Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar iQ300 - white
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Zdeňka (24. 10. 2023 07:42)
vysavač máme něco přes rok. Když se vysavač nabíjí problikává kontrolka, což je v pořádku, po nabití vždy zhasla. V poslední době kontrola problikává neustále. Děkuji za radu.
Lukáš (24. 10. 2023 08:20)
Dobrý den, mohlo by se jednat o problém s baterií. Doporučíme zaslat robot ke kontrole - reklamaci.
Žaneta (13. 02. 2024 06:23)
Lukáš (13. 02. 2024 08:36)
Dobrý den, s největší pravděpodobností se bude jednat o pokles kapacity baterie a její výměna by měla problém vyřešit.
František (17. 05. 2023 17:49)
Lukáš (18. 05. 2023 08:16)
Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak přesně postupovat při párování robota.
Marketa (15. 05. 2023 00:08)
Lukáš (15. 05. 2023 08:48)
Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak tento problém řešit případně nabídnou servisní opravu vysavače.
Kuba (30. 04. 2023 18:53)
Lukáš (02. 05. 2023 08:43)
Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak přesně postupovat při párování robota.
Pavel Číko (08. 04. 2023 12:18)
Lukáš (11. 04. 2023 09:27)
Dobrý den, pokud se spárování nedaří tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected] , kde Vás navedou jak postupovat při párování případně se domluvíte na zaslání vysavače k přehrání SW.
Standa (08. 03. 2023 12:46)
Lukáš (08. 03. 2023 12:50)
Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak postupovat případně se s Vámi domluví na pozáruční opravě.
Standa (08. 03. 2023 13:09)
Lukáš (08. 03. 2023 13:14)
Dobrý den, proto jsem nejprve doporučil kontaktovat přímo podporu Tesla.
Standa (12. 03. 2023 13:31)
Obnovení komunikace robotického vysavače s mobilní aplikací je možné provést úpravou vysavače na novou softwarovou platformu Smart Life.
Pro provedení změny na novou softwarovou platformu je nutné zaslat robotický vysavač na servisní středisko k reklamaci a provedení hardwarové úpravy.
Do průvodního dopisu prosím uveďte žádost o úpravu vysavače na novou softwarovou platformu.
Přesto, že se na základě zaslané informace o datu zakoupení zařízení již na vysavač nevztahuje záruční lhůta, provedeme, abychom Vám vyšli vstříc, hardwarovou úpravu zdarma, pokud se při diagnostice zařízení neprojeví jiná závada a zařízení bude doručeno na naše servisní středisko do 21.3.2023.
V tomto případě tedy uhradíte pouze náklady na dopravu při zaslání zařízení na servisní středisko.
Lucie (23. 02. 2023 20:55)
Manželovi aplikace stahnout šla, vysavač se připojil, ale v aplikaci pořád píše že WiFi není připojena a nic s tím nejde dělat. A to už nám dělá třeba tři měsíce. Zkusila jsem aplikaci WeBack ale zase nemůžu najít QR kód z druhé strany robota. Je tam jen devíti místný kod a čárovým kódem a ten nelze načíst. Někdy na podzim vše dobře fungovalo a pak najednou nic. Může mi prosím někdo poradit, jak připojit tedy vysavač k nějaké aplikaci? Ta aplikace Smartlife mi taky nefungovala.
Martina (24. 02. 2023 08:15)
Dobrý den, velice s eomlouváme. Od výrobce jsme obdrželi informaci o výpadku aplikace. Minimálně do konce února aplikace nebude funkční, jelikož na ní probíhají nějaké úpravy. Robota tedy do té doby bude nutné ovládat buď manuálně nebo pomocí dálkového ovladače.
Denisa (22. 08. 2023 20:31)
Veronika (23. 08. 2023 21:52)
Dobrý den,
doporučujeme se přímo obrátit na technickou podporu značky Tesla, kde Vám informace, co se týče vývoje a použití aplikace objasní. Krásný den
Bára (18. 02. 2023 09:38)
Martina (20. 02. 2023 09:16)
Dobrý den, zkontrolujte přední nárazník a pojezdová kola robota, zda se protáčí a není pod mini něco zaskenutého. V případě přetrvávajících potíží doporučíme reklamaci.
Michal Novotný (18. 02. 2023 09:38)
Martina (20. 02. 2023 09:14)
Dobrý den, zkontrolujte přední nárazník, zda není zaseknutý. Dále zkontrolujte pojezdová kola robota, zda pod nimi není uvíznutá nějaká nčistota a zda se obě protáří. V případě, že i po kontrole bude robot projevovat stejné závady, bude nutná reklamace.
Michal (22. 01. 2023 16:34)
R (17. 02. 2023 01:58)
Martina (17. 02. 2023 08:56)
Dobrý den, od výrobce jsme obdrželi informaci, že aplikace má momentálně menší výpadek, na kterém vývojáři pracují. Aplikace by měla být plně funkční koncem tohot měsíce. Poprosíme tedy o strpení. prozatím lze robota ovládat manuálně nebo pomocí dálkového ovladače. Děkujeme za pochopení.
Jakub korinek (06. 03. 2023 17:25)
Martina (06. 03. 2023 17:30)
Dobrý den, chyba bohužel nenastala z naší strany, ale ze strany vývojářů, kteří aplikaci dávají dokupy. Pro rychlejší vyřízení doporučíme reklamaci.
Pavel (14. 01. 2023 11:15)
Lukáš (16. 01. 2023 08:24)
Dobrý den, pokud se Vám instalace takto nedaří, tak bude třeba kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
David Smahel (08. 01. 2023 09:22)
Lukáš (09. 01. 2023 09:44)
Dobrý den, doporučíme použít kód uvedený v tomto manuálu.
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:59)
Lukáš (02. 01. 2023 13:03)
Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku.
Pavel Henček (02. 01. 2023 21:03)
Tom (31. 12. 2022 11:11)
Lukáš (02. 01. 2023 10:10)
Dobrý den, doporučíme použít kód uvedený v tomto manuálu.
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:52)
Lukáš (02. 01. 2023 13:04)
Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku. Během prodeje tohoto modelu došlo ke změně aplikace a tak je manuál v tištěné podobě v tomto bodě neaktuální.
Pavel Henček (30. 12. 2022 20:34)
Lukáš (02. 01. 2023 10:09)
Dobrý den, doporučujeme postupovat dle informací zde.
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:54)
Lukáš (02. 01. 2023 13:04)
Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku.
Michal (30. 12. 2022 13:03)
Martina (30. 12. 2022 13:32)
Dobrý den, postup Vám odesílám na e-mail.
Standa Nedoma (20. 01. 2023 16:35)
Martina (20. 01. 2023 16:36)
Dobrý den, aplikace pro Android je také. Více informací Vám zasílám na e-mail.
Debora Kálalová (28. 12. 2022 21:44)
Martina (29. 12. 2022 08:21)
Dobrý den, doporučili bychom reklamaci.
Jakub (27. 12. 2022 21:56)
Aleš (20. 01. 2023 23:22)
Lukáš (28. 12. 2022 09:25)
Dobrý den, postup instalace naleznete zde. Pokud se Vám instalace z nějakého důvodu nedaří, tak bude třeba kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Denisa (27. 12. 2022 14:58)
Lukáš (27. 12. 2022 15:49)
Dobrý den, přeposílám vyjádření zákaznické podpory Tesla:
Ověřte jakou aplikaci klient používá, postup instalace aplikace WeBack, která nahradila původní aplikaci ke stažení zde: android a iOS.
Může se také jednat o sníženou kapacitu baterie.Novou baterii je možné zakoupit v našem e-shopu TESLA. Na kapacitu baterie je poskytována záruka 6 měsíců, pokud se na baterii vztahuje záruční doba, je možné zařízení reklamovat.
Denisa (27. 12. 2022 16:25)
Lukáš (27. 12. 2022 16:29)
Dobrý den, těžko říci, ale vždy je možnost zaslat robot na reklamaci ke kontrole.
Lubomír (26. 12. 2022 17:08)
Můžete mi prosím poradit jakou aplikaci mám stáhnout? A i postup párování? Děkuji
Lukáš (27. 12. 2022 09:26)
Kristyna (25. 12. 2022 15:52)
Dostala jsem robota na Vánoce
Aplikaci jsem si nainstalovala, wifi připojena
Ale v aplikaci stále píše ze není připojeno zařízení
Takže to nejde ovládat
Prosím o radu
Martina (27. 12. 2022 09:30)
Dobrý den, postup párování Vám odesílám na e-mail.
David (30. 12. 2022 11:14)
Martina (30. 12. 2022 11:16)
Dobrý den, postup posílám na e-mail.
Jirka (05. 02. 2023 11:26)
Martina (06. 02. 2023 10:02)
Dobrý den, přímo od výrobce jsme obdrželi informaci, že momentálně evidují problém s nefunkčností aplikace, na kterém pečlivě pracují. Do konce tohoto měsíce by problém měl být vyřešen. Prozatím doporučují robota ovládat buď manuálně, nebo pomocí dálkového ovladače. nemá smysl odesílat vysavač k reklamaci.
David Sedlář (01. 01. 2023 11:27)
Lukáš (02. 01. 2023 10:18)
Dobrý den, doporučujeme postupovat dle informací zde pokud by ani po té nebylo možné připojení vysavače, tak bude třeba řešit přímo s podporou Tesla: [email protected]
Gabriela (25. 12. 2022 15:29)
Gabriela (25. 12. 2022 15:21)
Martina (27. 12. 2022 09:28)
Dobrý den, bližší informace ohledně aplikace a párování Vám odesílám na e-mail.
Libor Witassek (18. 12. 2022 12:22)
aplikace Robostar iQ300 neustále píše, že "Zařízení není připojeno". Provedl jsem reset, znovu spároval, neustále totéž hlášení. Přes aplikaci nelze robota již ovládat.
Martina (19. 12. 2022 11:35)
Dobrý den, na e-mail Vám odesílám podrobný postup párování.
René Badzik (26. 12. 2022 11:31)
Lukáš (27. 12. 2022 09:43)
Tereza (22. 12. 2022 10:13)
Lukáš (22. 12. 2022 10:15)
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Přemysl (18. 12. 2022 10:17)
Martina (19. 12. 2022 11:22)
Dobrý den, moc si vážíme Vaší spokojenosti a doufáme, že vysavač bude sloužit ještě mnoho let.
Janko (27. 11. 2022 22:55)
Lukáš (28. 11. 2022 09:57)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme jej reklamovat.
Janíčková Monika (30. 10. 2022 19:12)
Miroslav Blažek (13. 11. 2022 14:22)
Lukáš (31. 10. 2022 09:28)
Dobrý den, v případě problému s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Katerina Rathouska (29. 10. 2022 21:26)
Lukáš (31. 10. 2022 09:27)
Dobrý den, v případě problému s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]
Bara (05. 10. 2022 16:33)
Zuzana (25. 10. 2022 13:59)
Lukáš (25. 10. 2022 14:17)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit reklamací robota.
Martina (05. 10. 2022 16:35)
Dobrý den, zkontrolujte, zda robot pevně sedí na dobíjecích konatktech stanice. Popřípadě vyzkoušejte provést jeho reset.
Michal (01. 10. 2022 08:56)
Diky
Renata (10. 11. 2022 11:32)
Martina (10. 11. 2022 11:33)
Dobrý den, v režimu mopování se většinou sací výkon snižuje. Doporučuje se tedy spustit robota nejprve na vysávání a dodatečně spustit mop.
Lukáš (03. 10. 2022 08:39)
Dobrý den, tento model neumí vysávat a mopovat zároveň. Vždy je možné jej spustit pouze na jednu z činností, dle toho jaký zásobník (nečistoty, voda) zvolíte.
Soňa Sedláčková (09. 07. 2022 15:23)
Vysavač přestal z ničeho nic umýat. Mám ho cca 1 měsíc. Cca 3 mytí proběhlo v pořádku, ale teď to nedělá. Z nádrže na vodu, voda beodtéká.
V brožuře ohledně tohoto problému nic není. Mikrovláknový hadřík před spuštěním máčím, tak, jak je v popisu.
Děkuji, S.
Děkuj
Lukáš (11. 07. 2022 08:55)
Dobrý den, v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Irena (16. 09. 2022 18:38)
Lukáš (19. 09. 2022 08:21)
Dobrý den, tak jako v předešlém případě, doporučíme řešit reklamací robota.
