Robotický vysavač
0 Kč
Nevíte si rady?Poradíme Vám!
NAPIŠTE NÁMChcete si robotický vysavač vyzkoušet? Zapůjčíme Vám ho.
Více informací



Servis
Robotické vysavače:
Děláme servis robotických vysavačů značek iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta.
Bazénové vysavače:
Děláme servis poloautomatických a automatických bazénových vysavačů značek Dolphin, Zodiac a Aquabot.
Značku Aquabot - servisujeme pouze produkty zakoupené na našich webech v ČR, SK, DE, RO, PL.
Čističe oken:
Děláme servis robotických čističů oken Hobot a Symbo Weebot.
Antibakteriální vysavač:
Děláme servis antibakteriálních vysavačů Raycop.
Robotické sekačky:
Děláme servis robotických sekaček značek Robomow a Gardena.
Zimní údržba:
Gardena - všechny modely
Robomow - RX a RT, RC a RK, RS
Cena servisu
Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje a robota nechcete opravit, hradí se poplatek na pokrytí diagnostiky servisního střediska konkrétní značky dle následující tabulky:
Cena diagnostiky | |
robotické vysavače | 1 000,00 Kč |
bazénové vysavače | 2 000,00 Kč |
robotické sekačky | 2 000,00 Kč |
drony | 850,00 Kč |
Přístroj na servis je nutné odeslat vyčištěný a zbavený nečistot, jinak nebude moci být přístroj na servis přijat z hygienických důvodů a bude Vám zaslán zpět.
Zboží na servis k nám můžete dodat následujícími 3 způsoby:
Servis na prodejně
Se servisem výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně ROBOT WORLD.
1) Vyplňte Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná.
2) Vytiskněte si vyplněný servisní list.
3) Výrobek spolu se servisním formulářem a přineste na vámi vybranou prodejnu.
4) Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.
Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.
Průběh vyřizování servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.
Servis přepravní službou
1) Stačí vyplnit Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
2) Vytiskněte si vyplněný servisní list.
3) Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte vyplněný servisní list.
4) Roboty značky LG, ZODIAC, GARDENA zasílejte na adresu:
reklamační, servisní oddělení
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9
reklamační, servisní oddělení
Mlýnská 304
547 01 Náchod
5) Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.
Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.
6) Průběh vyřizování servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.
Správně zabalená zásilka:
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf
Servis podáním zásilky na PPL PARCEL SHOP
1) Vyplňte Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná.
2) Vytiskněte si servisní list.
3) Za podání zásilky je možné platit kartou nebo hotově, a dle toho se odvíjí postup vytvoření štítku:
- - Při platbě kartou - vyplňte příslušný formulář - https://www.ppl.cz/poslat-zasilku. Následně vám přijde štítek na e-mail, který si vytisknete a nalepíte na zásilku.
4) Výrobek spolu se servisním listem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybraný PPL Parcel Shop.
5) Nejbližší Parcel Shop naleznete na interaktivní mapě - https://www.roboticky-vysavac.cz/mista-ppl
5) Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.
Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.
6) Průběh vyřizování servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.
PPL PARCEL FORYOU CZ
- - přeprava balíků v rámci ČR s doručením následující den
- - pojištění balíků do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravy
- - proaktivní komunikace s příjemcem – příjemce je o průběhu přepravy informován e-mailem a SMS
Podat lze balíky, které splňují následující podmínky:
Ceník přepravného | |
Rozměry: | Cena: |
S - (30x30x30 cm) | 89 Kč |
M - (60x40x30 cm) | 109 Kč |
L - (100x50x50 cm) | 149 Kč |
Ceny platné od 1.10.2017. Změna ceníku vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, palivového příplatku a příplatku za mýtné.
- - hmotnost jednoho balíku max. 30 kg
- - délka balíku max. 100 cm
- - součet délky a obvodu max. 300 cm
- - hodnota jednoho balíku max. 50 000 Kč , resp. 100 000 Kč
- - balení pouze pravidelného tvaru (balík)
- - neporušený obal uzavřený alespoň lepící páskou
Správně zabalená zásilka:
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf