Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 9250BK
Ondřej Šimek (09. 01. 2024 20:12)
V aplikaci je kolonka "Hlasový balíček" a v nabídce jen výchozí hlas. Lze do robota nahrát i jiné hlasové balíčky?
Děkuji za odpověď.
Lukáš (10. 01. 2024 10:56)
Dobrý den, žádné jiné hlasové balíčky pokud víme k dispozici nejsou.
Klára (04. 01. 2024 21:47)
Lukáš (05. 01. 2024 10:28)
Dobrý den, náhradní nádobku bohužel nemáme v nabídce. Doporučíme její poptání přímo u Sencoru: [email protected]
Jiří Hrdlička (31. 12. 2023 11:56)
Lukáš (04. 01. 2024 08:31)
Dobrý den, tento model nemásamovyprazdňovací stanici. Pokud se jedná o jiný model s touto stanicí, tak doporučíme zkontrolovat zda nic nebrání v průchodu vzduchu z nádobky do stanice. Také zkontrolovat průchodnost ve stanici do sáčku. Jestliže zde nic neobvyklého nezjistíte, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Jiří Hrdlička (30. 12. 2023 16:56)
Katrin (03. 01. 2024 16:49)
Dobrý den, tento model nemá samovyprazdňovací stanici. Nečistoty ze zásobníku je nutné pravidelně vysypávat. Krásný den
Tomáš (08. 08. 2023 17:10)
Kytina (02. 09. 2023 09:21)
Klára (28. 05. 2023 08:05)
Lukáš (29. 05. 2023 08:46)
Dobrý den, v případě, že robot nedávkuje vodu, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. Výrobce neuvádí žádnou radu jak toto řešit.
Jiří Barbořík (05. 05. 2023 22:52)
Nevím co s tím.
Poradí někdo????
Kytina (02. 09. 2023 09:22)
Lukáš (09. 05. 2023 08:15)
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Ivana (28. 08. 2023 20:07)
má cenu vysavač s touto chybou ( hláškou o zapnutí vysavače) opravovat, když již není v záruce ?
Veronika (29. 08. 2023 07:33)
Dobrý den,
záleží, zda bude chyba v základové desce nebo pouze ve vypínači. Bez diagnostiky nelze přesně určit závadu. Případně závady základové desky, se opravy moc nevyplatí. Pro přesnější určení závady by bylo vhodné nechat robota v servisním středisku zkontrolovat. Krásný den
Michaela (14. 03. 2023 17:28)
Lukáš (15. 03. 2023 08:38)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat hlavní kartáč, zda Vám na něm nechybí ložisko, případně zakoupit nový kartáč. Pokud by nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Kupcová Stanislava (06. 02. 2023 08:59)
Děkuji za odpověď.
Kupcová
Lukáš (06. 02. 2023 09:04)
Dobrý den, doporučíme zkusit kontaktovat podporu Sencor: [email protected] Pokud by ani zde nedokázali s připojením robota pomoci, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Michal (31. 01. 2023 22:17)
když robota zapnu aby uklízel, tak jede jen vpřed a mírně doprava zatáčí. pak do něčeho narazí a furt chce jet vpřed, nereaguje na náraz a ani se nesnaží uklízet že by jel něják podle trasy jako vždy. Když tam měl nádržku s vodou tak tu vodu vypouštěl strašně moc rychle. Tušíte co by mohlo být za problém a jak ho vyřešit ?
děkuju za odpověd
Nikola (30. 06. 2023 20:32)
Lukáš (01. 02. 2023 08:10)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací.
Aleš (25. 12. 2022 10:09)
Martina (27. 12. 2022 08:56)
Dobrý den, zkontrolujte, zda máte frekvenci wiFi 2,4GHz a zda se Vám při párování v telefonu zobrazuje WiFi robota.
Dalibor (23. 12. 2022 00:00)
hrubo (04. 01. 2023 12:06)
https://www.battex.cz/btx-srx-1002-x127511
poradili mi priamo zo servisu
Lukáš (23. 12. 2022 08:27)
Dobrý den, baterii pro tento model nemáme v nabídce. Pro její zakoupení doporučíme kontaktovat přímo Sencor: [email protected]
Zuzana (17. 08. 2022 19:29)
mám robota koupeneho cca 1,5 měsíce. Při vytírání ztrácí hadřík, nevyznám každý den. To už je opotřebený?