Iveta (23. 04. 2022 11:15)
Petra (23. 04. 2022 12:43)
Dobrý den,
doporučila bych počkat. Obvyklá doba dobíjení robotických vysavačů se pohybuje okolo tří hodin.
Věřím, že vše bude v pořádku.
Marcela Jirousková (21. 04. 2022 21:17)
Lukáš (22. 04. 2022 08:28)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat signál wifi, zda není možné že by se robot odpojil z důvodů slabého signálu v jiné části místnosti. Jestliže je signál všude dobrý, tak by bylo třeba řešit reklamací robota.
Miroslav Moric (04. 04. 2022 13:14)
při návratu do dokovací stanice (potvrzeném hlasem herce) jí mine. I když do ní narazí, tak si jede dál. Musím nutně posílat celé balení k reklamaci ?
Není nějaká prodejna /servis Tesly v Plzni či okolí ?
Děkuji
Lukáš (04. 04. 2022 13:19)
Dobrý den, v případě, že má robot problém vyhledat dobíjecí stanici, tak bude třeba zaslat robot a dobíjecí stanici. Pokud byl robot zakoupen v našem eshopu, tak je třeba zaslat na adresu reklamačního oddělení.
Jakub Bernáth (17. 03. 2022 18:59)
Lukáš (18. 03. 2022 10:09)
Dobrý den, kontaktujte prosím podporu Tesly: [email protected] , ideálně s přiloženým videem nebo screenem z aplikace, aby to technici mohli problém vyhodnotit a budou Vás informovat o možném řešení.
lenka (07. 03. 2022 19:44)
Děkuji za jakoukoliv radu/zkušenost
Martina (08. 03. 2022 09:39)
Dobrý den, ujistěte se, že z boku robota máte zapnutý hlavní vypínač do polohy I.
Milan (20. 02. 2022 14:42)
Zakoupil jsem tento vysavač před necelým měsícem a do teď jsem byl s vysavačem spokojeny. Nicméně přestala mi fungovat funkce změny výkonu - když v aplikaci, ale i v ovládáci změním výkon na nejvyšší, tak se sice ukáže, ze je tento vykon nastaven, ale vysavač sam o sobě jede stále stejne. Když jsem toto prepinal na začátku, tak šlo i slyšet, ze vysavač zvýšil/snížil vykon. Ale ted vysává stále stejne i při změně. Narazili jste na tento problem? Mate pro toto řešení?
Vysavač jsem i cistil (jak násobku, tak filtry), ale nepomohlo to.
Dekuji za odpověď
Lukáš (21. 02. 2022 09:13)
Dobrý den, dle popisu chování vysavače doporučíme řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak postupujte dle informací zde.
Veronika (12. 01. 2022 13:58)
Lukáš (12. 01. 2022 14:23)
Dobrý den, virtuální stěnu vytvoříte za pomocí magnetické pásky.
Veronika (12. 01. 2022 15:01)
Lukáš (12. 01. 2022 15:04)
Dobrý den, cituji popis výrobku: Součástí balení je také magnetická páska pro vymezení plochy, kterou robotický vysavač nemá uklízet.
Petra Barillová (06. 01. 2022 19:35)
Martina (07. 01. 2022 10:28)
Dobrý den, doporučili bychom obrátit se přímo na podporu tesla - [email protected], zašlete popis problému a aktuální nahranou verzi fw v přístroji (případně screen z aplikace).
Martin (04. 01. 2022 21:45)
Štefan Kovář (16. 01. 2022 18:50)
Lukáš (17. 01. 2022 11:27)
Dobrý den, doporučíme kontaktovat Tesla [email protected], zašlou Vám odkaz na aktualizaci aplikace. Zároveň máme informaci, že již probíhá schvalování nové verze aplikace na Google Play.
Lukáš (05. 01. 2022 11:53)
Dobrý den, pokud se jedná o gyroskopický model, jako je iQ300, tyto modely nemají přesnou orientaci v mapě jako laserové modely a mapa se neukládá. Zobrazení mapy je orientační pro zobrazení, co již vysavač uklízel. Gyroskopické modely nepodporují ani možnost rozdělení do místností nebo vymezení zakázaných zón. Při každém novém úklidu se proto mapa vykresluje znovu.
Pe.King (03. 01. 2022 16:31)
vysavač máme nový k vánocům. Máme s ním však problém. Vždy úklid spouštíme z dokovací stanice. Po úklidu však do stanice nezajede. Dělá nám to, že stanici najde, najede do ní odrazí se, popojede tak metr před stanici, znovu se k ní otočí a najede na ní. Znovu se však odrazí a tak stále dokola. Očistil jsem i konektory, ale nepomohlo. Není na to nějaký fígl? Stanici jsem vyzkoušel na dvou místech a nepomohlo.
Lukáš (03. 01. 2022 16:37)
Dobrý den, dle popisu bude zřejmě problém s rozpoznáním stanice a bude třeba řešit zasláním robota k reklamaci.
Jana (02. 01. 2022 13:11)
Lukáš (03. 01. 2022 11:16)
Dobrý den, pokud je robot spuštěn z dobíjecí stanice, tak se po dokončení úklidu vrátí zpět.
Martin (01. 01. 2022 23:06)
Lukáš (03. 01. 2022 10:52)
Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map podlaží, robot si po přenesení do jiného patra uloženou mapu přepíše. Zaslat jej na konkrétní místo v mapě aplikace nelze.
Antonin Miksik (30. 12. 2021 14:18)
Eva (24. 01. 2022 16:05)
Lukáš (24. 01. 2022 16:13)
Dobrý den, v případě, že se Vám párování nedaří, tak doporučím kontaktovat podporu Tesla, kde Vám pomohou problém vyřešit.
Libuše Kubečková (30. 12. 2021 07:45)
Když se připojuje,odpoji se WIFI v mobilu.
Děkuji za pomoc a odpověď.
Lukáš (30. 12. 2021 10:43)
Dobrý den, odpojení wifi mobilu je normální, doporučíme vyzkoušet vypnout po dobu párování připojení přes data v mobilním telefonu. Pokud by se ani takto připojení nedařilo, tak doporučíme obrátit se přímo na Teslu.
Jarda (28. 12. 2021 11:37)
Martina (28. 12. 2021 13:18)
Dobrý den, podporovaná frekvence WiFI je 2,4GHz. Pokud je frekvence vyšší, robot bude mít s připojením problémy a aplikace nebude správně fungovat.
Míla (26. 12. 2021 10:37)
Martina (27. 12. 2021 16:38)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. První dobíjení robota se doporučuje přibližně kolem 6 hod. Je tedy možné, že robot nebyl kompletně nabitý a nebyl tak připravený na kompletní úklid, jelikož baterie se rychle vybila.
Kateřina Friedlová (12. 12. 2021 10:21)
přemýšlím o koupi tohoto robotického vysavače pro rodiče. Důležité ale je, aby ovládání nebylo pouze přes chytrý mobil, který nemají, ale i buď manuální nebo na dálkové ovládání- je toto možné u tohoto modelu? Děkuji
Lukáš (12. 12. 2021 10:35)
Dobrý den. Ano, tento model můžete ovládat i dálkovým ovladačem nebo přímo tlačítky na robotovi.
Radim (11. 12. 2021 18:16)
Lukáš (12. 12. 2021 08:48)
Dobrý den. Ano, můžete používat i destilovanou vodu.
Marie Procházková (02. 12. 2021 13:36)
Martina (02. 12. 2021 13:54)
Dobrý den, pokud je problém s krátkou výdrží robota, doporučili bychom zakoupit náhradní baterii.
Lenka (30. 11. 2021 22:26)
Martina (01. 12. 2021 09:45)
Dobrý den, z aplikace by vám mělo přijít oznámení o zahájení úklidu, kde lze robota při práci sledovat. Dále po dokončení úklidu se Vám uloží mapa úklidu a mělo by Vám přijít oznámení o dokončení úklidu robota.
Petra (29. 11. 2021 17:33)
Martina (29. 11. 2021 17:44)
Dobrý dne, díky trojité filtraci a možnosti omyvatelného hepa filtru je tento model určitě vhodný i pro domácnost s astmatiky či alergiky.
Pavel Láníček (25. 11. 2021 19:54)
Děkuji za odpověď
Lukáš (26. 11. 2021 10:07)
Dobrý den, tento model nemá možnost vysávat a mopovat v jednom kroku.
Dana (25. 11. 2021 17:42)
Lukáš (25. 11. 2021 17:57)
Dobrý den, pro zajetí robota do dobíjecí stanice je třeba spouštět jej z dobíjecí stanice. Pokud ani takto po skončení úklidu nebo při vybití do stanice nezajede, tak bude problém nejspíše s umístěním stanice a doporučili bychom vybrat jiné místo.
Dana (25. 11. 2021 18:10)
Jitka Šobrová (20. 11. 2021 20:08)
Lukáš (22. 11. 2021 10:00)
Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Michal Navratil (06. 11. 2021 09:24)
Lukáš (08. 11. 2021 08:08)
Dorbý den, dle popisu bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Jestliže je vysavač ještě v záruce, tak bude třeba obrátit se na svého prodejce. V případě pozáruční opravy pak přímo na společnost Tesla.
Petra (22. 10. 2021 08:36)
Lukáš (22. 10. 2021 08:58)
Dobrý den, příslušenství k tomuto modelu prozatím nemáme v nabídce. Určitě bude možné jej časem dokoupit.
Petra (16. 08. 2021 22:16)
Martina (17. 08. 2021 09:45)
Dobrý den, pro párování robota s WiFi j ezapotřebí mít dobrý signál WiFi. Pokud se Vám i přesto párování nedaří, doporučili bychom vyzkoušet na jiném mobilním telefou. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, bylo by nutné robota zaslat ke kontrole do servisního střediska.
Mikita (24. 06. 2021 19:00)
Vysavač je úplně nový, první úklid jsem pouštěl z dálkového ovladače a všechno bylo ok. Hned po instalaci aplikace na mobil, vysavač chtěl se obnovit na aktuálnější verzi. Aktualizace proběhla bez problémů. Další úklid, který jsem pouštěl už z aplikace asi byl také v pořádku, ale už při 3 úklidu, zmizel zvuk. (v nastaveních aplikace zvuk vysavače je zapnuty)
Předem Vám děkuji za odpověď
Lukáš (25. 06. 2021 13:00)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet nejdříve vysavač vypnout a po cca minutě zapnout na hlavním vypínači na boku těla vysavače. Případně ještě v aplikaci pro ovládání robotického vysavače vypnout a znovu zapnout zvuk, v nastavení změnit zvuk na jiný jazyk a zpětně načíst češtinu.
Mikita (30. 06. 2021 22:04)
V aplikaci mám vypnutý zvuk, ale ve skutečnosti on je. Když zvuk přes aplikace zapinám, tak u vysavače on mizí. Mě to moc nevadí, objevil se další problem.Dřív jsem měl nastavený plánovaný úklid na 9:10 hodin ráno každý den, ale teď on není viditelný v aplikaci. Vysavač pokračuje jezdit v 9:10 hodin každý den a já už nemůžu smazat ten plánovaný úklid. Zkoušel jsem ho vymazat ruznymi zpusoby, ale zatím nic nepomohlo.
Nevím jestli je nějaká možnost vrátit nastavení vysavače do továrního stavu?
Martina (01. 07. 2021 08:45)
Dobrý den, pokud byl robot vypnut a znovu zapnut, tím by se měl provést reset a robot by měl přejít do továrního nastavení. V případě, že by vaše problémy přetrvávaly, doporučili byhcom robota reklamovat
EM (10. 05. 2021 11:33)
Lukáš (10. 05. 2021 12:10)
Dobrý den, každý robotický vysavač je spárovaný pod uživatelským účtem. Každé zařízení může být pouze pod jedním účtem. Můžete se ale přihlašovat s více zařízení. Aktuálně přihlášený zůstane jen jeden uživatel.
Olga (15. 03. 2021 19:42)
Katrin (16. 03. 2021 08:20)
Dobrý den, ano může. Krásný den
Josef (11. 03. 2021 06:49)
Martina (11. 03. 2021 08:22)
Dobrý den, vždy záleží na správném umístění dobíjecí stanice. Pokud robot nemá dostatek prostoru před stanicí a ze stran stanice může se stát, že nebude správně zajíždět a bude s tím mít problém. Zkuste tedy stanici přemístit na jiné místo a popřípadě můžete zkontrolovat dobíjecí kontakty, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Hezký den
Pavel Pech (16. 02. 2021 18:10)
Martina (17. 02. 2021 08:43)
Dobrý den, funkci mopování lze spustit tlačítkem 6, ovšem vysavač bude vždy vysávat s nižším výkonem. Poradili bychom před mopováním navlhčit mopovací textílii. Robotu chvíli trvá, než se voda propustí po celé ploše textílie.
Karel Eugel (15. 02. 2021 22:15)
Martina (16. 02. 2021 08:54)
Dobrý den, zvýšení hlasitosti bohužel nelze nastavit.
Jiří Smola (13. 02. 2021 21:04)
1. Nainstalujte si aplikaci „Google Home“
2. Přihlaste se pod svým Google účtem
3. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
4. Vytvořte si svou domácnost
5. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
6. Klikněte na „+“v levém horním rohu
7. Zvolte „Nastavení zařízení“
8. Zvolte „Už máte něco nastaveno?“ v části „Spolupracuje s Google“
9. Pomocí lupy v horní části vyhledejte „Grit Home“
10. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
11. Vyberte aplikaci TESLA RoboStar iQ300
12. Vyberte region, který máte zvolený v aplikaci TESLA RoboStar iQ300
13. Zadejte registrační e-mail do aplikace TESLA RoboStar iQ300
14. Zadejte heslo do aplikace TESLA RoboStar iQ300
15. Klikněte na „SIGN IN“
16. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
17. Označte nalezené zařízení (TESLA)
18. Klikněte na „PŘIDAT DO MÍSTNOSTI“
19. Zvolte existující nebo vytvořte novou místnost, kde máte robotický vysavač TESLA umístěný
20. Klikněte na „HOTOVO“
21. Vyslovte „OK Google“ pro aktivaci Google asistenta
22. Vyslovte „Turn on TESLA“ pro spuštění úklidu
23. Vyslovte „Turn off TESLA“ pro pozastavení úklidu
24. Vyslovte „TESLA go home“ pro zaslání robotického vysavače do nabíjecí stanice
wall (08. 06. 2022 17:42)
David Roháček (03. 12. 2021 01:21)
Adéla (11. 02. 2021 14:58)
narazila jsem na problém při vytírání. Po chvíli provozu se robot zastaví, jako by chtěl pokračovat, ale neví kam, točí se kolem dokola a poté ohlásí chybu "Přesuňte zařízení do otevřeného prostoru", ačkoliv se v otevřeném prostoru nachází. Zkusila jsem ho proto spustit znovu, ale chyba se opakovala i na jiném místě (opět bez překážek).
Prosím o radu. Děkuji
Martina (11. 02. 2021 15:06)
Dobrý den, při režimu mopování je zapotřebí snížit výkon na minimum. Poté spustíte robota k zahájení mopování. Problém by měl ustat.
Lucie (11. 02. 2021 12:58)
Martina (11. 02. 2021 13:16)
Dobrý den, model Tesla iQ300 má větší objemy nádobek, elektricky řízenou regulaci vody, možnost ovládání pomocí hlasového asistenta, magnetickou pásku místo virtuální zdi, možnost českého jazyka. Pomocí mobilní aplikace můžete robotovi spustit/zrušit úklid, změnit režim úklidu, nastavit sací výkon. Vidíte také průběh úklidu na mapě.
Lenka (05. 02. 2021 16:33)
Martina (05. 02. 2021 16:49)
Dobrý den, robot je vybaven senzory proti pádu ze schodů. Před prvním použitím je nutné robota nabíjet alespoň 6-8 hod kvůli baterii, při dalším užívání bude robot nabitý přibližně za 3 hod.
Pavla (04. 02. 2021 17:38)
Martina (04. 02. 2021 17:52)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat obě kola robota, zda nejsou zablokovaná či v nich není zaseknutá nebo zaražená nějaká nečistota, co by bránila otáčení. Pokud budou Vaše problémy přetrvávat, doporučili bychom reklamaci
Kostislaw (12. 09. 2021 19:48)
Jakub (23. 01. 2021 14:34)
Martina (25. 01. 2021 09:52)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Poté zkuste nastavit časování znovu.
Lucie (19. 01. 2021 18:42)
A velká kola se asi neoddělávají, že ano? Děkuji.
