Robotický vysavač
0 Kč
Virtuální stěna s majákem Black iRobot Roomba
Diskuze Virtuální stěna s majákem Black iRobot Roomba
Jana Martincová (17. 04. 2023 22:43)
je tato stěna kompatibilní s robotem IRobot Romba e5?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Jana Martincová
Lukáš (18. 04. 2023 08:51)
Dobrý den, tato virtuální stěna není kompatibilní s modelem e5. Model e5 umí spolupracovat s virtuální stěnou dual mode.
Jirka (30. 10. 2022 11:50)
děkuji za odpověď
Lukáš (31. 10. 2022 10:06)
Dobrý den, model 521 nebude na tuto virtuální stěnu reagovat není s ní kompatibilní.
Radim Prokel (09. 03. 2022 12:29)
Martina (09. 03. 2022 12:35)
Dobrý den, poprosili bychom Vás o zaslání fotografie virtuální zdi a místa, kde je problém se žlutým zámkem.
Radim Prokel (10. 03. 2022 11:13)
Děkuji za reakci
Lukáš (10. 03. 2022 11:21)
Dobrý den, doporučil bych řešit přímo s iRobotem. Nejlepší bude zaslat foto s popisem na jejich email: [email protected]
Petr Kuba (03. 01. 2022 23:07)
Je tento maják vhodný pro iRobot 774?
Děkuji
Katrin (04. 01. 2022 14:06)
Dobrý den, robotický vysavač iRobot Roomba 774 virtuální maják nepodporuje. Podpoje virtuální zeď Dual Mode. Krásný den
Jan Tichý (20. 11. 2021 15:56)
Lukáš (22. 11. 2021 08:56)
Dobrý den, s touto virtuální stěnou s majákem již nefunguje žádný nový model. Tedy ani model 697.
Jan Tichý (22. 11. 2021 19:46)
Martina (23. 11. 2021 09:24)
Dobrý den, k tomuto modelu je vhodná virtuální zeď Dual Mode.
Karel (20. 11. 2021 08:40)
Lukáš (22. 11. 2021 08:27)
Dobrý den, model Combo nereaguje na žádnou virtuální stěnu.
Stáňa (06. 07. 2021 19:52)
Katrin (07. 07. 2021 14:20)
Dobrý den, model 676 virtuální maják bohužel nepodporuje. Pokud máte velmi členitý prostor a vysavač se vám ztrácí či se nedokáže vrátit do dobíjecí základny, je potřeba úklid dělit po místnostech. Pokud ještě nemáte zakoupený robotický vysavač, doporučujeme zvolit vysavač s inteligentní navigací (kamerovou či laserovou), díky které se skvěle orientují v daném prostoru, pamatují si, kde mají uklizeno. V případě vybití se dojedou nabít a poté pokračují tam, kde úklid přerušili. Krásný den
Věrka Hamplová (03. 11. 2020 16:26)
Děkuji.
Martina (03. 11. 2020 16:30)
Dobrý den, vhodnou virtuální zeď pro sérii 500 iRobot naleznete zde.
Milan Fiser (03. 10. 2020 18:43)
Děkuji
Veronika (05. 10. 2020 10:17)
Dobrý den,
pouze víčko skladem nemáme, zkuste se obrátit přímo na servis iRobot. Popřípadě zakoupit celou stěnu. Krásný den
Josef (30. 01. 2020 11:05)
Lukáš (30. 01. 2020 11:14)
Dobrý den, v prodeji je již pouze tento model virtuální stěny Dual mode vhodné i pro řadu 6xx.
B.P. (11. 04. 2019 15:39)
Martina (11. 04. 2019 15:55)
Dobrý den, při použití majáků lze použít maximálně 3 virtuální stěny. Pokud by jich bylo použito více, robot by nemusel uklidit celý prostor.
Zdeněk Kucin (06. 01. 2018 16:37)
můžete mě, prosím poradit?
děkuji
Zdeněk Kucin
Veronika - Robotický vysavač (06. 01. 2018 16:59)
Dobrý den,
maják pracuje na stejné frekvenci jako wifi zařízení, takže pokud Vám signál ruší, musíte přeladit kanál u majáku a robota. Vyndejte baterie z majáků a udělejte reset robota, tím se mění vysílací frekvence.Krásný den
Zdeněk Kucin (06. 01. 2018 17:22)
Patrik (09. 01. 2018 08:27)
Dobrý den, jestli se Vám to nepovedlo, klidně se zastavte na některé z našich prodejen a rádi Vám s nastavením pomůžeme.
Pavel Novák (15. 04. 2016 08:33)
Lukáš (15. 04. 2016 13:48)
bohužel tato virtuální zeď funguje pouze pro modely 560, 580, 581, 625PRO, 780, 790, 880 a 886 a to i v režimu Virtual Wall.
M.M. (03. 01. 2016 17:01)
Je tato zeď vhodná i pro model 866?
Jirka (04. 01. 2016 10:39)
bohužel tento viruální maják je vhodný pouze pro modely 780, 785, 786, 786 PLUS a 880. Na model 866 lze využít pouze virtuální stěnu.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.