Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Poloautomatický bazénový vysavač Zodiac Baracuda MX9
Vodicka (23. 07. 2023 17:29)
? Nebo musím koupit nové? V případě že nepujdou naplňovat kde se dají koupit nové. Díky za odpověď
Lukáš (24. 07. 2023 10:30)
Dobrý den, bude třeba zakoupení nových pásů.
Petr Novák (12. 07. 2022 10:45)
Děkuji
Martina (12. 07. 2022 11:07)
Dobrý den, poprosili bychom o zaslání fotografie požadovaného dílu. Děkujeme
Jakub (21. 07. 2022 23:04)
Dekuji
Michaela Šeborová (19. 06. 2022 17:05)
Děkuji MŠ
Lukáš (20. 06. 2022 10:34)
Dobrý den, pro zakoupení náhradních pásů bude třeba kontakovat naše servisní oddělení: [email protected]
Eva Kuželová (28. 06. 2021 18:33)
máte skladem pojezdové pásy k vysavači Zodiaciac Baracuda MX9?
Martina (29. 06. 2021 08:51)
Dobrý den, pásy máme skladem. Bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.
Marcel Lesník (19. 05. 2021 07:52)
Potřeiboval bych poradit, neustále se smekají oba pasy po roce provozu, dají se nějak napínat? Popř. Je možno zaslat nové?
Díky
Martina (19. 05. 2021 12:07)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat, zda jsou pásy správně nasazené a nejsou nějak uvolněné. Pokud by pásy byly poškozené nebo opotřebované, lze zakoupit pásy nové.
Lucie (09. 05. 2021 21:52)
Lukáš (10. 05. 2021 09:52)
Dobrý den, tento model lze použít i do bazénu se slanou vodou. Je potřeba jej po každém cyklu opláchnout a prolít sladkou vodou. Je to z toho důvodu, aby sůl nepoškodila jednotlivé komponenty.
Vodicka (02. 07. 2020 12:30)
Radomír Holeček (20. 06. 2021 16:37)
Zdeněk (20. 07. 2020 15:29)
Dobrý den,
konzultovali jsme dané potíže s výrobcem a podle popisu to vypadá, že se robot snaží, přitlačit ke dnu. Občas se to stává, ale není to závada. Po několika vteřinách (někdy o něco déle) by se měl pokusit vrátit zpátky na dno nebo opět zkusit vylézt na schod a pokračovat dál.
Aby se dala tato potíž mnohem lépe diagnostikovat, potřeboval by výrobce vědět, jestli se zastaví jen kartáče (turbína, ale jde) nebo jestli se robot vypne úplně. Pokud by jste měli video, bylo by to ještě lepší.
Přejeme hezký den
Vodicka (30. 07. 2020 11:38)
Martina (30. 07. 2020 12:58)
Dobrý den, může to být způsobeno slabým průtokem vody a špatným Ph vody.
Vodicka Jan (30. 07. 2020 13:56)
Martina (30. 07. 2020 14:01)
V tom případě bychom doporučili robota zaslat ke kontrole do servisního střediska.
Petra Kalčíková (12. 06. 2020 20:13)
Katrin (13. 06. 2020 10:00)
Dobrý den, pojezdové pásy se dají zakoupit. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Krásný den
Petr (02. 05. 2020 13:32)
sháním díly na vysavač Baracuda MX8.
Díly které potřebují vyměnit R0524800 , R0524700 ,R0527000 4ks, R0526900 a R0525100 2ks.
Nevíte kde se dají koupit???Děkuji za info
pavel korbel (19. 04. 2020 11:59)
Martin (19. 04. 2020 14:05)
Dobrý den, minimální průtok musí být 8m3/h. Pokud máte menší průtok nebude vám vysavač fungovat správně.
Vodicka (13. 04. 2020 13:08)
Chtěl bych se optat jestli je dostačující piskova filtrace 8m3/h pro MX9
Díky za odpověď
Zdeněk (13. 04. 2020 13:17)
Dobrý den,
ano toto je v pořádku u modelu MX9 je nutná filtrace minimálně 8 m3/hod. Samozřejmě záleží i na délce bazénu, jelikož tlak se může na větší vzdálenosti zmenšovat. Tento model je určen až do délky 12 m bazénu. Nicméně pokud by jste měl 12 m délky bazénu, určitě by to chtělo silnější filtraci než pouze 8 m3/hod.
Přeji pěkný den
Ivanicky Eduard (22. 09. 2019 21:46)
Jan (23. 09. 2019 12:40)
Dobrý den, náhradní i servisní díly jsme schopni zajistit vždy skrze individuální poptávku. Byl Vám odeslán e-mail skrze doplňující informace k upřesnění.
Jakub Mašek (05. 06. 2017 09:03)
JM
Zdeněk (05. 06. 2017 10:05)
Dobrý den,
cena na dotaz je na žádost dodavatele vždy u všech prodejců. Cena, která se Vám ukázala v nákupním košíku je platná.
Přeji pěkný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Bazénový vysavač
Dolphin GALAXY
- - Pro bazény do 7 m
- - Snadná obsluha
- - Doba čistícího cyklu 3 hod.
- - Čistí pouze dno
Prodej byl ukončen
Poloautomatický bazénový vysavač
Zodiac B3
- - Patentovaná membránová technologie
- - Pro čerpadla s min. výkonem 8 m³/hod.
- - 10 m hadice v balení
- - Čistí pouze dno
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Bazénový vysavač
Zodiac OT2100 TornaX
(RT2100)
- - Pro bazény do 8x4 m
- - Patentovaná technologie
- - Jednoduchá údržba
- - Čistí pouze dno
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 12 600,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes