Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Tesla RoboStar T80 PRO
Diskuze Robotický vysavač Tesla RoboStar T80 PRO
Pavel (03. 02. 2024 13:44)
Předem děkuji za případnou radu.
Lukáš (05. 02. 2024 09:45)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou. Pokud již není robot v záruce, tak doporučíme se obrátit přímo na servis Tesla.
Urszula (02. 01. 2024 12:19)
Katrin (03. 01. 2024 13:17)
Dobrý den, může se již jednat o baterii na konci své životnosti. Doporučujeme dát vysavač na servisní prohlídku či zakoupit novou baterii. Krásný den
Zuzana Vojtíšková (27. 12. 2023 09:22)
Katrin (03. 01. 2024 13:16)
Dobrý den, může se již jednat o baterii na konci své životnosti. Doporučujeme dát vysavač na servisní prohlídku či zakoupit novou baterii. Krásný den
Vladimír Souček (06. 11. 2023 17:30)
Lukáš (07. 11. 2023 08:16)
Dobrý den, s nákupem náhradního dílu se doporučíme obrátit přímo na servis Tesla.
Lenka (30. 06. 2023 18:54)
Katrin (10. 07. 2023 13:19)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem, doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den
Milan Hamrle (08. 04. 2023 18:33)
Lukáš (11. 04. 2023 09:47)
Dobrý den, doporučíme očistit kontakty jak na dobíjecí stanici, tak i na spodní straně robota. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
MarcelaT (20. 10. 2022 16:45)
Lukáš (20. 10. 2022 17:10)
Dobrý den, hluk může vydávat poškozený kartáč, nebo motor sání. Těžko takto soudit v čem je přená příčina. Pokud již není robot v záruce, tak doporučíme se obrátit přímo na servis Tesla.
Tomáš Arndt (04. 10. 2022 18:03)
v přístroji máme poměrně novou baterii (z letošního dubna). Několik týdnů jsme ho nepoužívali (cca šest týdnů). Nyní po zapnutí přístroje do sítě displej naskočí, ale nesignalizuje nabíjení baterie. Prosím o radu. Děkuji, Tomáš Arndt.
Lukáš (05. 10. 2022 08:16)
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet baterii z robota vyjmout a po cca min vložit. Případně ještě můžete vyzkoušet nabít robot bez použití nabíjecí stanice, přes konektor na boční straně robota.
Romana (14. 09. 2022 09:19)
mám dotaz ohledně vysavače Tesla T80 PRO,máme ho 3 roky a po zapnutí nám po chvíli pípá a objeví se hláška e41 a dokud ho nevypneme,hlásí pořád. Zkoušela jsem připojit do sítě napřímo (bez dokovací stanice) a chyba se stále opakuje. Předpokládám,že bude třeba vyměnit baterii,nebo je možné zkusit ještě něco jiného?
Děkuji za odpověď.
Martina (14. 09. 2022 10:05)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Novou baterii zakoupíte zde.
Martin Kubin (13. 11. 2022 21:23)
Lukáš (14. 11. 2022 10:20)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak bude třeba řešit jeho reklamací u svého prodejce. V případě pozáruční opravy doporučíme kontaktovat servis Tesla.
Hana (28. 03. 2022 13:41)
Lukáš (28. 03. 2022 13:47)
Dobrý den, dle popisu by se mohlo jednat pouze o pokles kapacity baterie a mělo by postačit zakoupení nové baterie. Případně by bylo třeba řešit servisní diagnostikou robota přímo v servisu Tesla.
Daniel Guńka (22. 11. 2021 20:04)
po výměně baterie určené pro tento typ vysavače vysavač normálně uklízí, následně se začne nabíjet, ale po dobití začne co pár vteřin pípat a pak vyskočí chyba E41. Je něco, co se s tím dá udělat, nebo to je na reklamaci baterie?
Martina (23. 11. 2021 09:27)
Dobrý den, pokud robot třikrát pípne a skočí Vám chyba E41, zkontrolujte správné připojení baterie. V případě, že je baterie správně připojená a robot i nadále hlásí chybu E41, doporučili bychom reklamaci
Anna (22. 07. 2021 22:35)
Lukáš (23. 07. 2021 09:21)
Květoslava Majdová (24. 06. 2020 19:20)
29.7.2019 jsme si zakoupili tento robotický vysavač (fa7119015484), je tedy ještě v záruce. S jeho úklidem jsme byli doposud spokojení. Nicméně hlásí hlášku E12-problém s pravým kolečkem. Opravdu se hůře otáčí ... v návodu je jen napsáno - problém s pravým kolečkem.
Snažili jsme ho uvolnit , ale nepovedlo se.
Můžete poradit co s tím?
Děkuji Květoslava Majdová
Jaroslav Tůma (23. 01. 2021 11:02)
Martina (25. 06. 2020 09:24)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. V tomto případě bychom doporučili kontaktovat zákaznický servis.
Kristýna (14. 04. 2020 11:32)
Martin (14. 04. 2020 14:13)
Dobrý den, podle toho co píšete vám doporučím dát robota na servis.
zuzana (26. 03. 2020 07:55)
chtěla bych se zeptat, kdy bude tento vysavač skladem??
děkuji za odpověď
Martin (26. 03. 2020 09:27)
Dobrý den, tento model již bohužel podle posledních informací nebude dostupný. Mohu vám zde nabídnout alternativu https://www.roboticky-vysavac.cz/symbo-xbot-5
Eva (20. 02. 2020 10:27)
Děkuji za odpověď.
Eva Bůchová
Lukáš (20. 02. 2020 10:36)
Dobrý den, spáry jakékoliv barvy nejsou pro robotické vysavače problém.
Oldrich (03. 02. 2020 16:09)
po vypnutí vysavače vypínačem cca na dva dny se vysavač po opětovném zapnutí restartoval (hodiny 0:00 a všechny programy pryč) Je toto normální chování? Při vypnutí cca na den se nic nestalo.
Děkuji za odpověď.
Veronika (03. 02. 2020 16:58)
Dobrý den,
ano, toto je běžné chování robota. Vypnutí hlavním vypínačem dochází k resetu robota. Na 2 dny není nutné robota vypínat, ve stanici se již nedobíjí po plném nabití. Krásný den
Lucie (04. 01. 2020 22:01)
Lukáš (06. 01. 2020 08:34)
Dobrý den, je nám líto, ale tento model již zřejmě nebude skladem. Jako alternativu doporučíme nižší model T60 případně model Symbo Xbot 5.
milada Červenková (17. 12. 2019 10:40)
Lukáš (17. 12. 2019 11:28)
Dobrý den, je nám líto, ale s černou podlahou bude mít robot s největší pravděpodobností problémy.
Jitka (11. 12. 2019 22:15)
Veronika (12. 12. 2019 15:36)
Dobrý den,
pokud Vám nejde dle návodu vymazat načasování robota, pomůže Vám tzv. tvrdý reset, a to tak, že z robota vyndáte baterie cca na 1/2 hodiny, tím se veškeré nastavení smaže. Pokud je robot pouze v "Stand By režimu", je normální v případě načasování, že vyjede k úklidu. Chcete-li robota vypnout, použijte boční vypínač. Krásný den
Josef (20. 11. 2019 11:03)
Mám dotaz, je stejná giroskopická navigace u Tesli RoboStar 80 Pro a Tesli RoboStar60. Pokud ne tak včem se liší (která je lepší).
Děkuji za odpověď.
Lukáš (20. 11. 2019 11:19)
Dobrý den, navigace je u obou modelů stejná.
Josef Doležal (16. 11. 2019 18:49)
. Děkuji.
Lukáš (18. 11. 2019 11:02)
Dobrý den, to že má robot gyro senzor Vám bohužel nezajistí 100% systematický pohyb, na to je třeba volit výrazně dražší modely s navigací za pomoci laseru nebo kamer. Doporučím provádět úklid v automatickém režimu kdy bude úklid nejefektivnější.
Petr Papírník (14. 11. 2019 19:51)
a žádám o sdělení optimálního typu robotického vysavače na plochu cca 100 m2, vysávání a mopování s možností zvolit práci jen v některé z místností popř. převézt na chatu (t.j. s možností zapamatovat si místnosti a spouštět stroj selektivně). Mezi místnostmi je třeba překonat práhy o výšce cca 2,5 cm. Cena max. 14 tis. Kč.
Děkuji za odpověď a zdravím
Petr Papírník
Lukáš (15. 11. 2019 09:13)
Dobrý den, je nám líto, ale prahy o výšce 2,5 cm nezvládne překonat žádný robotický vysavač. Pokud by se Vám podařilo toto vyřešit a snížit prahy na výšku 1,5 , tak bychom jako vhodný model pro Vaše využití doporučili model 360 S7. Tento model má možnost uložení několika map uklízených prostor a lze v nich označit který pokoj si přejete uklízet. Výhodou tohoto modelu je aplikace v češtině.
