SIDE-vyletnene-ceny
SIDE-vyletnene-ceny

Nevíte si rady?Poradíme Vám!

774 810 810 NAPIŠTE NÁM

Chcete si robotický vysavač vyzkoušet? Zapůjčíme Vám ho.

Více informací

Reklamace

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Při reklamacích se řídíme Reklamačním řádem.

V případě, že chcete jen odstoupit od smlouvy do 14 dnů, kontaktujte nás a vyplňte tento Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Přístroj na reklamaci je nutné odeslat vyčištěný a zbavený nečistot, jinak nebude moci být přístroj na reklamaci přijat z hygienických důvodů a bude Vám zaslán zpět.

Reklamovat zboží můžete jedním ze 3 způsobů:

prodejna-ikona dodavka-ikona  postak-ikona otaznik-ikona

 

prodejna-ikona Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně ROBOT WORLD.

1)   Vyplňte Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný reklamační list.

3)   Výrobek spolu s registračním formulářem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybranou prodejnu.

4)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Reklamačním řádu.

 

dodavka-ikona Reklamace přepravní službou

1)   Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný reklamační list.

3)   Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a kopii dokladu o koupi výrobku.

4)    Roboty značky LG, ZODIAC zasílejte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9 

Výrobky značky iRobot zasílejte:

Certus Mercatus s.r.o.,
reklamační oddělení
K Žižkovu 282/9,
190 00 Praha 9
Infolinka: Po-Pá od 7:30 do 15:30
+420 245 001 740

Výrobky značky CleanMate, Neato, Moneual, Hobot, Helpmation, GrillBot, Raycop, zasílejte na adresu:

(u bezdotykových košů Helpmation - zasílejte pouze víka)

BLAKAR trading s.r.o.
reklamační oddělení
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
tel. 774 737 789

        Výrobky značky Samsung zasílejte na adresu:

INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.
reklamační oddělení
28. října 41
46007 Liberec 7
tel. 482 770 941
 

Svoz výrobků značky Robomow zadáte přes odkaz níže:

 
AMA CZECH s.r.o.
servis, záruky
Batňovice 269
542 32 Úpice
tel. 733 672 144

Svoz výrobků značky Gardena zadáte přes odkaz níže:
 
 
Husqvarna Manufacturing CZ s.r.o.
Servisní Centrum Gardena
Jesenická 146
79326 Vrbno pod Pradědem
tel. 800 100 425

Svoz výrobků značky MS energy zadáte přes odkaz níže:
 
VYTVOŘIT SVOZ - JAKO NÁZEV SPOLEČNOSTI UVEĎTE JMÉNO A PŘÍJMENÍ
 
RMA s.r.o. - servisní středisko
K Ochozi 761
59301 Bystřice nad Pernštejnem
tel. +420 603 573 561

Ostatní výrobky zasílejte na adresu:

 

(u bezdotykových košů - zasílejte pouze víka)

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Mlýnská 304
547 01 Náchod 

5)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

 postak-ikona Reklamace podáním zásilky na PPL PARCEL SHOP

1)   Vyplňte Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si reklamační list.

3)   Za podání zásilky je možné platit pouze kartou:

  • - vyplňte příslušný formulář - BALIK PRO TEBE . Následně vám přijde štítek na e-mail, který si vytisknete a nalepíte na zásilku
  • - kontaktní email - [email protected]
  • - kontaktní telefon 774 810 810

4)   Výrobek spolu s reklamačním listem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybraný PPL Parcel Shop.

5)   Nejbližší Parcel Shop naleznete na interaktivní mapě - https://www.roboticky-vysavac.cz/mista-ppl

6)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

PPL PARCEL FORYOU CZ

  • - přeprava balíků v rámci ČR s doručením následující den
  • - pojištění balíků do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravy
  • - proaktivní komunikace s příjemcem – příjemce je o průběhu přepravy informován e-mailem a SMS

Podat lze balíky, které splňují následující podmínky:

Ceník přepravného
Rozměry: Cena:
S - (30x30x30 cm) 89 Kč
M - (60x40x30 cm) 109 Kč
L - (100x50x50 cm) 149 Kč

Ceny platné od 1.10.2017. Změna ceníku vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, palivového příplatku a příplatku za mýtné.

  • - hmotnost jednoho balíku max. 31,5 kg
  • - délka balíku max. 100 cm
  • - součet délky a obvodu max. 300 cm
  • - hodnota jednoho balíku max. 50 000 Kč , resp. 100 000 Kč
  • - balení pouze pravidelného tvaru (balík)
  • - neporušený obal uzavřený alespoň lepící páskou

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

prodejna-ikona Časté otázky

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
 
Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?
Stačí vám kopie dokladu o koupi výrobku.
Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list.
 
Musím výrobek přinést v originálním obalu?
Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.
 
Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?
Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.
 
Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?
Ano, při reklamaci příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek (závada se nemusí projevit).
 
Jak mi bude opravené zboží doručeno?
Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.
 
Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?
Kontaktujte nás na emailu [email protected], kde Vám sdělíme stav Vaší reklamace.
 
Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?
Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.