SIDE-ona-dnes23
SIDE-ona-dnes23

Robotický vysavač a mop 2v1
Tesla RoboStar iQ300 - white

Kód: 103798

Robotický vysavač Tesla RoboStar iQ300

  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysoký sací výkon vhodný pro úklid zvířecích chlupů (HEPA filtr)
  • Adaptivní gyroskopická navigace s pamětí FASTtrack 3.0
  • Vhodný na všechny typy tvrdých podlah (plovoucí, dlažba, linoleum) nebo nízké koberce
  • Doba provozu až 110 minut na jedno nabití
  • Česky mluvící robotický vysavač s aplikací v českém jazyce
  • Dvojice extra dlouhých kartáčů pro vysávání v rozích
  • Trojnásobná filtrace s HEPA filtrem
  • Vysokapacitní baterie 2 600 mAh
  • Podpora hlasového ovládání Google Assistant/Amazon Alexa
 

Videopředstavení vysavače Tesla RoboStar iQ300

Představení vysavače Tesla RoboStar iQ300

Elegantní robotický vysavač TESLA RoboStar iQ300 je snadno ovladatelný, vysává a vytírá na mokro a je vybaven pokročilým systém detekce nábytku. Bude vaši domácnost sám systematicky uklízet, automaticky se pohybovat po podlaze místnosti a uklízet bez jakékoli pomoci. Obsluha vysavače je velmi snadná, ovládat jej můžete s pomocí dálkového ovládání nebo mobilním telefonem.

Tesla RoboStar iQ300 - Představení

Inteligentní úklid s podporou Google Assistant/Amazon Alexa

Dokonale uklidí celou domácnost, protože je vybaven nejnovější inteligentní navigací FASTtrack 3.0. Snadno překonává nízké přechodové lišty, je vybaven množstvím snímačů a přizpůsobí se velikosti místností. Robotický vysavač podporuje Google Assistant/Amazon Alexa pro hlasové ovládání. Součástí balení je také magnetická páska pro vymezení plochy, kterou robotický vysavač nemá uklízet.

Tesla RoboStar iQ300 - Podpora hlasových asistentů

Česky mluvící robotický vysavač s aplikací pro smartphone v češtině

TESLA RoboStar iQ300 je skvěle přizpůsobený českým zákazníkům. Český hlasový doprovod oznamuje okamžitý stav a pohyb vysavače, který je monitorován pomocí inteligentní diagnostiky. Robotický vysavač je možné používat také v místech bez Wi-Fi signálu, kdy pro spuštění úklidu stačí jen stisknout tlačítko na vysavači nebo dálkovém ovládání. Aplikace "TESLA RoboStar iQ300" pro smartphone v češtině je dostupná pro Android nebo iPhone.

Tesla RoboStar iQ300 - Mluví česky, aplikace v českém jazyce

Vysávání a mopování

TESLA RoboStar iQ300 šetří váš čas. Dokáže totiž vysávat a vytírat mokrým mopem. K setření podlahy používá mokrý mop z mikrovlákna, který zanechá podlahu čistou, zbavenou mikroprachu a jiných nečistot. Zásobník na nečistoty s velkým objemem 600 ml pojme velké množství nečistot, a proto ho není potřeba tak často vyprazdňovat. Druhý zásobník na vodu s objemem 400 ml umožní stírání podlahy vodou.

Tesla RoboStar iQ300 - Vysaje a vytře zároveň

Vzdálené ovládání a naplánování úklidu

Robotický vysavač můžete dálkově ovládat všude tam, kde je dostupný internet. Vzdáleně jej můžete aktivovat a v reálném čase pak sledovat průběh úklidu. Robotický vysavač můžete naprogramovat až na týden dopředu a určit pro každý den jiný čas, kdy bude úklid spuštěn. Po dokončení úklidu sám vyhledá nabíjecí základnu a začne se nabíjet.

Tesla RoboStar iQ300 - Ovládání robota

Vysoký sací výkon až 3 000 pascalů

Robotický vysavač pracuje v TURBO režimu se sacím výkonem až 3 000 Pa, čímž důkladně vyčistí koberce nebo silně znečištěnou podlahu.

Tesla RoboStar iQ300 - Sací výkon 3000 Pa

Nadčasový prémiový design

Horní panel robotického vysavače je vyroben z perleťově bílého odolného skla, který mu dodává vysavači luxusní vzhled.

Tesla RoboStar iQ300 - Nadčasový design

Silný digitální motor

Výkonný, elektronicky řízený bezkartáčový stejnosměrný elektromotor druhé generace pracuje efektivně a velmi tiše. Robotický vysavač tak můžete používat bez obav z toho, že vás při úklidu bude rušit.

Mimořádná vytrvalost a nejmodernější vysokokapacitní baterie

Kvalitní vysokokapacitní baterie, která využívá bateriové články renomovaných výrobců, dodává trvalý výkon pro provoz až 120 minut.

Elektronicky řízená třístupňová regulace průtoku vody

Robotický vysavač je vybaven regulací průtoku vody během mokrého stírání ve třech krocích - nízká, střední nebo vysoká intenzita pro velmi znečištěnou podlahu.

Trojnásobná síla úklidu pro perfektní uklizení

Dvojice antistatických štětinových bočních kartáčků namete nečistoty do čistící dráhy hlavního spirálového středového 2v1 turbo kombo kartáče, který si snadno poradí s nečistotami jak na podlaze, tak i na kobercích. TESLA RoboStar iQ300 uklidí také místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností, pod nábytkem a jiná těžko dostupná místa.

Tesla RoboStar iQ300 - Trojnásobná síla

Trojnásobná filtrace s HEPA filtrem

Vysavač je vybaven moderním trojnásobným systémem filtrace, který zahrnuje síťku primárního filtru, sekundární filtr a účinný HEPA filtr. Tento filtr pomáhá zachytit jemný prach, alergenní roztoče či zvířecí alergeny. Údržba vysavače je velmi jednoduchá, k jeho provozu nepotřebujete výměnné sáčky. HEPA filtr vám vydrží déle, protože jej lze omýt tekoucí vodou a opakovaně použít.

Tesla RoboStar iQ300 - Trojnásobná filtrace

Každým dnem lepší úklid

Firmware robotického vysavače je průběžně vylepšován a jeho úklidový algoritmus optimalizován. Pokud je nová verze firmware dostupná, bude vám v aplikaci nabídnuta možnost aktualizaci z internetu stáhnout a nainstalovat ji do robotického vysavače.

Tesla RoboStar iQ300 - Lepší úklid

Srovnání robotických vysavačů Tesla RoboStar

srovnání modelů Tesla RoboStar

Technická specifikace:

  • Model: Tesla RoboStar iQ300
  • Barva: bílá
  • Typ baterie: Li-ion
  • Kapacita baterie: 2 600 mAh
  • Sací výkon: 3 000 Pa
  • Hlučnost: <55 dB
  • Výška: 7,5 cm
  • Průměr vysavače: 34 cm
  • Hmotnost: 3,1 kg
  • Doba provozu: do 120 min.
  • Možnost mopování: ano 
  • Objem zásobníku na vodu: 0,4 l
  • Objem odpadní nádoby: 0,6 l
  • Filtrace: trojnásobná filtrace s HEPA filtrem
  • Podporované typy povrchů: tvrdá podlaha (plovoucí, dlažba, linoleum) nebo nízké koberce
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: TESLA RoboStar iQ300 Android / iOS
  • Podpora hlasových asistentů: Google Assistant, Amazon Alexa

Obsah balení:

  • 1x Tesla RoboStar iQ300
  • 1x Baterie Li-ion 2600 mAh
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Napájecí adaptér
  • 1x Zásobník na nečistoty s objemem 600 ml
  • 1x Zásobník na vodu s objemem 400 ml
  • 2x Mopovací textílie
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 2x Náhradní boční kartáček
  • 1x Dálkový ovladač
  • 1x Magnetická páska
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white

Videa Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white

Příslušenství Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white

Ke stažení Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white


Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Zdeňka (24. 10. 2023 07:42)
Dobrý den,
vysavač máme něco přes rok. Když se vysavač nabíjí problikává kontrolka, což je v pořádku, po nabití vždy zhasla. V poslední době kontrola problikává neustále. Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (24. 10. 2023 08:20)

Dobrý den, mohlo by se jednat o problém s baterií. Doporučíme zaslat robot ke kontrole - reklamaci. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Žaneta (13. 02. 2024 06:23)
Dobrý den, náš robot dělal to stejné, neustále dobíjel a poté chvíli vysával, po nějaké době přestal vysávat a jen hlásí např.začínám úklid,ale je v základně a ani nevyjede, pomohla by výměna baterie?Má už po záruce.Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (13. 02. 2024 08:36)

Dobrý den, s největší pravděpodobností se bude jednat o pokles kapacity baterie a její výměna by měla problém vyřešit.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
František (17. 05. 2023 17:49)
Dobrý den, můžete mi prosím vás poradit jak sparovat vysavač s telefonem? Už se o to snažím více jak půl roku a bez výsledku i když postupuji přesně podle návodu. S původní aplikací bez problémů. Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (18. 05. 2023 08:16)

Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak přesně postupovat při párování robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Marketa (15. 05. 2023 00:08)
Dobrý den, před cca 2 měsíci mi skončila záruka roboticky vysavač tesla iq300. Jak na potvoru začal během včerejšího dne vysavač zlobit. Aplikace ukazuje, že je nabitý na 87% a dále je nabíjení ukončeno. Vysavač se tedy dále přestane nabíjet, nicméně průběžně se na nabíjení prohlašuje a zase ohlašuje. Vždy vysavač nahlásí, že probíhá nabíjení baterie, světýlko pro nabíjení párkrát problikne a nabíjení se zase ukončí a takto dělá neustále dokola. V současné době jsem jej natvrdo vypla a vytáhla ze zásuvky i stanici. Nevíte, čím to může být? Zdá stanici nebo vysavačem
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (15. 05. 2023 08:48)

Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak tento problém řešit případně nabídnou servisní opravu vysavače. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Kuba (30. 04. 2023 18:53)
Dobrý den, mám problém a potřebuji pomoci. Dnes jsem zakoupil nový vysavač RoboStar IQ300 a nainstaloval aplikaci, vysavač se nabijí a v aplikaci mi vyběhla aktualizace, od té doby mi to píše v aplikaci že není připojen i když se spáruje přes Wi-Fi, co s tím děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 05. 2023 08:43)

Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak přesně postupovat při párování robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Číko (08. 04. 2023 12:18)
Mohu také poprosit o zaslání postupu jak sparovat Tesla RoboStar iQ300 z wifi. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (11. 04. 2023 09:27)

Dobrý den, pokud se spárování nedaří tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected] , kde Vás navedou jak postupovat při párování případně se domluvíte na zaslání vysavače k přehrání SW. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Standa (08. 03. 2023 12:46)
Dobrý den. Vysavač nelze připojit přes WiFi. Zkusil jsem úplně vše,všechny rady co zde píšete a nic. Reklamace bohužel, záruka před měsícem skončila. Donedávna se to ještě spárovat povedlo. Co teď když dálkový ovladač nenabízí to co aplikace? Vyhodit? Pěkné! V té době co jsem ho kupoval, tak mě vyšel na 7,5 tisíce!
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (08. 03. 2023 12:50)

Dobrý den, doporučil bych kontaktovat podporu Tesla: [email protected] poradí Vám jak postupovat případně se s Vámi domluví na pozáruční opravě. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Standa (08. 03. 2023 13:09)
To nebude chyba vysavače myslím. Aplikace ho při párování najde, ale při potvrzení ( poslední krok ) v tom párování napíše, že není připojen.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (08. 03. 2023 13:14)

Dobrý den, proto jsem nejprve doporučil kontaktovat přímo podporu Tesla. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Standa (12. 03. 2023 13:31)
Odpověď podpory:
Obnovení komunikace robotického vysavače s mobilní aplikací je možné provést úpravou vysavače na novou softwarovou platformu Smart Life.
Pro provedení změny na novou softwarovou platformu je nutné zaslat robotický vysavač na servisní středisko k reklamaci a provedení hardwarové úpravy.
Do průvodního dopisu prosím uveďte žádost o úpravu vysavače na novou softwarovou platformu.
Přesto, že se na základě zaslané informace o datu zakoupení zařízení již na vysavač nevztahuje záruční lhůta, provedeme, abychom Vám vyšli vstříc, hardwarovou úpravu zdarma, pokud se při diagnostice zařízení neprojeví jiná závada a zařízení bude doručeno na naše servisní středisko do 21.3.2023.
V tomto případě tedy uhradíte pouze náklady na dopravu při zaslání zařízení na servisní středisko.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lucie (23. 02. 2023 20:55)
Dobrý den, nejde mi stáhnout aplikace, vůbec se mi neukazuje Tesla Robostar IQ300 nabízí mi to jen IQ500/600.
Manželovi aplikace stahnout šla, vysavač se připojil, ale v aplikaci pořád píše že WiFi není připojena a nic s tím nejde dělat. A to už nám dělá třeba tři měsíce. Zkusila jsem aplikaci WeBack ale zase nemůžu najít QR kód z druhé strany robota. Je tam jen devíti místný kod a čárovým kódem a ten nelze načíst. Někdy na podzim vše dobře fungovalo a pak najednou nic. Může mi prosím někdo poradit, jak připojit tedy vysavač k nějaké aplikaci? Ta aplikace Smartlife mi taky nefungovala.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (24. 02. 2023 08:15)

Dobrý den, velice s eomlouváme. Od výrobce jsme obdrželi informaci o výpadku aplikace. Minimálně do konce února aplikace nebude funkční, jelikož na ní probíhají nějaké úpravy. Robota tedy do té doby bude nutné ovládat buď manuálně nebo pomocí dálkového ovladače.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Denisa (22. 08. 2023 20:31)
Dobry den, aplikace Tesla Iq300, stále není na google play k nalezení. To už nikdy nebude ke stažení? A pokud je nějaká náhrada jaká???
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Veronika (23. 08. 2023 21:52)

Dobrý den,
doporučujeme se přímo obrátit na technickou podporu značky Tesla, kde Vám informace, co se týče vývoje a použití aplikace objasní. Krásný den 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Bára (18. 02. 2023 09:38)
Dobrý den, máme problém s vysavačem, když ho zapneme, najednou začne couvat a vypne se. Neví někdo co by s ním mohlo být? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (20. 02. 2023 09:16)

Dobrý den, zkontrolujte přední nárazník a pojezdová kola robota, zda se protáčí a není pod mini něco zaskenutého. V případě přetrvávajících potíží doporučíme reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Michal Novotný (18. 02. 2023 09:38)
Dobrý den, včera při vytírání vysavač zničeho nic zastavil a od té doby nejede. Při opětovném zapnutí začne couvat. Nevíte kde by mohl být problém? Děkuji za radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (20. 02. 2023 09:14)

Dobrý den, zkontrolujte přední nárazník, zda není zaseknutý. Dále zkontrolujte pojezdová kola robota, zda pod nimi není uvíznutá nějaká nčistota a zda se obě protáří. V případě, že i po kontrole bude robot projevovat stejné závady, bude nutná reklamace.

Jak se připojit k wifi - Robostar iq300
Michal (22. 01. 2023 16:34)
Komu se nedaří spárovat vysavač s wifi pomocí aplikace a postupu uvedeného na stránkách výrobce (aplikace WeBack a QR kód v pdf na které je zde odkazováno) doporučuji použít aplikaci Smart Life (paradoxně je ke stažení po načtení QR kódu, který je na spodní straně vysavače). V aplikaci Smart Life pak stačí přidat zařízení (Add device -> vybrat v katergorii Small Home Appliances - Vysavač (wifi) - Vybrat svojí wifi síť (musí být 2,4 GHz a zadat heslo k síti). Následně aplikace najde vysavač pod označením TESLA Electronic, TESLA Robostar iq300.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
R (17. 02. 2023 01:58)
Dobrý den, stále vám tato aplikace k vysavači funguje, mě vysavač také nenalezla. Dekuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (17. 02. 2023 08:56)

Dobrý den, od výrobce jsme obdrželi informaci, že aplikace má momentálně menší výpadek, na kterém vývojáři pracují. Aplikace by měla být plně funkční koncem tohot měsíce. Poprosíme tedy o strpení. prozatím lze robota ovládat manuálně nebo pomocí dálkového ovladače. Děkujeme za pochopení.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Jakub korinek (06. 03. 2023 17:25)
dobry den.ta aplikace ma vypadek uz pul roku.koupil jsem chytry vysavac s aplikaci a musim jej pouzivat manualne..bud aplikaci opravte,nebo si vemte sve zbozi zpatky a vratte penize.hezky den a ze pozdravuju vyvojare.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (06. 03. 2023 17:30)

Dobrý den, chyba bohužel nenastala z naší strany, ale ze strany vývojářů, kteří aplikaci dávají dokupy. Pro rychlejší vyřízení doporučíme reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel (14. 01. 2023 11:15)
Dobrý den ,pokud máte prosím jakoukoliv radu na sparovani toho s...e k aplikaci pošlete mi ji. Zkoušel jsem všechno. Router, mobilní hotspot, všechny rady a nic. Neuvěřitelné. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (16. 01. 2023 08:24)

Dobrý den, pokud se Vám instalace takto nedaří, tak bude třeba kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
David Smahel (08. 01. 2023 09:22)
Dobrý den chtěl bych poradit stáhl jsem si aplikaci we back a nemůžu načíst QR kód na vysavači můžete mi prosím poradit děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (09. 01. 2023 09:44)

Dobrý den, doporučíme použít kód uvedený v tomto manuálu

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:59)
Pro upřesnění, když načtu kód z vašeho elektronického manuálu, jak jste mi poradili, tak se načte vysavač: exvac-st660
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 13:03)

Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Henček (02. 01. 2023 21:03)
Dobrý den, nakonec se mi to teda podařilo i s tím jejich QR kódem. Vám chci moc poděkovat za vyřízení, jste úžasní.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Tom (31. 12. 2022 11:11)
Dobrý den, v aplikaci weback nelze načíst žádný kód z obalu, manuálu a pod. Poradíte jaký kód zadat ručně či naskenovat? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 10:10)

Dobrý den, doporučíme použít kód uvedený v tomto manuálu

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:52)
Dobrý den, tento kód z manuálu se sice načte, ale je od jiného typu vysavače. Píšu to v příspěvku níže. Takže se ve finále robot nespáruje. Navíc je sranda, že v papírovém manuálu od robota se píše, že si mám v aplikaci vybrat ze seznamu svůj typ vysavače, ale aplikace žádný seznam neobsahuje. Tesla to má celé nějaké zmatené a dost mě to odrazuje od dalších nákupů této značky. Dost mě to mrzí, protože bych dal rád přednost českému výrobku, ale bohužel zřejmě zaměstnáváte lidí, kteří neodvádí svoji práci správně.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 13:04)

Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku. Během prodeje tohoto modelu došlo ke změně aplikace a tak je manuál v tištěné podobě v tomto bodě neaktuální. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Henček (30. 12. 2022 20:34)
Dobrý den, jaký QR kód, ne o sériové číslo mám načíst do aplikace? Zkoušel jsem načíst i napsat vše co jsem našel na krabici i robotovi, ale aplikace WeBack stále dokola hlásí, že nelze načíst kód. Když tam načtu kód z manuálu pro párování, tak to sice už reaguje, ale protože je QR kód z manuálu pro IQ300 od jiného typu robota, tak se samozřejmě nezdaří připojení. Jak tedy docílím toho, abych načetl správný kód? Podle recenzí na Google play nejsem zdaleka s tímto problémem sám. Předem moc děkuji za pomoc
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 10:09)

Dobrý den, doporučujeme postupovat dle informací zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Pavel Henček (02. 01. 2023 11:54)
Dobrý den, tento manuál je mi k ničemu, když nemám správný kód k načtení a ten ve vašem manuálu co tady rozesíláte se sice načte, ale není od typu iq300 takže se spárování nezdaří.... Máte v tom dost zmatky
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 13:04)

Dobrý den, dle vyjádření Tesly se jedná o jiné označení modelu iQ300, takže QR kód je takto v pořádku.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Michal (30. 12. 2022 13:03)
Po pripojeni na wifi v aplikacii pise zariadenie nie je pripojene poprosim o navod na sparovanie v aplikacii iq300
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (30. 12. 2022 13:32)

Dobrý den, postup Vám odesílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Standa Nedoma (20. 01. 2023 16:35)
není aplikace pro android. Ovládání mobilem nefunkční.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (20. 01. 2023 16:36)

Dobrý den, aplikace pro Android je také. Více informací Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Debora Kálalová (28. 12. 2022 21:44)
Dobry den, hned pri prvnim zapnuti lux hlasil, ze jeden z bocnich kartacu je nehybny. Jeden funguje dobre, ten druhy se ale vubec netoci. A to ani kdyz se jim snazime otocit manualne. Nevite v cem je problem? Dekuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (29. 12. 2022 08:21)

Dobrý den, doporučili bychom reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Jakub (27. 12. 2022 21:56)
Dobrý den, dnes jsem se pokusil poprvé spárovat vysavač Tesla IQ 300 s telefonem a v aplikaci Tesla robostar IQ 300 po připojení píše zařízení není připojené a u aplikace WeBack zase nejde načíst sériový kód, ani zadat ručně sériové číslo. Mohl bych poprosit o radu?
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Aleš (20. 01. 2023 23:22)
stejný problém, aplikace píše zařízení není připojeno... docela trapas v dnešní době, aby nefungovala taková primitivní věc.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (28. 12. 2022 09:25)

Dobrý den, postup instalace naleznete zde. Pokud se Vám instalace z nějakého důvodu nedaří, tak bude třeba kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Denisa (27. 12. 2022 14:58)
Dobrý den, vysavač několikrát za den a noc hlásí, že probíhá nabíjení baterie. Pokaždé když zapnu aplikaci, ukazuje jiný stav nabití baterie, když aplikaci odinstaluju a znova nainstaluju, ukáže, že robot je nabit na 99%, vypnu aplikaci, znova zapnu a najednou stav baterie 88% a nabíjení dokončeno a za chvíli už robot vesele hlásí, ze probíhá nabíjení baterie, bliká asi 10 vteřin a konec. Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuju.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (27. 12. 2022 15:49)

Dobrý den, přeposílám vyjádření zákaznické podpory Tesla:

Ověřte jakou aplikaci klient používá, postup instalace aplikace WeBack, která nahradila původní aplikaci ke stažení zde: android iOS.

