Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
Xiaomi Roborock S6 (S60) - white
Diskuze Robotický vysavač Xiaomi Roborock S6 (S60) - white
Tomas (08. 07. 2022 22:17)
Lukáš (11. 07. 2022 08:31)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. Pokud by nepomohlo, tak bude chyba zřejmě v motoru sání a bude třeba řešit servisní opravou.
Tomas (11. 07. 2022 21:42)
Martina (12. 07. 2022 09:27)
Dobrý den, jelikož pozáruční opravy nezajišťujeme, doporučila bych kontaktovat přímo servis Xiaomi.
Veronika (17. 02. 2022 14:40)
Martina (17. 02. 2022 15:55)
Dobrý den, poradili bychom pomocí mobilní aplikace změnit nastavení průtoku vody.
Anna (10. 02. 2022 10:09)
Lukáš (10. 02. 2022 10:15)
Dobrý den, kartáče jsou stejné pro oba modely, ale nádobka na nečistoty je rozdílná.
Milan (12. 06. 2021 11:54)
Rozmýšlím si právě koupi vysavace roborox. Doteď jsem měl v hledáčku S6 max, ale zjistil jsem, ze vyšel nový model S7 s vylepšenou funkci mopovani, která se mi opravdu líbí. Oproti S6max ale zase přišel o kameru. Dá se očekávat, příchod modelu S7max? Pokud ano, vyplatí se podle mne vyčkat.
Lukáš (12. 06. 2021 12:30)
Dobrý den, bohužel zatím nemáme žádné info ohledně dostupnosti modelu S7, zatím je nedostupný.
Michal Erben (22. 05. 2021 20:47)
Martina (24. 05. 2021 16:26)
Dobrý den, prozatím nemáme o tomto modelu žádné bližší informace. Ovšem jsou objednané u dodavatele a naskladnění plánujeme ještě letos.
Lukáš Sokol (18. 04. 2021 19:10)
mohu se zeptat zdali s6 má nastavení NO MOP zone?
Předem děkuji.
Případně pokud mi můžete napsat největší rozdíly mezi s6 a s6 maxv
Lukáš (19. 04. 2021 14:37)
Dobrý den, model S60 toto nastavení neměl, ale dle posledních informací by mělo být možné po aktualizaci aplikace již nastavit - nezkoušeli jsme. Hlavním rozdílem a výhodou modelu S6maxV je navigace za pomocí laseru i kamery. Díky tomu se dokáže pohybovat přesně a lépe se vyhýbat i menším překážkám, dokáže je i rozenat. Dále má pak výhodu v elektronicky řízeném dávkování vody, kdy můžete nastavit množství dávkované vody a nebo dokonce dávkování vypnout. Dále pak větší nádobka na vodu, vyšší sací tlak, delší doba úklidu.
Zdeněk (18. 03. 2021 18:44)
Při prvním použití si vysavač zmapoval celý byt. Nastavili jsme si jednotlivé zóny. Po celém bytě funguje bezproblémově. Pouze na území cca 1-2m čtvereční v kuchyni je zmatený a projet tento úsek mu trvá stejně dlouho jako vyčistit celý zbytek bytu (neustále se točí do kola, po několika obrátkách přejede pár centimetrů a celý proces se mnohokrát opakuje). Nic kolem tohoto místa není. Podlaha je neporušená a žádné no go zóny jsme zatím nenastavovali. Zmateně kolem tohoto místa jezdil už při prvním mapování. Zmateně kolem tohoto místa jezdí i při opakovaném úklidu. Děje se to při vysávání i při mopování.
Děkuji za radu
Lukáš (19. 03. 2021 08:21)
Dobrý den, těžko takto říci co by mohlo chybu způsobovat, ale je možné že v tomto místě je nějaké magnetické pole které může rušit senzory a robot zde nefunguje tak jak má. Doporučil bych vyzkoušet reset robota a provést nové mapování.
Stanislav Kerestes (08. 03. 2021 21:21)
Dokaze s6 zapamatat aj viac podlazi mapy, alebo len jedno ako to bolo pri S5?