Lukáš (20. 01. 2021 08:26)
Dobrý den, otočtíte robota, kolečko uchopíte a vytáhnete jej směrem nahoru. Je třeba vynaložit celkem dost síly, ale nemusíte se obávat není zde co poškodit. Hnací kola nelze vyjmout.
Lucie (21. 01. 2021 07:38)
Roman (19. 01. 2021 17:44)
Nádobu s vodou je potřeba z vysavače vyjmout před návratem na nabíjecí stanici. Toto je z bezpečnostních důvodů uvedeno i v uživatelském manuálu.
Před spuštěním mopování odpojte vysavač z nabíjecí základny, vypněte vypínačem na boku, vložte nádobu s vodou a poté vysavač zapněte. Vše pracuje
Gitka (15. 01. 2021 08:55)
Lukáš (15. 01. 2021 09:13)
Dobrý den, jiný kartáč než ten co je v robotu není možné k tomuto modelu použít.
Petr (11. 01. 2021 14:04)
Lukáš (11. 01. 2021 14:57)
Dobrý den, pro mopování doporučíme zmáčknout tlačítko číslo 6 kdy je vypnuto vysávání a dochází pouze k mopování, jestliže ani takto nebude robot mopovat, tak bude třeba zaslání k diagnostice v autorizovaném servise.
Petr (11. 01. 2021 15:20)
Martina (11. 01. 2021 15:28)
Dobrý den, problém může být s tvrdou vodou. Pokud se ve vaší domácnosti nachází tvrdá voda, knoty se ucpou a voda se nepropouští dál.
Petr (11. 01. 2021 17:28)
Roman (17. 01. 2021 18:42)
Lukáš (18. 01. 2021 10:48)
Dobrý den, mopování se spustí buď v aplikaci nebo daným tlačítkem na dálkovém ovladači. Pokud ani takto nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací.
Martina (11. 01. 2021 17:51)
Dobrý den, v tom případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci.
Petr (11. 01. 2021 18:38)
Martina (12. 01. 2021 08:19)
Dobrý den, lhůta k vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní. Jak postupovat v případě reklamace naleznete zde
Petr Pilař (08. 01. 2021 04:17)
Lukáš (08. 01. 2021 11:30)
Dobrý den, vysavač bude vyhledávat dobíjecí stanici ze které byl spuštěn. Další stanice by měla význam pouze tehdy, že byste chtěl robot spouštět ve více podlaží a nechtělo se Vám stanici přenášet s robotem.
Pavel Tylš (07. 01. 2021 19:02)
Lukáš (11. 01. 2021 13:17)
Dobrý den, postup je uveden níže.
- Nainstalujte si aplikaci „Google Home“
- Přihlaste se pod svým Google účtem
- V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
- Vytvořte si svou domácnost
- V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
- Klikněte na „+“v levém horním rohu
- Zvolte „Nastavení zařízení“
- Zvolte „Už máte něco nastaveno?“ v části „Spolupracuje s Google“
- Pomocí lupy v horní části vyhledejte „Grit Home“
- Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
- Vyberte aplikaci TESLA RoboStar iQ300
- Vyberte region, který máte zvolený v aplikaci TESLA RoboStar iQ300
- Zadejte registrační e-mail do aplikace TESLA RoboStar iQ300
- Zadejte heslo do aplikace TESLA RoboStar iQ300
- Klikněte na „SIGN IN“
- Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
- Označte nalezené zařízení (TESLA)
- Klikněte na „PŘIDAT DO MÍSTNOSTI“
- Zvolte existující nebo vytvořte novou místnost, kde máte robotický vysavač TESLA umístěný
- Klikněte na „HOTOVO“
- Vyslovte „OK Google“ pro aktivaci Google asistenta
- Vyslovte „Turn on TESLA“ pro spuštění úklidu
- Vyslovte „Turn off TESLA“ pro pozastavení úklidu
- Vyslovte „TESLA go home“ pro zaslání robotického vysavače do nabíjecí stanice
Petr Pilař (05. 01. 2021 04:53)
Lukáš (05. 01. 2021 11:27)
Dobrý den, ano, tento model je vhodný i na vysávání psích chlupů.
Miroslava Fousková (07. 12. 2020 08:32)
Pavel (10. 01. 2021 22:25)
Lukáš (08. 12. 2020 17:20)
Dobrý den, vypnout zvukové hlášení lze provést v aplikaci.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.