SIDE-vyletnene-ceny
SIDE-vyletnene-ceny

Nevíte si rady?Poradíme Vám!

774 810 810 NAPIŠTE NÁM

Chcete si robotický vysavač vyzkoušet? Zapůjčíme Vám ho.

Více informací

Servis

Nefunguje Vám Váš robotický pomocník jak má? Rádi Vám pomůžeme s opravou.
Opravujeme - robotické vysavače, robotické mopy, bazénové vysavače, čističe oken, robotické sekačky, ... těchto značek:

Robotické vysavače:

servis robotických vysavačů

Děláme servis robotických vysavačů značek iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta.

Bazénové vysavače:

servis automatických bazénových vysavačů

Děláme servis poloautomatických a automatických bazénových vysavačů značek Dolphin, Zodiac a Aquabot.

Značku Aquabot - servisujeme pouze produkty zakoupené na našich webech v ČR, SK, DE, RO, PL.

Čističe oken:

servis robotických čističů na okna

Děláme servis robotických čističů oken Hobot a Symbo Weebot.

Antibakteriální vysavač:

servis raycop

Děláme servis antibakteriálních vysavačů Raycop.

Robotické sekačky:

servis robotických sekaček

Děláme servis robotických sekaček značek Robomow a Gardena.

Zimní údržba:

Gardena - všechny modely

Robomow - RX a RTRC a RK, RS

 

Cena servisu

Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje a robota nechcete opravit, hradí se poplatek na pokrytí diagnostiky servisního střediska konkrétní značky dle následující tabulky:

Cena diagnostiky
robotické vysavače      1 000,00 Kč
bazénové vysavače      2 000,00 Kč
robotické sekačky      2 000,00 Kč
drony         850,00 Kč

 

Přístroj na servis je nutné odeslat vyčištěný a zbavený nečistot, jinak nebude moci být přístroj na servis přijat z hygienických důvodů a bude Vám zaslán zpět.

Zboží na servis k nám můžete dodat následujícími 3 způsoby:

prodejna-ikona dodavka-ikona postak-ikona otaznik-ikona

prodejna-ikona Servis na prodejně

Se servisem výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně ROBOT WORLD.

1)   Vyplňte Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. 

2)   Vytiskněte si vyplněný servisní list.

3)   Výrobek spolu se servisním formulářem a přineste na vámi vybranou prodejnu.

4)   Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude  Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.

Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.

Průběh vyřizování servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince

 

dodavka-ikona Servis přepravní službou

1)   Stačí vyplnit Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný servisní list.

3)   Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte vyplněný servisní list.

4)    Roboty značky LG, ZODIAC, GARDENA zasílejte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9 
 
Ostatní výrobky zasílejte na adresu:
 
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Mlýnská 304
547 01 Náchod 

 

5)    Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude  Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.

Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.

6)   Průběh vyřizování  servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

postak-ikona Servis podáním zásilky na PPL PARCEL SHOP

1)   Vyplňte Servisní list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. 

2)   Vytiskněte si servisní list.

3)   Za podání zásilky je možné platit kartou nebo hotově, a dle toho se odvíjí postup vytvoření štítku:

  • - Při platbě kartou - vyplňte příslušný formulář - https://www.ppl.cz/poslat-zasilku. Následně vám přijde štítek na e-mail, který si vytisknete a nalepíte na zásilku.

4)   Výrobek spolu se servisním listem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybraný PPL Parcel Shop.

5)   Nejbližší Parcel Shop naleznete na interaktivní mapě - https://www.roboticky-vysavac.cz/mista-ppl

5)   Jakmile bude vyhotovená diagnostika závady, bude  Vám na email zaslána cenová nabídka, po Vašem odsouhlasení, bude výrobek opraven.

Upozornění: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vytíženosti servisního střediska.

6)   Průběh vyřizování servisu vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

PPL PARCEL FORYOU CZ

  • - přeprava balíků v rámci ČR s doručením následující den
  • - pojištění balíků do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravy
  • - proaktivní komunikace s příjemcem – příjemce je o průběhu přepravy informován e-mailem a SMS

Podat lze balíky, které splňují následující podmínky:

Ceník přepravného
Rozměry: Cena:
S - (30x30x30 cm) 89 Kč
M - (60x40x30 cm) 109 Kč
L - (100x50x50 cm) 149 Kč

Ceny platné od 1.10.2017. Změna ceníku vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, palivového příplatku a příplatku za mýtné.

  • - hmotnost jednoho balíku max. 30 kg
  • - délka balíku max. 100 cm
  • - součet délky a obvodu max. 300 cm
  • - hodnota jednoho balíku max. 50 000 Kč , resp. 100 000 Kč
  • - balení pouze pravidelného tvaru (balík)
  • - neporušený obal uzavřený alespoň lepící páskou

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

prodejna-ikona Časté otázky

Jak dlouho trvá diagnostika robota a zaslání cenové nabídky?
Záleží na vytíženosti servisního střrediska. V zásadě se jedná o 2-3 týdny, než Vám přijde cenová nabídka na servis.
V sezóně bazénových vysavačů se může zaslání cenové nabídky prodloužit až na 3-5 týdnů.
 
Musím výrobek přinést v originálním obalu?
Nemusíte, pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.
 
Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?
Ano, při servisu příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek (závada se nemusí projevit).
 
Jak mi bude opravené zboží doručeno?
Výrobek doručíme na prodejnu, kde byla podána nebo přímo na vámi udanou adresu.
 
Kolik stojí zaslání robota zpět na mojí adresu?
Cena zaslání je kurýrní službou PPL 150,- Kč.
 
Co se stane pokud odmítnu cenovou nabídku?
Pokud se Vám cenová nabídka bude zdát neadekvátní ceně výrobku a nebo příliš vysoká, můžete odmítnout opravu.
V tomto případě se robot vrátí na servis a bude Vám naúčtována cena diagnostiky.
 
Co se stane pokud si robota nevyzvednu ze servisu?
Po 2 měsících obdržíte urgenci na vyzvednutí. Pokud ani do 6 měsíců od ukončení servisu si servis nevyzvednete, servisovaný výrobek propadá ve prospěch naší firmy.
Bude prodán jako bazarový výrobek nebo ekologicky zlikvidován.