Robotický vysavač
0 Kč
Robotický mop
iRobot Braava 390 Turbo
Diskuze iRobot Braava 390 Turbo
Radim (10. 10. 2022 16:45)
Radim (10. 10. 2022 16:45)
Martina (10. 10. 2022 16:49)
Dobrý den, pokud na mopu blikají modré kontrolky, mop se nabíjí. V případě červené kontrolky je mop vybitý.
Radim (10. 10. 2022 17:29)
Pulsující červené světlo: probíhá nabíjení
Trvalý modrý svit: baterie je nabitá
Martina (10. 10. 2022 17:36)
Dobrý den, pokud svítí modré světlo trvale, je robot plně nabitý a připravený k použití. Pokud modré světlo bliká, mop se stále dobíjí a není zcela nabitý.
Alena (11. 03. 2022 18:25)
Petra (12. 03. 2022 13:42)
Dobrý den,
dezény kol samostatně bohužel nemáme. Kontaktujte, prosím, náš servis.
Děkuji za pochopení.
Veronika Zienkovská (10. 08. 2021 14:23)
Martina (10. 08. 2021 14:29)
Dobrý den, v režimu mopování zvládne mop vytřít plochu cca 60m2 na jedno nabití baterie.
Dominika Dobešová (22. 07. 2021 11:24)
Děkuji
Lukáš (22. 07. 2021 11:30)
Dobrý den, tento model nelze propojit s mobilním telefonem.
Dominika Dobešová (22. 07. 2021 13:18)
Lukáš (22. 07. 2021 13:35)
Dobrý den, bohužel výrobce doporučuje použití pouze originálního čistícího roztoku.
Petr Grigar (04. 06. 2021 13:37)
Díky
Petr G.
Lukáš (04. 06. 2021 13:43)
Dobrý den, těžko takto říci v čem může být problém. Můžete zkusit zkontrolovat zda je utěrka dobře nasazena, případně zkontrolovat dezén kol, zda není poškozen. Pokud by se nepodařilo chybu odstranit, tak by bylo třeba zaslání k diagnostice - reklamaci nebo servsiní opravu.
Kaufman (16. 05. 2021 18:29)
To (25. 08. 2021 19:37)
Danuse Popelkova (24. 05. 2021 11:31)
Lukáš (24. 05. 2021 11:37)
Dobrý den, kolečka se bohužel nedají objednat, jak bylo zmíněno v předchozím komentáři. Můžeme Vám nabídnout jedině servis, kde Vám kolečka vymění.
Lukáš (17. 05. 2021 10:33)
Dobrý den, je nám líto, ale dezén kol k prodeji nemáme. Jediné co můžeme nabídnout jsou služby servisu, kde Vám výměnu kol provedou, ale díl k prodeji nenabízí.
Jana Zbořilová (25. 04. 2021 17:07)
Lukáš (26. 04. 2021 09:41)
Dobrý den, takto opravdu nevím jak Vás navést, zkusil bych šroubky nějak vyklepat. Jinak bude třeba rozebrat až se ke šroubkům dostanete.
Tatiana (29. 12. 2020 16:51)
Martina (29. 12. 2020 17:57)
Dobrý den, bohužel zvukové efekty u mopu vypnout nelze.
Radek (03. 11. 2020 16:56)
Veronika (04. 11. 2020 07:18)
Dobrý den,
chování robota může být způsobeno senzorem v nárazníku a nebo problémem s koly. Doporučujeme vyčistit hnací kola, očistit nárazník, zlehka poklepat přední část a vyndat baterii cca na 1/2 hod. z robota, tím se provede tvrdý reset. Pokud se stav nezmění, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
Klára (08. 06. 2020 17:02)
Martina (08. 06. 2020 17:06)
Dobrý den, před prvním použitím robotického mopu je třeba mop řádně nabít. Doporučuje se nechat mop klidně i přes noc na nabíječce. Navigační kostka by se měla nejlépe umístit na nějaké vyvýšené místo, např komodu nebo stůl. Kostka uzavírá mopu prostor díky signálu, který vysílá. Mop se tedy pohybuje pouze v určeném prostoru.
Klára (08. 06. 2020 17:08)
Martina (08. 06. 2020 17:09)
Dobrý den, v tom případě bych Vám doporučila obrátit se přímo na zákaznický servis
Monika (25. 04. 2020 23:22)
Martina (27. 04. 2020 09:19)
Pavel Zástěra (25. 02. 2020 09:50)
Lukáš (25. 02. 2020 09:58)
Dobrý den, robot můžete mít stále na nabíječce je to tak i lepší.
Kaca (07. 02. 2020 09:21)
Marek Klíč (14. 11. 2020 20:52)
Martina (16. 11. 2020 11:32)
Dobrý den, výdrž a kapacita baterie jsou ovlivněny počtem dobíjecích cyklů a pravidelným užíváním robota. Přibližná doba výdrže baterie je 2-3 roky. Poté se doporučuje zakoupit baterii novou.
Veronika (07. 02. 2020 10:06)
Dobrý den,
problém může být pouze ve slabé baterii, pokdu ji máte 1-1,5 roku, bude nutné baterii vyměnit. V případě nové baterie ještě můžete očistit a protočit kola, poklepat na nárazník. Nezmění li se to, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
Petra (28. 12. 2019 17:02)
Veronika (30. 12. 2019 11:55)
Dobrý den,
mopovač Braava 390 používá k vymezení v prostoru navigační kostky, jiný způsob vymezení není možný. Krásný den
Petra (28. 12. 2019 09:49)
Dekuji
Radek (28. 12. 2019 10:34)
Dobrý den,
baterie jsou dost podbné, proto by měl být neustále na nabíječce.
Děkujeme
Monika (03. 09. 2019 22:21)
jak poznám ,že potřebuji novou baterii u robotického mopu?
Děkuji Monika
Lukáš (04. 09. 2019 09:48)
Dobrý den, výměnu doporučujeme ve chvíli kdy Vám již zkracující se výdrž robota přestane vyhovovat nebo při problémech s dobíjením.
Michal (05. 01. 2019 19:40)
Lukáš (07. 01. 2019 09:28)
Dobrý den, většina zákazníků je s úklidem tohoto robotického mopu spokojena. Pro odzkoušení je možné zapůjčení robota a vyzkoušet jej přímo na Vaši podlaze. Pro více informací k této službě nás prosím kontaktujte zde.
Magda (21. 10. 2018 21:35)
na robotu praskla guma na kolečku. Lze někde zakoupit náhradní? Děkuji
Lukáš (22. 10. 2018 08:45)
Dobrý den, náhradní gumu ani kolečko zakoupit nelze. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. V případě pozáruční opravy, tak si zákazníci většinou gumu na kolečko přilepí nebo je nutné servisní opravy kde jsou měněna obě kola.
Věra Horváthová (21. 10. 2018 17:29)
zjistila jsem, že mi protéká čistící podložka Pro-Clean pro iRobot Braava. Vytíracího robota mám 1 rok. Vztahuje se na tuto podložku 2letá záruční doba?
Děkuji
S pozdravem
VH
Lukáš (22. 10. 2018 08:40)
Dobrý den, zálaží na tom kde podložka protéká, pokud je to v oblasti knotu, tak jej stačí vyměnit a dávkování vody by mělo zase fungovat jak má. Jestliže k protékání dochází vynou prasklé nebo poškozené nádobky, tak je možné toto reklmovat u svého prodejce. Výsledek reklamace bohužel neokáži takto odhadnout.
Lukáš (21. 10. 2018 15:17)
A z kolečka mi odpadla ta guma , a robot se točí dá se říct pouze do kola..
Dá se na tuto závadu uplatnit záruka nebo ne ?
Děkuji
Zdeněk (22. 10. 2018 10:18)
Dobrý den,
ano určitě můžete dát robota na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace .
Přeji pěkný den
Lukáš (22. 10. 2018 08:42)
Dobrý den, ano toto lze řešit reklamací u svého prodejce. Pokud byl robot zakoupen u nás, tak se na nás prosím obraťte a vše dořešíme.
