Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white
Diskuze Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white
Jitka Neradová (22. 11. 2023 08:31)
pokaždé, když pustím robota, objeví se mi toto upozornění: DND mode has been enabled. Unable to resume and carry out scheduled cleanups.
Zkontroluji nádobku na vodu, zda je dobře nasazená ( je ). Vše se jeví jako v pořádku, ale upozornění se stále objevuje.
Lukáš (22. 11. 2023 09:31)
Dobrý den, dnd mode je do not disturb mode. V aplikaci budete mít tenhle mod nastavený od nějakého času do nějaké času a v tomto rozmezí robot nebude fungovat.
Jitka Neradová (22. 11. 2023 13:05)
Nyní jsem to v nastavení vypnula.
Lukáš (22. 11. 2023 13:15)
Dobrý den, a nyní již robot pracuje?
Jitka Neradová (22. 11. 2023 16:29)
Denisa (29. 01. 2023 22:43)
Lukáš (23. 05. 2023 11:37)
Lukáš (30. 01. 2023 11:01)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Adéla (15. 08. 2022 21:49)
Martina (16. 08. 2022 11:32)
Dobrý den, zkuste provést reset robota, odinstalujte aplikaci a nainstalujte znovu. Kdyby problémy i nadále přetrvávaly, konatkujte nás a budeme řešit dále.
Peter Marko (15. 05. 2022 19:43)
Martina (16. 05. 2022 11:29)
Dobrý den, nádobky nejsou kompatibilní. Každá má jiný rozměr.
Bronislav (13. 03. 2022 09:18)
Lukáš (14. 03. 2022 08:48)
Dobrý den, v případě, že ani tovární nastavení nepomohlo a v aplikaci není tento čas výjezdu nastaven, tak bude třeba řešit reklamací robota.
TOMÁŠ MALÍK (04. 03. 2022 12:23)
Lze nějak nastavit aby ten koberec kartáčoval stále?
Měli jsme dříve ETA FIDO , a ten spodní kartáč nevypínal...
Martina (04. 03. 2022 12:28)
Dobrý den, takto by se robot chovat neměl. S koberci si bez problémů poradí až do výšky vlasu 1,5 cm. Poradili bychom zkontrolovat správné nasazení hlavního kartáče, dále zkuste přes mobilní aplikaci nastavit jiný výkon sání. Pokud budou Vaše problémy i nadále přetrvávat kontaktujte nás a řešili bychom dále.
TOMÁŠ MALÍK (04. 03. 2022 13:27)
Martina (04. 03. 2022 14:01)
Dobrý den, pokud se Vám chování robotů nezdá být v pořádku, doporučili bychom zaslání k reklamaci
Gabriela (22. 02. 2022 16:33)
Děkuji
Lukáš (22. 02. 2022 16:53)
Dobrý den, současně ovládat robot z více mobilních telefonů nelze.
Jaroslav (20. 02. 2022 13:57)
Lukáš (21. 02. 2022 10:10)
Dobrý den, výška robota bez laseru je 80 mm tudíž sem bohužel zajet nedokáže.
Michal (04. 02. 2022 07:13)
měl bych na Vás dotaz, zda by měl být robot stále v dobíjecí stanici i po plném dobití. V dobíjecí stanici se nepřepíná do stand-by režimu.
Frekvence používání robota bude každý den.
Děkuji
Lukáš (04. 02. 2022 08:15)
Dobrý den, výrobce doporučuje, aby robot byl stále v dobíjecí stanici. Je k tomu přímo přizpůsobená baterie. Pouze v případě delší neaktivity doporučujeme odpojení ze základny.
Lenka Paličková (15. 01. 2022 14:05)
Lukáš (17. 01. 2022 09:24)
Dobrý den, v tomto případě bude nutné provést nové mapování domu.
Renata Konvičná (03. 01. 2022 12:56)
Lukáš (03. 01. 2022 13:32)
Dobrý den, spuštění robota k uklidu bez wifi je možné a to tlačítkem na těle robota, ale jinak nic dalšího již nenastavíte.
Radka (02. 01. 2022 14:48)
Martina (03. 01. 2022 11:34)
Dobrý den, poradili byhcom zkontrolovat pomocí mobilní aplikace, zda robot hlásí nějakou chybu, naleznete v oznámení. V případě, že nepomohl ani reset robota, doporučili bychom jej zaslat k reklamaci
Jana (30. 12. 2021 16:19)
Lukáš (30. 12. 2021 16:44)
Dobrý den, je potřeba v aplikaci kliknout na tlačítko + po té zvolíte položku add device. Následně se Vám buď zobrazí zařízení které máte poblíž telefonu nebo bude třeba jej vybrat ručně - níže v seznamu položka Robot vacuum -> Mi Robot Vacuum-Mop. Následujícím kroku stisknete na robotu obě tlačítka a v aplikaci potvrdíte. Po nalezení robota jej zakliknete a následně zadáte vaši wifi síť včetně hesla. Zašrktnete seznámení s pravidly a dokončí se připojení.
Veronika Juráňová (27. 12. 2021 14:39)
Mám zkusit reset?
Martina (28. 12. 2021 08:58)
Dobrý den, pokud se robot nevrací do stanice, pravděpodobně je umístěna na špatném místě. Zkuste stanici přemístit na jiné místo, popřípadě proveďte reset robota.
Alina Machová (06. 10. 2021 10:49)
Lukáš (06. 10. 2021 10:56)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat nastavení aplikace množství dávkované vody a případně jej dát na maximum. Pokud ani takto nebude vysavač dávkovat vodu, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Dominik (31. 08. 2021 06:45)
Lukáš (31. 08. 2021 08:24)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet přemístění dobíjecí základny na jiné místo a znovu provést mapování. Pokud tento postup nepomůže, tak nás kontaktujte.
Terka (16. 08. 2021 15:58)
Martina (16. 08. 2021 16:01)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat v mobilní aplikaci, jaké časové pásmo máte nastavené. Možnosti tam jsou 2. zkuste tedy nastavit to druhé časové pásmo a poté robotovi nastavte úklid na určitou hodinu.
Andrea (04. 08. 2021 14:05)
Taky nechápu, jak mám dát příkaz, aby vysával konkrétní místnost - když kliknu na Obývák, zaškrtne se, ale jakmile dám Start, místnost se odznačí a robot vesele vysává celý byt. Vlastně jsou to vše problémy s aplikací, tak mě napadlo, jestli na ni nemám "starý" telefon (3 roky), nebo podobně.
Děkuji za každý nápad.
Martina (04. 08. 2021 14:08)
Dobrý den, pokud robot neuklízí podle uložené mapy, poradili bychom zkusit provést reset robota, smazat uložené mapy a nechat robota prostor projet znovu. Dále může být problém se slabým či špatným signálem WiFi, který může být něčím přerušován. Zkontrolujte také, zda po Vás aplikace nevyžaduje aktualizaci. V případě, že by vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.
Pavel (08. 07. 2021 20:33)
Již několik let mám robotický vysavač Naeto Botvac a tam musím měnit baterii každé dva roky. Je tady životnost delší?
Martina (09. 07. 2021 09:43)
Dobrý den, baterie má poměrně vysokou kapacitu, pokud bude robot pravidelně používán a bude dodržováno pravidelné dobíjení ve stanici, baterie by měla vydržet minimálně 400-500 dobíjecích cyklů. Momentálně náhradní baterie nemáme skladem, ale pokud budete mít zájem o objednání, poptáme dostupnost a možnost objednání u dodavatele. Hezký den
Tomáš Jordanov (23. 05. 2021 12:53)
Lukáš (24. 05. 2021 10:19)
Dobrý den, vypadá to, že se jedná o nějaký softwarový problém. Doporučím kartáč zkusit vyměnit, pokud výměna nepomůže, tak doporučím reklamaci zboží.
Aneta (06. 05. 2021 15:19)
Díky za odpověď, Aneta
Martina (06. 05. 2021 15:39)
Dobrý den, poradili byhcom povést reset robota. Popřípadě reinstall aplikace. Pokud i přesto budou Vaše problémy přetrvávat, kontaktujte náš zákaznický servis
Jan (10. 03. 2021 14:59)
podporuje tento model více map (pro vícepodlažní dům) ?Nebo je tako vlastnost závyslá na verzi FW?
v dotazech jsem našel rozpor v odpovědích.
Děkuji
Martina (10. 03. 2021 15:02)
Dobrý den, robot je schopen uložit si více map. Jedná se ovšem vždy ojedno podlaží, kde si nastavíte různé zóny úklidu.
Mirka (13. 02. 2021 14:15)
Mame vetsi podlahovou plochu a rozhoduji se jestli zakoupit drazsi model ktery plochu zvladne nebo levny ktery se behem uklidu dobije a bude pokracovat. Nebudu ho poustet kdyz budu doma takze je me jedno celkova doba uklidu. Dekuji
Lukáš (15. 02. 2021 10:13)
Dobrý den, je nám líto, ale výrobce neuvádí žádné informace o ploše na jedno nabití. Toto je dost těžké říci, protože závisí na povrchu, členitosti a množství nečistot. Ale jak píšete je jedno který model zvolíte, protože v případě modelů s laserem se robot zajede dobít a po dobití úklid dokončí.
