Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Virtuální zeď Dual Mode iRobot
Jiří Lukášek (25. 08. 2023 14:55)
Je virtuální zeď kompatibilní s iRobot Roomba 693?
Veronika (25. 08. 2023 17:31)
Dobrý den,
irtuální zeď Dual Mode je univerzální pro všechny modely iRobot Roomba série 500/600/700/800/900/e/i/s. Krásný den
David Vařeka (21. 11. 2022 21:25)
je virtuální zeď kompatibilní s iRobot Roomba 971?
Děkuji za odpověď.
Martina (22. 11. 2022 08:30)
Dobrý den, ano tato zeď je kompatibilní.
Petr (30. 01. 2022 20:06)
bude tato virtuální zeď fungovat s modelem 866 ?
Děkuji a přeji pěkný den,
Petr Kubík
Lukáš (31. 01. 2022 10:10)
Dobrý den. Ano, tato virutální zeď je s modelem 866 kompatibilní.
Vanda (08. 03. 2021 23:04)
Katrin (09. 03. 2021 08:56)
Dobrý den, robotické vysavače iRobot Roomba Combo 113, 111 virtuální zeď Dual Mode nepodporují. Krásný den
Martin Krsek (18. 02. 2021 17:14)
Lukáš (18. 02. 2021 17:25)
Dobrý den, ano, tato zeď bude fungovat i s modelem iRobot Roomba 520.
Fišer (15. 11. 2020 09:54)
Je tato virtuální zeď kompatibilní s robotem IRobot Roomba i7?
Popřípadě napište jaká virtuální zeď je vhodná k tomuto typu robota.
Předem děkuji za odpověď.
Martina (16. 11. 2020 11:46)
Dobrý den,
ano virtuální zeď Dual Mode je kompatibilní i s tímto modelem.
Petra (07. 09. 2020 19:23)
Děkuji za odpověď
Martina (08. 09. 2020 08:15)
Dobrý den, ano virtuálí zeď pro tento model je kompatibilní a bude fungovat.
TROKANOVA HELENA (01. 10. 2018 08:08)
V březnu 2018 jsem si zakoupila iRobot Roomba 876.Součástí je i virtuální zeď,která po velmi malém užívání /asi 10 x/přestala plnit svou funkci.Po zapnutí bliká a za za 5 vteřin zhasne.Vysavač na ni nereaguje a vysává i tam,kde by mu měla zeď bránit.Tento problém přetrvává i po výměně baterii.Co s tím?
Děkuji za radu a za odpověď.
Martina (01. 10. 2018 10:13)
Dobrý den, vitruální zeď nejlépe funguje, pokud je dobře umístěna - otevřený prostor mezi dveřmi, před nádobami s vodou, granulemi (pokud se jedná o domácího mazlíčka). Zeď vytvoří ochrannou zónu do průměru 1,2 m, pokud zvolíte režim Halo.
Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat zde.
iRobot (13. 01. 2018 15:01)
vlastním Roombu 880, kterou už léta nepoužívám, protože ignoruje virtuální zdi. Ne vždy, ale v drtivé většině případů. Ve zdech/majácích jsou Duracell baterie, které jsem měsíc co měsíc měnil, bezdůvodně. Co kdyby se to náhodou chytlo. Teď jsem (od vás) do Roomby kupoval nový akumulátor a rád bych se k používání vysavače vrátil, ale ty zdi jsou problém.
Teď k této zdi - jedná se o jiný výrobek, než je maják/zeď (kód: 100377), nebo je to to samé, akorát s novým designem? Vyřešilo by to můj problém se staršími verzemi?
Předem mnohokrát děkuji a přeji hezký den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Virtuální stěna s majákem Black
iRobot Roomba
- - Originální příslušenství iRobot
- - Pro modely série 500, 600, 700, 800
- - Funkce virtuální zdi vymezuje prostor
Prodej byl ukončen
Náhradní kolečko s podložkou iRobot Roomba
- - Originální příslušenství iRobot
- - Pro modely série 500, 600, 700, 800, 900
- - Náhradní přední kolečko s podložkou
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý