Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Viomi S9 - white
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Roidmi EVE Plus - white
- - Ovladatelný přes telefon
- - Funkce mopu a vysavače
- - Samovyprazdňovací stanice
- - Laserová navigace
Prodej byl ukončen
Jednorázové textilie pro Viomi S9 - 30ks
- - Originální příslušenství Xiaomi
- - Pro modely Viomi S9
- - Balení obsahuje 30ks jednorázové mopovací textilie
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek
Jednorázové textilie pro Viomi S9, sterilizované - 30ks
- - Originální příslušenství Xiaomi
- - Pro modely Viomi S9
- - Balení obsahuje 30ks jednorázové sterilizované mopovací textilie
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Viomi S9 - white
Jája (29. 11. 2022 13:44)
Lukáš (29. 11. 2022 13:44)
Dobrý den, v aplikaci není možné zvolit češtinu.
Michaela (19. 04. 2022 09:23)
chci se zeptat, jak si vysavač pořadí s tím, když posunuji s nábytkem. Například večer si přesouvám křeslo ke krbu, odpoledne k televizi nebo různá hrací lehátka pro miminko během dne přemisťuji. Chápu to tak,že vysavač si zmapuje místnost jen jednou při instalaci a pak bere přemístěný nábytek jako překážky nebo si místnost naskenuJe pokaždé?
Děkuji
Lukáš (19. 04. 2022 09:25)
Dobrý den, robot dokáže drobné úpravy v mapě zaznamenat a přepíše si je.
Miluše (08. 01. 2022 13:09)
Lukáš (08. 01. 2022 13:13)
Dobrý den. Ano, tento model je vhodný i do domácnosti s domácími mazlíčky.
Jan Pokorný (03. 01. 2022 15:59)
Martina (03. 01. 2022 16:03)
Dobrý den, pokud v průběhu úklidu dojde k přenesení robota nebo přerušení úklidu, robot může být částečně zmatený. Je zde možnost zahájit vždy nový úklid, nebo je možnost robotovi vytvořit nové skenování prostoru.
Jan Pokorný (03. 01. 2022 16:07)
Petr (17. 01. 2022 16:15)
Martina (03. 01. 2022 16:18)
Dobrý den, takže tento prostor máte již v mapě úklidu uložený a robot tam i přesto nejezdí? V tom případě bychom poradili zkusit provést reset robota.
Jan (04. 12. 2021 15:09)
Martina (05. 12. 2021 09:07)
Dobrý den, pokud má robot problém s dávkováním vody a mop je suchý, doporučili byhcom zkusit nastavit vyšší průtok vody. V případě, že i přes toto nastavení budou Vaše problémy i nadále přetrvávat, zkontrolujte nádobku a mopovací podložku, zda odvzdušňovací otvory nejsou ucpané a pokud ano, pokuste se je pročistit. V jiném případě by byla nutná reklamace
Silvie (16. 08. 2021 16:45)
Martina (16. 08. 2021 16:56)
Dobrý den, vždy záleží na odstínu tmavé barvy. Roboti mývají problém převážně s přechodem ze světlé barvy na tmavou. Pokud se jedná o lesklou černou barvu, robot na toto místo nemusí zajet a může jej vyhodnotit jako překážku.
Jana (10. 07. 2021 12:01)
Tereza (28. 07. 2021 14:11)
Lukáš (28. 07. 2021 15:25)
Dobrý den, pokud víše uvedený postup nepomohl, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Katrin (12. 07. 2021 12:40)
Dobrý den, aktivace mopu není nutná. Doporučujeme mopovací textilii před mopováním nejdříve navlhčit a případně si v aplikaci změnit úroveň průtoku vody. Krásný den
Michala (22. 06. 2021 13:37)
prosím, jak je to s ukládáním map do paměti při přenášení vysavače do jiného patra? Když jsem hledala v recenzích, tak jiný/starší model této značky vždy při zvednutí ze země smazal z paměti mapu prostoru a před provozem pak celý prostor zaměřoval a ukládal znovu. Dokáže tento model "udržet" všechny uložené mapy i když ho budu přenášet do patra a zpět?
Děkuji
Martina (22. 06. 2021 13:40)
Dobrý den, pokud robota přenesete do patra, je nutné pustit ho při prvním úklidu z dobíjecí stanice. Jakmile robot dokončí úklid, uloží se Vám mapa úklidu. Pro přesné uložení mapy je dobré vysavač v patře spustit alespoň 2x. Poté už si jen v nastavení map zvolíte tu konkrétní, kterou chcete uklízet.
Michal (11. 06. 2021 14:56)
Martina (11. 06. 2021 15:16)
Dobrý den, po dokončení úklidu (mopování) se doporučuje zkontrolovat nádobku 2v1, a pokud to bude nutné, přebytečnou vodu z nádobky vylít. Také je nutné oddělat mopovací podložku s utěrkou.
Zdeněk (11. 06. 2021 12:50)
Spotřební materiál k tomuto vysavači budete mít také skladem? Děkuji.
Lukáš (11. 06. 2021 12:58)
Dobrý den, příslušenství bude časem určitě dostupné. Termín naskladnění prozatím nevíme.
Michal (27. 05. 2021 10:27)
dá se na vašich stránkách nastavit porovnání s Xiaomi Roidmi EVE Plus.
Pokud ne jaký je rozdíl. Děkuji za odpověď.
Lukáš (27. 05. 2021 10:31)
Dobrý den, porovnání na našich stránkách není možné, ale rozdíl mezi těmito modely je jen v počtu bočních kartáčků a barvě obou modelů.
Michal (09. 05. 2021 12:05)
je možnost nastavení dvojitého (křížového) úklidu
je možno nastavit no-zóny zvlášť pro vysavač a mop?
Kdy bude k dispozici Xiaomi Viomi S9 Robot Vacuum Cleaner Alpha UV?
Děkuji za odpověď
Martina (14. 05. 2021 16:04)
Dobrý den, u tohoto modelu lze nastavit různé režimy úklidu. Dále je možné nastavit zakázané zóny jak při mopování, tak při vysávání. Ohledně mového modelu Alpha UV prozatím nemáme bližší informace, kdy by bylo možné toto zboží objednat. Uvažujeme ovšem o jeho prodeji.
Michal (26. 05. 2021 09:21)
Lukáš (26. 05. 2021 09:26)
Dobrý den, prozatím nemáme informaci o možném termínu naskladnění.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.