Může se také jednat o sníženou kapacitu baterie.Novou baterii je možné zakoupit v našem e-shopu TESLA. Na kapacitu baterie je poskytována záruka 6 měsíců, pokud se na baterii vztahuje záruční doba, je možné zařízení reklamovat.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Denisa (27. 12. 2022 16:25)
Používám aplikaci WeBack. Takže po roce používání robota z ničeho nic o tolik klesla kapacita baterie?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (27. 12. 2022 16:29)

Dobrý den, těžko říci, ale vždy je možnost zaslat robot na reklamaci ke kontrole. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lubomír (26. 12. 2022 17:08)
Dobrý den,
Můžete mi prosím poradit jakou aplikaci mám stáhnout? A i postup párování? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (27. 12. 2022 09:26)

Dobrý den, párovat vysavač je třeba aplikací WeBack, kterou lze stáhnout zde: android a iOS. Následně postačí postupovat dle pokynů aplikace. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Kristyna (25. 12. 2022 15:52)
Dobry den,
Dostala jsem robota na Vánoce
Aplikaci jsem si nainstalovala, wifi připojena
Ale v aplikaci stále píše ze není připojeno zařízení
Takže to nejde ovládat
Prosím o radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (27. 12. 2022 09:30)

Dobrý den, postup párování Vám odesílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
David (30. 12. 2022 11:14)
Dobrý den, mám stejný problém. Prosím zašlete instrukce. Nebylo by ale lepší, napsat je přímo sem, když to je problém, který se tu opakuje vícekrát?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (30. 12. 2022 11:16)

Dobrý den, postup posílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Jirka (05. 02. 2023 11:26)
Mohu také poprosit o zaslání postupu? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (06. 02. 2023 10:02)

Dobrý den, přímo od výrobce jsme obdrželi informaci, že momentálně evidují problém s nefunkčností aplikace, na kterém pečlivě pracují. Do konce tohoto měsíce by problém měl být vyřešen. Prozatím doporučují robota ovládat buď manuálně, nebo pomocí dálkového ovladače. nemá smysl odesílat vysavač k reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
David Sedlář (01. 01. 2023 11:27)
mám stejný problém s připojením.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (02. 01. 2023 10:18)

Dobrý den, doporučujeme postupovat dle informací zde pokud by ani po té nebylo možné připojení vysavače, tak bude třeba řešit přímo s podporou Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Gabriela (25. 12. 2022 15:29)
Aplikaciu som nenasla na obchod play je len Tesla Robostar iQ500 a 600 ale tento nie kde mam hladat aplikaciu na tento vysavac prosim
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Gabriela (25. 12. 2022 15:21)
Dostala som tento vysavacik pod stromcek a nejde mi vyhladat wifi ani vysavac va aplikacii neviem ci mam spravnu a v com tobim chybu prosim o radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (27. 12. 2022 09:28)

Dobrý den, bližší informace ohledně aplikace a párování Vám odesílám na e-mail.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Libor Witassek (18. 12. 2022 12:22)
Dobrý den,
aplikace Robostar iQ300 neustále píše, že "Zařízení není připojeno". Provedl jsem reset, znovu spároval, neustále totéž hlášení. Přes aplikaci nelze robota již ovládat.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (19. 12. 2022 11:35)

Dobrý den, na e-mail Vám odesílám podrobný postup párování.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
René Badzik (26. 12. 2022 11:31)
Zdravím poprosím aj ja podrobný návod ďakujem
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (27. 12. 2022 09:43)

Dobrý den, postup pro párování aplikace pro android naleznete zde pro iOS pak zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Tereza (22. 12. 2022 10:13)
Dobrý den mám stejný problém. Vysavač hlásí že je připojen ale v aplikaci není zkusila jsem odebrat zařízení a to nepomohlo aplikaci mám robostar iq300. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (22. 12. 2022 10:15)

Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Přemysl (18. 12. 2022 10:17)
Můj robotický vysavač pracuje již dva roky naprosto perfektně. Původně jsem nedocenil vytírání, ale začal jsem využívat i tohle. Jsem spokojený s přístrojem, ale i s podporou při objednávání náhradních dílů. Stalo se mi, že při objednávce zásobníku a filtru na prach jsem dostal zásobník na vodu. Tohle jsem reklamoval a do dvou dnů jsem měl, co jsem potřeboval. Skvělý produkt a skvělé služby. Děkuji ..
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (19. 12. 2022 11:22)

Dobrý den, moc si vážíme Vaší spokojenosti a doufáme, že vysavač bude sloužit ještě mnoho let.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Janko (27. 11. 2022 22:55)
Vysávač nenájde aj keď ho zmazem znovu pripojím , pred tým neukazoval stav batérie mám ho asi 2 mesiace a po aktualizaciach by som ho najradšej vyhodil z okna !!!
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (28. 11. 2022 09:57)

Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme jej reklamovat. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Janíčková Monika (30. 10. 2022 19:12)
Dobrý den, mám robotický vysavač Tesla iQ300. Nainstalovala jsem si aplikaci, připojení vysavače k wifi proběhlo ale aplikace mi hlásí, že zařízení není připojeno, wifi signal je silný a postup jsem opakovala několikrát, vždy stejný výsledek. Můžete mi prosím poradit?? Děkuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Miroslav Blažek (13. 11. 2022 14:22)
Dobrý den. Můžu se zeptat, jakou aplikaci jste si nainstalovala?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (31. 10. 2022 09:28)

Dobrý den, v případě problému s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Katerina Rathouska (29. 10. 2022 21:26)
Dobrý den, po instalaci nového softwaru 6.1.0 nejde ovládat vysavač pomocí aplikace, i přes reinstalaci, odhlášení a znovu nainstalovaní vysavače. V aplikaci ukazuje chybu “ The Device is not c..” víc se toho přečíst nedá. Prosím o radu, děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (31. 10. 2022 09:27)

Dobrý den, v případě problému s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu Tesla: [email protected]

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Bara (05. 10. 2022 16:33)
Dobrý den, vysvac mi v nabíjecí stanici co 20 vteřin opakuje probíhá nabíjení baterie. Kde může byt prosím problem? Děkuji za odpověď
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Zuzana (25. 10. 2022 13:59)
Mam stejný problem. Baterie nabitá. Neustále hlásí ze probíhá nabíjení baterie. Nepomohl restart ani aktualizace softwaru.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (25. 10. 2022 14:17)

Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit reklamací robota. 

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (05. 10. 2022 16:35)

Dobrý den, zkontrolujte, zda robot pevně sedí na dobíjecích konatktech stanice. Popřípadě vyzkoušejte provést jeho reset.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Michal (01. 10. 2022 08:56)
Zdravim, je mozne vysavac spustit tak, aby zaroven mopoval a vysaval? Nebo musim napred vysat, cekat az se dobije a pak spustit mopovani?
Diky
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Renata (10. 11. 2022 11:32)
Dobrý den, vysavač mám a přijde mi, že jak mopuje, tak i menší smetí vysaje.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Martina (10. 11. 2022 11:33)

Dobrý den, v režimu mopování se většinou sací výkon snižuje. Doporučuje se tedy spustit robota nejprve na vysávání a dodatečně spustit mop.

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (03. 10. 2022 08:39)

Dobrý den, tento model neumí vysávat a mopovat zároveň. Vždy je možné jej spustit pouze na jednu z činností, dle toho jaký zásobník (nečistoty, voda) zvolíte. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Soňa Sedláčková (09. 07. 2022 15:23)
Dobrý den,
Vysavač přestal z ničeho nic umýat. Mám ho cca 1 měsíc. Cca 3 mytí proběhlo v pořádku, ale teď to nedělá. Z nádrže na vodu, voda beodtéká.
V brožuře ohledně tohoto problému nic není. Mikrovláknový hadřík před spuštěním máčím, tak, jak je v popisu.
Děkuji, S.
Děkuj
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (11. 07. 2022 08:55)

Dobrý den, v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Irena (16. 09. 2022 18:38)
Máme obdobný problém, nedochází k mopování.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
Lukáš (19. 09. 2022 08:21)

Dobrý den, tak jako v předešlém případě, doporučíme řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Iveta (23. 04. 2022 11:15)
Při nabíjení baterie se po určité době objevuje hláška Probíhá dobíjení baterie. Pár vteřin přestane vysavač blikat a pak se spustí toto hlášení. Jei to v pořádku? Přijde mi, že nikdy nebude zcela nabitý.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petra (23. 04. 2022 12:43)

Dobrý den,

doporučila bych počkat. Obvyklá doba dobíjení robotických vysavačů se pohybuje okolo tří hodin. 

