Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Xiaomi Mi Robot Vacuum
Diskuze Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum
Lenka Fajová (23. 04. 2024 10:51)
Filipe (23. 04. 2024 11:28)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom Vám doporučili vysavač resetovat do továrnhího nastavení podle uživatelské návodu. Pokud by tento reset nepomohl, doporučujeme vysavač zaslat na servisní prohlídku/opravu. Hezký den.
Jiří Veselý (17. 04. 2024 16:08)
Mám nastavený turbo na všechny místnosti ale vždycky cca po 15 minutách se sám přepne na režim normal.
Dá se nějak tento problém odstranit aby vysával ve všech místnostech na turbo?
Děkuji za jakoukoliv radu a odpověď.
Veselý
Filipe (19. 04. 2024 15:56)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili vysavač restartovat do továrního nastavení, jelikož turbo mód by neměl být časově omezený. Hezký den.
Karolína Hrubá (26. 02. 2024 22:10)
po dojezdu do dokovací stanice a všech úkonech (vysypání, odsátí vody..) při nabíjení vysavač hučí,které přestane až po dlouhé době. Je to tak v pořádku? Děkuji za odpověď.
Erika (27. 02. 2024 11:18)
Dobrý den, doporučuji vysavač vyčistit a vyresetovat. V případě, že to nepůmůže bude zapotřebí poslat ho na servisní prohlídku. S pozdravem RV
Milan (25. 02. 2024 13:37)
Katrin (28. 02. 2024 09:51)
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
mirka (09. 02. 2024 18:25)
Lukáš (12. 02. 2024 08:40)
Dobrý den, pokud se robot chová, takto nestandardně a máte jej pouze takto krátce, tak doporučíme jej reklamovat.
Roman Kotschy (17. 01. 2024 10:44)
Lukáš (17. 01. 2024 11:43)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou robota.
Zdena (16. 01. 2024 14:06)
Lukáš (16. 01. 2024 14:08)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme vyzkoušet provést výměnu baterie za novou.
Zdena (16. 01. 2024 15:02)
Lukáš (16. 01. 2024 15:04)
Dobrý den, v tom případě se bude jednat o nějakou závadu v robotu nebo nabíjení. Pro uvedený model bohužel nemáme možnost zajistit servisní opravu.
Zdena (16. 01. 2024 15:22)
MK (11. 09. 2023 20:47)
Máme přízemí ( technická místnost a vstup ) , mezipatro ( pokoje a koupelna ) , patro ( obývák a kuchyň) . Dohromady je to necelých 150m²
Poradí někdo konkrétní typy?
Lukáš (12. 09. 2023 09:42)
Dobrý den, ano je již hodně modelů, které zvládnou uložení více map od Xiaomi je to například model Mop 2 Pro.
Eva (20. 06. 2023 16:57)
Lukáš (22. 06. 2023 07:38)
Dobrý den, pokud vyčištění ani reset robota nepomohl, tak bude třeba řešit servisní opravou vysavače. Bohužel pozáruční servis na tento model nezajišťujeme a tak bude třeba vyhledat jiný servis této značky.
Květa Hurtíková (14. 06. 2023 06:10)
Veronika (14. 06. 2023 15:26)
Dobrý den,
doporučujeme nejprve vyzkoušet vyčištění předního kolečka, to většinou při zanesení vydává vrzavé zvuky. Pokud se jedná opravdu o zvuk z hlavních kol, bude třeba vyměnit celé hnané moduly kol, doporučujeme zaslat k servisní opravě. Krásný den
Martin (17. 11. 2022 15:44)
Díky moc za odpověd a Vaši radu.
S pozdravem Kosík
S pozdravem M.Kosík
Martina (18. 11. 2022 09:50)
Dobrý den, poprosím o informaci, jaký konkrétní model vlastníte? Model Xiaomi Mi Robot mop součástí nemá.
Martin (18. 11. 2022 18:41)
Martin (20. 11. 2022 10:11)
MODEL MJSTG1
Díky
Martina (21. 11. 2022 10:55)
Dobrý den, děkuji za doplnění. poradím zkontrolovat ze spodní strany robota průchody, přes které se voda propoušít, zda nejsou ucpané nějakou nečistotou nebo vodním kamenem. V mobilní aplikace poté lze nastavit vyšší průtok vody. To také vyzkoušejte. Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, bude nutné robota odeslat k reklamaci.
Lukáš (21. 11. 2022 08:56)
Dobrý den, pokud tento model nedávkuje vodu, tak doporučíme v apliakci přidat množství dávkované vody. Pokud by ani toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Jitka (27. 10. 2022 15:29)
Hlásí chybu 107: Right wheel short circuit.
Je poznat, že jedno z koleček drhne a neotáčí se zlehka, ale není na něm poznat, že by se do něj něco zamotalo.
Tak nevím, co s tím.
Děkuji za odpověď.
Martina (27. 10. 2022 15:34)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat, zda pod kolem není nějaká nečistota. Pokud jste nic nenašla, zkuste provést reset robota. Poté robota pusťte k úklidu a kontrolujte, zda se opět neobjeví chybová hláška.
Ivan (21. 07. 2022 13:33)
Lukáš (21. 07. 2022 13:42)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme zaslat jej k reklamaci.
Libor Podešva (09. 01. 2022 10:16)
Lukáš (10. 01. 2022 08:58)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet změnit umístění dobíjecí stanice, pokud by problémy přetrvávaly, tak jedině řešit reklamací. Robot wifi k práci nepotřebuje.
Martina (15. 09. 2021 12:42)
Martina (15. 09. 2021 12:47)
Dobrý den, model Mi Robot Vacuum nemá součástí mop. Jedná se o samostatný robotický vysavač. V případě, že by robot najel na místo s vodou a voda se dostala dovnitř, mohlo dojít k poškození sacího morotu nebo hůře k poškození základní desky robota. V tomto případě bychom nedoporučovali robota dále používat ale zaslat do servisního střediska ke kontrole
Martin (07. 08. 2021 19:57)
Děkuji za odpověď
Martina (09. 08. 2021 10:33)
Dobrý den, pokud robot neuklízí celkový prostor, doporučili bychom smazat poslední uloženou mapu a nechat robota projet celkový prostor znovu. Doporučuje se tento prostor nechat projet alespoň 2-3 krát, aby se mapa úklidu uložila.
Roman (13. 07. 2021 18:59)
Lukáš (14. 07. 2021 08:20)
Dobrý den, doporučíme odšroubovat boční kartáček a vyčistit nečistoty pod ním, případně ještě zkusit bočním kartáčkem ručně otočit na obě strany. Pokud ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota u svého prodejce případně vyhledat servis, který se zabývá opravami těchto modelů.
René Duda (02. 06. 2021 18:17)
Lukáš (03. 06. 2021 08:10)
Dobrý den, bohužel tento model má pouze gyroskopickou navigaci a aplikace neumožňuje tvoření zakázaných oblastí a virtuálních zdí. Tuto možnost nabízejí robotické vysavače s laserovou navigací.
Jindřich Kadlec (23. 08. 2021 13:50)
Lukáš (23. 08. 2021 14:05)
Dobrý den, jedná se o chybnou odpověď. Tento model má laserovou navigaci, nepodporuje ale zónový úklid, můžete nastavit pouze zakázanou oblast nebo virtuální zeď.
Martina (24. 04. 2021 11:38)
Lukáš (24. 04. 2021 12:01)
Dobrý den, tento robot si bez problému poradí i s koberci. Díky rotačnímu kartáčí a vysokému sacímu výkonu.
Josef (26. 12. 2020 13:30)
Děkuji mockrát za pomoc
Martina (28. 12. 2020 16:30)
Dobrý den, robot musí dokončit úklid a zajet si do dobíjecí stanice, aby se mu mapa úklidu uložila. Pokud robota přesunete na jiné místo, než které byl zvyklý uklízet, mapa se přemaže a robot si vytváří mapu novou.
Martin Teichert (29. 12. 2020 14:34)
Martina (29. 12. 2020 16:14)
Dobrý den, máte dobrý signál Wi-Fi? Problém může být i v signálu. Pokud by ovšem Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
MARTIN VAICKORN (30. 10. 2020 11:52)
Zvládne vysavač přeskočit práh dveří? Děkuji za odpověď.
Lukáš (30. 10. 2020 11:56)
Dobrý den, zvládne překonat přechod do 1,5 cm výšky.
Martin Vaickorn (30. 10. 2020 12:01)
Lukáš (30. 10. 2020 13:06)
Dobrý den, takto vysokou překážku bohužel nepřekoná žádný model robotického vysavače.
Ladislav Rezek (13. 10. 2020 18:51)
Lukáš (14. 10. 2020 08:56)
Dobrý den, je nám líto, ale tento model nemá funkci mopování a nádobka na vodu se pro něj neprodává.
Lukáš (11. 09. 2020 09:50)
Martina (11. 09. 2020 10:13)
Dobrý den, pokud byl výrobek zakoupen u nás a je dokoupena prodloužená záruka, je možné vysavač zaslat k opravě. Pokud ovšem výrobek nebyl zakoupen u nás, servis není možný.
Kristina (09. 09. 2020 19:06)
je aplikace i pro iOS nebo jen android? Na App store jsem pod názvem Mi home nic nanašla, ale je tam Xiaomi Home - xiaomi smarthome, je to ono?
Děkuji.
Martina (10. 09. 2020 08:22)
Dobrý den, ano pro iOS je aplikace pojmenována Xiaomi HOme- Xiaomi Smarthome.
Patrik Martinčík (24. 08. 2020 22:17)
Funguje vysávač aj v tme? Keď sú zavreté vonkajšie žalúzie? Ďakujem
Martina (25. 08. 2020 08:53)
Dobrý den, robot by si měl poradit i v prostředí se ztlumeným světlem. Hezký den
Tintin (21. 07. 2020 18:46)
Lukáš (22. 07. 2020 09:23)
Dobrý den, ke skenování plochy dochází neustále v průběhu celého úklidu.
Libuše (28. 06. 2020 12:14)
Ani v návodu jsem nikde nenašla, jak se má postupovat. Můžete mi s tím, prosím, poradit?
Děkuji a přeji hezký den, Liba
Lukáš (29. 06. 2020 10:53)
Dobrý den, poprosím o kontrolu wifi routeru a to konrétně na jaké frekvenci vysílá. Vysavač je možné připoji pouze na frekvenci 2,4 GHz. Pokud vysílá na této frekveci, tak doporučím postupovat dle videa zde.
Lucie (19. 06. 2020 20:07)
před týdnem jsem si u Vás zakoupila tento vysavač a do teď fungoval v pořádku. Jenže teď mi začal házet chyby, že mám vyčistit filtr (den předtím jsem ho vyplachovala vodou), tak jsem ho vyčistila znovu , ale pořád háže tuhle chybu. Můžete mi prosím poradit co s tím? Už si nevím rady. Zkoušela jsem i restartovat.
A může vysavači vadit, pokud je ten filtr trochu vlhký?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (20. 06. 2020 08:36)
Dobrý den, určitě nechte filtr vysušit, pokud nebude fungovat ani po vysušení, tak zkuste vložit nový filtr. Kdyby problém přetrvával, tak zašlete zboží na reklamaci.
Eva Hermanová (02. 05. 2020 10:56)
Lukáš (04. 05. 2020 11:56)
Dobrý den, robot je samozřejmě vybaven protipádovými senzory. Výrobce se, ale jistí aby nedošlo k pádu robota například zanesením těchto senzorů, proto doporučuje volit toto dvojí jištění. V případě, že nebude použita virtuální stěna, tak doporučíme pravidelně kontrolovat čistotu senzorů snímajících možnost pádu.
Vlasta Vávrová (08. 04. 2020 20:08)
Děkuji za vyřízení
Vlasta Vávrová
Lukáš (09. 04. 2020 09:15)
Dobrý den, doporučím robot reklamovat u svého prodejce. Pokud byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postup pro reklamaci naleznete zde.
KG (06. 04. 2020 11:58)
Lukáš (07. 04. 2020 11:02)
Dobrý den,
tak jsem trochu pátral a mám odpověď, bohužel ale ne řešení. Vaši situaci popisuje jeden uživatel v oficiálním fóru podpory. Dostalo se mu odpovědi, že ačkoli si první generace robotického vysavače vytváří mapu domácnosti, neumožňuje její uložení. Prý to umí až druhá generace, známá též jako Roborock S50.
Konkrétně tam píšou:
1. generace uložení mapy vůbec nepodporuje.
2. generace (S50) umožňuje uložení mapy jen jednoho patra.
3. generace (S60) umožňuje uložení mapy více pater.
Zjevně se jedná jen o softwarové omezení v aplikaci, nicméně patrně není způsob, jak ho obejít. Proto v aplikaci nemáte položku Map saving mode.
Jana Sedl (28. 02. 2020 08:55)
Děkuji za odpověď
Lukáš (28. 02. 2020 10:01)
Dobrý den, jedná se o počítadlo kdy je třeba provést čištění senzorů. Pokud je se prosenta blíží k nule je třeba provést čištění senzorů a informujete robota, že byly senzory očistěny - počítadlo se vyresetuje.
Maki (18. 02. 2020 15:05)
Moc děkuji za odpověď.
Lukáš (18. 02. 2020 15:31)
Dobrý den, tento model nemá možnost nastavení zóny kam robot nemá zajíždět, v aplikaci je možné nastavit pouze virtuální stěnu nebo je třeba ohraničení magnetickými páskami.
Maki (18. 02. 2020 18:38)
A co tedy prosím přesně znamená virtuální stěna?
Děkuji.
Lukáš (19. 02. 2020 08:40)
Dobrý den, virtuální stěna je Vámi zakreslená přímka, v aplikaci v mapě prostor vytvořené robotem, kterou vysavač nepřejede.
Zuzana (18. 01. 2020 09:37)
2) Máme RD dvě patra. Jak probíhá úklid v takovémto RD. Stanici chci mít v přízemí, když budu chtít vysát patro musím přenést i stanici?
3) Má robot uložené schéma místností nebo si to před každým vysáváním znovu mapuje?
Děkuji za odpovědi
Veronika (22. 01. 2020 08:58)
Dobrý den,
1) Díky laserové navigaci robot rozpozná výšku přeážky, že se pod nedostane a nebude opakovaně zkoušet zajíždět
2) Nemusíte stanici přenášet, ale když se robot vybije, nebude se mít kam vrátit a zůstane na místě
3) Nemá funkci v aplikaci na více podlaží, po každím spuštění v jiném podlaží se mapa přepíše, umí používat pouze jednu mapu.
Krásný den
Tomáš Černák (19. 01. 2020 10:30)
2) Nemusíte nosit nabíječku nikam, ale tento typ si nezapamtuje ani patro (zatím nemá Map Save mode v aplikaci). Pokud potřebujete správu více pater, je nutné koupit buď Roborock S6 nebo S5 Max, ostatní modely značky si pamatují jen jedno patro. Na druhou stranu, za cenu S6 a S5 Max koupíte dva tyhle tajtrlíky, každého pro jedno patro...
3) viz bod dva, tento robot zatím nepodporuje Map save mode. Pokud chcete tuto funkci je třeba se dívat po Roborock modelech roku 2019 (Vacuum 2019, S4, S5, S5 Max, S6) a nebo doufat, že dostane i tento model Map Save Mode.
Ivana (22. 11. 2019 20:41)
Děkuji za odpověď.
Katrin (23. 11. 2019 12:21)
Dobrý den, pokud máte verzi Androidu 4.3 a vyšší neměl by být žádný problém s používáním aplikace Xiaomi mi. Krásný den
Lenka Jílková (26. 02. 2019 08:24)
chtěla bych se zeptat zda je možné k tomuto výrobku doobjednat
Magnetická hraniční páska
Náhradní baterie - dá se v případě poruchy vyměnit?
Pak bych se chtěla zeptat na ceny těchto dílů. Děkuji.
Zdeněk (26. 02. 2019 09:13)
Dobrý den,
magnetickou pásku je možné dokoupit zde. Baterie zatím nejsou dostupné, jedná se o nové modely z konce loňského roku, takže baterie ještě nejsou dostupné. Nicméně výměna baterií je u všech robotických vysavačů vždy možná.
Přejeme hezký den
František Hrouzek (08. 02. 2019 19:48)
S přátelským pozdravem,
Hrouzek
Katrin (09. 02. 2019 09:43)
Dobrý den,
velmi nás Těší Váš zájem o naše produkty. Robotický vysavač Xiaomi Mi si díky laserové navigaci hravě poradí s Vaší domácností, v aplikaci lze robotovi vymezit prostor, který má uklízet, avšak programy na jednotlivé místnosti nejsou možné u žádného vysavače. Stačí nechat otevřené dveře do všech místností a robot zcela bezproblémů uklidí celý Váš dům.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.