Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VSR66000OB
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5
+ mop (2v1)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Na dotaz
Robotický vysavač
iClebo O5
- - Ovladatelný přes telefon
- - Kamerová navigace
- - Ultra výkonný sací motor
- - Li-Ion baterie
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 8 079,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pátek
Diskuze Robotický vysavač LG Hom-Bot VSR66000OB
Pavel (10. 02. 2020 08:19)
tento vysavač jsem si u vás pořídil cca před dvěma roky a až do minulého týdne vysával bez jediného problému. Z ničeho nic se ale od této doby začal sám po cca 10-15 minutách provozu vypínat. Po opětovném zapnutí se vše opakovalo. Nejsem si jistý, jestli by to nemohlo být slabou baterií. Vždy si byl schopen, při nízkém stavu baterie sám zajet do stanice a dobít se. Přeji hezký den a děkuji za pomoc
Veronika (10. 02. 2020 10:23)
Dobrý den,
dle toho co píšete je velká pravděpodobnost opotřebení baterie. Stačí baterii vyměnit a vše by mělo fungovat tak jak má. Krásný den
Kristýna Kočová (26. 07. 2019 13:31)
včera mi od Vás přišel tento vysavač. Chci se zeptat, zda se má mop namáčet? Nenamočila jsem ho a vytírání není vůbec znát. Děkuji za odpověď.
Lukáš (26. 07. 2019 14:17)
Dobrý den, mop je pouze pro suché stírání. Antistatická utěrka zachytí jemnější prach který robot nevysál.
Pavel Pecina (11. 07. 2018 23:37)
Martina Růžičková (25. 06. 2018 21:09)
Patrik (26. 06. 2018 17:29)
Dobrý den,
tento model nemá možnost změnu módu automatického vysávání.
igor glenda (21. 05. 2018 14:08)
Vysáváme denně a máme psa, robota pořizuji hlavně kvůli úklidu psích chlupů. Jsou na to oba roboti dost výkonní?
Z videí na internetu jsem pochopil že roomba detekuje překážky svými senzory, zpomalí a zkusí do nich ťuknout, jestli neprojde - třeba závěsem. LG by se měl všemu spíše rovnou vyhnout. Jak si roboto poradí když jsou po podlaze poházené hračky? roomba je asi bude hrnout před sebou, LG se asi zkusí povyhýbat...
Myslíte že je pro takový případ lepší roomba nebo LG?
máme pohovku vysokou 9cm. Ani jeden robot pod ní podle rozměrů nevleze, ale mám obavu zda nebude problém s LG - je skoro stejně vysoký, moh by to zkoušet a zaklínit se. Nebo to pozná svými senzory, že se tam nevejde?
Díky
Martina (21. 05. 2018 14:44)
Dobrý den,
robotický vysavač iRobot Roomba 681 má nárazník se zpomaleným dotykem, kdežto robotický vysavač LG na ultrazvukový nárazník, tudíž Vám do věcí nenarazí.
Co se týče velikosti obou robotů, pokud máte prostor pod pohovkou pouze 9 cm, Roomba kvůli svě výšce nezajede, ale LG to bude zkoušet, jelikož jeho výška je 8,9 cm. V tomto případě hrozí, že LG se zasekne a nevyjede zpět. Pro tyto případy nabízíme možnost zapůjčení robota oproti vratné kauci. Pokud budete mít o zapůjčení zájem, kontaktujte nás na naší infolince nebo formou e-mailové korespondence a rádi Vám na Vaše případné dotazy odpovíme.
Dagmar Šulcová (16. 05. 2018 14:47)
Nevím čím myslíte delší dobu. Odpojím-li vysavač po nabití, další den před použitím musím opět cca 2 hod. nabíjet. Předem děkuji za odpověď Dagmar Šulcová
Martina (16. 05. 2018 15:07)
Dobrý den,
robotický vysavač by měl mít vždy v dobíjecí stanici. Na jedno nabití robot uklízí cca 100 min, poté je potřeba ho dobít. Pokud by vysavač nebyl používán delší dobu - to zn. například v případě Vaši nepřítomnosti z důvodu dovolené či jiných zájmů, je lepší ho ze stanice odebrat a robota ze strany vypnout tlačítkem, z důvodu šetření baterie.
Marika (12. 04. 2018 13:42)
Martina (12. 04. 2018 13:46)
Dobrý den,
tento model samozřejmě má senzory proti pádu ze schodů.
Libor (20. 03. 2018 20:58)
Patrik (21. 03. 2018 17:15)
Dobrý den, robot funguje bez problémů u jakéhokoliv tvaru stropu. Dokáže přejet z místnosti do místnosti a v případě, že se v průběhu úklidu vybije, se robot zajede nabít a pak prostor douklidí.
Zdeněk Žamboch (03. 11. 2017 07:15)
Děkuji
Patrik (03. 11. 2017 14:36)
Dobrý den,
bohužel tohle nelze říct, záleží zda máte v každém místě minimálně 9 cm nebo je někde i méně. Každopádně pro hladký průjezd doporučuji mít v každém místě minimálně o 3 mm více než je výška robota aby se robot nezasekával. To zda Vám robot bude pod sedací soupravu zajíždět můžete vyzkoušet zapůjčením robota od nás.
Ondřej (11. 10. 2018 20:51)
tento problém se dá docela dobře vyřešit vypodložením sedačky.
Lukáš (12. 10. 2018 08:20)
Dobrý den, ano toto je také řešení, ale určitě se nedá aplikovat všude.
Lukáš (20. 06. 2017 21:39)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (21. 06. 2017 09:25)
Dobrý den, je nám líto, ale tento model nemá možnost virtuální zdi ani není možnost použít zdí od jiných robotických vysavačů.
Karel Žabka (09. 06. 2017 05:56)
Zboží nevypadá jako na obrázku. Nemá tlačítko mode na přístroji a na ovladači nefunguje. Buď jste mi poslali jiný typ nebo uvádíte zákazníky v omyl. Jak to mám chápat?!
Aleš (09. 06. 2017 17:55)
Dobrý den, na webu se jedná o originální fotografie od výrobce. Ve skutečnosti se liší, tím, že tam není tlačítko MODE, které je umístěné na dálkovém ovladači. Na ovladači Vám nefunguje pouze tlačítko MODE? Mělo by po stisknutí hlásit nastavený režim ZIC-ZAC. V žádném případě neuvádíme zákazníky v omyl. Pokud Vám robot nevyhovuje, můžete nám ho vrátit do 14 dnů od obdržení. V případě dalších otázek jsme k dispozici na infolince 774 810 810, nebo na emailu: [email protected]. Děkujeme hezký den.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.