Věřím, že vše bude v pořádku.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Marcela Jirousková (21. 04. 2022 21:17)
Dobrý den, aplikace pořád odpojuje zařízení. Zapnu přes telefon úklid a když odejdu z místnosti zařízení je z aplikace odpojené.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (22. 04. 2022 08:28)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat signál wifi, zda není možné že by se robot odpojil z důvodů slabého signálu v jiné části místnosti. Jestliže je signál všude dobrý, tak by bylo třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Miroslav Moric (04. 04. 2022 13:14)
Dobrý den,
při návratu do dokovací stanice (potvrzeném hlasem herce) jí mine. I když do ní narazí, tak si jede dál. Musím nutně posílat celé balení k reklamaci ?
Není nějaká prodejna /servis Tesly v Plzni či okolí ?
Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (04. 04. 2022 13:19)

Dobrý den, v případě, že má robot problém vyhledat dobíjecí stanici, tak bude třeba zaslat robot a dobíjecí stanici. Pokud byl robot zakoupen v našem eshopu, tak je třeba zaslat na adresu reklamačního oddělení

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jakub Bernáth (17. 03. 2022 18:59)
Dobrý den, vysavač mám pár dnů. Když pustím inteligentní úklid, tak vysavač uklidí pouze jednu místnost a do druhé se ani nevydá. Přitom mezi místnostmi není ani práh. Co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (18. 03. 2022 10:09)

Dobrý den, kontaktujte prosím podporu Tesly: [email protected] , ideálně s přiloženým videem nebo screenem z aplikace, aby to technici mohli problém vyhodnotit a budou Vás informovat o možném řešení.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
lenka (07. 03. 2022 19:44)
Dobrý den, vysavač jsem se pokusila použít poprvé a vůbec nevyjíždí z nabíjecí stanice. Nechala jsem hop nabít než přestal blikat, při spuštění oznámí, že zahajuje úklid, ale vůbec se nerozjede. Než ho zase zabalím a odnesu na reklamaci, je možné, že jsem něco přehlídla a je jen nějak před prvním použitím zablokovaný? Nerada bych čekala 30 dní a pak zjistila, že jsem zapoměla odebrat nějakou pojistku nebo něco...
Děkuji za jakoukoliv radu/zkušenost
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (08. 03. 2022 09:39)

Dobrý den, ujistěte se, že z boku robota máte zapnutý hlavní vypínač do polohy I.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Milan (20. 02. 2022 14:42)
Dobry den,
Zakoupil jsem tento vysavač před necelým měsícem a do teď jsem byl s vysavačem spokojeny. Nicméně přestala mi fungovat funkce změny výkonu - když v aplikaci, ale i v ovládáci změním výkon na nejvyšší, tak se sice ukáže, ze je tento vykon nastaven, ale vysavač sam o sobě jede stále stejne. Když jsem toto prepinal na začátku, tak šlo i slyšet, ze vysavač zvýšil/snížil vykon. Ale ted vysává stále stejne i při změně. Narazili jste na tento problem? Mate pro toto řešení?
Vysavač jsem i cistil (jak násobku, tak filtry), ale nepomohlo to.
Dekuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (21. 02. 2022 09:13)

Dobrý den, dle popisu chování vysavače doporučíme řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak postupujte dle informací zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Veronika (12. 01. 2022 13:58)
Dobrý den, jakým způsobem se používá u tohoto modelu virtuální zeď? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (12. 01. 2022 14:23)

Dobrý den, virtuální stěnu vytvoříte za pomocí magnetické pásky. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Veronika (12. 01. 2022 15:01)
Díky za odpověď, to teda v popisku nějak chybí, je to rozhodně důvod pro vrácení.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (12. 01. 2022 15:04)

Dobrý den, cituji popis výrobku: Součástí balení je také magnetická páska pro vymezení plochy, kterou robotický vysavač nemá uklízet.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petra Barillová (06. 01. 2022 19:35)
Dobrý den. Opakovaně je problém s připojením. Robot ohlásí,že wifi síť je připojena,v aplikaci se objeví červený vykřičník -připojení se nezdařilo-opakujte akci.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (07. 01. 2022 10:28)

Dobrý den, doporučili bychom obrátit se přímo na podporu tesla - [email protected], zašlete popis problému a aktuální nahranou verzi fw v přístroji (případně screen z aplikace).

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martin (04. 01. 2022 21:45)
Dobrý den. Poslal jsem vysavač na celé patro. Po návratu do stanice a vypnutí aplikace na telefonu, po opětovném spuštění aplikace z ní zmizel vykreslený region, kterým vysavač projel. Znovu pustím vysavač uklízet a vypadalo to, jako by opět při vysávání mapoval. Tzn, že zmapovaná oblast z aplikace a tím pádem i vysavače zmizela? Nebo má zmizet pokaždé?
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Štefan Kovář (16. 01. 2022 18:50)
Ahoj, mám podobný problém , po pár dnech používání přestal zakreslovat mapu na telefonu ukáže pouze stav baterie . Nemá někdo zkušenost co s tím?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (17. 01. 2022 11:27)

Dobrý den, doporučíme kontaktovat Tesla [email protected], zašlou Vám odkaz na aktualizaci aplikace. Zároveň máme informaci, že již probíhá schvalování nové verze aplikace na Google Play.

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (05. 01. 2022 11:53)

Dobrý den, pokud se jedná o gyroskopický model, jako je iQ300, tyto modely nemají přesnou orientaci v mapě jako laserové modely a mapa se neukládá. Zobrazení mapy je orientační pro zobrazení, co již vysavač uklízel. Gyroskopické modely nepodporují ani možnost rozdělení do místností nebo vymezení zakázaných zón. Při každém novém úklidu se proto mapa vykresluje znovu.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pe.King (03. 01. 2022 16:31)
Dobrý den,
vysavač máme nový k vánocům. Máme s ním však problém. Vždy úklid spouštíme z dokovací stanice. Po úklidu však do stanice nezajede. Dělá nám to, že stanici najde, najede do ní odrazí se, popojede tak metr před stanici, znovu se k ní otočí a najede na ní. Znovu se však odrazí a tak stále dokola. Očistil jsem i konektory, ale nepomohlo. Není na to nějaký fígl? Stanici jsem vyzkoušel na dvou místech a nepomohlo.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (03. 01. 2022 16:37)

Dobrý den, dle popisu bude zřejmě problém s rozpoznáním stanice a bude třeba řešit zasláním robota k reklamaci. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jana (02. 01. 2022 13:11)
Dobrý deň,vráti sa vysávač po mopovani sám do stanice? Ďakujem za odpoved
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (03. 01. 2022 11:16)

Dobrý den, pokud je robot spuštěn z dobíjecí stanice, tak se po dokončení úklidu vrátí zpět. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martin (01. 01. 2022 23:06)
Dobrý den, jak používat vysavač ve vícepatrovém domě? Přenášet i s nabíjecí stanicí? Nevznikne potom ve vyobrazení regionů v aplikaci nepřehledné prostředí? Dá se vysavač poslat přes aplikaci jen na vybraná místa? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (03. 01. 2022 10:52)

Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map podlaží, robot si po přenesení do jiného patra uloženou mapu přepíše. Zaslat jej na konkrétní místo v mapě aplikace nelze. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Antonin Miksik (30. 12. 2021 14:18)
dobrý den, opakovaně mám problém se sparováním aplikace s vysavačem sít mam 2,4G polohu zaplou a Wifi po celém bytě je plná ,má někdo stejný problém jako já? řídil jsem se dle manualu a vše dělal krok po kroku nevíte někdo co s tím? jak to tedy mám sparovat? vždy mi to najede jen na 30% a pak to spadne na nulu a začne to od začátku...díky za reakce
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Eva (24. 01. 2022 16:05)
Jsem na tom úplně stejně, jen s tím rozdílem, že už jsem ho spárovaný měla a najednou v aplikaci spárování zařízení zešedlo a stalo se nefunkčním. Zařízení jsem odebrala, že ho spáruji znovu a jak píšete, dojede do 30% a konec. Zkoušela jsem i z tabletu, spárovalo se, ale s výsledkem jako u telefonu - šedé a nefunkční.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (24. 01. 2022 16:13)

Dobrý den, v případě, že se Vám párování nedaří, tak doporučím kontaktovat podporu Tesla, kde Vám pomohou problém vyřešit. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Libuše Kubečková (30. 12. 2021 07:45)
Dobrý den, nevím si rady, robotický vysavač TESLA RoboStar iQ300 nejde připojit k WIFI.
Když se připojuje,odpoji se WIFI v mobilu.
Děkuji za pomoc a odpověď.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (30. 12. 2021 10:43)

