Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Roborock S5 Max - white
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Roborock S8 - white
- - Laserová navigace, Responsive 3D
- - Automatické zvednutí mopu na koberci
- - 2v1 vysává i mopuje, Sací výkon 6000 Pa
- - Dvojice hlavních gumových kartáčů
- - Ovladatelný přes telefon
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 13 590,- Kč
Skladem 1 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač a mop 2v1
Xiaomi Robot Vacuum X10
- - Ovladatelný přes telefon
- - Funkce mopu a vysavače
- - Samovyprazdňovací stanice
- - Laserová navigace
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 8 389,- Kč
Na dotaz
Diskuze Robotický vysavač Roborock S5 Max - white
iva Gebhartová (30. 07. 2023 11:19)
Lukáš (31. 07. 2023 09:37)
Dobrý den, vysavač je možné použít i na koberce pokud není vlas nějak moc vysoký. Manuál je v českém jazyce, ale aplikace i hlas robota je v anj.
Katka (08. 06. 2023 19:28)
Lukáš (09. 06. 2023 08:20)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme řešit reklamací vysavače.
Katka (09. 06. 2023 21:45)
Milan Večeřa (10. 05. 2023 10:24)
Lukáš (10. 05. 2023 10:55)
Dobrý den, o žádném servise ve Vašem okolí nevíme, ale na internetu jsem nalezl třeba tento servis zabývající se opravou značky Roborock
Lukáš (13. 03. 2023 17:49)
Martina (13. 03. 2023 17:53)
Dobrý den, před nedávnem probíhala aktualizace a firmware aplikace. Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi aplikace a pokud ne, tak proveďte upload. Poté by mělo být zase vše v pořádku.
Lukáš (13. 03. 2023 18:32)
Miroslav (01. 02. 2023 19:29)
Martina (02. 02. 2023 09:06)
Dobrý den, v tomto případě bychom poradili obrátit se přímo na podporu Xiaomi. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Lucia (12. 01. 2023 19:08)
Lucia (14. 01. 2023 19:29)
Martina (16. 01. 2023 10:44)
Dobrý den, zkuste tedy provést i reset robota. Pokud to nepomůže a robot bude stále hlásit tuto závadu či chybu, doporučili byhcom reklamaci, pokud je stále v záruce.
Martina (13. 01. 2023 08:20)
Dobrý den, v nastavení aplikace pod 3 tečkami nahoře vpravo zvolíte Maintenance - filter - reset.
Kamila (06. 07. 2022 19:45)
Martina (07. 07. 2022 13:12)
Dobrý den, nádobka na vodu je součástí balení stejně tak s mopovací podložkou a mopovací utěrkou.
Katka (01. 03. 2022 15:40)
Chápu dobře, že má S7 lepší mopování!?
A je možno u S5 nebo S7 nastavit úklid pouze jedné místnosti?
Děkuji
Lukáš (01. 03. 2022 16:00)
Dobrý den, oba modely umí úklid pouze jedné místnosti. Co se týče mopování je určitě lepší model S7, který má kmitající mopovací podložku a umí zvednouot mop při detekci koberce. Co se týče modelu V3 tak zde se jedná o nižší model mopování bude srovnatelné s S5 max.
Kateřina (01. 03. 2022 15:51)
Veronika Bayerová (13. 02. 2022 21:20)
Vysavač máme již delší dobu (1,5 roku) a funguje báječně, ale nyní začal dělat loužičky po zajetí do nabíjecí stanice, nebo když ho kvůli zamotání (do kabelu nebo provázku)zvednu do vzduchu.
Dříve loužičky nedělal a voda z něj při zvednutí taky netekla.
Jaká součástka za tím může stát?
Děkuji
Bayerová
Veronika (14. 02. 2022 10:07)
Dobrý den,
jedná se nejspíše o opotřebení trysek pro vlhčení. Doporučujeme snížení průtoku vody a nebo výměnu trysek. Krásný den
Veronika Bayerová (14. 02. 2022 16:37)
Děkuji za zprávu, lze u Vás trysky zakoupit a nebo nechat vyměnit?
