 01. 2020 16:37)
Eva Nosová (29. 03. 2020 00:21)
Lukáš (21. 01. 2020 16:40)
Dobrý den, pokud byl robot zakoupen u nás, tak prosím postupujte dle informací zde. Při zakoupení u jiného obchodu je třeba obrátit se s žádostí o postup při reklamaci přímo na ně.
Martin Just (20. 01. 2020 09:15)
zakoupil jsem vysavač Tesla T40 před necelými dvěma týdny. Bydlíme v 2+1, cca 55m2. Poprvé vysavač vydržel vysávat 2hodiny. V návodu je 110min, skvělé.
Nyní po 50-55 minutách, když jede kolem dobíjecí stanice, ukončí vysávání a zajede a začne se dobíjet. Když jsem v tu chvíli doma a spustím vysávání znovu, pracuje bez problémů ještě další hodinu.
Jde tomu nějak zabránit, aby se tak brzo nevracel do dokovací stanice? Restart přímým nabíjením vysavače přes noc jsem už zkoušel 2x bez viditelné změny.
Děkuji Mj
tridac tridacov (11. 01. 2020 19:47)
Lukáš (13. 01. 2020 09:03)
Dobrý den, model T40 je novější model, který je již vybaven gyroskopickou navigací a podporuje virtuální zeď TESLA RoboStar W20 (není součástí balení). Jinak jsou oba modely stejné.
Jiří Kuthan (05. 01. 2020 17:12)
Lukáš (06. 01. 2020 10:04)
Dobrý den, doba dobíjení je cca 3 hodiny. Robot zvládne překonat nerovnosti do 1,0-1,5 cm výšky.
Irena Vychopeňová (09. 01. 2020 11:36)
Lukáš (09. 01. 2020 11:40)
Dobrý den, jak vysoký je běhoun? S nerovností do 1 cm máme odzkoušené, že si dokáže poradit.
Irena Vychopeňová (13. 01. 2020 09:04)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.