Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Roborock S7 white
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S7 white
Eva Fiedlerová (01. 10. 2023 12:58)
chtěla jsem se zeptat co dělat, když jsem změnila místo nabíjecí základny a tím pádem je vysavač zmatený. Jak ho zase zprovoznit?
Lukáš (02. 10. 2023 10:17)
Dobrý den, v tomto případě je potřeba smazat stávající mapu v aplikaci a nechat vysavač vytvořit si novou mapu.
Renáta (04. 04. 2023 13:40)
Lukáš (04. 04. 2023 13:43)
Dobrý den, je třeba vysavač spouštět z dobíjecí stanice a nejlépe jej zde nevypínat. Pokud by chyba přetrvávala, tak bychom doporučili jej resetovat dle postupu v manuále a případně řešit reklamací.
Michal (03. 03. 2023 08:02)
dekuju
Lukáš (03. 03. 2023 09:05)
Dobrý den, tyto modely zvládnou přejet prahy až 2 cm vysoké.
Michal (09. 02. 2023 11:48)
Lukáš (09. 02. 2023 11:56)
Dobrý den, robot bude zajíždět do stanice v daném patře. V aplikaci vždy jen změníte mapu příslušného podlaží s aktuálním umístěním stanice.
alena bartunkova (24. 01. 2023 09:25)
robota mám od srpna a nyní přestal vidět dokovací stanici.
Začne do ní zajíždět, nekolikrát to zkusí a pak hlásí, že jí nevidí.
Restartovali jsme robota i vytáhli stanici ze zásuvky, dva úklidy zajel v pořádku a nyní opět nic.
Poradíte mi ještě nějaký mezikrok před reklamací?
Děkuji
Alena Bartůňková
Lukáš (24. 01. 2023 09:46)
Dobrý den, doporučíme ještě odzkoušet očistit dobíjecí kontakty stanice i na vysavači. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamcí vysavače.
Petra (10. 12. 2022 21:38)
Děkuji za odpověď
Martina (12. 12. 2022 10:23)
Dobrý den, oranžová kontrolka většinou značí postupné vybíjení baterie. Pokud by se jednalo o nějakou závadu, kontrolka by svítila červeně a robot by vám chybu nahlásil.
Tom (14. 08. 2022 09:57)
Martina (15. 08. 2022 11:16)
Dobrý den, bohužel tento model funkci sledování na dálku nemá.
Pavla (06. 08. 2022 06:43)
Lukáš (08. 08. 2022 08:03)
Dobrý den, určitě jset vybral dobře a z Vaše výběru bych doporučil volit mezi modelem q7 max a S7. Model q7 má vyšší sací výkon a model S7 zase lepší funkci mopu, kdy má vybrační mop a možnost mopovací podložku při detekci koberce zvednout. Bude tedy záležet na Vás zda zvolíte větší sací výkon nebo lepší mopování.
Jana Šramotová (24. 04. 2022 20:29)
Lukáš (25. 04. 2022 10:21)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda je průchod od kartáče do nádobky volný. Případně i to zda se kartáč volně otáčí. Pokud je toto v pořádku, tak bude třeba řešit reklamací.
Lenka (09. 04. 2022 21:02)
Martina (11. 04. 2022 09:43)
Dobrý den, pokud nastavíte časy úklidu, zůstanou uložené a robot bude v dané dny a hodinu automaticky vyjíždět i bez WiFI.
Markéta (13. 03. 2022 11:53)
mám tento vysavač od Vánoc a poslední měsíc a půl mne zlobí mopování v tom smyslu, že vysavač nerozpozná, když má v sobě vloženou nádržku s vodou a tím pádem mi nenabídne možnost vytíraní; v aplikaci pak hlásí, že nádržka není nainstalovaná.
Poprvé mi pomohl restart vysavače, nyní již ani to ne.
Myslíte, že se může jednat třeba o špatný kontakt a je to tak na reklamaci?