Honza (06. 02. 2021 13:01)
Martina (08. 02. 2021 10:00)
Dobrý den, výška robota je včetně vrchního laseru.
Hana (19. 01. 2021 16:55)
dostanu upozornění v aplikaci nebo zvukově, nebo to musím ohlídat sama?
Lukáš (19. 01. 2021 17:00)
Dobrý den, robot jen umístíte do druhé částí a spustíte jej zde. Upozornění o tom, že došla vodal neobdržíte, bude třeba toto pohlídat.
Pavel (14. 01. 2021 11:38)
chtěl bych se zeptat zda tento robot zvládne uložit dvě mapy...dvoupodlažní dům? Děkuji
Lukáš (14. 01. 2021 11:58)
Dorbý den, ano tento model umí uložit více map.
Adela (13. 01. 2021 19:34)
Je možné k tomuto vysavači pořídit také vůni do vysavače ? Děkuji
Martina (14. 01. 2021 08:26)
Dobrý den, do nádobky by se měla používat pouze čistá voda bez jakéhokoliv čistícího přípravku. Pokud budete chtít, prostředek lze aplikovat na mopovací textílií, nebo přímo na podlahu.
Petr (12. 01. 2021 19:44)
rozhoduji se mezi Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro a Xiaomi Roborock S5 Max. Porovnání technických parametrů jsem si dohledal ale jaký je rozdíl v chování při vysávání/mopování?
Který z robotů by jste doporučili?
Děkuji
Martina (13. 01. 2021 09:56)
Dobrý den, model Mop PRO má navíc kombinovanou nádobku 2v1. Model S5 Max je schopen uložení více map úklidu a je doporučen na větší plochu.
Michal Sedlář (29. 12. 2020 14:43)
Martina (29. 12. 2020 16:51)
Dobrý den, pro párování robota je nutná frekvence Wi-Fi sítě 2,4GHz, v telefonu musí být zapnutá Wi-Fi a GPS, vypnutá data. Signál Wi-Fi nesmí být ničím rušen.
Šindelář Jan (11. 11. 2020 17:43)
mame v planu si poridit tento vysavac a nechat ho doma vysavat a stirat, kdyz budeme v praci. Co to udela, kdyz v nadrzce zustane voda a robot zaparkuje? Bude pod nim potom louzicka?
Martina (12. 11. 2020 09:38)
Dobrý den, v případě mopování a vysávání nedoporučujeme nechávat v robotovi nádobku s vodou. Při nabíjení ve stanici by mohlo dojít k úniku vody a mohla by se poškodit i stanice.
Josef (19. 11. 2020 13:55)
Chete tím řící, že pokud budu používat robota na mopování , tak u něho musím být, abych při dokončení mokrého mopování vylil z nádržky vodu? To snad popírá základní výhody robotického uklidu pracuje za mne když nejsem doma. A to poškození dobíjecí stanice myslíte vážně ? To ta voda vyteče horem aby se dostala ke konektorům ? Nebo ten obrázek dobíjecí stanice nepatří k tomuto zařízení ? Děkuji za odpověd a vysvětlení.
Martina (19. 11. 2020 14:01)
Dobrý den, jedná se pouze o doporučení, aby nádobka na vodu a mopovací textílie nezůstávala na robotovi, pokud bude na dobíjecí stanici. Po dokončení mopování se vypne pumpa, která vodu dávkuje, ale mopovací textílie zůstává na robotovi nalvhčená. Stanice, která je zobrazena na obrázku u produktu, je samozřejmě správná. Rozhodnutí je na Vás.
Pavel Třupek (19. 10. 2020 09:47)
Lukáš (19. 10. 2020 14:28)
Dobrý den, rozdíly mezi jednotlivými modely jsou uvedeny v tabulce zde. Co z tabulky není patrné, tak to, že model S5 max jako jedniný má elektronicky řízené dávkování vody.
Pavel Třupek (19. 10. 2020 16:48)
Martina (19. 10. 2020 17:03)
Ano, přesně tak.
Martin (11. 05. 2020 19:27)
Michal (12. 05. 2020 09:30)
Dobrý den, přesné označení modelu je Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, jak již název napovídá. Verze je to první, začala se prodávat jednom začátkem tohoto roku, tudíž druhá verze neměla čas vzniknout.
Model Viomi v2 Pro se v Evropě neprodává (alespoň ne oficiálně). Je to robot jiné konstrukce, Xiaomi si jej nechává dělat v jiné fabrice, tudíž ani náhradní díly a příslušenství nebude dostupné.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.