Nevíte si rady?Poradíme Vám!

774 810 810 NAPIŠTE NÁM

Chcete si robotický vysavač vyzkoušet? Zapůjčíme Vám ho.

Více informací

Záruční a reklamační podmínky

Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí Občanským zákoníkem a zákonem O ochraně spotřebitele v platném znění.

V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se řídíme stejnými pravidli jako v Občanském zákoníku. 

Převzetí zásilky
Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku a kontaktovat naše reklamační oddělení. V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Po převzetí zboží je doporučeno zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit písemnou formou na e-mail: reklamace@roboticky-vysavac.cz nebo telefonicky 774 810 810 (nejrychlejší řešení) nebo poštou na adresu: ROBOT WORLD s.r.o., Poděbradská 261/61, 198 00 Praha 9.


Záruční podmínky

Záruční doba na výrobky je 24 měsíců. Záruka se vztahuje na zjevné výrobní vady a nefunkční součásti. Záruka se nevztahuje na vady a poškození způsobené nevhodným používáním, přetěžováním přístroje, na rozbití nebo narušení přístroje nevhodnou a neopatrnou manipulací nebo použitím nepřiměřené síly.

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Pokud je záruka na bazarové produkty nižší, je to uvedeno jak u výrobku při nákupu, tak na nákupním dokladu.

Vyřízení reklamace
Kupujícímu je doporučeno v případě reklamace postupovat těmito způsoby řešení:

Pro výrobky značky iRobot, LG, Samsung, iClebo, CleanMate, Ecovacs, Dolphin, Zodiac, Aquabot, Hexagon, Aquatron, Lizard, Ambrogio, Robomow zajišťujeme bezplatný svoz (svoz je uskutečněn mezi 8-18:00, přesný čas svozu není možnost určit), kdy si pro Váš reklamovaný výrobek přijede řidič, odveze do autorizovaného servisu dané značky a po opravě přiveze zpět k Vám domů. Při objednání svozu nám stačí zavolat na call linku 774 810 810 nebo napsat na email reklamace@roboticky-vysavac.cz, kde Vám rádi svoz objednáme. K objednání svozu je třeba nahlásit číslo nákupního dokladu, adresu svozu, den svozu a telefonní kontakt. Výrobek k reklamaci je třeba zaslat vyčištěný spolu s popisem závady a kopií nákupního dokladu nebo kopií záručního listu.

V případě reklamace výrobku je možnost se obrátit přímo na autorizovaný servis. Příslušný autorizovaný servis Vašeho výrobku Vám sdělí naši operátoři jak na info lince 774 810 810 nebo na emailu info@roboticky-vysavac.cz. Výrobek k reklamaci je třeba zaslat vyčištěný.

U ostatních produktů nebo v případě kdy není možnost využít bezplatného svozu (svoz je uskutečněn mezi 8-18:00, přesný čas svozu není možnost určit) se reklamované zboží odešle na adresu naši firmy ROBOT WORLD s.r.o., Reklamační oddělení, Poděbradská 261/61, 198 00 Praha 9 spolu s popisem závady (formulář ke stažení níže), kopií faktury a záručním listem nebo je možnost přinést osobně na naše prodejny.

Prodávající posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení kontaktuje kupujícího. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající kupujícího emailem či telefonicky.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů dle zákona č. 634/1992 Sb ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Důležité dokumenty ke stažení
Formulář pro reklamace a pozáruční servis

X
Doprava zdarma