Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white
skodovapavla (18. 04. 2024 09:19)
Nikola (12. 04. 2024 09:30)
Filipe (12. 04. 2024 15:46)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Za předpokladu třetí uznané reklamace s opakovanou chybou máte nárok na vrácení peněz z důvodu chybného kusu. Hezký den.
Michaela (03. 04. 2024 20:27)
Filipe (04. 04. 2024 08:37)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vašim vysavačem. Doporučujeme nastavit nový účet, jelikož tyto vysavače mají účty uložené na Cloud systému. Pokud by přetrvávali problémy, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku.
Miloš (25. 03. 2024 18:59)
Diana (26. 03. 2024 15:53)
Dobrý den, dle popisu se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučujeme tedy její výměnu za novou. Lze ji zakoupit pod tímto odkazem: https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-pro-xiaomi-roidmi-eve-plus
Jan (22. 03. 2024 18:10)
Jak mám prosím vymazat mapu z aplikace? Z nějakého důvodu došlo k pootočení mapy o cca 15° a robot nyní prostor uklízí šikmo, u stěn resp. v rozích nechává nevysáté prostory. Předpokládám, že by se vše vyřešilo, pokud by prostor znovu "načetl", nicméně i když mapu v aplikaci vymažu, založím novou, objeví se tam opět ta stará - pootočená. Zkusil jsem i obnovit tovární nastavení, ale to také nepomohlo.
Diana (26. 03. 2024 15:48)
Dobrý den, v tomto případě doporučujeme odinstalovat aplikaci a znovu projít celý proces párování a nového mapování.
Jan (27. 03. 2024 02:07)
Filipe (27. 03. 2024 11:23)
Dobrý den, v tomto případě tedy podle uživatelského manuálu vysavač resetovat do továrního nastavení. Pokud by ani toto nepomohlo, pravděpodobně se jedná o závadu základní desky. Poté doporučujeme vysavač reklamovat.
Jan (28. 03. 2024 02:21)
Julia (28. 03. 2024 08:30)
Dobrý den,
do nádržky na vodu by se měla dávat pouze čistá voda, nejlíp destilovaná. Pěkný den :)
Vaclav Ruzek (08. 03. 2024 04:15)
Filipe (08. 03. 2024 13:50)
Dobrý den, bohužel v tomto případě nebude jiné východisko než odinstalovat aplikaci a zkusit proces zopkovat po přeinstalování. Za předpokladu, že by se chyba znovu vyskytla, doporučujeme resetovat vysavač do továrního nastavení a proces zopakovat.
Sandra (10. 02. 2024 16:23)
Lukáš (12. 02. 2024 09:46)
Dobrý den, doporučíme ještě odzkoušet provést reset robota do továrního nastavení přidržením všech 3 tlačítek po dobu cca 10 sec. Pokud by ani takto nepomohlo, tak zašlete vysavač ke kontrole - reklamaci.
Sandra (23. 02. 2024 13:01)
Lukáš (23. 02. 2024 13:13)
Dobrý den, pokud byla reklamace neuznána, tak k tomu měl servis nějaký důvod - vniknutí vody nebo jiné kapaliny poznají. Pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte, tak je třeba řešit přímo s prodejcem. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak zašlete email na: [email protected] a reklamační oddělení může ještě jednou posoudit.
Sandra (23. 02. 2024 13:31)
S pozdravem,
Sandra
Jan Oppolzer (05. 03. 2024 09:41)
Reklamovano 3x a pokazde tomu nic kecy bla bla bla. Predtal jsem ppuzivat jako mop a jen jako vysavac a celkem uz jede jen se trebas 3x tydne odpoji od wifi a nejde vzdalene zapnout. Bohuzel spatna koupe uz nikdy vic…
Veronika (05. 03. 2024 14:30)
Dobrý den,
velmi nás mrzí situace u daného produktu a nespokojenost. Tento model patří k velmi oblíbeným a prodávaným u nás a větší výskyt závad neevidujeme. V případě, že je robot v záruce určitě neoddalujte servisní prohlíkdu a trvejte na řádném otestování, je škoda nevyužívat všechny jeho funkce a možnosti. Krásný den
Jan Oppolzer (05. 03. 2024 15:23)
Veronika (08. 03. 2024 11:08)
Dobrý den,
může se jednat o pokles kapaicty baterie,v tom případě by stačilo vyměnit baterii za novou. Pokud se odhlásí na stanici, ale ručně jde ovládat, tak se spíše jedná o problém v nasatvení v internetové síťové infrastruktuře.Model podporuje pouze sít 2,4 GHz Wi-Fi. V případě, že by jste nic neshledali, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den
Jan Oppolzer (05. 03. 2024 15:27)
Jan Oppolzer (05. 03. 2024 09:45)
Roman (06. 02. 2024 10:40)
Lukáš (06. 02. 2024 10:53)
Dobrý den, s popisovaným problémem jsem se zatím nesetkal. Co víme, tak aplikace Roidmi chystá snad již během tohoto měsíce nějakou aktualizaci.
Alena (01. 02. 2024 21:38)
Lukáš (02. 02. 2024 08:59)
Dobrý den, v případě uvedených problémů doporučíme zaslat robot k reklamaci kde bude opravena funkce mopování a prověřen wifi modul.
Lukáš (31. 01. 2024 18:18)
Dokážete mi prosím poradit s čím může být problém?
Moc děkuji.
Lukáš (01. 02. 2024 09:48)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou.
Pavol Richtárech (30. 01. 2024 16:47)
Lukáš (31. 01. 2024 13:42)
Dobrý den, na nádobce jsou ze spodní strany trysky, tak doporučíme zkusit tyto trysky vyčistit.
Emílie Protivínská (19. 01. 2024 10:07)
Luboš (03. 02. 2024 15:44)
Díky za info :)
Emilie (09. 02. 2024 17:23)
Lukáš (12. 02. 2024 08:38)
Dobrý den, doporučíme tedy provést výměnu baterie za novou. Ohledně chyby, kterou nyní hlásí, tak zkuste provést reset robota stiskem všech tří tlačítek na těle robota po dobu cca 15 sec. Pokud by nepomohlo, tak bude třeba opět řešit reklamací vysavače, zřejmě během transportu došlo k poškození motoru sání a bude třeba jeho výměna.
Lukáš (19. 01. 2024 10:18)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej zašlete k reklamaci.
Peter (13. 01. 2024 16:58)
Lukáš (15. 01. 2024 13:50)
Dobrý den, dle popisu chování robotického vysavače bude třeba řešit servisní opravou robota.
Jiřina Štípková (12. 01. 2024 21:23)
Můžete prosím poradit co s tím? Děkuji
Lukáš (15. 01. 2024 09:12)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme problém řešit zasláním vysavače k reklamaci.
Diana (10. 01. 2024 15:57)
v níže uvedených problémech jsem nenašla. Náš vysavač pro změnu po dvou letech začal hlásit 'the dust box is missing' (samozřejmě tam je) a 'take out the dust box'. Všechno vyčištěno, zresetováno, včetně vložení nového filtru a kartáčů. Rozjede se ale po chvilce si vzpomene nebo do něčeho narazí a dokud ho ručně nevypnu pořád mele a nejde s tím nic udělat ani ručně ani v aplikaci. Poté vypadne z aplikace a tváří se jako nepřiřazený. Prosím o radu, čím by mohlo být způsobeno. Myslíte, že kdyby se vyměnila celá odpadní nádoba, že by to pomohlo. Jednou už tento problém měl ale po výměně filtru byl hned fit. Děkuji za reakci.
Lukáš (11. 01. 2024 08:05)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda máte dobře zavřené víčko na nádobce na vodu a správně nasazený filtr. Pokud se závada takto neodstraní, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou.
Pavla (05. 01. 2024 13:05)
Lukáš (05. 01. 2024 13:44)
Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat o výrobní vadu a bude třeba řešit reklamací vysavače.
Adam Lisztwan (04. 01. 2024 21:11)
Lukáš (05. 01. 2024 10:38)
Dobrý den, doporučíme ještě odzkoušet provést reset robota do továrního nastavení přidržením všech 3 tlačítek po dobu cca 10 sec. Po té párování opakovat a odzkoušet klidně i 5 krát někdy se nepovede propojení na první pokus. Ještě můžete vyzkoušet vypnout připojení telefonu přes mobilní data. Pokud by ani takto nepomohlo, tak zašlete vysavač ke kontrole - reklamaci.
Ivo Sztefek (27. 02. 2024 10:24)
mám úplně stejný problém... Vysavač v pořádku fungoval s aplikaci 3 měsíce. Po změně mobilu nelze spárovat (končí na "binding")... Zkoušel jsem hard-reset a vše co hlásí aplikace (WLAN+, disable Wifi 5GHz, zakázat mobilní data) a to asi 20x. Na reklamaci mám poslat vše nebo stačí jen pohyblivá část robota?
Petra (27. 02. 2024 13:02)
Dobrý den, doporučuji zaregistrovat se do aplikace pod jiným emailem, popř. vyzkoušet aplikaci Mi Home.
Radoslav Huňady (03. 01. 2024 20:17)
Lukáš (04. 01. 2024 12:51)
Dobrý den, doporučím ověřit, že připojení provádíte na wifi o frekvenci 2,4GHz. Dále pak pokud provádíte párování přes aplikaci Roidmi vyzkoušet propojení přes aplikaci Mi home a naopak. Dále mohu již doporučit pouze vyzkoušet jiný tel. případně wifi router.
Radoslav Huňady (05. 01. 2024 20:12)
Lukáš (09. 01. 2024 10:08)
Dobrý den, v aplikaci je označeno pouze jako Roidmi EVE.
Honza (01. 01. 2024 21:20)
Lukáš (04. 01. 2024 10:04)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet aplikaci Mi Home pokud ani zde nebude funkce nabízena, tak se bude jednat o chybu vysavače.
Láska (01. 01. 2024 13:06)
Lukáš (04. 01. 2024 09:31)
Dobrý den, pokud blíkáním myslíte vypínání a zapínaní vysavače, tak se zřejmě jedná o problém s baterii. V případě, že je vysavač ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat.
Láska Jaromír (17. 01. 2024 11:47)
Lukáš (17. 01. 2024 11:50)
Dobrý den, v případě pozáruční závady můžeme nabídnout služby našeho servisu.
Tomáš (27. 12. 2023 13:50)
Nevíte co s tím?
Děkuji
Katrin (03. 01. 2024 10:13)
Dobrý den, doporučujeme provést tovární nastavení. V případě že budou potíže přetrvávat, doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den
Jan (24. 12. 2023 15:03)
dnes během vysávání došlo k zastavení přístroje a následnému ohlášení chyby - "something wrong with main wheel" (omlouvám se za případné chyby, nemluvím anglicky). Po kontrole jsem přístroj pustil znovu, ten se chvíli otáčel na místě a poté záhlásil opět tuto chybu. Zjistil jsem, že se netočí levé hnací kolo. Nemáte s tímto problémem někdo zkušenost? Zkusil jsem vysavač vrátit do továrního nastavení, ale nepomohlo to. Přístroj je stále v záruce.
Veronika (27. 12. 2023 09:11)
Dobrý den,
doporučujeme vyčistit obě hnané kola a i malé přední kolečko a provést vypnutí a zapnutí robota. Pokud by se stav nezměnil, je potřeba robota nechat v servisu odborně zkontrolovat. Krásný den
Jan (27. 12. 2023 12:05)
Děkuji za reakci, kolečka se zdají být čistá (alespoň zvenčí, co je pod krytem nevidím a vzhledem k záruce bych jej nerad sundaval). Ani vypnutí a opětovné zapnutí nepomohlo. Posílám přístroj k Vám, snad zjistíte, proč se levé kolečko přestalo točit.
Děkuji a zdravím,
J.L.
Katrin (29. 12. 2023 13:42)
Dobrý den, mrzí nás, že potíže přetrvávají. Doporučujeme dát vysavač na servisní prohlídku. Krásný den
Jan (29. 12. 2023 13:58)
Rasto (14. 12. 2023 11:30)
Lukáš (14. 12. 2023 12:22)
Dobrý deň, s reklamáciou Vám nie sme schopní pomôcť, musíte riešiť s Vašim predajcom. Pokiaľ by sa Vám ich však nepodarilo nijako kontaktovať, môžeme Vám ponúknuť servisnú opravu u nás.
Dominik (10. 12. 2023 09:57)
Lukáš (11. 12. 2023 09:39)
Dobrý den, je nutné sundání včetně mopovací podložky.
Miroslav Nývlt (11. 11. 2023 15:20)
Vysavač máme asi rok a nyní se během úklidu vypne v půlce mistnosti
A nevrátí se nabít když sleduji v aplikaci stav nabití tak se zastaví asi na 18 procentech. Donesu ho do stanice aby se nabil a ta ukazuje 16 procent a robot řekne že zařízení startuje. Proč se vypne a nezajede se dobít?
Lukáš (13. 11. 2023 09:27)
Dobrý den, pokud robot máte takto krátce, tak jej doporučíme reklamovat.
Roman (11. 11. 2023 10:50)
https://uloz.to/file/RmISjLlg2pHs/roidmi-eve-navod-docx#!ZGVkLwR2AGWzLmZ5AGMzMJWuLwN1A3AVpQW3IUMzLKZhszL5Lt==
Kateřina (30. 12. 2023 23:03)
Katrin (03. 01. 2024 17:00)
Dobrý den, zde naleznete návody ke stažení. Krásný den
Denisa (29. 10. 2023 17:16)
Co s tím prosím?
Roman (11. 11. 2023 10:59)
Lukáš (30. 10. 2023 10:28)
Dobrý den, pokud robot takto náhle nefunguje, tak doporučíme jej reklamovat.
Lenka (14. 10. 2023 20:28)
To jsem myslela,že robzone je katastrofa. Zaprvé nejde připojit vysavač na aplikaci roidmi. Za druhé, když ho zapnu přes xiaomi aplikaci.
Tak jsem v ní zmatená. Nevim jak nastavit místnosti nic. Pak vysavač vysává 15min a jede zaparkovat, vysypat a pak dal nepokracuje. No hrůza Teda
Roman (11. 11. 2023 10:53)
https://uloz.to/file/RmISjLlg2pHs/roidmi-eve-navod-docx#!ZGVkLwR2AGWzLmZ5AGMzMJWuLwN1A3AVpQW3IUMzLKZhszL5Lt==
Lukáš (16. 10. 2023 09:31)
Dobrý den, v případě, že se robot chová nestandardně, tak doporučíme provést reset robota do továrního nastavení stiskem všech tří tlačítek na cca 10 sec. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba zaslat vysavač ke kontrole - reklamaci. Je možné, že má robot nějakou vadu z výroby, ale jinak jsou s tímto modelem zákazníci ve většině případů opravdu spokojeni.
Martin (13. 10. 2023 12:35)
Lukáš (13. 10. 2023 13:24)
Dobrý den, doporučíme v nastavení robota zkontrolovat zda nemáte zapnutou funkci Do not disturb mode.
Romana (10. 10. 2023 18:29)
Kateřina Mervartová (09. 10. 2023 16:23)
Lukáš (09. 10. 2023 16:48)
Dobrý den, doporučíme zkusit profouknout vzuchem prostor laserového snímače. Případně provést reset robota do továrního nastavení podržením všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. Pokud by ani toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Tomáš (08. 10. 2023 13:10)
Roman (11. 11. 2023 11:03)
Lukáš (09. 10. 2023 10:51)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat v aplikaci nastavení robota. Konkrétně pak prioritu radaru, pokud je toto vypnuté, tak robot dojíždí k předmětům až na kontakt.
Kristi (01. 10. 2023 21:56)
Máme robota 1,5 roku. Zatím fungoval bez problému. Dnes ale začal místnost vysávat pouze oblastne, nesystematicky a vse nevysal. Znovu jsem opakovala požadavek ale znovu s chybami. Cely vysavač jsem ocistila a vymetla ale stále nevysava vse. Po nahlédnutí do aplikace jsem zjistila, ze po naskenovani místnosti si vytvořil nějakou pseudo místnost a jezdí si jak chce. Prosím jak postupovat???
Dekuji
Lukáš (02. 10. 2023 10:51)
Dobrý den, doporučíme zkusit stávající mapu smazat a nechat robot naskenovat novou mapu, případně jej resetovat do továrního nastavení stiskem všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. Pokud ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Miriama (15. 09. 2023 20:07)
Lukáš (18. 09. 2023 08:42)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat a případně vyčistit oblast laserového snímače. Po té provést reset robota dle popisu v manuálu. Pokud budou potíže i nadále přetrvávat, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Lucie (18. 08. 2023 11:09)
Lukáš (18. 08. 2023 11:11)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční závady můžete zkusit odšroubovat spodní kryt robota a provést čištění kola takto.
Petr (06. 08. 2023 22:38)
uděláme reset včetně wifi a zapneme. Toto se opakuje pořád dokola.
Můžete prosím poradit co s tím? Děkuji
Roman (11. 11. 2023 11:18)
Lukáš (03. 10. 2023 13:20)
Dobrý den, dle popisu se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme její výměnu. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací robota nebo pozáruční diagnostikou.
Lucie Tibitanzlová (20. 09. 2023 14:20)
Jan Beranek (28. 09. 2023 12:03)
M. Rašková (29. 07. 2023 14:10)
Když ho přenesu do druhého patra, původní mapa z aplikace zmizí a když ho vrátím na původní místo, už se znovu neobjeví.
Děkuji, M. Rašková
Lukáš (31. 07. 2023 09:16)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a očištění kontaktů na robotu i dobíjecí stanici. Případně změnit umístění dobíjecí stanice. Pokud by toto nepomohlo, tak robot reklamovat případně zaslat k pozáruční diagnostice.
M. Rašková (23. 08. 2023 17:44)
M. Rašková
Veronika (25. 08. 2023 12:12)
Dobrý den,
v případě, že robot nefunguje, jak má, doporučujeme natočit video se závadu přímo u vás doma a poslat do emailu a robota do servisu k prohlídce. Je potřeba, aby se závada projevila v servisu a měli možnost to řešit, proto je dobré chybu zaznamenat. Krásný den
Per (28. 11. 2023 13:33)
Libor Baumruker (16. 07. 2023 15:34)
Tomas (14. 07. 2023 09:55)
prosim, v navode som nasiel upozornenie na to, ze nemam nabijat vysavac s mopom a nadrzkou na vodu pretoze moze dojst k uvoleneniu vody a poskodeniu podlahy - takisto po dokonceni vysavania som dostal na mobile upozornenie ze mam odstranit mop. Ak odstranim nadrzku na vodu a poslem ho do nabijacej stanice tak vysavac hlasi ze mam ten box vratit naspat. Tak co je teda spravny postup ? Kedze po dokonceni vysavania sa vysavac sam vyberie do dockovacejc stanice, musim si to odsledovat, zastavit ho a nieco z neho dat dole ? Dakujem
Lukáš (14. 07. 2023 10:00)
Dobrý den, po čas dobíjení by neměla být v nádobce na vodu voda (nádobku je třeba jinak ponechat v robotu) a neměl by být připevněn mopovací nástavec.
Martin (12. 07. 2023 10:00)
Kateřina Mervartová (11. 07. 2023 15:38)
Lukáš (11. 07. 2023 15:59)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet připojení přes aplikaci Xiaomi mi home. Případně na jiném zařízení. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Kateřina Mervartová (11. 07. 2023 10:38)
Lukáš (11. 07. 2023 10:40)
Dobrý den, aktivační kód si necháte odeslat na Vámi uvedený email. Po jeho doručení jej vyplníte v aplikaci.
Kateřina Mervartová (02. 07. 2023 17:12)
Lukáš (11. 07. 2023 10:43)
Dobrý den, obrazení LCD displaye stanice lze nastavovat v aplikaci robota. Display standardně není nikdy neustále zapnutý. Více o nastavení displaye naleznete v aplikaci pod nastavením samovypraznovací stanice. V případě, že robot nezajíždí do místnosti, tak doporučuji smazat mapu a nechat jej opětovně byt naskenovat. V případě, že bude závada přetrvávat, tak bude nutné robota reklamovat.
Petra Kmecíková (13. 06. 2023 18:53)
Řešení které se dá vyřešit doma?
Děkuji
Lukáš (15. 06. 2023 08:19)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat.
Kk (01. 06. 2023 19:02)
Lukáš (02. 06. 2023 08:09)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zapojení nabíjecí stanice do el. sítě a případně očistit kontakty stanice. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače včetně stanice.
Petr Helembai (02. 05. 2023 18:50)
Vše jsem vyčistil,resetoval ,ale nepomohlo. Poradíte co s tím!?
Dekuji
Lukáš (03. 05. 2023 08:45)
Dobrý den, pokud ani reset nepomohl, tak doporučíme řešit reklamací vysavače.
Ondřej (18. 04. 2023 15:02)
Lukáš (18. 04. 2023 15:04)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení podržením všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Roman Smelik (28. 03. 2023 11:52)
Lukáš (28. 03. 2023 13:15)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude zřejmě pouze jednat o zavzdušněné čerpadlo což by mělo po pár úklidech přestat. Pokud by, ale chyba přervávala po delší dobu, tak by bylo třeba reklamací vysavače.
petr (13. 03. 2023 06:19)
Lukáš (13. 03. 2023 08:19)
Dobrý den, žádné takové nastavení bohužel robot nemá. Můžete vyzkoušet změnit umístění dobíjecí stanice, ale je možné že i přes to se bude pohybovat stejně jako před tím.
Michal Kostelecký (12. 06. 2023 13:24)
Lukáš (12. 06. 2023 13:32)
Dobrý den, tímto nastavení se změní pohyb vysavače do tvaru Y. Není to tak, že by se jeho pohyb změnil o 90st. .
Petra Peterková (11. 03. 2023 10:32)
Martina (13. 03. 2023 10:34)
Dobrý den, problém může být právě s nabíjením, kdy většina potíží je kvůli zašpiněným dobíjecím kontaktům a robot tak není schopen se správně nabíjet. Zkontrolujte tedy dobíjecí kontakty jak na robotovi tak na stanici a popřípadě je řádně očistěte. Pokud to nepomůže, doporučili bychom reklamaci
Josef (07. 02. 2023 17:45)
Mám otázku ..... po prvním spuštění a vysátí robotem jsme rukou přejeli podlahu ( lino ) rukou a jemné kamínky jsou stále na podlaze. To je normální že to vysaje pouze velmi jemný prach ?
Děkuji za odpověď ..... popravdě jsem vcelku zklamaný.
Lukáš (08. 02. 2023 09:04)
Dobrý den, pokud Vám robot zanechal nějaké nečistoty, tak doporučíme v aplikaci zvýšit sací výkon.
Kateřina Mervartová (05. 02. 2023 20:32)
Martina (06. 02. 2023 10:28)
Dobrý den, robot by měl být stále na nabíjecí stanici. Jakmile se baterie dobije doplna, automaticky se robot přepíná do úsporného režimu a nedochází tak ke stálému nabíjení. Pokud budete vědět, že robota nebudete delší dobu jak 1 měsíce používat, baterii doplna nabijte, robota poté vypněte a stanici odpojte. Uschovejte robota na sucém místě, popřípadě z něj můžete vyjmout baterii a tu uložit na suché, teplé místo, do doby, než budete robota opět používat.
Michaela Bednářová (03. 02. 2023 15:43)
Jarda (15. 08. 2023 09:48)
https://www.facebook.com/groups/363054341949476
Martina (03. 02. 2023 15:47)
Dobrý den, takové informace o možnosti nahrání českého jazyka bohužel nemáme.
Josef Vacek (05. 01. 2023 22:37)
Mám aplikaci Xiaomi Home, OS android. Vysavač je nabitý, ve stanici. Zapnutá GPS, bluetooth, WiFi (2,4 GHz pouze), vypnutá mobilní data. Aplikace má povoleno všechno, co jde. Dám reset WiFi (stiknutí prostředního a krajního tlačítka na tři vteřiny), ozve se se anglická hláška o resetu. Dám vyhledat -> najde, připojit, zadám heslo k WiFi, ale proces připojení se nedokončí, zasekne se na čtvrtém ze čtyř kroků - nepřipojí se k routeru, ale přitom je vedle něj. Co s tím, prosím? Děkuji, JV
PS: ozkoušeno i na OS Android. Aplikace Roidmi fungovala, ale má mizerné funkcionality.
Pavel (14. 01. 2023 05:31)
Martina (06. 01. 2023 09:50)
Dobrý den, musíte povolit i přenos dat aplikaci. Pokud se párování nedaří ani na jiném telefonu, doporučíme reklamaci.
PavelS (01. 02. 2023 09:32)
Dagmar Jirmanová (05. 01. 2023 20:11)
Lukáš (06. 01. 2023 08:41)
Dobrý den, párování je možné pouze na frekvenci 2,4 GHz. Pokud to Váš wifi router umožňuje, tak doporučíme tuto frekvenci zapnout jinak nebude možné vysavač k Vaší wifi přihlásit.
Vendy (03. 01. 2023 12:52)
Martina (03. 01. 2023 13:07)
Dobrý den, výrobek jako takový není poruchový. Ve většině případu se jedná o banality, které zvládne zákazník vyřešit sám. buď je zanedbána údržba a čištění, nebo se jedná o nesprávné používání. U pár modelů byl problém s mopem, kde bylo ovšem vše díky našemu zásahu reklamačních techniků včas vyřešeno. Momentálně jsou nové kusy zcela v pořádku a plně funkční.
Vendy (03. 01. 2023 15:05)
Martina (03. 01. 2023 15:49)
Dobrý den, prohlédněte si model Roborock S7.
Vendy (04. 01. 2023 00:01)
Lukáš (04. 01. 2023 08:37)
Dobrý den, model S7 má výhodu v gumových kartáčích, které jsou snadnější na údržbu právě v případě většího množství zvířecích chlupů a vlasů.
PavelS (01. 01. 2023 09:40)
Martina (02. 01. 2023 09:43)
Dobrý den, ano pokud budete mít staženou aplikaci Roidmi. Tam je ovládání pomocí hlasového asistenta k dispozici.
Ota Šimek (31. 12. 2022 14:15)
Lukáš (02. 01. 2023 08:35)
Dobrý den, v případě, že nelze robot po vložení do nabíjecí stanice dobít a nereaguje ani na tlačítko spuštění, tak bude třeba řešit jeho zasláním k diagnostice.
Lucie (29. 12. 2022 13:49)
Martina (29. 12. 2022 13:55)
Dobrý den, nic zapínat nikde nemusíte, stačí doplnit vodu, přidělat správně mopovací podložku s utěrkou a před prvním použitím malinko utěrku nalvhčit, než se voda dostane všude. Jediné, co můžete nastavit, je mopování do tvaru písmene Y či vyšší průtok vody.
Jan (12. 12. 2022 14:55)
mám dotaz k mopování - za přístrojem nezůstává mokro, resp. zůstává naprosto minimální nerovnoměrně (uprostřed sucho, po krajích minimálně vlhko) vlhká stopa - okem téměř neviditelná i při nastavení "mopping water max". Nečistotu na podlaze - například otisk tlapky od psa - nevyčistí. Je to tak správně? Ve videích tohoto modelu na internetu je mokrá stopa perfektně viditelná.
Díky,
H.
Martina (12. 12. 2022 15:16)
Dobrý den, před spuštěním mopování je nutné nejprve malinko navlhčit mopovací textílii. Než se voda na mop prosákne, chvíli to může trvat. Pokud Vám mop i přes nastavení na vyšší průtok nepropouští vodu, zkontrolujte ještě průchody ze spodní strany nádobky.
Lucie (26. 11. 2022 19:28)
tento týden jsme u vás zakoupili Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus, spárovali jsme jej s aplikací ROIDMI, při prvním použití však vysavač po několika vteřinách oznámil: "Please, wipe cliff sensor... v aplikaci "Please stay away from the cliff before starting" I přesto, že v jeho blízkosti nic nebylo, nepokračoval. Zkoušeli jsme otřít senzory, restartovat, ale bez výsledku.
Děkujeme za radu, zda se s tím dá ještě něco dělat nebo reklamovat.
Lukáš (28. 11. 2022 11:00)
Dobrý den, doporučíme zkusit profouknout prostor umístění laseru. Laseru může dělat problém i pouhý vlas. Případně robot resetovat do továrního nastavení a vyzkoušet spustit znovu. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Michal Fašianok (23. 11. 2022 09:41)
Minulý týždeň sme si zakupili vysávač. Zapojili, nastavili sme ho cez aplikaciu. Cez víkend dvakrát povysával. Včera sme ho chceli pustiť znovu ale u mňa aj u ženy bol v aplikácii offline. Skúšali sme ho znovu spárovať ale pri párovani sa nedostaneme cez 4 krok. Čo je "Device binding..." Skúšali sme továrne nastavenia ale ani to nepomohlo.
Viete poradiť čo stým? Vopred Ďakujem
Lukáš (23. 11. 2022 10:00)
Dobrý den, dopručíme robot resetovat stiknutím všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. Pokud by ani po té nebylo možné robot spárovat, tak doporučíme vyzkoušet i druhou aplikaci než používáte tj. Roidmi případně Xiaomi mi home.
Marek (31. 10. 2022 10:23)
prosím o radu je případná reklamace možná přívěs vysavač na prodejnu v Brně?
Děkuji Marek
Lukáš (31. 10. 2022 10:29)
Dobrý den, dle popisu doporučíme opravdu řešit reklamací vysavače. Pokud byl robot zakoupen v našem eshopu, tak je možné reklamovat robot na prodejně v Brně.
Miroslav (24. 10. 2022 23:28)
Martina (25. 10. 2022 08:36)
Dobrý den, tento model bohužel magnetickou pásku nedetekuje ani nepodporuje.
Čáry (10. 10. 2022 12:06)
robot háže hlášku Radar open circuit abnormal.
Nevíte co s tím?
Díky.
Lukáš (10. 10. 2022 12:10)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda neuvidíte nějaké nečistoty v oblasti laseru, případně je odstranit nebo zkusit tento prostor profouknout vzduchem. V případě, že se nepodaří chybu odstranit, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Ilona (09. 10. 2022 11:07)
Martina (10. 10. 2022 11:02)
Dobrý den, pokud pod bočním kartáčekm nejsou namotané žádné nečistoty a přesto se netočí, bude pravděpodobně nutná reklamace
Lucie (28. 09. 2022 11:30)
Vysavač již několik dni nemopuje, zřejmě bude problem s ucpanim v nádrži s vodou, jaké jsou možnosti reseni? Dekuji.
Lukáš (29. 09. 2022 09:48)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud je problém s mopováním, doporučili bychom robota zaslat k reklamaci. Pokud nebyl zakoupen v našem obchodě, tak reklamaci řešte se svým prodejcem.
Dagmar Štrossová (22. 09. 2022 15:10)
Martina (22. 09. 2022 15:11)
Dobrý den, podrobné informace ohledně nastavení mapy a rozdělení místností naleznete zde
Jarda (15. 09. 2022 08:47)
https://www.facebook.com/groups/363054341949476
Inna (02. 09. 2022 20:36)
nemůžu se rozhodnout mezi Roidmi EVE Plus a Roborock S7. Za výhodou u Roidmi považuji 2 kartáče a samovysypávání, u Roborocku je super rozpoznání koberců a vibrační stírání. S jakou přesností se dá u Roidmi v apce vymezit prostor koberce, když není pravoúhlý? Pořád zvažuji, jestli vymezování prostoru pomocí apky není spíš na škodu, když čtu recenze, že se občas špatně spáruje a nejde nahodit. Stejně tak samovysypávací stanice ve smyslu čím víc elektroniky, tím větší riziko, že se něco pokazí. Pocitově mě víc táhne Roidmi, ale z důvodů uvedených výše stále váhám. Moc děkuji za pomoc při rozhodování.
Martina (05. 09. 2022 09:39)
Dobrý den, v případě označneí zakázané zóny vyberete přímo prostor, kde se nachází koberec a nastavíte zakázanou zónu. Lze nastavit i virtuální zeď pouhou příčkou. Ohledně stanice si můžete zvolit, zda chcete využít funkci samovyprazdňování, či nikoli. Lze sběrný koš robota čistit i manuálně. V případě, že nebudete chtít dokupovat náhradní odpadní pytle. Pokud máte v domácnosti koberce, lepší by byl model Roidmi, který má kombinovaný hlavní kartáč se štětinami. u modleu S7 je výhoda gumového válce, který je vhodný spíš na tvrdé podlahy.
Tomas Blaha (23. 08. 2022 06:52)
Martina (23. 08. 2022 10:06)
Dobrý den, kapacita baterie může rychleji kůesnout v případě, že se robot pravidelně nedobíjí. Nebo může být baterie vadná již z výroby. V druhém případě bychom určitě doporučili reklamaci
marek.trstan (22. 08. 2022 11:39)
je mužne do nádoby s vodou nalít nějaký čistící prostředek... například od firmy Kärcher na umiti zemi, nebo nějaké vonné oleje nebo něco podobného? děkuji Trsťan
Martina (23. 08. 2022 08:31)
Dobrý den, bohužel nesmí být používán žádný čistící prostředek, pouze čistá voda.
Tomášová Milenka (18. 08. 2022 14:32)
Martina (18. 08. 2022 14:52)
Dobrý den, ano určitě můžete. Pokud bude baterie plně nabitá, robota oddělejte ze stanice a vypněte.
Tomas Blaha (14. 08. 2022 19:36)
Martina (15. 08. 2022 13:57)
Dobrý den, zkontrolujte, zda je robot správně usazen na dobíjecích kontaktech, popřípadě zkontrolujte připojení napájecího kabelu stanice. Pokud Vám aplikace nenabízí žádnou aktualizaci, proveďte reinstall.
Jiri Stecha (07. 11. 2022 20:40)
Martina (08. 11. 2022 08:24)
Dobrý den, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje aktualizaci. Pokud ne, doporučíme robota zaslat k reklamaci
Pavel (12. 08. 2022 16:05)
chci se zeptat čím to je, že při úklidu se robot vybije úplně do 0 a už se sám nevrátí dobít takže ho vždycky doma najdu v stát v místnosti. Začal to dělat až po delší době užívání jinak byl bez problému.
Děkuji za radu.
Martina (12. 08. 2022 16:17)
Dobrý den, to je opravdu divné. Robot při 20% kapacity baterie přestane uklízet a jede se dobít. Také záleží na tom, zda má robot možnost bez problémů dohledat dobíjecí stanici. V případě, že by jí během cesty zpět nenašel, může se úplně vybít a zůstane stát na místě.
marek.trstan (11. 08. 2022 17:02)
vysavač mam 2 dny. Můj dotaz spočívá v tom jak nastavit pro 2 patra v domě zóny, aniž když přenesu dokovaci stanici za zapnu robota v jiném patře, se mapa nevymazala?A můžu poprosit odkaz na nastavení Cz jazyku.... ale nemám Facebook, tak jestli mat3le jiný návod?
Mockrát děkuji Trsťan
Martina (12. 08. 2022 09:57)
Dobrý den, pro uložení další mapy úklidu je nutné na první úklid přenést společně s robotem i stanici, robot musí vyjet ze stanice a po dokončneí úklidu se do ní musí zase vrátit. Poté se Vám v historii úklidů zobrazí mapa podlaží, kterou uložíte. Pak už není nutné přenášet stanici, pouze si vyberete příslušnou mapu v aplikaci. Bohužel český jazyk aplikace nenabízí.
Silvie Hrubá Markovičová (23. 07. 2022 10:35)
robot hlásí stále chybu "Radar speed error". Vše jsem čistila, uvedla do továrního nastavení a opět hlásí tuto chybu. Chvilku pracuje a pak se zastaví. Čím by to mohlo prosím být? děkuji
Veronika (23. 07. 2022 12:09)
Dobrý den,
dle toho co uvádíte, bude nejspíše problém v laseru, bez servisní prohlídky nelze přesněji určit. Doporučujeme robota poslat k prohlídce,aby se problém odtsranil co nejrychleji. Krásný den
Silvie Hrubá Markovičová (24. 07. 2022 18:37)
Pavel (14. 07. 2022 21:00)
Lukáš (15. 07. 2022 09:23)
Dobrý den, pod nábytek o výšce 12 cm vysavač vjede bez problémů a funkci uložení více pater tento model také má.
Ilona (07. 07. 2022 13:05)
Martina (07. 07. 2022 15:41)
Dobrý den, pozáruční servis zajišťujeme v Náchodě. Pokud tedy máte možnost, můžete k nám robota dovést na náchodskou prodejnu
David (06. 07. 2022 10:30)
Děkuji
Aleš (07. 07. 2022 13:09)
Proísm, zkontrolujte knoty, zda jsou v pořádku v nádržce na vodu. Pokud i přes to, nepouští vodu, zašlete robota na reklamaci, postup je viz. https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace
Lucie (26. 06. 2022 20:20)
Mop mi hlasi water pump open circuit… co s tim prosim? Vysavac mam cca mesic a pul.
Dekuji,
Lucie
Martina (27. 06. 2022 11:09)
Dobrý den, robota bude nutné zaslat k reklamaci
Lenka J. (22. 06. 2022 07:01)
prosím o radu - vysavač se hned naporvé spároval s mobilem, pak načetl mapy, pouklízel. Po hodině se dostal do stavu "device offline" a od té doby nejde připojit. Několikrát restartován, dán do továrního nastavení, taktéž v mobilu odinstalována a následně nainstalována aplikace, restart mobilu, restart domácí wifi.
Vysavač na ruční spuštění uklízí, ale nedá se ovládat pomocí aplikace.
Děkuji za odpověď
Lukáš (22. 06. 2022 08:46)
Dobrý den, k ovládání robota přes telefon lze použít dvě aplikaci Roidmi a Mi home. Doporučíme vyzkoušet ještě spárovat robot s druhou aplikací než nyní používáte. Pokud by se nepovedlo, tak zašlete robot ke kontrole v servise, zda se nejedná o chybu vysavače.
Lenka (22. 06. 2022 15:46)
Je prosím ještě nějaké jiné řešení? Třeba vzdálená pomoc? Odeslat balík je pro mě vzhledem k jeho váze dost složité.
Děkuji za odpověď
Lenka (22. 06. 2022 14:44)
Je prosím ještě nějaké jiné řešení? Třeba vzdálená pomoc? Odeslat balík je pro mě vzhledem k jeho váze dost složité.
Děkuji za odpověď
Martina (22. 06. 2022 14:47)
Dobrý den, pokud ani na druhou aplikaci nebylo možné robota napárovat, pravděpodobně se bude jednat o nějakou závadu robota nebo WiFi modulu a určitě bychom v tomto případě doporučili zaslání k reklamaci. Nebo je možné donést k nám robota na některou z našich prodejen
Jan Lolek (10. 06. 2022 09:41)
https://www.facebook.com/groups/363054341949476
Jan Lolek (10. 06. 2022 09:43)
Lukas (27. 05. 2022 14:51)
Lukáš (27. 05. 2022 14:57)
Dobrý den, v případě, že robot takto na nic nereaguje, můžete vyzkoušet reset robota přidržením všech tří tlačítek na cca 10 sec. a jestli ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Anežka (24. 05. 2022 07:28)
Lukáš (24. 05. 2022 10:22)
Dobrý den, v případě, že ani reset robota nepomohl, tak bude zřejmě nutné řešit reklamací robota u svého prodejce.
Markéta Bašová (08. 05. 2022 19:02)
Martina (09. 05. 2022 11:50)
Dobrý den, zkontrolujte odsávací otvor na stanici, zda je čistý a není ucpaný nebo velmi zašpiněný. Pokud by byl tento otvor mokrý nebo vlhký, vysušte ho.
Iva (03. 05. 2022 14:23)
Martina (03. 05. 2022 14:25)
Dobrý den, momentálně neevidujeme žádné problémy s aplikací. Poradili bychom tedy provést reset robota stisknutím všech 3 tlačítek najednou po dobu alespoň 5 vteřin.
Ondra (30. 04. 2022 09:24)
jak prosím funguje samovyprazdnovani?
Když má robot plnou nádobu (například v polovině úklidu), dojede se vyprazdnit a pokračuje pak v úklidu kde přestal?
Nebo jezdí s plnou nadobou a vyprazdni se až na konci úklidu?
Děkuji
Martina (02. 05. 2022 10:02)
Dobrý den, pokud se nebude jednat o vybitou baterii, robot bude i s plným košem pokračovat dál v úklidu, dokud jej nedokončí.
Ondřej (28. 04. 2022 19:46)
Martina (29. 04. 2022 09:36)
Dobrý den, kapacita baterie samozřejmě časem používání může klesat. V tomto případě se ovšem jedná o strašně rychlý úbytek, což není zcela normální. Poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistit dle manuálu. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom robota reklamovat.
Jiří Vařak (17. 04. 2022 11:15)
Lukáš (19. 04. 2022 11:12)
Dobrý den, vysavač je možné z účtu na kterém je v současné době spárován, sdílet s jinými účty. Toto se provádí na hlavní stránce aplikace podržením na daném vysavači, tím se označí a nabídne se Vám možnost sdílení - share. Po té již jen zadáte účet, s kterým má být vysavač sdílen.
Zuzana (12. 04. 2022 18:21)
poslední dobou se stává, že vysavač vysaje celý byt, ale když se má jet nabíjet do dokovací stanice, dojede k ní, ale není schopen se do ní srovnat a zajet tak, aby se začal nabíjet. Někdy se dokonce stane, že se vrátí do jiné místnosti a napíše, že nabíjecí místo nebylo nalezeno.
Co s tím můžeme dělat? Stačí jen znovu namapovat byt nebo je to problém, který je potřeba řešit reklamací?
Lukáš (13. 04. 2022 08:17)
Dobrý den, doporučíli bychom provést reset robota do továrního nastavení - provedete podržením všech tří tlačítek po dobu 5-10 sec. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Karolína (30. 03. 2022 14:04)
Martina (30. 03. 2022 14:56)
Dobrý den, tato funkce lze využít v případě větších překážek, které robot díky použití radaru lépe zaznamená a snaží se nejlepší cestou jim vyhnout. Může ovšem dojít k minimálnímu nárazu. Pokud nechcete, aby robot do předmětů narážel, lze nastavit virtuální zeď či zakázanou zónu úklidu.
Magda (30. 03. 2022 09:26)
prosím o radu, vysavač mi nejde vůbec spustit, včera normálně uklízel, zajel do stanice a konec. Pokud zmáčknu dvojtlačítko na resetování wifi, vše naskočí, propojí se, ale poté zasne a vysavač nefunguje. Co s tím?
děkuji předem
Martina (30. 03. 2022 09:33)
Dobrý den, poradíme provést reset do továrního nastavení. Ten provedete stisknutím všech 3 tlačítek najednou po dobu alespoň 5 vteřin. Poté dejte robota do stanice nabíjet. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, kontaktujte nás a budeme řešit dále.
Jarmila Křížková (23. 03. 2022 17:38)
Děkuji, J.K.
Martina (23. 03. 2022 17:50)
Dobrý den, zkuste robota vypnout, po chvíli opět zapnout a poslat ho ručně do stanice. Poté proveďte znovu párování robota s WiFi.
Jarmila Křížková (23. 03. 2022 18:14)
Pokud ano, tak to nepomohlo....
Martina (24. 03. 2022 09:49)
Dobrý den, tímto postupem provedete reset WiFi robota. Pro párování je nutné současně stisknout tlačátko START a DOCK po dobu alespoň 5 vteřin, dokud neuslyšíte hlasovou zprávu.
Jarmila Křížková (24. 03. 2022 16:45)
Martina (24. 03. 2022 16:48)
Dobrý den, máte v mobilním telefonu zapnutou WiFi a GPS, Bluetooth, vypnutá data?
Jarmila Křížková (24. 03. 2022 17:21)
Lukáš (25. 03. 2022 09:06)
Doporučil bych ještě, pokud máte možnost, připojit robot na jiné wifi síti. V případě, že ani takto nebude možné robot připojit, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Jarmila Křížková (25. 03. 2022 21:08)
Každopádně děkuji vám oběma za snahu a rady a přeji hezký den.
Miroslav (22. 03. 2022 12:43)
Všiml jsem si, že pokud není nabíjecí stanice připojená do zásuvky, případně robot není v nabíjecí stanici, tak se vybíjí příliš rychle (více jak 10% za den) to mi přijde na tak velkou baterii dost velká standby spotřeba, zajímalo by mě, zdali nebude lepší robota ze stanice vyndávat a vypínat aby nebyl pořád ve standby a tím pádem ho nemusela nabíjecí stanice neustále dobíjet, čímž by se šetřila životnost jeho baterie.
Děkuji.
Martina (22. 03. 2022 13:19)
Dobrý den, v případě, že je baterie robota kompletně nabitá, robot se automaticky přepne do úsporného režimu. Nedochází tedy k přebíjení baterie a pomalu žádné spotřebě energie. Pokud robota po nabití nebudete delší dobu používat, doporučujeme robota vypnout a popřípadě baterii vyjmout a uložit na suchém místě.
Miroslav (22. 03. 2022 14:09)
V tomto úsporném režimu je pouze v nabíjecí stanici? Neboť po nabití na 100% a vyjmutí ze stanice robot udává v aplikaci device is sleeping, ale spotřeba dosahuje výše uvedených hodnot.
Martina (22. 03. 2022 14:32)
Dobrý den, z toho důvodu se doporučuje robota mít neustále na dobíjecí stanici. Aby se zabránilo rychlému vybíjení baterie.
Lenka (28. 02. 2022 18:14)
Popřípadě, který jiný můžete doporučit? Předem děkuji za odpověď
Martina (01. 03. 2022 08:26)
Dobrý den, díky kombinovanému kartáči se štětinamí a s gumou si robot hravě poradí se zvířecími chlupy či vlasy. Navíc je možné pomocí mobilní aplikace robotovi nastavit vyšší sací výkon.
Lenka (28. 02. 2022 18:12)
Popřípadě, který jiný můžete doporučit? Předem děkuji za odpověď
Tomas Blaha (21. 02. 2022 17:46)
Martina (22. 02. 2022 08:46)
Dobrý den, poradili bychom zkoktrolovat správné zapojení napájecího kabelu stanice. Dále proveďte kontrolu v nastavení mobilní aplikace.
Pavla (11. 02. 2022 13:58)
vysavač mi před několika týdny začal vydávat velmi hlasité zvuky. Vyměnila jsem tedy kartáč a vše fungovalo jak má asi týden. Těď se vysavač zasekává a kártáč nejde vytáhnout a ani s ním otočit. Máte prosím radu?
Díky
Lukáš (11. 02. 2022 14:08)
Dobrý den, v případě popisovaných problémů doporučíme vysavač reklamovat.
Valika (28. 01. 2022 07:52)
ráda bych se prosím zeptala:
1. Jak velká je dobíjecí stanice modelu Xiaomi Roidmi EVE Plus?
2. Vyhne se mop koberci, pokud na něj narazí?
3. Má vysavač různé nastavení výkonu sání a mopování?
4. Jak velký je rozdíl v orientaci v prostoru u tohoto modelu a modelu Roborock S6 Max V?
Moc děkuji, nevím jaký model pořídit.
Přeji pěkný den.
Lukáš (28. 01. 2022 08:57)
Dobrý den, výška dobíjecí stanice je 36 cm. Automaticky se robot s nasazeným mopem koberci nevyhne je třeba zadat v aplikaci zakázané zóny pro funkci mopování. Ano, vysavač má možnost nastavení stupně sání a dávkování vody. Celkově rozdíl není nijak velký jen model Roidmi nemá možnost rozeznat menší předměty a zaznamenat je do aplikace, tak jak to umí model S6 maxV. Oba modely můžeme určitě doporučit a jejich zakoupením neuděláte chybu.
Valika (28. 01. 2022 09:49)
Moc děkuji.
Martina (28. 01. 2022 09:51)
Dobrý den, zakázaná zóny je část pokoje či místnosti, kterou označíte na mapě v případě, že si nepřejete, aby robot toto místo uklízel.
Valika (28. 01. 2022 10:03)
Prodáváte nějaký vysavač, který koberec automaticky rozezná?
Lukáš (28. 01. 2022 10:21)
Dobrý den, ano lze zadat pouze část místnosti kde je koberec. Jen model Roborock S7 umí rozeznat koberec a mop si zvednout. U ostatních modelů je třeba koberec pro funkci mopování z úklidu vyčlenit.
Jiří Cizler (24. 01. 2022 10:35)
Martina (24. 01. 2022 12:38)
Dobrý den, pokud mát eproblém s mopováním, doporučili bychom reklamaci. V tomto případě Vám jsme ochotni nabídnout bezplatný svoz k vyřízení reklamace.
Jiří Cizler (25. 01. 2022 09:31)
Lukáš (25. 01. 2022 09:34)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet zapnout dávkování vody na maximum. Pokud ani poté nedojde k vlhčení mopu, tak nás prosím kontaktujte na emailu [email protected]
Denisa A. (18. 01. 2022 12:09)
uvažují o koupi tohoto robotickeho vysavace. Vzhledem k dorazům ostatních uživatelů se ale bojím jeho zavadnosti s mopováním nebo aplikaci včetně mapování.
Prosim, jaká je Vaše zkušenost v počtu nezavadnych VS. reklamace?
Druhy dotaz - Mám raději volit Eta Twins 6240 a raději si připlatit? Jsou s tímto vysavacě lepší zkušenosti? Nevim, jaký z těchto dvou vybrat.
Přijdou mi podobne, Eta má aplikaci v češtině, ale zatím minimální recenze.
Díky moc
Lukáš (18. 01. 2022 12:42)
Dobrý den, s ohledem na prodané množství tohoto modelu se určitě nejedná o poruchový model. Co se týče srovnání s modelem Eta, tak se jedná dle parametrů o hodně podobné modely. Rozdíl bude jen v aplikaci. Přesněji porovnat bohužel nemohu, protože jsem zatím neměl možnost model ETA vyzkoušet.
Denisa A. (18. 01. 2022 13:26)
Ještě dotaz prosím. Pokud sicvysavac vytvoří mapy na dvou patrech, je možné dodatečné přidat zónu, kam nemá jezdit a na další vysavani ji treba zase zrušit? Musí si tím pádem vysavac vytvářet novou mapu nebo je to pro nej jen “dodatek”?
Pokud vytvořím v jednom patře mapu a přidám do ni dvě zóny, kam nejezdit, znamená to, ze už bude paměť map plna a ze už si druhé patro domu neulozi?
Kolik m2 vytre na násobku uvedené velikosti? Je možné mopovani “Y” vždy využít? Jde u vysavace nastavit, aby pouze mopoval nebo vždy i vysává? K čemu přesně slouží jednorázové uterky, musím je stále dokupovat?
Díky moc nakonec je toho více
Martina (18. 01. 2022 13:54)
Dobrý den, pokud budou loženy 3 mapy úklidu, další nastavení např. zakázaných zón již nebude možné. Robot více map uložit nedokáže. V případě mopování jedna nádobka vystačí přibližně na 30-40 m2. Záleží také na tom, jak moc silný průtok vody si zvolíte. Mopování Y nastavíte v mobilní aplikaci. Bez tohoto nastavení robot vytírá stejným směrem, jako když vysává.Jednorázové utěrky v tomto případě slouží k suchému mopování, tedy k doleštění a dočištění poaldhy po vysávání či mopování na mokro. není nutné je dokupovat, pokud je neudete chtít používat. i při funkci mopování robot stále vysává. Pokud budete chtít pouze vysávat, nebudete doplňovat do nádobky vodu a nebudete přidělávat mopovací podložku. Poté robot pouze vysává.
Denisa A. (18. 01. 2022 21:01)
Dekuji
Lukáš (19. 01. 2022 08:15)
Dobrý den, přidání místnosti do mapy není možné. Je třeba aby si robot při prvním spuštění zmapoval celý prostor. Pokud jedna místnost chybí je třeba mapu smazat a provést nové mapování.
Denisa A. (19. 01. 2022 08:54)
Dekuji
Lukáš (19. 01. 2022 08:58)
Dobrý den, v mapě jen vyznačíte zakázanou oblast a až nebude aktuální, tak tuto zakázanou oblast odstraníte. Není třeba kvůli tomu vytvářet nové mapy.
Denisa A. (19. 01. 2022 10:10)
Jste moc hodný, dekuji za Vás čas :)
Petr (12. 01. 2022 13:33)
Lukáš (12. 01. 2022 13:56)
Dobrý den, k tomuto modelu lze použít dvě aplikace. Xiaomi Mihome nebo Roidmi.
Barbora (03. 01. 2022 11:58)
Přeji pěkný den
Lukáš (03. 01. 2022 13:27)
Dobrý den, vysavač je možné z účtu na kterém je v současné době spárován, sdílet s jinými účty. Toto se provádí na hlavní stránce aplikace podržením na daném vysavači, tím se označí a nabídne se Vám možnost sdílení - share. Po té již jen zvolíte účet, který má vysavač sdílet.
Lenka (02. 01. 2022 15:41)
Martina (03. 01. 2022 12:30)
Dobrý den, jelikož se jedná o náhradní servisní díl, prozatím toto zboží nemáme skladem. Je ovšem objednané u dodavatele a čekáme na jeho naskladnění. Přibližný termín dodání a naskladnění bývá většinou do 2 měsíců.
Dana (02. 01. 2022 09:14)
Martina (03. 01. 2022 11:19)
Dobrý den, máte přidělanou mopovací podložku pro mopování?
Lucie (25. 12. 2021 21:59)
Lukáš (27. 12. 2021 14:45)
Dobrý den, doporučím prověřit, zda byl dokončen kompletní úklid. Případně vyzkoušejte nové mapování.
Olga Kubalová (14. 03. 2022 09:40)
Martina (14. 03. 2022 10:31)
Dobrý den, v mobilní aplikaci zvolíte Map - My map - následně se Vám zobrazí + I am a multi floor apartment, create a new floor map.
Radovan Hájek (21. 12. 2021 18:23)
Lukáš (22. 12. 2021 08:17)
Dobrý den, reset do továrního nastavení je popsán v manuálu na straně 7.
Tomáš (16. 03. 2022 13:35)
Martina (16. 03. 2022 13:54)
Dobrý den, chyba je uvedena v manuálu k obsluze. Pro obnovení továrního nastavení je nutné zmáčknout všechny 3 tlačítka najednou. Chybu v popisu manuálu opravíme, za komplikace se velice omlouváme.
Radovan Hájek (22. 12. 2021 10:30)
Lukáš (14. 02. 2022 15:22)
Veronika (14. 02. 2022 15:45)
Dobrý den,
restartovat by jste měli robota vždy, pokud se objeví chyba a je učiněna náprava a chyba přetrvává. Pokud ani tak se stav nezmění, zřejmě bude něco s čerpadlem, doporučujeme zaslat k servisní prohlídce. Krásný den
Lukáš Dospěl (14. 02. 2022 15:49)
Katrin (14. 02. 2022 17:29)
Dobrý den, vysavač je nutné dát zpět do továrního nastavení, které naleznete v manuálu na straně 7. Krásný den
Lukáš (22. 12. 2021 10:54)
Dobrý den, toto bohužel nemám přesně odzkoušené. Je možné, že se mapy tímto vymazají. Jestliže ani reset nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Radovan Hájek (21. 12. 2021 13:13)
JanKr (20. 12. 2021 21:28)
Martina (21. 12. 2021 09:08)
Dobrý den, rrobot je schopen uložit až 10 map úklidu. Všechny mapy se ukládají do historie. Jakékoliv nastavení či změna, například nastavení virtuální zdi či zakázané zóny se automaticky počítá jako další mapa. Poradili bychom zkontrolovat historii map a popřípadě nějaké mapy promazat.
JanKr (21. 12. 2021 10:16)
Lukáš (21. 12. 2021 12:08)
Dobrý den, dle posledních informací umí robot uložení pouze 3 map. Nevíme jestli se jednalo o chybné informace od výrobce nebo došlo ke změně nějakou aktualizací, ale více map nedokáže robot uložit.
JanKr (21. 12. 2021 12:47)
Děkuji.
Martina (21. 12. 2021 15:05)
Dobrý den, bohužel takový model prozatím v nabídce nemáme. Uložení 5ti map je možné například u modelu CleanMate LDS800 nebo u Tesla RoboStar iQ600
Martina (21. 12. 2021 14:04)
Dobrý den, zkuste provést reset robota. Zkontrolujte, zda je nádobka správně nasazená a uzavřená.
JanKr (21. 12. 2021 14:40)
Martina (21. 12. 2021 15:11)
Dobrý den, bohužel tento model je shcopen uložení pouze 3 map úklidu. Prověřili jsme informace přímo u výrobce. Na oficiálních stránkách byl bohužel u fotografie výrobku uveden špatný popis.
Václav Pícha (15. 12. 2021 19:34)
Martina (16. 12. 2021 09:27)
Dobrý den, pro první úklid v jiném podlaží je lepší robota spustit z dobíjecí stanice. Jakmile se Vám uloží mapa úklidu, poté lze mezi jednotlivými podlažími vybrat tu mapu, kde bude zrovna robot uklízet.
Pavel (13. 12. 2021 22:31)
Děkuji.
Lukáš (14. 12. 2021 07:53)
Dobrý den, dle našich informací se aplikace v češtině zatím neplánuje.
Pavlína Roubíčková (10. 12. 2021 20:05)
Děkuji za radu.
proch (27. 01. 2022 02:43)
Věnoval jsem tomu pár příspěvků na jiném webu o vysavačích. Budete to muset reklamovat.
Lukáš (13. 12. 2021 08:15)
Dobrý den, jestliže nepomohl ani reset do továrního nastavení, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Kristýna Straková (12. 11. 2021 17:43)
Děkuju za odpověď. Hezký večer
Martina (12. 11. 2021 17:47)
Dobrý den, aby mohl vysavač projet pod nábytkem, bude zapotřebí minimálně 10 cm. Lepších by bylo 10,5 - 11 cm.
Lukas S. (07. 11. 2021 13:57)
Zajimalo by me, jake mate zkusenosti s jeho spolehlivosti (vzhledem k tomu, ze jste oficialni distributor, tak mate urcite prehled) a jake ma nejcastejsi problemy...
A zda byste mi ho opravdu doporucili, jako spolehlivy stroj.
Predem Vam dekuji
Martina (08. 11. 2021 14:37)
Dobrý den, jelikož u tohoto modelu proběhlo testování, s jeho výkonem a funkcemi jsme byli nad míru spokojeni. Robot si vytváří kvalitní mapu místností, při funcki mopování lze navíc zvolit i styl pohybu do písmene Y, tímž je mopování efektivnější. Další výhodou tohoto modelu je zcela jistě samovyprazdňovací stanice s odpadními pytli.
martina (05. 11. 2021 13:10)
Martina (05. 11. 2021 13:29)
Dobrý den, u modelu S7 se jedná o novinku, kde je navíc levitovaný mop a robot má detekci koberců.
Kristýna (18. 10. 2021 15:17)
Lukáš (18. 10. 2021 15:21)
Dobrý den, pokud byl robot zakoupen v našem obchodě, tak je možné zavést na jednu z našich prodejen. V případě, že byl zakoupen u jiného prodejce, tak bude třeba řešit reklamací u něj.
Kristýna (19. 10. 2021 10:55)
Martina (19. 10. 2021 10:58)
Dobrý den, jelikož jsme oficiální distributoři této značky, zajišťujeme i pozáruční servis.
Kateřina Škubalová (22. 05. 2023 21:55)
Lukáš (23. 05. 2023 10:22)
Dobrý den, ověřoval jsem na prodejně a modely Roidmi EVE plus je možné servisovat. Možná došlo k omylu, protože je nyní na trhu model EVA a pro ten nejsme schopni pozáruční servis zatím zajistit.
Júlia (22. 09. 2021 18:36)
Ľutujem že ho zakúpili na moje odporučenie aj známi hneď by som ho vrátila späť ak by sa dalo!!!!
Martina (23. 09. 2021 09:27)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud je problém s mopováním, doporučili bychom robota zaslat k reklamaci
Code21 (14. 09. 2021 18:52)
Přestal mi zobrazovat displej na základně.Po odpojení a znovu zapojení napájení naskočí,ale po 30 sekundách zhasne.Nesvítí čísla ani kroužek.Displej se nerozsvítí ani když robot dokončí úklid a zajede do nabíjecí stanice vysypat odpad.V aplikaci mám zatrženo,že má displej svítit stále.Zkusil jsem nechat odpojené napájení,reset
robota,nainstalovat aplikaci MiHome místo Roidmi,ale nic nepomohlo.
Martina (15. 09. 2021 09:29)
Dobrý den, po testování přes mobilní aplikaci a nastavení nám vše funguje. Problém bude tedy pravděpodobně u vaší stanice. Proto bychom doporučili zaslání k reklamaci
Stanislava Košková (05. 09. 2021 18:10)
Martina (06. 09. 2021 09:39)
Dobrý den, zkontrolujte, zda nejsou otvory pro propouštění vody v nádobce ucpané a popřípadě je uvolněte. Pokud by to nepomohlo, zkuste v aplikaci změnit intenzitu průtoku vody.
Eva Harcová (23. 09. 2021 13:06)
Martina (23. 09. 2021 13:24)
Dobrý den, pokud jsou otvory ucpané, zkuste je profouknout vzduchem, popřípadě je zkuste vysát luxem.
venca60 (18. 08. 2021 22:28)
Martina (19. 08. 2021 10:06)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota a poté spustit nový úklid. Pro zapamatování a uloženímapy je dobré, aby robot projel prostor alespoň 2-3 krát po sobě. poté by se měla mapa úklidu uložit do historie.
Silvie (16. 08. 2021 17:03)
Martina (16. 08. 2021 17:49)
Dobrý den, prozatím tento díl nemáme zařazen v naší nabídce.
Tomas Krumphansl (12. 08. 2021 12:01)
uvazuji o tomto vysavaci. Mam dva dotazy, je jiz dostupna aplikace k ovladani v cestine? Mate jiz dostupne nahradni dily na tento vysavac?
Dekuji Tomas.
Lukáš (12. 08. 2021 12:02)
Dobrý den, aplikace v českém jazyce není. Některé příslušenství lze objednat zde.
Michal (20. 07. 2021 08:24)
chtěl bych se zeptat na následující:
- dá se robot hlasově ovládat přes Google Home?
- jak časté jsou problémy s mopováním výše uvedené?
- je celková kvalita robota na úrovni Roborock S5 Max nebo jsou zde kompromisy (na straně zpracování, kvality vysávání, aplikace)?
Děkuji
Lukáš (20. 07. 2021 11:16)
Dobrý den, ano tento model lze ovládat přes Google home. Problémy s dávkováním vody jsou pouze ojedinělé. Doporučujeme používat k úklidu destilovanou vodu předejde se tak zanášení vodním kamenem. Celková kvalita robota je vysoká a srovnatelná s modely Roborock.
Zdenek (02. 07. 2021 08:15)
Martina (02. 07. 2021 09:51)
Dobrý den, pokud bude mít robot uloženou mapu úklidu, je dobré mít po celém domě dostatečný signál WiFi. Robot se tak lépe orientuje. V případě, že by signál nebyl dostatečný, robot i tak úklid dokončí, ale mapa úklidu se nemusí uložit.
David Bartonicek (19. 06. 2021 12:02)
Katrin (19. 06. 2021 13:20)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Michal Martínek (22. 06. 2021 10:27)
Martina (22. 06. 2021 10:36)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat možnost dávkování vody v aplikaci. K mopování je nutní přidělat mopovací podložku s mopovací textílií.
Vera (01. 06. 2021 22:53)
Martina (02. 06. 2021 11:33)
Dobrý den, pokud máte v patře další WiFi, je dost možné, že po Vás aplikace bude vyžadovat připojení k příslušné WiFi. Nic to ovšem nemění na tom, že by se mapy úklidu neuložily. Je ovšem nutné, aby robot daný prostor uklízel alespoň 2x - 3x, aby se mapa úklidu kompletně uložila.
Martin D. (17. 06. 2021 21:31)
Martina (18. 06. 2021 10:50)
Dobrý den, momentálně se může jednat o nějakou chybu či výpadek. Jedinou možností je tedy vyčkat, dokud se tato závada neopraví. Popřípadě, pokud máte staženou aplikaci MI Home, vyzkoušejte aplikaci Roidmi.
Barbora Janoušková (12. 05. 2021 17:41)
Martina (12. 05. 2021 17:44)
Dobrý den, do nádobky na vodu by se měla používat vyloženě jen čistá voda. Pokud máte v domácnosti tvrdou vodu, doporučujeme jí nejprve převařit, nebo lze použít destilovaná voda. Čictící prostředek je možné aplikovat buď na mopovací textílii, nebo přímo na podlahu.
Olga Mohylová (07. 04. 2021 13:08)
Lukáš (07. 04. 2021 13:23)
Dobrý den, manuál v českém jazyce by měl být součástí balení robota, případně jej naleznete ke stažení na našem eshopu zde. Co se týče párování, tak je potřeba nejprve stáhnouta aplikaci Mi Home nebo Roidmi, zaregistrovat se a po té přidat příslušný model kliknutím na ikonu +. Aplikace Vás navede co je třeba kde zmáčknou a kdy zadat nastavení wifi sítě. Aplikace je v angličtině a český návod k aplikaci není dodáván. Postačí si přeložit pár slovíček a nastavení by mělo proběhnout v pořádku.
Leon (22. 03. 2021 20:52)
Katrin (23. 03. 2021 15:07)
Dobrý den, náhradní utěrky nemáme zatím bohužel skladem, v blízké době je očekáváme. Doporučujeme kontrolovat naše webové stránky. Krásný den
Pavel (17. 06. 2021 21:38)
AnVa (03. 11. 2021 12:48)
Lukáš (18. 06. 2021 09:35)
Dobrý den, je nám líto, ale v současné době nemáme textilie v nabídce a a o žádné alternativě nevíme. Doporučím vyčkat a určitě budeme mít i toto příslušenství skladem.
Ctibor Pavlů (22. 03. 2021 15:27)
Je někde ke stažení český manuál?
Děkuji
miF (25. 08. 2022 14:59)
Lukáš (22. 03. 2021 15:34)
Dobrý den, český manuál nemáme v lektronické podobě. Je pouze v tištěné podobě součástí balení robota.
Ctibor Pavlů (22. 03. 2021 15:39)
Michal (21. 03. 2021 21:34)
umí vysavač uložit 2 mapy? Mapy pater.
Děkuji
Martina (22. 03. 2021 10:21)
Dobrý den, robot je schopen uložit více map. Při prvním úklidu v patře doporučejeme, aby robot vyjel z dobíjecí stanice.
Lenka Kubálková (17. 03. 2021 19:01)
budete mit v nabidce sacky? a nevite kolik bude cena?
Děkuji
Kubálková
Martina (18. 03. 2021 08:30)
Dobrý den, náhradní odpadní pytle budeme mít k dispozici v prodeji od příštího týdne, kdy budou zobrazeny i na našich webových stránkách. Hezký den
Leon (17. 03. 2021 15:30)
Lukáš (17. 03. 2021 15:33)
Dobrý den, příslušenství prozatím nemáme v nabídce.
Renata Havránková (12. 03. 2021 11:05)
Katrin (15. 03. 2021 10:31)
Dobrý den, robotický vysavač dokáže překonat překážku do 1,8cm. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Roborock S7 white
- - Kmitající mop
- - Laserová navigace
- - Automatické zvednutí mopu na koberci
- - Sací výkon 2 500 Pa
Prodej byl ukončen