Dobrý den, odpojení wifi mobilu je normální, doporučíme vyzkoušet vypnout po dobu párování připojení přes data v mobilním telefonu. Pokud by se ani takto připojení nedařilo, tak doporučíme obrátit se přímo na Teslu

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jarda (28. 12. 2021 11:37)
Dobrý den,chci poradit s aplikací.dle instrukcí jsme se zaregistrovali a i připojili robota k aplikaci. Jenže je problém že aplikace nevydrží být propojená s robotem. Síť máme propojenou po celém bytě a bohužel aplikace drží chvilku a pak se ukáže na aplikaci že není připojeno.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (28. 12. 2021 13:18)

Dobrý den, podporovaná frekvence WiFI je 2,4GHz. Pokud je frekvence vyšší, robot bude mít s připojením problémy a aplikace nebude správně fungovat.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Míla (26. 12. 2021 10:37)
Dobrý den, mám dotaz. Vysavač je úplně nový. Dle instrukcí jsme ho dali na nabíjecí stanici nabíjet. Po asi tak 3 hodinách jsme mu přes ovladač dali instrukci úklidu. Vysavač vyjel a jezdil asi 5 minut, pak začal hledat nabíjecí stanici ale nenašel ji. Přitom je umístěna na volně přístupném terénu a byl v blízkosti asi tak 50 cm. Vysavač jí vůbec nenašel. Při přesunu blíže ke stanici naopak popojížděl od ní, místo k ní. Vypadá to že je nabíjecí stanice nefunkční, ale přitom je zapojená do sítě a svítí zeleně. Prosím o radu co s tím. Děkuji M.B.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (27. 12. 2021 16:38)

Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. První dobíjení robota se doporučuje přibližně kolem 6 hod. Je tedy možné, že robot nebyl kompletně nabitý a nebyl tak připravený na kompletní úklid, jelikož baterie se rychle vybila.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Kateřina Friedlová (12. 12. 2021 10:21)
Dobrý den,
přemýšlím o koupi tohoto robotického vysavače pro rodiče. Důležité ale je, aby ovládání nebylo pouze přes chytrý mobil, který nemají, ale i buď manuální nebo na dálkové ovládání- je toto možné u tohoto modelu? Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (12. 12. 2021 10:35)

Dobrý den. Ano, tento model můžete ovládat i dálkovým ovladačem nebo přímo tlačítky na robotovi. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Radim (11. 12. 2021 18:16)
Dobrý den, když máme tvrdou vodu, můžeme použít destilku?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (12. 12. 2021 08:48)

Dobrý den. Ano, můžete používat i destilovanou vodu. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Marie Procházková (02. 12. 2021 13:36)
Dobrý den ,mám jsem vysavač T50 , jaký typ mi doporučíte jako náhradu , nechci velkou investici. U sávajícího vysavače je asi špatná baterie ,nabije se , ale asi po 10minutách úklidu bliká a zajede zpět do stanice. Koupit jen náhradní baterii?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (02. 12. 2021 13:54)

Dobrý den, pokud je problém s krátkou výdrží robota, doporučili bychom zakoupit náhradní baterii

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lenka (30. 11. 2021 22:26)
Dobrý den, jen dotaz …prosím, když v aplikaci nastavím určitý čas vysavani - nejsem doma, například v práci. Vysavač se spustí a mě se v aplikaci ukáže mapa úklidu a nějaké info, ze je uklizeno. Zatím mi totiž nikdy žádné info nepřišlo. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (01. 12. 2021 09:45)

Dobrý den, z aplikace by vám mělo přijít oznámení o zahájení úklidu, kde lze robota při práci sledovat. Dále po dokončení úklidu se Vám uloží mapa úklidu a mělo by Vám přijít oznámení o dokončení úklidu robota.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petra (29. 11. 2021 17:33)
Dobrý den, je tento vysavač vhodný i pro alergiky? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (29. 11. 2021 17:44)

Dobrý dne, díky trojité filtraci a možnosti omyvatelného hepa filtru je tento model určitě vhodný i pro domácnost s astmatiky či alergiky.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pavel Láníček (25. 11. 2021 19:54)
Dobrý den, chci se zeptat jestli tento robot vysává a mopuje zároveň.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (26. 11. 2021 10:07)

Dobrý den, tento model nemá možnost vysávat a mopovat v jednom kroku. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Dana (25. 11. 2021 17:42)
Dobrý den, dnes jsem po prvé spustila robota. Vysával do vybití baterie a vůbec se nevrátil do nabíjecí stanice. Při stlačení tlačítka , pomocí aplikace, nabíjet, stanici nenašel. Prosím o radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (25. 11. 2021 17:57)

Dobrý den, pro zajetí robota do dobíjecí stanice je třeba spouštět jej z dobíjecí stanice. Pokud ani takto po skončení úklidu nebo při vybití do stanice nezajede, tak bude problém nejspíše s umístěním stanice a doporučili bychom vybrat jiné místo. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Dana (25. 11. 2021 18:10)
Děkuju za odpověď, vyzkouším.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jitka Šobrová (20. 11. 2021 20:08)
Dobrý den vyzkoušela jsem vytírání , ale po výměně nádoby na vysávání zpet ,vysavač nefunguje. , vysavač jen několikrát couvne a zastaví se s hláškou "zkontrolujte přední nárazník" a svítí červěne kontrolka. Přístroj jsem několikrít prohlédla, vyčistila i opakovaně vypnula. Přesto je stav stále stejný. před výměnou vytírací nádoby fungoval ok. prosím o radu.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (22. 11. 2021 10:00)

Dobrý den, pokud se robot chová takto nestandardně, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Michal Navratil (06. 11. 2021 09:24)
Dobrý den, robot od koupě fungoval parádně. Bohužel cca před týdnem jsme si všimli, že nevysává. Jezdí po podlaze, nevydává žádný hluk jak bylo zvykem a zanechává za sebou větší smítka, která předtím s přehledem vysál. V nádobce je po úklidu pouze hromádka jemného prachu. Vysavač je pravidelně čištěn dle návodu. Restart také vyzkoušené. Máte prosím radu jak postupovat dále? Děkuji, Michal Navrátil.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (08. 11. 2021 08:08)

Dorbý den, dle popisu bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Jestliže je vysavač ještě v záruce, tak bude třeba obrátit se na svého prodejce. V případě pozáruční opravy pak přímo na společnost Tesla. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petra (22. 10. 2021 08:36)
Dobrý den, chci se optat dá se dokoupit příslušenství k tomuto vysavači?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (22. 10. 2021 08:58)

Dobrý den, příslušenství k tomuto modelu prozatím nemáme v nabídce. Určitě bude možné jej časem dokoupit. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petra (16. 08. 2021 22:16)
Dobrý den,mám dotaz. Měli jste někdo při prvním spouštění aplikace problém s připojením. Už 4 hod. Se snažíme vysavač připojit a nic. u 30 % opět skočí 0% A od začátku. Zkoušeli jsme veškeré rady,vypnout router,vypnout MT,odinstalovat aplikaci,vypnoit zapnout vysavac a nic. Vysavač ani nenabizi zminovanou síť hospot ROBOT. Je možné že vysílač ve vysavači je špatný? A záleží na signálu na telefon nebo stačí jen dobre wifi připojení? Děkuji za rady P.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (17. 08. 2021 09:45)

Dobrý den, pro párování robota s WiFi j ezapotřebí mít dobrý signál WiFi. Pokud se Vám i přesto párování nedaří, doporučili bychom vyzkoušet na jiném mobilním telefou. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, bylo by nutné robota zaslat ke kontrole do servisního střediska.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Mikita (24. 06. 2021 19:00)
Dobrý den, vysavač přestal mluvit a vůbec zmizel zvuk. Nevím jak to opravit.
Vysavač je úplně nový, první úklid jsem pouštěl z dálkového ovladače a všechno bylo ok. Hned po instalaci aplikace na mobil, vysavač chtěl se obnovit na aktuálnější verzi. Aktualizace proběhla bez problémů. Další úklid, který jsem pouštěl už z aplikace asi byl také v pořádku, ale už při 3 úklidu, zmizel zvuk. (v nastaveních aplikace zvuk vysavače je zapnuty)
Předem Vám děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (25. 06. 2021 13:00)