Ladislav Neuberg (17. 08. 2018 23:32)
Katrin (18. 08. 2018 12:49)
Dobrý den, nejspíše se jedná o konec životnosti baterie. Doporučuji zakoupit novou https://www.roboticky-vysavac.cz/prislusenstvi-braava.
Dana (07. 08. 2018 14:34)
mám od vás asi rok koupený robotický mop Braava 390 a nyní mi při spuštění nejezdí po ploše, ale spíše se točí na jednom místě. Zjistila jsem, že jsou vytahané gumičky na kolečkách, které se schrnují. Může to být důvod závady a lze u vás tyto gumičky objednat náhradní?
Lucie (25. 03. 2018 18:13)
Zdeněk (26. 03. 2018 09:16)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produtky. Ano iRobot Braava 390 Turbo na koberce nevjede a objede je. Tento robotický mop Vám nepřejede ani přechodovou lištu, takže není schopen najed ani na koberec.
Přeji pěkný den
Laura (02. 06. 2018 22:09)
Jana (23. 03. 2018 13:07)
Jakub (23. 03. 2018 17:15)
Dobrý den, doporučil bych se podívat, zda nejsou nějakým způsobem více znečištěná kolečka, případně zkuste prosím, o něco méně navlhčit hadřík než jste zvyklá. V případě, že by robot dělal stále stejný problém, pak nás neváhejte opět kontaktovat.
Pavel Mindžak (05. 03. 2018 10:46)
Děkuji za radu
Bob (03. 05. 2018 10:15)
Patrik (05. 03. 2018 16:31)
Dobrý den, v tomto případě bohužel nelze přesně určit, kde by mohla být chyba. Doporučuji se obrátit na servis, případně uplatnit reklamaci.
Roman Fiala (19. 02. 2018 15:30)
Děkuji za reakci
Lukáš (19. 02. 2018 15:33)
Dobrý den, chyba bude právě v tom knotu. Zkuste jej vyjmout a pořádně proplachnout pod voudou i jemně mezi prsty proprat. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba knot vyměnit za nový.
Roman Fiala (19. 02. 2018 15:36)
Antonín Bastl (13. 02. 2018 22:07)
Martina (14. 02. 2018 09:41)
Dobrý den,
ano tento model je vhodný na tvrdé dřevěné podlahy a parkety. Pokud ale chcete podlahu leštit speciálním olejem, nelejte olej do nádržky na vodu, ale použijte víceúčelovou podložku a olej pokapejte na čistící útěrku.
Gabriela (10. 02. 2018 20:15)
mohu Braavu nechat stále v nabíječce, stejně jako Roombu?
Děkuji za odpověď
Patrik (12. 02. 2018 10:56)
Dobrý den, jestliže používáte robota 2-3x týdně, můžete robota nechávat pořád v nabíječce, ale není to nutné.
Jan Neckář (30. 01. 2018 14:18)
V té aplikaci je možnost přidání pouze Braava Jet. Může to být ten problém?
Lukáš (30. 01. 2018 14:38)
Dobrý den, model iRobot Braava 390 Turbo nelze ovládat přes mobilní aplikaci. Tuto funkci má pouze model iRobot Braava Jet 240.
Jakub Petr (21. 01. 2018 19:59)
máme mop iRobot Braava 390 Turbo a mám dotaz, zda existují jednorázové utěrky na zametání, popř. i mopování ? Především utěrka na zametání se velmi špatně čistí.
Předem děkuji za odpověď.
Patrik (22. 01. 2018 13:22)
Dobrý den,
jednorázové utěrky pro tento model bohužel žádné nemáme. Na suché zametání lze použít jakoukoliv jednorázovou utěrku. Na mopování jinou utěrku nedoporučuji.
Lenka (18. 01. 2018 02:12)
je tento produkt vhodný i na povrch jako je dlažba?
Děkuji a přeji pěkný den
Patrik (18. 01. 2018 11:02)
Dobrý den, ano tento robot je vhodný i na dlažbu.
P.Rychtářová (11. 01. 2018 20:13)
kapacita baterie při mopování je uvedena až 2,5 hodiny / 60 m2. Na kolik m2 přibližně prosím vystačí mopu zásoba vody v nádržce? A když mu voda dojde, ohlásí to nějak, zastaví se a čeká na doplnění nebo pracuje dál "nasucho"? Děkuji.
Patrik (12. 01. 2018 10:10)
Dobrý den,
voda v nádobce vydrží na cca 30m2. Bohužel když mu dojde voda, robot to nijak nepozná a jezdí dál. Proto je dobré si u prvních úkldů odsledovat, kolik Vám robot zvládne uklidit.
Lenka Poláčková (22. 10. 2017 00:08)
Lukáš (23. 10. 2017 09:44)
Dobrý den, tento model lze použít i pro dřevěné podlahy, pouze doporučujeme nenechávat jej pracovat bez dozoru, tak aby se předešlo tomu, že se robot zastaví na jednom místě, kde by mohl pustit více vody.
Petra Lonkova (23. 08. 2017 21:08)
Dekuji Lonkova
janbalut (24. 01. 2018 17:43)
Děkuji za opověď
S pozdravem Jan Balut
Patrik (25. 01. 2018 09:30)
Dobrý den, pro výměnu koleček doporučuji kontaktovat servis.
Aleš (28. 08. 2017 16:32)
K výměně koleček postačí odšroubovat 4 šroubky na spodní straně robota a sundat horní kryt robota. Poté je potřeba pootočit bočním krytem kolečka ve směru hodinových ručiček. My na toto máme speciální nástroj, který zapadne do čtvercových drážek na boku kolečka. Po odklopení krytu kolečka je potřeba sundat kovovou závlačku, která brání pohybu kolečka po osičce. Poté jde kolečko sundat a vyměnit. Složení je stejné v opačném pořadí.
Marie (08. 07. 2017 22:43)
zakoupila jsem si asi před měsícem, robotický mop iRobot Braava 390 Turbo. Při nabití mopu v nabíječce, mi mop stálé jen problikávání modře. V návodu je psáno, že by měl při nabití svítit modře, což se nikdy nestalo. Mop vydrží vytírat asi 1,5 hod. Je vše v pořádku? Děkuji.
Lukáš (10. 07. 2017 15:22)
Dobrý den, dle vyjádření výrobce se jedná o standardní chování robota kdy po dobití bliká modrá dioda. V manuálu je toto bohužel popsánu pro starší modely kde robot po nabití svítí trvale modře. Takže se nejedná o závadu na robotu.
Markéta (17. 10. 2020 06:53)
Dáša (11. 11. 2016 17:40)
Lukáš (11. 11. 2016 17:57)
do nádržky nalijte vlažnou vodu, navlhčete i utěrku a přidejte čisticí přípravek. Můžete použít Scooba Juice nebo jakýkoliv jiný přípravek určený k úklidu podlah. Dodržujte dávkování uvedené na etiketě vámi zvoleného přípravku, většinou doporučujeme do nádržky PRO-CLEAN nalít 3 kapky čisticího prostředku. Upozornění: Nepoužívejte agresivní přípravky na bázi ředidel, bělidel, žíravin atd..
Simona (16. 09. 2016 09:42)
tým Robotický vysavač (16. 09. 2016 10:17)
ano, mop Braava je vhodný na plovoucí podlahu.
Gabriela (15. 03. 2016 12:41)
Jiřina (28. 04. 2017 11:11)
Jirka (15. 03. 2016 13:36)
výrobce neuvádí počet decibelů, ale kolikrát je okolní prostředí více hlučné
nežli robot, tudíž robot je opravdu téměř tichý.
Lucie Novotna (21. 12. 2015 18:54)
zajimalo by mne, jaky je rozdil mezi iRobot Braava 380 a 390?
Dekuji
Veronika Robotický vysavač (21. 12. 2015 22:39)
rozdíl je pouze v barvě a v příslušenství. Model Braava 390Turbo má navíc ještě jednu sadu utěrek, takže celkem obsahuje 2 ks modrých utěrek na mokré mopování a 2ks utěrek na suché zametání. Jinak je robot zcela stejný a pokryje stejnou plochu. Přejeme krásné svátky.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.