Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Roborock S6 MaxV
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S6 MaxV
Rudolf Podešva (09. 02. 2024 13:31)
objednal jsem si u vás novou nádržku na vodu, bohužel po prvním vysátí vysavač nepozná, že je mopovací sada nasazena. Nevím, kde může být chyba, první vysání proběhlo v pořádku, nyní mopování nefunguje ani s původní nádobkou (ani u ní vysavač nepozná, že je mopovací sada nasazena). Prosím, kde může být problém?
Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den
Rudolf Podešva
Lukáš (09. 02. 2024 14:19)
Dobrý den, robot nedokáže z nějakého důvodu detekovat mopovací podložku. Na ní se nachází plíšek, tak můžete zkusit očistit. Pokud nepomůže, tak bude třeba zakoupit mopovací podložku nebo bude chyba v robotu.
Nela (02. 01. 2024 18:14)
Lukáš (05. 01. 2024 14:55)
Dobrý den, dle popisu by mohla být závada způsobena baterií a mohla by pomoci její výměna za novou. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba vyhledat servis této značky.
Yveta Schutová (25. 08. 2023 10:42)
Veronika (25. 08. 2023 16:21)
Dobrý den,
doporučujeme nejprve opakovaně propláchnout nádobku na čistou vodu, dále provést reste robota a v aplikaci zkontrolovat dávkování, případně zvýšit na maximum pro pročištění cest čerpadla. Pokud se stav nezmění, bude potřeba dát robota do servisu k odborné kontrole a případně pročištění. Krásný den
Pavlína (23. 12. 2022 10:20)
Martina (23. 12. 2022 13:47)
Dobrý den, zkontrolujte senzory ze spodní strany robota. Dále zkuste v mobilní aplikaci robotovi nastavit v případě mopu vyšší průtok vody. Kdyby problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.
Lukáš (23. 12. 2022 10:24)
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Lucie (09. 08. 2022 13:17)
Martina (09. 08. 2022 13:22)
Dobrý den, pokud nepomohl ani restart robota, doporučili bychom jeho zaslání k reklamaci
Martina (21. 06. 2022 11:58)
Aplikaci mám nainstalovanou, v momentě, kdy po mně chce načíst QR kod z vysavače tak to nelze, protože mnou zakoupený výrobek nemá QR kod na žádném z uvedených míst, a nechce se spárovat s Wifi.Vysavač mám od včerejška, zatím používám manuální ovládání.
Mám doma ještě starší vysavač Symbo, u něj aplikace funguje bez problémů.
Lukáš (21. 06. 2022 12:14)
Dobrý den, postup připojení k aplikaci je zobrazen ve videu zde.
Richard (26. 04. 2022 21:48)
Lukáš (27. 04. 2022 08:29)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Michaela (17. 01. 2022 22:20)
Martina (18. 01. 2022 11:29)
Dobrý den, model je bez madla na přenášení. Pokud budete chtít pouze vysávat, spustíte robota k zahájení úklidu, V případě mopování je nutné doplnit vodu do nádobky a přidělat mopovací podložku s textílií. Ohledně intenzity dávkování vody, je nutné změnu průtoku vody nastavit pomocí mobilní aplikace, robot tuto funkci sám nezmění.
Veronika (10. 01. 2022 23:31)
Martina (11. 01. 2022 09:39)
Dobrý den, v případě přenesení robota do patra je nutné pro první úklid, aby robot vyjel z dobíjecí stanice. Po dokončení úklidu si robot zajede do stanice a poté se uloží kompletní mapa patra. V historii si poté zvolíte mapu, kterou budete chtít použít (přízemí, patro). Pro další úklid již stanici přenášet nemusíte.
Karel (29. 12. 2021 09:15)
Martina (29. 12. 2021 14:21)
Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali. Poradili bychom provést reset robota. Kdyby reset nepomohl, zkuste hlavní kartáč vyjmout a zkusit spustit robota. Pokud bude robot bez problémů jezdit, vraťte kartáč a umístěte robota do stanice. Pokud bude problém i nadále přetrvávat, jedinou možností by byla reklamace
Standa (26. 12. 2021 18:45)
Můžete mi prosím poradit s nasdílením účtu pro druhého uživatele?