Stale ho prekladam, kuchyna s obyv 80m2, chodba plus 2 izby 80m2 a horne poschodie 80m2, bolo by fajn keby sa dala ulozit mapa pre kazde poschodie.
Vo wc mame zavesne wc a niekedy sa stane ze sa pod wc zasekne vysavac. Preco?
Nahodou nejaky podrobny manual k s6 existuje?
Dakujem za odpoveď
Katrin (09. 03. 2021 09:09)
Dobrý den, vysavač si dokáže zapamatovat až 3 mapy v aplikaci. Pro uložení mapy je potřeba poprvé robota spustit přes aplikaci z dobíjecí základny, musí tam také bez přerušení úklid dokončit. Podrobnější manuál od výrobce není k dispozici. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.Krásný den
Pavlína (08. 02. 2021 13:00)
Lukáš (08. 02. 2021 13:03)
Dobrý den, jediné co můžeme poradit je vyzkoušet reset robota a provést nové uložení mapy. Po té by snad již mělo být vše v pořádku. Dle popisu má robot problém vyhledat místo kam jej posíláte.
petra (03. 11. 2020 15:16)
Martina (03. 11. 2020 15:20)
Dobrý den, model Xiaomi S6 (60) byl ukončen, místo něj je nástupce Xiaomi S6 Pure. Pod těmito modely naleznete Xiaomi S5 Max. Liší se pouze provedením, hlučností a objemy nádobek. pod každým modelem také naleznete porovnávací tabulku se všemi potřebnými technickými parametry.
Adam Bernard (14. 09. 2020 09:24)
Martina (15. 09. 2020 08:36)
Dobrý den, rozdíl je v hlučnosti a v objemu nádobek - model S60 má hlučnost 59dB (S6 Pure 59dB), objem nádobek u S60 je 480ml sběrný koš, 140ml nádobka na vodu (S6 Pure 460ml sběrný koš, 180ml nádobka na vodu).Maximální plocha pokrytí u modelu S60 je 180m2, u S6 Pure 150m2.
Martin (06. 09. 2020 14:59)
Muzete mi prosim poradit mezi modelem S5max a S6.
Jake jsou rozdily. Nebo to vyjde na stejno dekuji
Veronika (07. 09. 2020 10:55)
Dobrý den,
model S5 MAX je novější a má vylepšenou aplikaci o možnost nasatvování zakázaných oblastí v režimu mopování a vysávání, což S6 nemá. Dále s5MAX má jednou tak větší kapacitu nádobky na vodu cca 280ml.Jinak jsou modely srovnatelné. Krásný den
Josef (31. 08. 2020 18:33)
Martina (01. 09. 2020 08:05)
Dobrý den, v zrcadle se mu bude obraz odrážet, tudíž je možné, že vysavač Vám do zrcadla bude najíždět.
Libor (26. 08. 2020 22:31)
můžu mít k vysavači připojené 2 telefony současně?
Děkuji.
Libor (26. 08. 2020 21:43)
můžu mít k vysavači připojené 2 telefony současně?
Děkuji.
Martina (27. 08. 2020 09:35)
Dobrý den,.aplikaci můžete mít staženou na více telefonu, ovšem ovládání lze vždy pouze z jednoho. Hezký den
Kamil (13. 11. 2020 10:45)
Lucimo (17. 08. 2020 09:39)
Lucimo (17. 08. 2020 10:30)
Martina (17. 08. 2020 10:27)
Dobrý den, zkontrolujte nádobku na vodu, zda je správně umístěna, popřpíadě vyměňte knoty v nádoce, pokud máte stále původní. Při častém používání se knoty postupně ucpou a je třeba je vyměnit. Zkuste také poklepat na přední nárazník vysavače, zda není na nějakém místě zaseknutý. kdyby Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat.
Lucimo (17. 08. 2020 10:33)
Jeste jednou Dekuji.
Martina (17. 08. 2020 11:02)
V tom případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci.
Ruzena (05. 08. 2020 21:25)
Martina (06. 08. 2020 09:17)
Dobrý den, robota lze spustit manuálně stisknutím hlavního tlačítka, nebo pomocí mobilní aplikace stisknete CLEAN.
