Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
CleanMate QQ-6
Diskuze Robotický vysavač CleanMate QQ-6
Jitka (29. 12. 2023 12:34)
Po zapnutí robotického vysavače dvě minuty funguje a potom se na displeji ukáže symbol H. Co to znamená?
Děkuji za odpověď.
Jitka
Katrin (29. 12. 2023 12:57)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zakaznické lince. Krásný den
Vladimír (29. 12. 2022 10:41)
Martina (29. 12. 2022 10:44)
Dobrý den, může se jednat o problém s nízkou kapacitou baterie, nebo problém s dobíjecí stanicí či adaptérem.
Novák Petr (31. 07. 2020 11:44)
Martina (31. 07. 2020 11:48)
Dobrý den, náhradní UV lampu bohužel nemáme skladem. Pokud je výrobek stále v záruce, doporučili bychom kontaktovat prodejce a řešit s ním jako rkelamaci zboží. V jiném případě bychom doporučili robota zaslat do servisního střediska ke kontrole.
Monika (25. 01. 2020 14:06)
děkuji Monika
Radek (25. 01. 2020 14:13)
Dobrý den,
nejspíše se jedná o vadný motor bočního karáčku. Doporučím zaslat robota na servis https://www.roboticky-vysavac.cz/servis. Servisní technik provede diagnostiku a bude Vás kontaktovat s cenovou nabídkou.
Přejeme krásný den.
Lucie Hájková (26. 06. 2019 19:23)
mám vysavač již 2 a půl roku. Vždy fungoval dobře, teď jsem ho delší dobu nepoužívala, byl i mimo základnu. Po napojení na základnu blikne a pípne a zase zhasne. Intervaly bliknutí a pípnutí nejsou pořád stejné. Bylo by řešením koupit jen novou baterku aby vysavač zase fungoval?
Děkuji.
Jan (27. 06. 2019 09:42)
Dobrý den, zda-li byl robotický vysavač delší dobu bez nabíjecí stanice a baterie v něm byla stále vložená, časem ztrácela kapacitu a nyní bude na konci své životnosti. Závadu by měl vyřešit nákup nové baterie .
Lucie Hájková (28. 06. 2019 09:41)
Jitka Brůžová (26. 06. 2018 07:22)
Lukáš (26. 06. 2018 08:28)
Dobrý den, zkontrolujte prosím dobíjecí kontakty na spodní straně robota i na dobíjecí stanici zda zde nejsou nějaké nečistoty zabraňující dobíjení. Pokud toto nepomůže, tak bude nutné robota reklamovat u svého prodejce.
Jitka Brůžová (26. 06. 2018 09:19)
Lukáš (26. 06. 2018 09:25)
Dobrý den, k dořešení reklamace jsme Vás kontaktovali na Vašem emailu.
Martin (19. 04. 2018 13:24)
Lukáš (19. 04. 2018 13:32)
Dobrý den, dle popisu závady bude nutné robota reklamovat u svého prodejce. Pokud jste jej zakupoval u nás, tak nám prosím zašlete číslo nákupního dokladu. Jestliže již robot není v záruce, tak nás můžete kontaktovat ohledně servisní opravy.
Vrba Pavel (14. 04. 2018 20:57)
Mám vysavač asi rok a půl a doposud pracoval bez problémů. Nyní však po zapnutí pracuje tak 2 až 3 minuty a uprostřed místnosti se zastaví a na displeji bliká symbol E3. Po opětovném zapnutí pracuje několik desítek vteřin a problém se opkuje. Prosím poraďte co dělat. Dekuji
Martina (16. 04. 2018 09:32)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže se zakoupeným zbožím. pokud máte robota zakoupeného u nás, rádi Vám zajistíme bezplatný svoz k usnadnění vyřízení reklamace.
Požádáme o informaci z jaké adresy a v jakém termínu, by se Vám tento svoz hodil, bohužel přesný čas vyzvednutí u Vás nelze určit. Z toho důvodu je potřeba na uvedené adrese zajistit předání v čase mezi 8:00-18:00 hodinou. Svoz Vám můžeme objednat na následující pracovní den, v případě zadání požadavku do 17:00 hodin daného dne.
Zásilku si vyzvedne PPL (DHL) dopravce a po vyřízení reklamace Vám bude zaslán zpět.
Zboží prosím řádně zabalte pro přepravu dopravcem, přiložte kopii nákupního dokladu a průvodní dopis s popisem závady a telefonickým kontaktem na Vás.
Pokud nemáte robota zakoupeného u nás, pošlete robota s dobíjecí stanicí na adresu Hněvkovského 677/66A, Brno - Komárov, 617 00.
Nezapomeňte také vypnout na robotovi časování. Bez vypnutí hrozí, že se robot v balení rozjede a tím hrozí jeho poškrábání. Za případné poškrábání způsobené spuštěním robota neneseme zodpovědnost.
Veronika (11. 04. 2018 13:11)
vysavač mám od Vánoc a funguje velmi dobře. Jen se stal z ničeho nic více hlučným, ale na funkčnost to nemá vliv. prosím o radu.
Děkuji
Lukáš (11. 04. 2018 14:17)
Dobrý den, hlučnost robota se může časem nepatrně zvýšit, ale pokud by se Vám hlučnost již jevila jako dosti vysoká, tak doporučíme robota reklamovat.
Lesana (19. 08. 2017 16:51)
Veronika - Robotický vysavač (19. 08. 2017 17:00)
Dobrý den,
tento model je vysoký pouhých 8 cm, takže Vám pod nábytek zajede a vysaje i tam. Boční kartáčky slouží k nametání nečistot jak v prostoru tak i podel stěn či nábytku a díky nim robot pobere nečistoty i u stěn a jiných překážek.Velikost čístic které pobere jsou limitovaný sacím otvorem a uložením kartáče či sací hlavy. Roboti běžně poběrou i větší předměty, granule by neměly být problém. Krásný den
Lucie Šádková (13. 04. 2017 15:57)
Lukáš (13. 04. 2017 16:14)
Lenka Olejková (10. 02. 2017 22:00)
Aleš (11. 02. 2017 11:47)
Dobrý den, je třeba zmáčknout tlačítko UV na 10s, poté zapojit základnu do zásuvky, poté TIME na 10s, vice v návodu na str. 21. Děkujeme. V případě dalších dotazů nás kontaktujte, 774 810 810. Děkujeme.
Radka Římanová (05. 01. 2017 23:55)
Lukáš (06. 01. 2017 09:31)
díky tomu, že robot nemá rotační kartáč, tak nemá jak nečistoty z koberce vysát. Sací výkon robotcikých vysavačů není dostatečný na vysátí koberce bez rotačního kartáče.
Hana Uhrová (23. 11. 2016 19:47)
Jirka (24. 11. 2016 09:19)
Zdeněk (23. 07. 2016 10:17)
tento model není vhodný na koberce. Na koberce je vhodný model CleanMate QQ-6S, ale pouze na koberce s nízkým vlasem.
Nela. (23. 07. 2016 09:21)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.