Po nasdílení v aplikaci mi to napíše sdíleno, ale nic se pro druhého uživatele nemění. Nechci stále ručně odpojovat a připojovat wifi a přepínat dva telefony.
V manuálu jsem se o tomto problému nic nedočetl,
Předem děkuji za odpověď.
Martina (27. 12. 2021 17:29)
Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Jiří Novák (17. 12. 2021 17:23)
v manuálu se píše, že je potřeba po vysávání vylít vodu ze zásobníku. Je tomu skutečně tak? Z diskuse vyplývá, že uživatelé tam vodu vodu nechávají.
Martina (17. 12. 2021 17:58)
Dobrý den, vždy se doporučuje po dokončení mopování, pokud zůstane přebytečná voda v nádobce, vodu vylít a nenechávat jí v robotovi.
Edita (08. 12. 2021 01:02)
Lukáš (08. 12. 2021 08:37)
Dobrý den, doporučíme ještě jednou odzkoušet. Případně provést reset robota do továrního nastavení a pokud by ani po tom nedokázal stanici vyhledávat, tak bude třeba řešit reklamací.
Miri (23. 09. 2021 21:36)
Lukáš (24. 09. 2021 09:34)
Dobrý den, účinnost vysávání bude hodně podobná S6 max má sací tlak 2500Pa a model Roidmi 2700Pa. Model S6 max bude mít o něco lepší orientaci v prostoru díky kombinaci kamery a laseru a dokáže také zaznamenat i menší předměty na zemy - identifikovat je i se jim následně vyhnout.
Miri (24. 09. 2021 13:39)
Lukáš (24. 09. 2021 14:10)
Dobrý den, model Pure má nižší sací tlak pouze 2000Pa, menší nádobku na vodu a nemá elektronicky řízené dávkování vody.
Miri (24. 09. 2021 14:29)
Lukáš (24. 09. 2021 14:43)
Jedná se o kvalitní modely s minimem reklamací.
Miri (24. 09. 2021 14:50)
Petronela (20. 08. 2021 16:10)
Martina (20. 08. 2021 16:16)
Dobrý den, pokud již proběhla registrace vytvořením účtu přes aplikaci, stačí pouze robota znovu spárovat s WiFi. V jiném případě b ude zapotřebí vytvořit si v aplikaci nový účet.
Petronela (20. 08. 2021 16:34)
Martina (20. 08. 2021 16:37)
Dorbý den, heslo by Vám mělo být tedy zasláno na e-mail. V případě, že se nepodaří, je nutné provést reset robota a uvést ho do továrního nastavení, Poté bude nutné vytvořit novou registraci pod jiným e-mailem.
Lukáš (20. 08. 2021 16:15)
Dobrý den, je nutné v přihlašovací fázi zažádat o nové heslo. Pod kolonkou pro přihlašovací údaje stačí kliknout na "forgor password".
Kamila Černá (18. 08. 2021 14:35)
Děkuji
Černá
Martina (18. 08. 2021 14:39)
Dobrý den, robota pustíte i manuálně stisknutím hlavního tlačítka a vždy dokončí úklid. Díky mobilní aplikaci můžete nastavit robotovi časování na určitý den a určitou hodinu, dále lze pomocí mobilní aplikace nastavit sací výkon a intenzitu průtoku vody v případě mopování, také si nastavíte zakázané zóny či virtuální zeď.
Rob (25. 07. 2021 20:35)
Lukáš (26. 07. 2021 11:40)
Dobrý den, jedná se o globální verzi pro EU. Záruční opravy provádí náš dodavatel, ale pozáruční servis prozatím není zajištěn. Již se ale objevují i servisi zabývající s opravami značky Xiaomi.
Milan (28. 04. 2021 19:26)
Martina (29. 04. 2021 08:29)
Dobrý den, funkci bočního kartáčku bohužel v průběhu úklidu vyplnout nelze.
Paula (21. 04. 2021 12:59)
Lukáš (21. 04. 2021 13:12)
Dobrý den, zásobník na vodu je o objedmu 460ml. Těžko říci na kolik m2 voda vystačí, bude záležet na členitosti prostor a nastavení dávkování vody.
Paula (21. 04. 2021 14:10)
Lukáš (21. 04. 2021 14:17)
Nádobka na vodu u modelu S5 MAX má 290 ml.
Paula (21. 04. 2021 18:40)
Veronika (20. 04. 2021 13:14)
Martina (20. 04. 2021 13:25)
Dobrý den, pokud je nastavena funkce rozpoznání koberců, není nutné žádné jiné nastavení. Robot se před kobercem zastaví.
Veronika (27. 04. 2021 21:48)
Jirka (02. 04. 2021 20:22)
Děkuji za odpověď
Lukáš (06. 04. 2021 09:31)
Dobrý den, mopovací textilie lze prát v pračce při teplotě max. 40°C. Doporučujeme nepoužívat aviváž.
Pavla Lukšová (25. 03. 2021 10:03)
je u robota možné přidat do nádobky na vodu i nějaký dezinfekční nebo mycí prostředek? Děkuji
Katrin (25. 03. 2021 10:04)
Dobrý den, do nádobky nedoporučujeme dávat žádný čistící či dezinfekční prostředek. Krásný den
Klára K. (09. 03. 2021 12:45)
Martina (09. 03. 2021 13:34)
Dobrý den, mopovací textílie lze na podložku přidělat pomocí kolejničky, do které textílii uchytíte a poté ještě upevníte pomocí suchého zipu. Postupujte dle manuálu na straně 4. Hezký den
Klára (15. 03. 2021 14:18)
Klára K. (10. 03. 2021 22:07)
Roland Ivanič (03. 03. 2021 16:25)
Martina (03. 03. 2021 16:29)
Dobrý den, robot zvládne přejete překážky do maximální výšky 2 cm. Pokud má koberec dlouhý vlas, může mít robot s úklidem problém.
Honza (02. 03. 2021 09:49)
mohu se zeptat jak tento vysavač řeší vysávání ve dvou patrech z pohledu nabíjecí stanice? Je nezbytné mít na každém patře jednu, nebo patro bez dobíjecí stanice prostě jen vysaje a někde zůstane "zaparkovaný" a čeká na přenesení uživatelem?
Martina (02. 03. 2021 09:53)
Dobrý den, při prvním úklidu v jiném podlaží či patře, je nutné, ab robot vyjel z dobíjecí stanice prouložení mapy úklidu. Poté již nemusíte stanici přenášet, vyberete si pouze příslušnou mapu.
Tomáš Mazourek (01. 03. 2021 20:12)
rozsáhlá diskuze na toto téma:
https://www.reddit.com/r/Roborock/comments/jeuzb8/how_to_check_if_your_main_brush_actually_works_on/
Martina (02. 03. 2021 11:34)
Dobrý den, prozatím jsme neobdrželi infomraci ohledně nefunkčnosti hlavního kartáče. Ve vašem případě se nejspíš bude jednat o chybu softwaru a proto bychom doporučili robota zaslat k reklamaci
Veronika (01. 02. 2021 18:52)
Děkuji
Martina (02. 02. 2021 08:56)
Dobrý den, po prvním spuštění po přestěhování stanice bude robot trochu zmatený, ale jakmile ho spustíte znovu, vytvoří si novou mapu.
Petra (20. 01. 2021 18:17)
Martina (21. 01. 2021 08:23)
Dobrý den, dlouhé vlasy se do štětinek mohou namotat, proto se doporučuje po každém úklidu provést kontrola robota a popřípadě jej vyčistit.
Jakub Královič (06. 12. 2020 20:34)
můžete mi prosím doporučit nějaký vhodný model Roborocku?
Požadavky: zmapovat a zapamatovat si dvě patra, každé cca 65metru čtverečních, možnost nastavit výkon vysávání i mopu. Koberce nemáme, preferuji hlavně kvalitní mop.(výkonný bez úniku vody)
S5 max - co jsem dohledal tak neumí zmapovat dvě podlaží
s6 pure, starší jak S5 max.
díky za odpoved mailem
Lukáš (07. 12. 2020 10:19)
Dorbý den, S5 max má mapování více podloží, ale v jakési beta verzi. Jinak žádný takto kvalitní model s elektronicky řízeným dávkováním není. S Vašimi požadavky doporučím proto volit model S6 maxV případně model S5 max.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.