Dobrý den, doporučíme vyzkoušet nejdříve vysavač vypnout a po cca minutě zapnout na hlavním vypínači na boku těla vysavače. Případně ještě v aplikaci pro ovládání robotického vysavače vypnout a znovu zapnout zvuk, v nastavení změnit zvuk na jiný jazyk a zpětně načíst češtinu.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Mikita (30. 06. 2021 22:04)
Dobrý den, děkuji Vám za odpověď. Udělal jsem všechno jak jste doporučoval, pomohlo to, ale teď mám takovou situaci:
V aplikaci mám vypnutý zvuk, ale ve skutečnosti on je. Když zvuk přes aplikace zapinám, tak u vysavače on mizí. Mě to moc nevadí, objevil se další problem.Dřív jsem měl nastavený plánovaný úklid na 9:10 hodin ráno každý den, ale teď on není viditelný v aplikaci. Vysavač pokračuje jezdit v 9:10 hodin každý den a já už nemůžu smazat ten plánovaný úklid. Zkoušel jsem ho vymazat ruznymi zpusoby, ale zatím nic nepomohlo. 
Nevím jestli je nějaká možnost vrátit nastavení vysavače do továrního stavu? 
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (01. 07. 2021 08:45)

Dobrý den, pokud byl robot vypnut a znovu zapnut, tím by se měl provést reset a robot by měl přejít do továrního nastavení. V případě, že by vaše problémy přetrvávaly, doporučili byhcom robota reklamovat

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
EM (10. 05. 2021 11:33)
Dobry den, je mozne vysavac spojit se dvemi mobilnimi zarizenimi???Dekuji za odpoved.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (10. 05. 2021 12:10)

Dobrý den, každý robotický vysavač je spárovaný pod uživatelským účtem. Každé zařízení může být pouze pod jedním účtem. Můžete se ale přihlašovat s více zařízení. Aktuálně přihlášený zůstane jen jeden uživatel. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Olga (15. 03. 2021 19:42)
dobry den, muze vysavac jezdit i v noci?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Katrin (16. 03. 2021 08:20)

Dobrý den, ano může. Krásný den

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Josef (11. 03. 2021 06:49)
Dobrý den, špatně mě najíždí do nabíjecí stanice,jede skoro furt tak o 1 cm vedle co stín děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (11. 03. 2021 08:22)

Dobrý den, vždy záleží na správném umístění dobíjecí stanice. Pokud robot nemá dostatek prostoru před stanicí a ze stran stanice může se stát, že nebude správně zajíždět a bude s tím mít problém. Zkuste tedy stanici přemístit na jiné místo a popřípadě můžete zkontrolovat dobíjecí kontakty, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Hezký den

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pavel Pech (16. 02. 2021 18:10)
Prosím o informaci zda lze zapnout pouze mopování na dálkovém ovládání. Nemám chytrý telefon. V předchozích příspěvcích píšete, že to lze tlačítkem 6, ale při tomto spuštění i nadále vysavač saje. Dále mě zajímá, zda lze na DO nastavit intenzitu pouštění vody a pokud ano, tak jak. Na videu k tomuto typu je vidět, že vysavač vytírá v celé šířce mopu. Ten můj za sebou nechává pouze dva úzké proužky na krajích... Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (17. 02. 2021 08:43)

Dobrý den, funkci mopování lze spustit tlačítkem 6, ovšem vysavač bude vždy vysávat s nižším výkonem. Poradili bychom před mopováním navlhčit mopovací textílii. Robotu chvíli trvá, než se voda propustí po celé ploše textílie.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Karel Eugel (15. 02. 2021 22:15)
Dobrý den potřebuji dát robotický vysavač nahlas.Jak to provedu.Dekuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (16. 02. 2021 08:54)

Dobrý den, zvýšení hlasitosti bohužel nelze nastavit.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jiří Smola (13. 02. 2021 21:04)
Návod jak spárovat s Google home.
1. Nainstalujte si aplikaci „Google Home“
2. Přihlaste se pod svým Google účtem
3. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
4. Vytvořte si svou domácnost
5. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
6. Klikněte na „+“v levém horním rohu
7. Zvolte „Nastavení zařízení“
8. Zvolte „Už máte něco nastaveno?“ v části „Spolupracuje s Google“
9. Pomocí lupy v horní části vyhledejte „Grit Home“
10. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
11. Vyberte aplikaci TESLA RoboStar iQ300
12. Vyberte region, který máte zvolený v aplikaci TESLA RoboStar iQ300
13. Zadejte registrační e-mail do aplikace TESLA RoboStar iQ300
14. Zadejte heslo do aplikace TESLA RoboStar iQ300
15. Klikněte na „SIGN IN“
16. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
17. Označte nalezené zařízení (TESLA)
18. Klikněte na „PŘIDAT DO MÍSTNOSTI“
19. Zvolte existující nebo vytvořte novou místnost, kde máte robotický vysavač TESLA umístěný
20. Klikněte na „HOTOVO“
21. Vyslovte „OK Google“ pro aktivaci Google asistenta
22. Vyslovte „Turn on TESLA“ pro spuštění úklidu
23. Vyslovte „Turn off TESLA“ pro pozastavení úklidu
24. Vyslovte „TESLA go home“ pro zaslání robotického vysavače do nabíjecí stanice
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white
wall (08. 06. 2022 17:42)
Díky za skvělý návod.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
David Roháček (03. 12. 2021 01:21)
Děkuji moc za info na přidání robovysavace do homegugle nenašel jsem nikde postup, ale vy jste ho tu dal moc dekuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Adéla (11. 02. 2021 14:58)
Dobrý den,
narazila jsem na problém při vytírání. Po chvíli provozu se robot zastaví, jako by chtěl pokračovat, ale neví kam, točí se kolem dokola a poté ohlásí chybu "Přesuňte zařízení do otevřeného prostoru", ačkoliv se v otevřeném prostoru nachází. Zkusila jsem ho proto spustit znovu, ale chyba se opakovala i na jiném místě (opět bez překážek).
Prosím o radu. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (11. 02. 2021 15:06)

Dobrý den, při režimu mopování je zapotřebí snížit výkon na minimum. Poté spustíte robota k zahájení mopování. Problém by měl ustat.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lucie (11. 02. 2021 12:58)
Dobrý den, měla bych dotaz k magnetické pásce (vitruální zdi). Jak je dlouhá? Lze případně nastavit viruální zeď v aplikaci? Co nadstandardního se dá v aplikaci najít (vymezení místa úklidu, regulace odkapu vody nebo výkonu vysávání apod.), myslím tím co nelze nastavit přímo na vysavači nebo ovladači. Rozhodujeme mezi T60 a IQ300, ale kromě ceny a možnosti aplikace žádné rozdíly nevidím.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (11. 02. 2021 13:16)

Dobrý den, model Tesla iQ300 má větší objemy nádobek, elektricky řízenou regulaci vody, možnost ovládání pomocí hlasového asistenta, magnetickou pásku místo virtuální zdi, možnost českého jazyka. Pomocí mobilní aplikace můžete robotovi spustit/zrušit úklid, změnit režim úklidu, nastavit sací výkon. Vidíte také průběh úklidu na mapě.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lenka (05. 02. 2021 16:33)
Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto vysavače. Chci se zeptat, zda má senzory, aby nespadl dolů ze schodů? A jak dlouho se asi nabíjí? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (05. 02. 2021 16:49)