Růžena (06. 08. 2020 09:52)
Lukáš (06. 08. 2020 09:56)
Dobrý den, nastavení úklidu jednotlivých místností je možné po zmapování prostor. Aplikace nemá možnost nastavení češtiny.
Růžena (06. 08. 2020 09:58)
Lukáš (06. 08. 2020 10:00)
V aplikaci si pak můžete vyznačit jednotlivé místnosti a sama si pak volit které bude vysávat a které ne.
Jakub K (21. 07. 2020 01:37)
Lukáš (21. 07. 2020 10:36)
Dobrý den, dle našeho testování lze ovládat hlasem pouze spuštění, pozastavení a vypnutí robota. Pokud byste chtěl nastavit konkrétní místo úklidu, tak lze vytvořit v Google home dle návodu zde . Jestli lze takto vytvořit i v Alexe prozatím nevíme.
Vlaďka (11. 07. 2020 11:59)
je možné nastavit vysavač, aby pouze vysával (neprováděl mopování)? Děkuji za odpověď.
Veronika (11. 07. 2020 13:30)
Dobrý den,
nic se nenastavuje, stačí pouze nenasadit nádobku s vodou a mopem. Krásný den
Alice (26. 05. 2020 08:53)
Michal (26. 05. 2020 09:06)
Dobrý den, ulehčím Vám rozhodování - model S5 se již nevyrábí, už ani není skladem. Ale jednoduchost ovládání je prakticky stejná, totéž platí i o modelu S5 max.
Jana Vránová (26. 05. 2020 01:10)
Michal (26. 05. 2020 09:11)
Dobrý den, Vaše otázka byla již zodpovězena víckrát v diskuzi níže. Zároveň musím podotknout, že model S5 se již nevyrábí, není ani skladem (nástupcem je model S5 max).
Tomáš Najman (12. 05. 2020 17:42)
Veronika (13. 05. 2020 07:47)
Dobrý den,
je nám líto,ale budete muset vyměnit router, žádný z robotů nepodporuje frekvenci 5GHz. Roboti pracují na frekvenci 2,4 GHz. Krásný den
Darina (06. 05. 2020 09:43)
Děkuji
Martina (06. 05. 2020 11:14)
Dobrý den, tento model bohužel není schopen ukládat si více podlaží. Vždy si zapamatuje pouze jedno podlaží. Pokud budete robota přenášet, je potřeba vždy provést reset mapy.
Darina (06. 05. 2020 20:20)
Bětka Bořutová (26. 04. 2020 07:44)
Lukáš (27. 04. 2020 09:07)
Dobrý den, doporučím provést reset robota. V případě, že by se i po té choval nestandardně, tak by bylo třeba jeho zaslání k reklamaci.
Lucie Chalupová Vojtíšková (24. 04. 2020 09:21)
Martin (24. 04. 2020 10:51)
Dobrý den, jedná se o jeden a ten samý model. Pouze se může stát, že jej každý označuje trošku jinak.
Lucie Chalupová Vojtíšková (24. 04. 2020 11:09)
Zdeněk (24. 04. 2020 11:15)
Dobrý den,
k vytyčení prostoru můžete využít, jak magnetickou pásku, tak stejně i zakázané zóny přímo v aplikaci, které jsou praktičtější. Jelikož v tomto případě nemusíte mít nikde položenou žádnou pásku.
Přejeme hezký den
Blecha (17. 03. 2020 13:38)
Lukáš (17. 03. 2020 13:40)
Dobrý den, toto ničemu nevadí. Většina zákazníku jej takto používá, robot je takto stále připraven k použití.
Kamarýt (17. 03. 2020 07:06)
Kamarýt (17. 03. 2020 08:28)
Lukáš (17. 03. 2020 09:44)
Dobrý den, děkujeme za informaci a jsme rádi, že vše funguje jak má.
Sára (05. 03. 2020 08:08)
Lukáš (05. 03. 2020 10:35)
Dobrý den, hlavními rozdíly jsou u modelu S6 je vylepšená navigace (o 20% rychlejší úklid), menší hlučnost, možnost pojmenování jednotlivých místností, možnost virtuální stěny v aplikaci.
Veronika (19. 02. 2020 09:41)
Lukáš (19. 02. 2020 14:38)
Dobrý den, doporučíme nechat robota otevřeného v suchu a teple zda není vlhkost přímo na čidle. Pokud by toto řešení nepomohlo, tak bude třeba robot reklamovat.
Romana (28. 01. 2020 11:14)
Lukáš (28. 01. 2020 11:41)
Dobrý den, poprosíme o zaslání fotografií obrazovky telefonu s mapou (screenu obrazovky).
František Šmejda (09. 01. 2020 14:55)
zajímalo by mne, jak si vysavač poradí s prahy mezi místnostmi, respektive, jak vysoké překážky skutečně dokáže překonat?
Děkuji za informaci.
F.Š.
Lukáš (09. 01. 2020 15:14)
Dobrý den, tento model zvládne přejetí nerovností do výšky 1,0-1,5 cm.
Monika (08. 12. 2019 19:39)
Lukáš (09. 12. 2019 08:32)
Dobrý den, zkontrolujte prosím ještě zda je čistá dirka uprostřed nádobky na vodu. Je nutné aby byla dirka čistá a mohl se tak vyrovnávat tlak v nádobce.
Pavel (01. 12. 2019 08:53)
bude (a kdy) v ČR k dostání model S5 Max?
Děkuji
Radek (01. 12. 2019 10:26)
Dobrý den,
nemáme žádné informace o nově připravovaném modelu od Xiaomi. Bohužel tedy nedokážu říct zda vůbec bude uveden na náš trh.
Přejeme krásný den.
Irena (19. 11. 2019 10:23)
dále prosím,zda je možno tyto výrobky použít i v zahraničí(Norsko),chci jej koupit jako vánoční dárek.Děkuji Irena
Veronika (19. 11. 2019 10:41)
Dobrý den,
model Xiaomi S6 Roborock je pouze jeden, a to ve dvou barevných provedeních, bílém označován jako S60 a černém S65. Jiný model Xiaomi S6 není.Je možné, že se jedná pouze o pozměněný název prodejcem a nebo o zcela jiný produkt. Doporučujeme se dotázat tam, kde jej uvádí, co je to za značku, zda se opravdu jedná o model Xiaomi. Krásný den
Sudek (14. 11. 2019 15:19)
Lukáš (14. 11. 2019 15:21)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barevném provedení robotů. Jinak jsou modely naprosto stejné.
Michal Kolman (13. 11. 2019 21:52)
Jan (14. 11. 2019 12:21)
Dobrý den, ano v jednotlivých částech domácnosti je možno přidat libovolný počet úklidových zón, kterým se má robot věnovat, aniž by vysával celý prostor místnosti. Lze přidat i zakázané zóny či virtuální stěny v aplikace, tedy místa, do kterých nebude mít přístup. Je však potřeba, aby měl robot předem zmapovaný daný prostor domácnosti.
Lidka (11. 11. 2019 11:08)
jaké jsou rozdíly těchto dvou typů (S50 a S6) vysavačů? Prosím o zaslání na email.
Děkuji
Petra (30. 10. 2019 23:49)
Lukáš (31. 10. 2019 08:19)
Dobrý den, naskladnění očekáváme v průběhu listopadu. Případně můžeme nabídnout model v S6 v černém provedení nebo model 360 S7.
Kateřina (27. 08. 2019 16:25)
Radek (27. 08. 2019 16:43)
Dobrý den,
mrzí nás že máte potíže s vysavačem. Doporučím vyčistit protipádové senzory. Pokud by ani toto nepomohlo, zašlete vysavač na reklamci, nebo zaneste na jednu z našich prodejen. Manuál je pouze ten, který je přiložený u vysavače.
přejeme krásný den.
Petr (28. 07. 2019 12:39)
zvazuji, zda koupit tento novy model S6 nebo starsi S50.
Zajimalo by me, jak by fungoval S6 v situaci, kdy bych pomoci nej chtel vysavat dve samostatna podlazi. Tj. dokovaci stanice by byla umistena v 1.patre, tam bych zapnul uklid a po uklizeni bych jej chtel pouzit ve druhem patre ,kde vsak nebude dok.stanice. Asi bych jej rucne prenesl do druheho patra a uklid spustil. Mel by si udajne pamatovat mapu obou podlazi. Kde vsak si nejsem jist ,jak by to fungovalo je to, ze ve druhem podlazi mam jinou wifi sit. Tj.nemohl by byt napojeny na tu sit ,kterou mam v prvnim podlazi a kde se nachazi dokovaci stanice. Jak by v tuto chvili, kdy by byl mimo dosah puvodni wifi fungoval? Ma moznost mít ho ulozeno vice siti v pameti a mezi nimi prepinat? Fungoval hy vubec ve druhem patre? A jak bych jej ovladal nebo sledoval prubeh vysavani? Tim ze si muze zapamatovat vice map podlazi je to super ,ale nikde jsem nenasel info k wifi, protoze nelze pocitat s tim, ze jedna wifi obsahne signalem 5 podlazi... Popr.da se nejak nastavit wifi, aby byla vsude stejna?
Dekuji moc za vasi odpoved a za nazor k reseni teto vzorove situace.
Jan (29. 07. 2019 17:16)
Dobrý den, pro Váš návrh situace by bylo nejvýhodnější zakoupit Wi-Fi extender, který je schopen prodloužit signál Wi-Fi i do dalšího patra. Poté tedy bude robot neustále připojen a veškeré informace uvidíte prostřednictvím mobilní aplikace. Bohužel bez tohoto příslušenství nebude možné využívat funkce robota naplno. Vysavač dokáže být připojený jen k jedné síti a další nerozeznává. Pracoval by tedy ve spodním patře s vygenerovanou mapou a místnostmi, do patra by se poté jen vynesl a tlačítkem zapnul a nadstandardní funkce nebudou podporovány.
Ondřej (04. 06. 2019 11:49)
prosím o info, kdy bude k dispozici v černém provedení a zda je možnost stáhnout od vás češtinu do aplikace MI HOME ?
Děkuji
Zdeněk (04. 06. 2019 13:41)
Dobrý den,
zatím máme od dodavatele informaci, že by roboti měli být dostupní během cca 2-3 týdnů. Nicméně tato doba se může ještě změnit v návaznosti na dodavateli. Čeština v aplikaci není. Jazykové mutace aplikací jsou vždy na rozhodnutí samotného výrobce a tím je společnost Xiaomi.
Přejeme hezký den
Petr (31. 05. 2019 21:15)
jaký je rozdíl mezi modelem S50 a S6
Popisy jsou identické.
děkuji
Martina (03. 06. 2019 11:29)
Dobrý den, rozdíly mezi těmito dvěma modely jsou v provedení a samozřejmě ve funkcích. Podrobné informace Vám zasíláme na e-mail.
Erik Šponar (15. 08. 2019 07:25)
Zdeněk (15. 08. 2019 10:15)
Dobrý den,
hlavní rozdíly jsou v tom, že model S6 má pětiramenný hlavní kartáč, který se lépe čistí. Dále pak má funkci Select room cleaning - po dokončení úklidu se vám v aplikaci zobrazí místnosti, které si můžete pojmenovat dle libosti a následně třeba jen v jedné z nich nechat robota uklízet. Možnost uložení až tří podlaží. Spínač pro intenzivnější dávkování vody do mopovací textílie a také 10 ks jednorázových utěrek pro suchý úklid.
Přejeme hezký den
Jana (28. 07. 2019 23:10)
Hanka (25. 07. 2019 18:45)
Martin (21. 05. 2019 22:30)
chtěl bych se zeptat kdy bude vysavač naskladněn a jaké jsou rozdíly oproti modelu S50
Děkuji
Martina (22. 05. 2019 09:37)
Dobrý den, tento model by měl přijít do prodeje přibližně do 3 měsíců.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.