Děkuji,
Veronika Bayerová
Martina (15. 02. 2022 10:39)
Dobrý den, momentnálně nemáme tento produkt zřazen v naší nabídce. Pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom jeho zaslání do autorizovaného servisu, kde bude v rámci záruky provedena kontrola přístroje a popřípadě i výměna opotřebovaných či poškozených trysek. Veškeré informace ohledně postupu reklamace naleznete zde
Ladislav (16. 01. 2022 12:44)
chtěli bysme si pořídit Roborock S5 Max. Jeho udávaná výška je 96mm. Dostane se pod nábytek, kde je mezera od země pouze 100mm? Resp., do jaké mezery se ještě vejde. Pokud je mezera nižší, čistí dané místo vrtulkou? Děkuji za odpověď.
Lukáš (17. 01. 2022 10:49)
Dobrý den, ano tento model pod nábytek kde je 10 cm prostor vjede a uklidí zde. Pokud by byla mezera pod nábytkem nižší než je jeho výška, tak pod ním k vyčištění nedojde.
Zuzana (15. 01. 2022 17:57)
Martina (17. 01. 2022 11:15)
Dobrý den, bohužel nevíme, co máte na mysli pavoučkem proti nárazu. Pokud byl vyměn hlavní kartáč a jiné komponenty a vysavač je i přesto při provozu hlučný, může se jednat o nějakou závadu a v tomto případě byhcom doporučili reklamaci
Jiří Iskra (02. 12. 2021 00:02)
chtel bych domu koupit roboticky vysavac s mopem a vaham mezi modely S5 MAX a S6 MAX.
Co jsem cetl, tak S6 by mela mit vetsi nadobku na vodu (mam byt 2+1 / 50m, takze ani mensi nebude problem) a vymenitelny / vyndavaci kartac. Co jsem koukal na navody, tak to vypada ze i S5 ma vyndavaci kartac (kvuli cisteni), muze to prosim nekdo potvrdit?
Take jsem nenasel informaci ohledne no-go zon / virtualnich zdi, ty ma podle webu jen S5..
Obecne: mame maly byt 2+1, kde vysavac neprekona minimalne 1 prah, dalsi jen mozna a proto premyslim o nastaveni jednotlivych pokoju (proste bysme ho prenaseli).
Koberec mame jen jeden maly (jde uklidit / vypnout mopovani pro dane misto?), 2 psy (francouzske buldocky) a hlavne par mist, kam bysme vysavac nechteli pustit (treba pod stul s pocitacem kvuli kabelum).
Muzete mi prosim pomoct s vyberem? Staci S5 MAX? Prinese S6 MAX o tolik vetsi konfort?
Diky moc!
Lukáš (02. 12. 2021 10:57)
Dobrý den, jedná se o hodně podobné modely. Model S6 maxV má navíc funkci rozpoznání předmětů díky kameře a o něco lepší navigaci, dále vyšší sací tlak. Ale jinak všechny funkce, které požadujete má i model S5max a myslím si, že i tento model bude pro vás dostačující.
Anna Nováková (25. 11. 2021 09:48)
vysavač mám cca 7 měsíců a vše super. Akorát nyní se vysavač nedokáže spojit s WIFI. Nepomáhá ani resetování, nic. Vysavač je pořád offline. Můžete mi prosím poradit? :-)
Děkuji
Anna
Lukáš (25. 11. 2021 10:08)
Dobrý den, v případě, že nelze robot připojit, tak doporučíme provést reset robota do továrního nastavení, reinstalovat aplikaci a před párováním vypnout wifi router na cca 1 min ze sítě. Pokud používáte aplikaci Mi home, tak vyzkoušet připojení aplikací Roborock - případně naopak. Jestliže nic z toho nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací u svého prodejce.
Vladislav Chalupa (19. 10. 2021 10:09)
vysavač fungoval cca 1,5 roku bez problémů (každodenní luxování s mopováním). Nyní nechává na mopovacím nástavci loužičku vody, která se při přejetí nerovností (přechodových lišt) vyleje na podlahu.
Mopujeme čistou vodou z vodovodu na maximální výkon, nádržka prasklá není, trysky na spodku vysavače jsme zkoušeli vyčistit, propláchnutí systému octovou vodou nepomohlo, na zanešení vodním kamenem to nevypadá. Kde může být problém?? Jak zjistit odkud voda vytéká??
Martina (19. 10. 2021 10:12)
Dobrý den, ocet by se do nádobky vůbec neměl používat. Ocet je velmi agresivní a může poškodit elektrickou pumpu. Jediné, co bychom doporučili, je profouknutí nádobky, zda není ucpaná nečistotami. Pokud robot přejíždí přechodovou lištu a dříve s tím problém neměl, poradili bychom kontrolu v servisním středisku zasláním robota k reklamaci
Veronika Bayerová (28. 08. 2021 11:43)
Vysavač mám rok a fungoval skvěle, nyní při luxování a vytírání zůstávají na některých místech kusy mokrého prachu po vytření - takové cucky. Myslela jsem, že by to mohlo být z mopu, ale hadry do mopu vypadají čistě.
Může se jednat o rozbitý filtr? Děkuji
Lukáš (28. 08. 2021 11:49)
Dobrý den, doporučím robota kompletně vyčistit, vyměnit mopovací textílii a vyměnit filtr. Pokud by problém přetrvával, tak nás kontaktujte.
Magda Prokopiusová (24. 08. 2021 12:29)
Vše jsem řádně vyčistila, ani to nepomohlo. Kde může být prosím problém? Děkuji za radu
Martina (24. 08. 2021 13:05)
Dobrý den, v případě, že je nádobka na prach prázdná a hlavní kartáč je řádne očištěn a i přesto robot nevysává nečistoty, doporučili bychom jeho zaslání k reklamaci
Leoš Gavenda (23. 08. 2021 18:02)
Poslední dva měsíce při přejíždění malé lišty ve dveřích (malý velmi nízký práh) za sebou zanechá poměrně dost vody. Dřív se tak nedělo.
Děkuji za každou radu jak tomu zamezit potažmo kterou součást vyměnit.
Martina (24. 08. 2021 08:20)
Dobrý den, doporučili bychom zkontrolovat nádobku, zda není na některém místě např. malá prasklina a dále zkontrolujte veškeré otvory ze spodní strany nádobky na vodu, zda nejsou ucpané. Popřípadě bude nutná výměna filtrů v nádobce.
Petra (21. 08. 2021 16:28)
Lukáš (23. 08. 2021 09:43)
Dobrý den, vypadá to, že bude vadný akumulátor. Doporučím zakoupení nové baterie.
Kateřina (28. 07. 2021 15:49)
Lukáš (28. 07. 2021 16:06)
Dobrý den, pokud přemístíte stanici je třeba vysavač z této stanice spustit. Pokud by ani takto nedošlo k vyhledání stanice po dokončení úklidu tak by bylo třeba mapu v aplikaci smazat.
Marcela Šimíčková (23. 04. 2021 13:16)
Prosím o radu jak to vyřešit. Děkuji za odpověď.
Lukáš (23. 04. 2021 14:00)
Dobrý den, co se týče jiného pohybu vysavače a reakci na příkaz přes mobilní aplikaci, tak doporučím provést reset do továrního nastavení. Co se týče vody po přejetí, tak zde doporučím vše očistit a ověřit přesné nasazení nádobky na vodu, tak i mopovací podložky. Pokud by problémy přetrvávaly, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Andrea (15. 04. 2021 13:21)
Lukáš (15. 04. 2021 14:56)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat mopovací podložku v místě kde dochází k propouštění do mopovací textilie, zda zde nejsou nějaké nečistoty.
Anežka Horáková (08. 04. 2021 21:28)
Martina (09. 04. 2021 09:32)
Dobrý den, pokud je koberec hodně tmavý, může mít robot problém s přejetím. Další věcí je, pokud se jedná o určitý kobereček, který je v místnosti volně položen a není nijak přivevnn nebo zatížen, robot může koberec před sebou hrnout nebo se na něm zaseknout.
ZuMa (17. 02. 2021 13:56)
vyasavac je v obyvaku, ale kdyz ho dam do loznice i s nabijeci stanici nenacita mi novou mapu a je zmateny. Jak vytvorim novou mistnost??
Martina (17. 02. 2021 14:17)
Dobrý den, v tomto případě je potřeba odstranit původní mapu a poté spustit vysavač k úklidu, kdy si načte mapu novou. Podrobnější infomrace Vám zasílám do e-mailu.
Dagmar Hejčlová (02. 02. 2021 10:13)
Martina (02. 02. 2021 10:16)
Dobrý den, pokud jsou nohy stolu a válendy lesklé, může mít robot problém. Zde bychom doporučili robotovi nastavit zakázanou zónu úklidu.
Lukas (16. 01. 2021 10:40)
Lukáš (16. 01. 2021 11:17)
Dobrý den, ano tento robotický vysavač si dokáže v aplikaci uložit více půdorysů. Pro vytvoření nové mapy je potřeba robota přenést i s dobíjecí základnou.
Lukas (16. 01. 2021 12:00)
Jaky xiaomi me doporucite? S5max nebo s6 pure nebo s6? Diky
Iva (30. 01. 2021 15:46)
Markéta (03. 01. 2021 21:54)
Lukáš (04. 01. 2021 16:33)
Dobrý den, ano je.
Markéta (20. 12. 2020 18:40)
Martina (21. 12. 2020 09:44)
Dobrý den, u modelu S5 Max není možnost nastavit pouze jednu místnost k úklidu, dále tento model nemá možnost regulace průtoku vody jako model S6 Pure a je o něco hlučnější.
Slávek (30. 12. 2020 13:28)
Simona (27. 12. 2020 19:45)
Markéta (21. 12. 2020 10:40)
Martina (21. 12. 2020 10:44)
Dobrý den, hlučnější je model S5 Max. Indikaci plného koše tyto modely nemají.
Iva (11. 12. 2020 23:10)
A spouští se vysávání bez mopování nějak speciálně nebo stačí pouze nenaplnit nádržku vodou?
Děkuji!
Lukáš (14. 12. 2020 11:51)
Dobrý den, doporučujeme používat aplikaci Mi Home, kde je možné ovládat více zařízení Xiaomi. Nastavení režimu úklidu se provádí v aplikaci kda si zvolíte možnost mopování nebo jen vysávání.
Kučerová (27. 11. 2020 18:07)
Veronika (28. 11. 2020 13:47)
Dobrý den,
halvní rozdíl je v délce nabíjení objemu nádobek a možnostech v aplikaci. Z vámi vybraných modelů vychází nejlépe model s5 MAX. Podrobné srovnání naleznete v popisu v tabulce s přehledem. Krásný den
Michal (02. 11. 2020 20:39)
Lukáš (03. 11. 2020 09:27)
Dobrý den, doporučíme dodržet tuto vzdálenost jinak nemusí robot po každé do stanice správně zajet. Samozřejmě ve většině případů postačí i menší prostor, ale těch 0,5m je určených výrobcem pro správnou funkčnost robota.
Jirka (03. 10. 2020 21:29)
Veronika (05. 10. 2020 09:49)
Dobrý den,
tuto informaci nemáme, že by plánovali češtinu. Pokud chcete robota s českou aplikací, nabízíme alternativu,a to řadu Symbo Laserbot 360, kde je aplikace v češtině. Krásný den
Drahomira (17. 09. 2020 16:57)
Doporucili byste mi popr. vhodnejsi vysavac? Mame plovouci podlahy, vinyl a tri male nizke koberce.
Chci vysavani i mopovani.
Dekuji!
Lukáš (18. 09. 2020 08:57)
Dobrý den, tento model již umí ukládat více map. Pro tuto funkci je třeba v nastavení robota odškrtnout Map save mode jako aktivní. Tento vysavač můžeme na popisované prostory doporučit.
Zdeněk (10. 09. 2020 16:15)
Děkuji za odpověď
Martina (10. 09. 2020 16:17)
Dobrý den, vysavač má rozměry 35 x 35 x 9,65 cm.
Petr (10. 08. 2020 18:46)
Lukáš (11. 08. 2020 10:47)
Dobrý den, přenesení do patra doporučíme provádět i s nabíjecí stanicí. Úklid tak bude lepší a rychlejší, robot bude pracovat s druhou mapou patra. Při přenesení bez dobíjecí stanice robot primárně po dokončení úklidu hledá dobíjecí stanici a pokud ji po nějakém čase nenalezne, tak by měl úklid dokončit na místě spuštění.
ReVoL (04. 11. 2020 10:26)
Martina (04. 11. 2020 11:09)
Dobrý den, toto řešení i doporučujem. Stanice je prodávána bez napájecího kabelu. Je tedy zapotřebí dokoupit i kabel. Kompatibilní je tento.
Karel (08. 11. 2020 22:17)
Lukáš (09. 11. 2020 10:06)
Dobrý den, ne, jen nebudete muset přenášet robot s dobíjecí stanicí. Robot sám o sobě nevidí mezi stanicemi rozdíl jen bude uklízet dle mapy kterou robotu zvolíte, vždy pro danou plochu. Druhá stanice Vám v podstatě jen usnadní přenášení.
Jiri (04. 08. 2020 23:42)
Lukáš (05. 08. 2020 09:54)
Dobrý den, jedná se o global verzi a nastavení by mělo být možné.
Petr (03. 08. 2020 19:47)
Martina (04. 08. 2020 09:25)
Dobrý den, při mopování je třeba vysavači vyznačit v místě, kde se nachází koberec, zakázanou zónu. Pokud nemáte možnost Wi-Fi připojení, je potřeba vysavači nastavit nějakou překážku, aby na koberec nevjel a nenamočil ho. K tomu je vhodná např. magnetická páska. Co se týče přenášení vysavače do jednotlivých místností, pokud bude vysavač plně nabitý, můžete jej přenášet dle potřeby.
Jan (19. 07. 2020 15:57)
Lukáš (20. 07. 2020 10:24)
Dobrý den, do nádobky je doporučeno používat pouze vodu. Čistící prostředek je možné případně aplikovat přímo na textilii.
Lukáš (16. 06. 2020 22:25)
Mohu poprosit o radu. Rozhoduji se mezi Xiaomi S5 Max a nebo Symbo Laserbot 750.
Využíváme i mopováni, doma je všude plovoucí podlaha.
Děkuji za informaci
Lukáš (17. 06. 2020 08:45)
Dobrý den, lepší funkci mopování má určitě model S5 max kde lze nastavit množství vody kterou je mopovací textilie vlhčena. Tento model má také větší zásobník na vodu. Výhodou modelu Symbo laserbot 750 je pak bezkartáčový systém úklidu, kdy není třeba čistit rotační kartáč.
Pospíšilová Pavla (16. 06. 2020 15:08)
Petra (16. 06. 2020 15:31)
Dobrý den,
samozřejmě je lepší používat měkkou vodu ( i destilovanou), aby se předešlo usazování vodního kamene v nádobce.
Děkujeme za Váš dotaz. Hezký den.
Martina Jánská (04. 06. 2020 11:36)
Dá se také na vytírání naprogramovat v jednotlivých místnostech?
Při dlouhodobém vysávání zda parkety nepoškrábe.
Martina (04. 06. 2020 11:45)
Dobrý den, v případě mopování lze pomocí aplikaci regulovat a nastavit dávkování vody. Přes mobilní aplikace můžete do mapy označit pouze určité místnosti, zbytek lze nastavit jako zakázanou zónu. K poškození parket by nemělo docházet, pokud robot nenarazí na nějaký ostrý předmět, který by mohl v cestě vysát nebo by se mu zasekl mezi koly.
Mirek (15. 04. 2020 10:59)
máme v domě dvě patra, je možné uložení a správa těchto pater v aplikaci? Vysavač zatím nemáme, ale vybrali jsme si tento model.
Lukáš (15. 04. 2020 18:16)
Dobrý den, modely Xiaomi neumí uložit mapy podlaží s tím, že by zůstaly uložené po jednotlivých patrech. V případě přemístění robota se Vám mapa přepíše.
Ladislav (09. 06. 2020 22:24)
Lukáš (10. 06. 2020 09:36)
Dobrý den, model S5 max v současné době zvládne pracovat se 3 mapami, ale pouze jedna zůstane uložena a ostatní se přepíší. Pro přenášení mezi patry toto prozatím není moc funkční, ale dle dostupných informací bude toto časem opraveno. Model S6 toto již umí.
Lucie (04. 07. 2021 11:24)
Katrin (07. 07. 2021 12:25)
Dobrý den, tento robotický vysavač si dokáže v aplikaci uložit více půdorysů. Pro vytvoření nové mapy je potřeba robota přenést i s dobíjecí základnou. V případě potíží nás prosím kontaktujte. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.