Dobrý den, robot je vybaven senzory proti pádu ze schodů. Před prvním použitím je nutné robota nabíjet alespoň 6-8 hod kvůli baterii, při dalším užívání bude robot nabitý přibližně za 3 hod.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pavla (04. 02. 2021 17:38)
Dobrý den, Cca po měsíci používání nastal problém. Vysavač se začíná zastavovat, ale nehlásí žádnou chybu, stačí do něj lehce drbnout a rozjede se. Myslím, že bude problém v bočním kolečku. Jedno kolečko se plynule točí, druhé se točí poměrně těžko. Není vidět nic, co by ho mohlo drhnout. Dá se problém nějak odstranit?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (04. 02. 2021 17:52)

Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat obě kola robota, zda nejsou zablokovaná či v nich není zaseknutá nebo zaražená nějaká nečistota, co by bránila otáčení. Pokud budou Vaše problémy přetrvávat, doporučili bychom reklamaci

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Kostislaw (12. 09. 2021 19:48)
mame identicky problem, mohu se zeptat co je pricinou a zda jde zavada odstranit bez reklamace ?
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Jakub (23. 01. 2021 14:34)
Dobrý den, přestal mi zničeho nic fungovat planovaný úklid, vysavač v nastaveném času nevyjede, nevíte co stím ? Baterie je plně nabitá.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (25. 01. 2021 09:52)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Poté zkuste nastavit časování znovu.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lucie (19. 01. 2021 18:42)
Dobrý den. Zrovna čistím robota a chtěla bych se zeptat, prosím, jak oddělám středové všestranné kolečko, abych jej očistila?
A velká kola se asi neoddělávají, že ano? Děkuji.
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (20. 01. 2021 08:26)

Dobrý den, otočtíte robota, kolečko uchopíte a vytáhnete jej směrem nahoru. Je třeba vynaložit celkem dost síly, ale nemusíte se obávat není zde co poškodit. Hnací kola nelze vyjmout. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lucie (21. 01. 2021 07:38)
Moc děkuji za pomoc, zkusím to.
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Roman (19. 01. 2021 17:44)
Mopování a dávkování vody se spouští v aplikaci telefonu a toto vyjádření mě poslali TESLA Electronics, CZ :
Nádobu s vodou je potřeba z vysavače vyjmout před návratem na nabíjecí stanici. Toto je z bezpečnostních důvodů uvedeno i v uživatelském manuálu.
Před spuštěním mopování odpojte vysavač z nabíjecí základny, vypněte vypínačem na boku, vložte nádobu s vodou a poté vysavač zapněte. Vše pracuje
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Gitka (15. 01. 2021 08:55)
Přeji hezký den, prosím o info, zda je možné k vysavači přikoupit gumový středový kartáč ?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (15. 01. 2021 09:13)

Dobrý den, jiný kartáč než ten co je v robotu není možné k tomuto modelu použít.  

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr (11. 01. 2021 14:04)
Dobrý den. Mám dotaz ohledně mopovani,minulý týden jsem zakoupil Robota a při mopovani to udělá rovné pruhy cca 1m a pak jezdí na sucho. Po cca 1h mopovani ubylo z nádobky asi půl cm vody. Děkuji za radu
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (11. 01. 2021 14:57)

Dobrý den, pro mopování doporučíme zmáčknout tlačítko číslo 6 kdy je vypnuto vysávání a dochází pouze k mopování, jestliže ani takto nebude robot mopovat, tak bude třeba zaslání k diagnostice v autorizovaném servise. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr (11. 01. 2021 15:20)
V mobilní aplikaci mopovani nejde a na ovladači jsme dali mopovani,i nám to řekl česky že začíná mopovat ale bohužel jezdil na sucho a i jsem namáčel ze spod hadřík z mikrovlákna
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (11. 01. 2021 15:28)

Dobrý den, problém může být s tvrdou vodou. Pokud se ve vaší domácnosti nachází tvrdá voda, knoty se ucpou a voda se nepropouští dál.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr (11. 01. 2021 17:28)
Robot je nový od čtvrtka,v sobotu jsme chtěli mopovat a voda je městská a myslím si že napoprvé by se to hned neucpalo. Mě to přijde jako když je problém v dávkování vody
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Roman (17. 01. 2021 18:42)
Mám stejný problém při mopování jezdí ale nepouští vodu U toho to vysavače je elektricky řízená regulace vody během mokrého stírání ve třech krocích - nízká, střední nebo vysoká intenzita pro velmi znečištěnou podlahu. No já na to nepřišel jak zapnut nebo přepnout .
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (18. 01. 2021 10:48)

Dobrý den, mopování se spustí buď v aplikaci nebo daným tlačítkem na dálkovém ovladači. Pokud ani takto nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací

Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (11. 01. 2021 17:51)

Dobrý den, v tom případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci.

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr (11. 01. 2021 18:38)
Dobrý den. Mám robota 4 dny,jak dlouho trvá reklamace? Máme velky dům a robot nam ušetří spoustu času a bez vysavače je to složité. Kam se to popřípadě má poslat. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Martina (12. 01. 2021 08:19)

Dobrý den, lhůta k vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní. Jak postupovat v případě reklamace naleznete zde

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr Pilař (08. 01. 2021 04:17)
Když koupím ještě jednu nabíjecí stanicí,umí robot využívat obě? Jde mě o to, že když ho máme na druhém konci domu tak marně hledá stanici. Tak když bude na obou koncích domu jedna stanice tak jestli zajede do té co má blíž. Děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (08. 01. 2021 11:30)

Dobrý den, vysavač bude vyhledávat dobíjecí stanici ze které byl spuštěn. Další stanice by měla význam pouze tehdy, že byste chtěl robot spouštět ve více podlaží a nechtělo se Vám stanici přenášet s robotem. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pavel Tylš (07. 01. 2021 19:02)
Jak spáruji tesla robostar iq 300 s hlasovým asistentem google asistans ?
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (11. 01. 2021 13:17)

Dobrý den, postup je uveden níže. 

  1. Nainstalujte si aplikaci „Google Home“
  2. Přihlaste se pod svým Google účtem
  3. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
  4. Vytvořte si svou domácnost
  5. V kroku Co chcete nastavit zvolte „Teď ne“
  6. Klikněte na „+“v levém horním rohu
  7. Zvolte „Nastavení zařízení“
  8. Zvolte „Už máte něco nastaveno?“ v části „Spolupracuje s Google“
  9. Pomocí lupy v horní části vyhledejte „Grit Home“
  10. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
  11. Vyberte aplikaci TESLA RoboStar iQ300
  12. Vyberte region, který máte zvolený v aplikaci TESLA RoboStar iQ300
  13. Zadejte registrační e-mail do aplikace TESLA RoboStar iQ300
  14. Zadejte heslo do aplikace TESLA RoboStar iQ300
  15. Klikněte na „SIGN IN“
  16. Zobrazí se „Propojování účtu Grit Home“
  17. Označte nalezené zařízení (TESLA)
  18. Klikněte na „PŘIDAT DO MÍSTNOSTI“
  19. Zvolte existující nebo vytvořte novou místnost, kde máte robotický vysavač TESLA umístěný
  20. Klikněte na „HOTOVO“
  21. Vyslovte „OK Google“ pro aktivaci Google asistenta
  22. Vyslovte „Turn on TESLA“ pro spuštění úklidu
  23. Vyslovte „Turn off TESLA“ pro pozastavení úklidu
  24. Vyslovte „TESLA go home“ pro zaslání robotického vysavače do nabíjecí stanice
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Petr Pilař (05. 01. 2021 04:53)
Dobrý den je vhodný na vysávání psích chlupů děkuji
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (05. 01. 2021 11:27)

Dobrý den, ano, tento model je vhodný i na vysávání psích chlupů. 

Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Miroslava Fousková (07. 12. 2020 08:32)
Dobrý den, je u vysavače možné vypnout hlasový projev? Děkuji
Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Pavel (10. 01. 2021 22:25)
Ano v aplikaci je volba ztišit
Re: Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300
Lukáš (08. 12. 2020 17:20)

Dobrý den, vypnout zvukové hlášení lze provést v aplikaci. 


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ300 - white

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba