Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Baterie iRobot Roomba
Dana (08. 12. 2023 11:21)
Lukáš (08. 12. 2023 11:42)
Dobrý den, baterie není určena pro model 5210.
Dana (08. 12. 2023 15:56)
Děkuji
Lukáš (08. 12. 2023 16:00)
Dobrý den, my baterii pro tento model již nemáme.
Markéta Vyskočilová (17. 02. 2023 19:26)
Martina (20. 02. 2023 10:12)
Dobrý den, může se pouze jednat o nesprávné nabíjení baterie nebo o vadnou baterii. Zkontrolujte nabíjecí stanici, zda nejsou dobíjecí kontakty zanesené. Pokud máte baterii stále v záruce, doporučila bych reklamaci.
Marie Hrabalová (28. 04. 2021 08:10)
Chceme objednat novou baterii, myslíte, že to problém vyřeší, když už vůbec nereaguje?
Lukáš (28. 04. 2021 08:46)
Dobrý den, dle popisu chování robota by opravdu mohla být závada v baterii. Určitě je, ale výměna baterie první věcí kterou doporučím vyzkoušet a pokud by náhodou nepomohlo, tak můžete baterii vrátit a řešit servisní opravou robota.
Veronika (29. 12. 2020 14:11)
Martina (29. 12. 2020 15:58)
Dobrý den, zkontrolujte kontakty pod baterií a také kontakty na dobíjecí stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou.
Jakub trejbal (21. 11. 2020 08:14)
Lukáš (21. 11. 2020 09:39)
Dobrý den, vypadá to že by mohla být poškozená baterie. Doporučím zakoupit novou, případně na robotovi provést servis.
Vlaďka (18. 10. 2020 18:26)
Martina (19. 10. 2020 11:42)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici a na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Můžete také vyzkoušet nabíjení napřímo. Adaprét napojíte s boční strany do vysavače, několikrát prošťouchněte a ofoukejte od nečistot. Pokud se vysavač ani po tomto zákroku nebude nabíjte, bude nutné zaslat jej do servisního střediska ke kontrole.
Štěpánka Svobodová (11. 06. 2020 14:16)
Martina (11. 06. 2020 14:25)
Dobrý den, mohlo se jednat o zanesené kontakty pod baterií nebo na dobíjecí stanici robota. Kontakty se časem zanesou nečistotou a poté se robot nemusí správně nabíjet, nebo nezajede ani do dobíjecí stanice. Kontakty stačí očistit. Pokud při spuštění úklidu vydává robot velmi hlasité zvuky, nebo v něm chrčí, je možné, že je opotřebovaný motor sání sběrného koše. V tomto případě bychom doporučili zakoupit nový sběrný koš
Petr Sekera (20. 05. 2020 12:41)
Děkuji za odpověď
Petr
Martina (20. 05. 2020 12:46)
Dobrý den, to je naprosto v pořádku. Výstupní napětí je okolo 3V, po zapojení robota při nabíjení je napětí cca 22V.
Tereza (10. 02. 2020 23:03)
Veronika (11. 02. 2020 10:15)
Dobrý den,
rozdíly jsou nepatrné, cena znatelná. Neoriginál baterie má životnost 1-1,5 roku, originál 1,5 max 2 dle použití. Krásný den
Tereza (11. 02. 2020 10:53)
Veronika (11. 02. 2020 12:43)
Dobrý den,
počty dobíjecích cyklů výrobce neuvádí, Životnost jsme Vám již zmiňovali, vyčerpání cyklů je individuální dle velikosti a členitosti prostoru. Počítejte při úkldiu 2x týdně plochy cca 90m2. Krásný den
Zuzana (20. 12. 2019 06:42)
Lukáš (20. 12. 2019 08:24)
Dobrý den, v případě delší nepřítomnosti a nutnosti odpojení robota ze sítě doporučíme baterii nabít a z robota ji vyjmout.
Lucie (29. 08. 2019 22:51)
Jan (30. 08. 2019 10:35)
Dobrý den, chybová hláška Error 5 definuje již baterii na konci své životnosti. Závada se odstraní nákupem baterie nové. Originální ze zakoupit zde či v nabídce máme i neoriginální viz. odkaz . . Baterie je velmi snadno vyměnitelná, stačí odšroubovat 4 velké šrouby na spodním disku a boční kartáče, tím se dostanete k samotné baterii, kterou jednoduše vyjmete a na stejné místo se zasadí baterie nová.
Jiří (23. 10. 2019 12:57)
Hlásilo to error 5. Objednal jsem tedy u Vás novou baterii, výměna proběhla jak měla. No a cca po 15-25minutách nabíjení naskočí zas error 5. Trochu s tím pohnu a začne znovu nabíjet a vše se opakuje pořád dokola.
Nevím co s tím mám dělat, kontakty jsem rovnal.
Lukáš (23. 10. 2019 15:12)
Dobrý den, zkuste očistit kontakty na robotu, tak i na dobíjecí stanici. Případně vyzkoušejte nabít robota na přímo - konektor vyjměte z dobíjecí stanice a zasuňte jej přímo do zdířky na boku robota.
Jiří (30. 10. 2019 10:01)
Veronika (30. 10. 2019 10:57)
Dobrý den,
bohužel pokud nepomohlo ani napřímení kontaktů s přímým dobitím, může být problém buď v robotu nebo v baterii, bohužel bez prohlídky těžko soudit. Doporučujeme se u nás zastavit na pobočce nebo zasláním k nám k prohlídce.Krásný den
Adolf Vošvrda (03. 07. 2019 07:32)
máme vysavač Roomba 564 PET, ale tuto baterií nám odmítá nabíjet, po spuštění dobíjení ohlásí Err 1, což znamená, že nenašel baterii. Nikde jsem nenašel případ, že by robot baterii nedobil. Má někdo s tím zkušenost?
Jan (03. 07. 2019 09:49)
Dobrý den, po vložení baterie do robota a následného montování spodního krytu, zahrál robot melodii? Pokud ne, pod baterií jsou kontakty, pokuste se je mírně nadzvednout, aby s baterií měly lepší propojení. Případně zkuste baterii vyjmout, poté vložit a přitisknout manuálně, zda-li robot nezahraje žádný tón, je možná vada v samotném vysavači. Ohledně postupu s požáručním servisem stačí nahlédnout zde .
Adolf Vošvrda (10. 07. 2019 08:01)
Ladislav (08. 03. 2019 10:31)
Děkuji.
Hezký den,
Láďa
Martina (08. 03. 2019 11:26)
Dobrý den, v tomto případě bude lepší zoxidovanou baterii nepoužívat. Mohlo by tak dojít k poškození kontaktů robota.
Martin (03. 01. 2019 13:07)
Martin (04. 01. 2019 07:42)
Lukáš (04. 01. 2019 08:33)
Dobrý den, bude nutné obrátit se přímo na prodejce je možné že je vadná baterie a pomůže její výměna.
Lukáš (03. 01. 2019 13:36)
Dobrý den, naše baterie má také vyšší kapacitu, tak by v tomto neměl být problém, ale nemáme zkušenosti konkrétně s Vámi uvedenou baerií. Zkuste přiohnout kontakty pod baterií, tak aby došlo k lepšímu kontaktu při nabíjení, zda chyba nevzniká zde.
Martin (06. 01. 2019 16:10)
Klara (06. 12. 2018 17:30)
Miroslava Veselá (26. 11. 2018 20:37)
Lukáš (27. 11. 2018 09:28)
Dobrý den, k modelu iRobot Roomba 505 lze použít tato baterie s kapacitou 3300mAh. Případně lze zakoupit tuto originální baterii s kapacitou 3000mAh.
Hanka (15. 10. 2018 23:48)
náš vysavač nejde nabít. Vyměnili jsme baterii, jednou to šlo (nebo asi baterie byla ještě prednabita) a pak už ne. Robot se při dojezdu nemůže trefit na základnu, vyjíždí a nakonec nezajede. Čím to muze být? Problém se základnou? Spatne kontakty??
Lukáš (16. 10. 2018 08:52)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s nabíjením problémy. Zkuste prosím nabít robota bez dobíjecí stanice za pomocí konektoru vedoucí do stanice a zdířky na boku robota. V případě, že se takto dobíjení podaří, tak zkuste vyčistit zdířku na boku robota, tím že do něj konektor cca 20 krát zasunete a vysunete, případně vyfoukáte vzduchem ( postačí i pusou). Po té vyzkoušejte nabíjení přes stanici.
Milan (14. 09. 2018 21:54)
Brazdova Jaroslava (29. 11. 2017 19:41)
Patrik (30. 11. 2017 09:54)
Dobrý den, ano toto může být již slabou baterií. Doporučuji mít robota v nabíječce když neuklízí. Když nebude uklízet delší dobu, doporučuji baterii vytáhnout z robota ven.
Alena Pečenková (26. 08. 2017 14:53)
robot mi spolehlivě sloužil přes rok dá se říct každý den. Nyní, třebaže je na základně, nesvítí žádné světélko ani nebliká oranžové, že se robot nabíjí. Když ho dám do prostoru a zapnu, hlásí, ať ho dám nabít, ale sám na základnu nedojede. Je možné, že baterie je zcela nefunkční?
Děkuji
Aleš (26. 08. 2017 16:13)
Mrzí nás potíže s baterií robota. Podle Vašeho popisu se jedná o konec životnosti baterie. Baterie vydrží cca 300-400 nabíjecích cyklů, poté již klesá rapidně její výdrž kapacity. Doporučujeme zakoupit novou baterii - https://www.roboticky-vysavac.cz/baterie-irobot-roomba-5xx
Zuzana (05. 03. 2017 21:12)
Jiří (06. 03. 2017 09:48)
Dobrý den, větší hlučnost nebude způsobená baterií. Důvodů může být více, ale nejčastěji je hlučný zásobník, v kterém je motor, který je zanešený prachem. Aby jste zanešení předešla musíte pravidelně aspoň jednou za půl roku vyměnit filtr. S jistotou to samozřejmě říct nedokážu, proto nás kontaktujte na email [email protected], kde Vám rádi pomůžeme. Můžete klidně natočit nějaké video a poslat nám jej. Podle něho určitě poznáme kde je chyba.
jiri (08. 12. 2016 23:11)
dekuji
Lukáš (09. 12. 2016 10:07)
Dobrý den,
pokud je baterie určena pro iRobot Roomba, tak by fungovat měla. My nabízíme variantu 4400mAh Li-Ion.
Milan (12. 12. 2015 13:52)
máme vysavač Roomba 564. minulý týden jsem u vás zakoupil novou baterii. Po výměně baterie bliká rychle oranžové světlo a po chvíli vysavač ohlásí chybu nabíjení 5. Nepomohlo ani restartování. Při vložení staré baterie se normálně nabíjí.
Děkuji Milan
Vladimír (09. 09. 2015 13:27)
Patrik (09. 09. 2015 14:22)
robota odpojte z nabíječky a nechte ho hodinu v klidu. Poté odzkoušejte robota nabít znovu. Jestliže se znovu objeví chyba 2, kontaktujte nás prostřednictvím emailu nebo poradny a po upřesnění pár detailů se Vám pokusíme poradit co dál.
Tomas (05. 03. 2015 06:47)
je tato baterie vhodná i pro iRobot Roomba 563 PET dovezeného z USA, vzhledem k jinému napětí, na které je přístroj z USA stavěn (110 vs. 230V)?
Předem děkuji za odpověď.
T.
Jirka (05. 03. 2015 08:35)
nemusíte se obávat tato baterie je vhodná i na tento typ vysavače.
OR (24. 09. 2014 13:45)
Děkuji-
Veronika Robotický vysavač (24. 09. 2014 14:08)
Magda (12. 06. 2014 10:56)
v recenzich jsem se docetla, ze s neoriginalni baterii nezajizdi Romba na nabijeci stanici, je to mozne?
Dekuji za odpoved. Magda
Veronika, Roboticky-vysavac (12. 06. 2014 11:32)
Lucie (01. 01. 2014 22:07)
jaká je, prosím, životnost této baterie při vysávání 1x týdně? Je rozdíl v životnosti mezi touto neoriginální a originální baterií?
Děkuji, Lucie
Jirka (02. 01. 2014 10:23)
počítejte s životností 1,5 až 2 roky. S originální baterií bude životnost od 2 do 3 let.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.