Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar T60 - white
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar iQ400 - white
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Trojnásobná filtrace s HEPA filtrem
- - Ovladatelný přes telefon
- - Dynamická navigace
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 4 749,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar T60 - white
Aleš (25. 01. 2024 17:40)
Lukáš (26. 01. 2024 08:08)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme robotu zamezit ve vjetí do této části, robot si stímto místem evidentně není schopen sám poradit.
Eva (18. 12. 2023 22:59)
Lukáš (19. 12. 2023 08:55)
Dobrý den, nádoba má podtlak, pokud vložena ve vysavači, tak je dávkování dáno nastaveným množstvím. Je vhodné předem mop i navlhčit. Jestliže se Vám zdá, že nepropouští vůbec vodu při úklidu, kontaktujte prosím servis na: [email protected]
MN (28. 11. 2023 16:39)
Lukáš (29. 11. 2023 10:28)
Dobrý den, v případě, že ani výměna pohonu kola nepomohla, tak bude problém v základní desce. Obávám se, že tato oprava by již nebyla rentabilní.
Aleš (08. 10. 2023 21:38)
Lukáš (09. 10. 2023 09:47)
Dobrý den, dle popisu chování robota bude třeba řešit servisní dignostikou v servise Tesla.
lenka (22. 07. 2023 18:39)
Lukáš (24. 07. 2023 10:02)
Dobrý den, mopy jsou jiné. Mají jiný tvar - rozměry. Bohužel mop lze zakoupit pouze takto v sadě.
David (26. 04. 2023 16:55)
Lukáš (26. 04. 2023 16:56)
Dobrý den, těžko říci co tuto závadu způsobuje. Doporučíme řešit reklamací vysavače.
Zdeňka Ježková (04. 03. 2023 23:14)
Lukáš (06. 03. 2023 11:14)
Dobrý den, doporučujeme mít robotický vysavač v nabíjecí stanici neustále.
Jana Mikulová (04. 03. 2023 15:07)
Martina (06. 03. 2023 10:17)
Dobrý den, zkontrolujte zda se v nádobce nenachází např. vodní kámen, který by mohl průchody ucpat a voda by se tak nemohla dávkovat a propouštět na utěrku.
Pavel (20. 09. 2023 09:52)
Martina (16. 12. 2022 20:06)
Martina (19. 12. 2022 08:56)
Dobrý den, většinou stačí provést reset robota. Pokud to nepomohlo, zkuste na pár minut z robota vyjmout baterii. Tím by se měl uvést do továrního nastavení a vše uložené smazat.
Pavla (16. 12. 2022 13:04)
děkuji za informaci.
Lukáš (16. 12. 2022 13:23)
Dobrý den, spárování s wifi není potřeba vysavač je možné nastavit a ovládat i za pomocí dálkového ovládání.
Olina (09. 07. 2022 14:36)
Lukáš (11. 07. 2022 08:50)
Dobrý den, těžko takto říci v čem by měl být problém, ale určitě by novější model neměl mít problém s úklidem 60 m2. Zřejmě má model T60 problém s něčím specifickým ve Vaší domácnosti co modelu T50 nedělalo problémy.
Jiřina Nováková (25. 04. 2022 13:37)
A další dotaz - v návodu se píše, aby při výměně prachové nádržky za nádržku vodní bylo dbáno na to, aby nebyla bez vody. Ale když chci stroj pustit se suchým mopem na suché stírání, tak přece v nádržce nemohu mít vodu.
Lukáš (27. 04. 2022 15:11)
Dobrý den, zkontrolujte prosím zásobník na vodu, zda není poškozen a tím voda nadměrně neuniká. V případě poškození zásobníku na vodu je možné jej zaslat k reklamaci, případně zakoupit nový zásobník.
Informaci, kterou uvádíte: „v návodu se píše, aby při výměně prachové nádržky za nádržku vodní bylo dbáno na to, aby nebyla bez vody“ se nám nepodařilo v uživatelském manuálu nalézt.V uživatelském manuálu v odstavci Stírání vodou je uvedeno: Udržujte v zásobníku na vodu dostatečné množství vody pro stírání. Pokud si přejete stírat vodou, je nutné udržovat dostatečné množství vody v zásobníku, nejedná se o zákaz vložení zásobníku bez vody. Stírání suchým mopem můžete bez obav využívat.
Jiřina Nováková (27. 04. 2022 15:42)
Co se týká toho nadměrného zvlhčování - nezdá se, že by nádržka byla poškozená. Vypadá to, že odtéká (odkapává) voda těmi otvory, kterými odkapávat na mop má, jen odtéká dost rychle, takže mop je příliš mokrý, voda prostě rychle ubývá. Teprve až je vody v nádržce méně, mop už není tak přemokřený.
Když budu chtít v průběhu stírání vodu v zásobníku doplnit, musím vysavač zastavit. Vodu doliji na místě, zásobník vložím do vysavače a spustím - bude pokračovat do setření zbytku místnosti nebo si bude "myslet", že je na začátku stírání a opět bude stírat celou místnost?
Lukáš (29. 04. 2022 08:56)
Dobrý den, vysavač podle režimu úklidu zmapuje určitý prostor, podle velikosti nebo členitosti, a tento poté systematicky uklidí. Následně vyjede náhodně na další prostor a provede v něm úklid. Tyto prostory úklidu se mohou překrývat. Týká se to i vytírání. Po přerušení mopování pro doplnění vody vysavač pokračuje dále v úklidu z místa přerušení, úklidové prostory se však mohou překrývat.
Ivana (17. 01. 2022 13:05)
Předem děkuji za odpověď.
Ivana
Lukáš (17. 01. 2022 13:09)
Dobrý den, ano jsou.
Obsah balení:
1x Tesla RoboStar T60 - white
1x Baterie Li-ion 2600 mAh
1x Nabíjecí základna
1x Napájecí adaptér
1x Zásobník na nečistoty s objemem 450 ml
1x Zásobník na vodu s objemem 300 ml
1x Dálkové ovládání
1x Náhradní mopovací textílie
2x Náhradní boční kartáček
1x Čistící kartáček
1x Uživatelský CZ manuál
Helena B (04. 01. 2022 17:12)
Lukáš (04. 01. 2022 17:14)
Dobrý den, teplota vody by měla být do 50°C.
Helena B (04. 01. 2022 17:22)
Lukáš (04. 01. 2022 17:32)
Dobrý den, pro tento model lze použít tuto virtuální zeď.
Petra (22. 10. 2021 09:17)
Lukáš (22. 10. 2021 09:18)
Dobrý den, tento model si bez problému poradí i se zvířecími chlupy.
Markéta (09. 10. 2021 23:22)
Romana Šperková (03. 10. 2021 14:26)
Lukáš (04. 10. 2021 09:46)
Dobrý den, lze použít i kohoutkovou vodu, ale doporučujeme použití destilované vody u které nehrozí zanesení dávkovacích knotů.
Marketa Zuskova (25. 08. 2021 12:05)
Děkuji
Martina (25. 08. 2021 13:19)
Dobrý den, pokud chcete robotovi nastavit režim úklidu, vždy musíte nejprve stisknout tlačítko AUTO nebo tlačítko 7. Poté už si pouze zvolíte, jaký režim čištění si přejete zvolit dle manuálu k obsluze na str.7. V případě, že dálkové ovládání nefunguje, zkontrolujte baterie a popřípadě je vyměňte za nové.
Markéta (24. 08. 2021 23:53)
Lukáš (25. 08. 2021 08:54)
Dobrý den, bohužel tento model nemá inteligentní mapování, jelikož má pouze gyroskopickou navigaci. Nedokáže si tudíž zapamatovat, že pod sedačku nesmí. Doporučuji robotovi vytvořit nějakou zábránu, aby pod sedačku nezajížděl.
Vladimira Stušková (22. 08. 2021 11:58)
Děkuju :)
Lukáš (23. 08. 2021 10:23)
Dobrý den, doporučím vyzkoušt přemíštění dobíjecí základny do jiné části bytu. Je nutné robota spouštět z dobíjecí základny.
Vladimira Stušková (22. 08. 2021 11:57)
Děkuju :)
Jakub Škraňka (11. 06. 2021 18:46)
Lukáš (12. 06. 2021 08:22)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet vyjmutí baterie aspoň na půl hodiny. Pokud tento postup nepomůže, tak bude nutná reklamace robota.
Zdeněk (14. 01. 2021 09:29)
Je pravda, že jej máme velice krátce. Je schopen se cestu ke stanici po nějakém čase "naučit", pokud ta bude na stejném místě?
Martina (14. 01. 2021 09:32)
Dobrý den, pokud má robot problém se zajížděním do stanice, může to být z důvodu nedostatku prostoru. Zkuste stanici přemístit na jiné místo a pošlete robota domů. V jiném případě zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou.
Šárka (09. 01. 2021 16:15)
Lukáš (11. 01. 2021 10:07)
Dobrý den, dle návodu by měl robot po dobití svítit zeleně, ale je možné, že jen určitou dobu a po té zhasne aby došlo k úspoře. Po té je nutné jej prvním stiskem aktivovat a až druhým se spustí úklid.