Martina (29. 10. 2019 15:27)
Jan (29. 10. 2019 17:46)
Dobrý den, pomocí dálkového ovladače je možno tyto režimy měnit či nikoliv? Reaguje na stlačení a pamatuje si zvolený druh uklízení a nebo ne? Pokud robot připojíte přímo k adaptéru na několik hodit, klidně na celý den či noc, dojde k jeho restartu, čímž by se nastavení mělo vrátit do původní hodnoty. Po tomto restartu je doporučováno zkontrolovat i časování, mohlo dojit k jeho smazání.
viera (10. 07. 2019 20:01)
Jan (11. 07. 2019 11:33)
Dobrý den, pokud je prostor hodně komplikovaný, pro dosažení lepší kvality úklidu je lepší jej omezit, například na jednu až dvě místnosti, poté robota přenést pro dokončení zbylé plochy. Každá domácnost je velmi individuální a robot se při práci snaží všemu přizpůsobit, aby finální vysátá plocha byla co největší.
Karel (07. 02. 2019 20:59)
Dotazy:
-Magnetická páska na vymezení prostor lze dokoupit a je funkční?
-Naráží robotický vysavač do nábytku , který má přesah do místnosti cca 5 cm výšky od podlahy (sokl)?
-Kolik m2 bezpečně uklidí na jedno nabití?
Zdeněk (08. 02. 2019 09:01)
Dobrý den,
magnetická páska pro roboty Tesla není. Robot vždy přijede k dané překážce dobrzdí si a jemně doťukne, pro ověření, že se jedná o pevnou překážku. Na jedno nabití počítejte s plochou někde kolem 70-80 m2, vždy záleží na členitosti prostoru. Plocha, kterou tedy pokryje může být jak menší tak i větší.
Přejeme hezký den
Gina (22. 01. 2019 15:39)
Martina (22. 01. 2019 15:51)
Dobrý den, poprosíme o zaslání fotografií uklízených prostor na [email protected] a jakmile tyto fotografie obdržíme, budeme Vás kontaktovat zpět a rádi Vám poradíme s výběrem vhodného robotického pomocníka.
Pavlína (29. 12. 2018 21:59)
Martina (31. 12. 2018 11:44)
Dobrý den, pokud máte zájem pouze o robotický vysavač, je vhodným modelem např. iRobot Roomba 782, pokud máte ovšem zájem o robotický vysavač s možností mopování, doporučila bych podívat se na model Symbo xBot 5 PRO
Barbora Krešne (25. 12. 2018 16:59)
Lukáš (27. 12. 2018 13:23)
Dobrý den, modely robotických vysavačů Tesla nemají mají možnost funkce virtuální stěny a nelze ani nijak jinak robotu vymezit uklízený prostor.
Milan Pilous (24. 11. 2018 20:15)
Děkuji
Lukáš (26. 11. 2018 09:24)
Dobrý den, výměna baterie je možná. Baterii lze objednat na našem eshopu zde.
Tereza (03. 11. 2018 21:12)
Martina (05. 11. 2018 09:13)
Dobrý den, robotický vysavač je určen k vysávání nečistot a snížení prašnosti v domácnosti. Nikoli nelze použít na vysávání zvířecích bobků.
Peter (24. 07. 2018 19:40)
kde si precitam viac o "Spolehlivý sací výkon motoru 22 W" tento udaj sa nikde nenachadza. Ani v navode nieje spomenuty.
Dakujem
Petr Bednarik (19. 07. 2018 08:38)
Mame take 2 pejsky,takze je potreba uklid srsti.
Nebo zvazuji Cleanmate QQ6-pro.
Patrik (19. 07. 2018 17:11)
Dobrý den,
pro takto velké prostor je vhodnější jiný typ vysavače. Již jsme se kontaktovali emailem pro doporučení vhodného modelu.
Irena (03. 12. 2018 21:24)
petr (17. 07. 2018 21:12)
Patrik (18. 07. 2018 10:58)
Dobrý den,
bohužel tento robot není ani zdaleka vhodný pro velikost Vašich prostor. Můžeme Vám doporučit vhodný model pro Vás, stačí nám napsat do naší poradny.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.