Moc děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Markéta (13. 03. 2022 11:52)
mám tento vysavač od Vánoc a poslední měsíc a půl mne zlobí mopování v tom smyslu, že vysavač nerozpozná, když má v sobě vloženou nádržku s vodou a tím pádem mi nenabídne možnost vytíraní; v aplikaci pak hlásí, že nádržka není nainstalovaná.
Poprvé mi pomohl restart vysavače, nyní již ani to ne.
Myslíte, že se může jednat třeba o špatný kontakt a je to tak na reklamaci?
Moc děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Martina (14. 03. 2022 10:10)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat průchody v mopovací podložce, zda nejsou ucpané nějakou nečistotou, zkuste také zkontrolovat správné přidělání podložky. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci
Markéta (14. 03. 2022 11:29)
moc dekuji za odpoved.
Mopovaci podlozka je dle meho pripevnena spravne, protoze mi ji vysavac detekuje (zahlasi, ze byla odejmuta nebo vlozena). To same ale nedela prave s nadrzi na vodu, tak si rikam, jestli nemohou byt spatne kontakty?
Dekuji.
Martina (14. 03. 2022 11:36)
Dobrý den, pokud máte robota stále v záruce, raději bychom doporučili řešit reklamací.
Markéta (14. 03. 2022 12:39)
moc dekuji, zkusim jej tedy asi reklamovat.
Moc dekuji za radu a preji Vam hezky den!
Blanka (24. 01. 2022 09:50)
Lukáš (24. 01. 2022 09:52)
Dobrý den, příslušenství lze zakoupit zde.
Martina Filipová (08. 01. 2022 12:52)
koupila jsem si u vás tento vysavač, ale nyní mi začal na podlaze dělat rýhy. Mám ho již od léta. Na začátku toto nedělal. Na koho se mám obrátit s reklamací? nebo jak řešit? Mohu poskytnout video i fotodokumentaci. Děkuji Martina
Lukáš (08. 01. 2022 13:16)
Dobrý den, určitě doporučíme reklamaci robota. Kompletní postup reklamace naleznete zde.
Martina Filipová (08. 01. 2022 14:10)
Lukáš (10. 01. 2022 08:20)
Dobrý den, pokud byl robot zakoupen v našem obchodě, tak můžete zaslat video spolu s popisem závady na email: [email protected]
Petr (24. 12. 2021 10:22)
Je možné v aplikaci Roborock s vysavačem přijet na jistý bod v bytě ( a teď nemyslím fci pin n go) prostě přes joystick a zapnout jen na plno vysávání a pak prostě přes joystick pojezdit co potřebuji a pak vypnout vysávání a buď dát auto home nebo si přejet jinam zopakovat vysávání a pak zpět do dokiny? Děkuji
Martina (27. 12. 2021 10:05)
Dobrý den, pokud máte na mysli manuální ovládání robota, tato možnost je v mobilní aplikaci pod označením remote control mode.
Miroslav (08. 11. 2021 11:57)
Lukáš (08. 11. 2021 14:28)
Dobrý den, naskladnění příslušenství očekáváme již tento týden.
Miroslav Orlík (28. 12. 2021 11:25)
Martin Sliwka (06. 12. 2021 22:31)
Lukáš (07. 12. 2021 09:05)
Dobrý den, bohužel nám dodavatel posunul termín naskladnění a to na konec měsíce.
Petr (19. 10. 2021 13:34)
Martina (19. 10. 2021 13:39)
Dobrý den, pokud robotovi přiděláte mopovací podložku, je možné označit do mapy místa, která si přejete pouze vysát bez mopování. V přípdě, že mopovací podložku nepřiděláte, robot pouze vysává.
Petr (27. 10. 2021 22:29)
Milda (27. 12. 2021 23:31)
Lukáš (29. 10. 2021 09:50)
Dobrý den, toto nastavit nelze. Jedině vysavač spustit nejprve k vysávání a následně k mopování.
Marek (29. 08. 2021 09:02)
Lukáš (30. 08. 2021 07:53)
Dobrý den, tento model si poradí s prahy do výšky 1,5-2 cm.
Miroslav (19. 08. 2021 11:55)
Martina (19. 08. 2021 13:13)
Dobrý den, označení filtrů EPA a HEPA znamená, že filtry mají vysokou míru filtrace. Rozdíly ohledně průniku a účinnosti jsou tak minimální. Jedná se pouze o nové označení filtru. Bližší infomrace naleznete zde
Tereza (30. 10. 2021 14:19)
Martina (01. 11. 2021 10:30)
Dobrý den, filtr EPA11 je momentálně jeden z účinnějších filtrů co se týče fitlrační schopnosti. Nejvyšší je EPA12. Pokud je vysavač vybaven například trojitou filtrací, znamená to, že má pěnový nebo houbový filtr, síťovaný filtr a Hepa filtr. Záleží na výrobci, jakou filtraci u vysavače zvolí. Pokud budete vybírat vysavač a studovat jejich parametry, pak značení EPA a HEPA znamená filtr s vysokou mírou filtrace.
Michal Musil (07. 08. 2021 10:51)
kdy bude k dostání i dokovací stanice?
Lukáš (07. 08. 2021 12:21)
Dobrý den, bohužel zatím přesně nevíme kdy bude nabíjecí základnu mít v nabídce. Doporučím sledovat náš web, v nejbližší době bude tento produkt zařazen.
Lucie (19. 08. 2021 09:10)
Lukáš (19. 08. 2021 09:12)
Dobrý den, vysavač má dobíjecí základnu samozřejmě součástí balení.
Petr (20. 07. 2021 00:02)
Lukáš (20. 07. 2021 09:55)
Dobrý den, tento model již má senzor prázdné nádobky - obdržíte notifikaci.
Martin (11. 08. 2021 12:47)
Petr (19. 07. 2021 22:21)
Lukáš (20. 07. 2021 11:13)
Dobrý den, bohužel nemám v současné době přesné rozměry, ale věž s laserem měří necelé 2 cm, takže tělo vysavače bude vyšší jak 7,5 cm a pod sřínku Vám nezajede.
Martin (16. 07. 2021 15:03)
Martina (16. 07. 2021 15:06)
Dobrý den, jelikož se jedná o úplnou novinku v prodeji, momentálně náhradní příslušenství nemáme skladem. Do budoucna bude určitě možnost objednání. Hezký den
Pavel Zahrádka (06. 10. 2021 23:12)
Je již nějaká vize možnosti nákupů doplňků? Především mopovací podložky. Přítelkyně ji z nepochopitelných důvodu někde ztratila a nyní nemohu vytírat.
Martina (07. 10. 2021 08:30)
Dobrý den, náhradní příslušenství pro tento model je již objednané u dodavatele. Dostupné bude v následujících měsících (cca 1-2).
Lucie (30. 06. 2021 12:20)
Martina (30. 06. 2021 12:32)
Dobrý den, modely máme skladem pouze zatím jen v Náchodě.
Denisa (30. 06. 2021 08:12)
Lukáš (30. 06. 2021 09:36)
Dobrý den, model Xiaomi Roborock S7 nemá v balení samovyprazdňovací stanici. Stanici bude možné zřejmě časem dokoupit, ale prozatím není v prodeji. Hlavní rozdíl mezi modelem S9 je celogumový hlavní kartáč a vibrační mopovací podložka, která se při detekci koberce zvedne a nedochází tak k namáčení koberce. Výhodou Viomi S9 je tak jen ta samovyprazdňovací stanice, kterou má model v balení. Funkce mopování je lepší u modelu S7.
Markéta (08. 09. 2021 15:24)
Martina (08. 09. 2021 15:26)
Dobrý den, prozatím nemáme žádné bližší informace ohledně dostupnosti těchto stanic. Pokud budou stnaice v prodeji, nejdříve koncem tohoto roku.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.