Barbora Kosova (21. 12. 2020 15:16)
Martina (21. 12. 2020 15:18)
Dobrý den, tuto možnost robot bohužel nemá. Roboti, kteří jsou schopni si pamatovat nedoklizenou místnost z důvodu vybití baterie, jsou roboti s vyspělejší navigací, jako je například vrchní kamera (iRobot) či laser (Xiaomi, Symbo Laserbot 360).
Pavel Sladký (05. 12. 2020 11:38)
I s dobrými baterkami a po restartu vysavač T60 na zeď nereaguje ani zprava, ani zleva.
Kontrolka zdi se při zapnutí rozsvítí a pak jen občas blikne.
Příjemný Advent !
Petra (16. 10. 2020 20:01)
Díky
Martina (19. 10. 2020 09:32)
Dobrý den, pokud je vysavač stále v záruce a byl zakoupen u nás, poradili bychom zaslat jej k reklamaci
Zdenek (18. 06. 2020 14:04)
Martina (18. 06. 2020 14:17)
Dobrý den, model T60 je vybaven štětinovým kartáčem, takže robot určitě vhodný pro domácnost se zvířecími mazlíčky.
Honza (18. 05. 2020 14:30)
Koupil jsem si vysavač t60 a při spuštění vyjede vysavač metr rovně zastaví se a jen stojí na místě vysává ale nehýbe se dokud ho nevypnu tlačítkem on/off na nic nereaguje poté se umí vrátit zpátky do nabíjecí stanice ale při dalším zapnutí se vše opakuje znovu.
Lukáš (18. 05. 2020 14:32)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučím jej reklamovat u svého prodejce.
Jaja (12. 04. 2020 15:13)
Martin (13. 04. 2020 15:38)
Dobrý den, pokud máte s robotem tyto problémy, doporučím robota dát na servis/reklmaci. Zde je postup https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace
Lenka Penzešová (30. 03. 2020 21:01)
chtěla bych se zeptat, jestli je tento robit schopný uklidit byt 3kk o rozloze 78m2 přes nízké přechodové lišty, nebo se musí udělat zvlášť místnost po místnosti? Najde robot dokovací stanici i když je na druhé straně bytu? Má potom problém uklízet, když už není úplné světlo?
Dekuji za reakci.
Lukáš (31. 03. 2020 09:35)
Dobrý den, s bytem této velikosti by si měl tobot poradit a přechodové lišty nejsou problém. Díky gyro senzoru se robot pohybuje již téměř systematicky a nedělá, mu potíže nalézt základnu i členitějších prostorech. Světlo na práci tohoto modelu nemá vliv.
Miroslav Liboska (20. 02. 2020 20:44)
Lukáš (21. 02. 2020 08:36)
Dobrý den, na jaké frekvenci vysílá Vaše wifi? Robot lze připojit pouze na frekvenci 2,4 GHz. Při prvním spátování je třeba povolit v telefonu wifi, bluetooth i GPS a naopak zakázat mobilní data.
Markèta (06. 01. 2020 13:41)
Veronika (06. 01. 2020 13:50)
Dobrý den,
tento model tak velkou a členitou plochu na jeden úklid nezvládne. Takže pokud jej budete chtít použít, prostor bude třeba rozdělit na více úklidů. Lepší varianta by byla model 360 S5, s laserovou navigací a pokrytím větších ploch bez dělení. Krásný den
Šárka (03. 01. 2020 20:28)
Veronika (04. 01. 2020 13:31)
Dobrý den,
chování robota je v pořádku. Jedná se o sepnutí pádových senzorů, které jsou bezpečnostním prvkem robota. Střídáním temného a světlého místa na koberci, senzor tyto místa detekuje jako propad a proto se tak chová. Takto se chová většina robotů, nejedná se o závadu roota. Krásný den
Karel (10. 07. 2019 20:10)
Jan (11. 07. 2019 11:28)
Dobrý den, model T60 je nástupcem modelu T50. Rozdíl oproti předchůdci je zejména v orientaci, T60 má již gyroskop, obdobně jako T80. Tedy robot v určitých místech jezdí systematičtěji což dopomáhá lepšímu pokrytí prostoru. T60 má proti T80 menší nádobu na nečistoty, pro mopování je stejná a podporuje funkci virtuální stěny (není v balení). Výkonnostně se jedná o velmi totožný model, design robota je mírně odlišný. S překážku 2 cm nemusí robot zdolat, zde by bylo třeba vysavač přenášet, ideální hodnota pro robotické vysavače je okolo 1,5 - 1,7 cm. Jiná alternativa dle Vaši požadavků je i Symbo xBot 5 PRO , který umí zaujmout jak ovládáním přes mobilní aplikaci, kde generuje mapu svého úklidu, tak i výškou a tichostí při vysávání.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.