Děkuji
Martina (18. 08. 2022 08:17)
Dobrý den, pokud se na suchý zip dostanou větší nečistoty, hadřík na nádobce nedrží tak pevně a může upadávat. Také by se neměl používat žádný čistící prostředek.
Renata H. (10. 07. 2022 19:55)
Kytina (02. 09. 2023 09:25)
Lukáš (11. 07. 2022 10:27)
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme jej reklamovat.
Sabina (05. 07. 2022 14:43)
Martina (07. 07. 2022 13:22)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Dále zkuste provést reset robota. kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, bylo by nutné řešit reklamací.
Klára (29. 05. 2022 09:22)
vysavač bohužel nepracuje, tak jak má. V aplikaci má plochu bytu rozdělenou na sekce a má určenou i zakázanou plochu. Jenže po pár úklidech si mapu sám upravuje a zvětšuje. Tím v mapě nesouhlasí, kde měl určenou zakázanou plochu, zajede tam a zasekne se. Také se stává, že rovnou když vyjede z nabíjecí stanice a má začít uklízet, tak hlásí: lokace selhala. Tudíž ztratí mapu, začne dělat úplně novou a znovu zajede na místo, kde se zasekne. Nevíte, co s tím?
Děkuji za případné odpovědi.
LENKA (03. 07. 2022 17:22)
Martina (04. 07. 2022 10:58)
Dobrý den, pokud byla provedena kontrola a problém stále přetrvává, doporučili bychom robota reklamovat
Lukáš (30. 05. 2022 08:37)
Dobrý den, v případě, že se chyba opakuje, tak dporučíme řešit reklamací robota.
Martin Pista (25. 05. 2022 10:27)
Lukáš (25. 05. 2022 10:30)
Dobrý den, jediné co můžeme doporučit je zkusit vše vyčistit. Pokud by se hučení stupňovalo, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Klara (22. 05. 2022 08:07)
vysavač pracuje docela dobře, ale jen když je vše v aplikaci správně nastaveno. Problém je v tom, že v aplikaci jde vše velmi složitě. Např. Když nemám byt rozdělen na sekce, vysavač jezdí zmateně, neuklidi všude a i přesto jede do nabíjecí stanice. Proto se snažím byt dělit na sekce, jenže to musím dělat na x pokusů, jinak to hlasi: ,, Nedostatečná plocha sekce. " i přesto, že když to udělám poté znovu, tak už to problém není. Za mně je aplikace málo propracovaná a potřebovala by zlepšit.
Hezký den
Marek (24. 04. 2022 07:13)
Lukáš (25. 04. 2022 08:59)
Dobrý den, v tomto případě bude třeba řešit reklamací robota.
Klara (31. 03. 2022 14:05)
robot je novy, ale uz od zacatku nam malem spadl ze schodu. Senzory jsou ciste a v aplikaci o tom nemohu nic najit. Nevite co s tim?
Dekuji za pripadne odpovedi.
Martina (31. 03. 2022 14:15)
Dobrý den, pokud robot od začátku nepracuje správně, doporučili bychom buď odstoupení od kupní smlouvy, pokud bude zboží vráceno do 14ti dnů od zakoupení (doručení k Vám), nebo v jiném případě reklamaci.
Míša (03. 02. 2022 16:54)
Děkuji
Veronika (03. 02. 2022 17:17)
Dobrý den,
mohlo dojít jen k opotřebení batrei používáním, záleýí na stáří a četnosti použití, pak stačí baterii vyměnit za novou. Pokud se stav po výměněn nezmění, doporučujeme zaslat do servisního střediska k prohlídce, zda není problém s elektronikou, dobíjením či kontaktu hlavního vypínače. Krásný den
Rosta1 (29. 01. 2022 18:51)
Oskar (31. 01. 2022 11:47)
Dobrý den, hadřík je nutno před použitím lehce zvlhčit, voda z nádobky má jenom udržovat vlhkost hadříku. Pokud voda zůstává v nádobce, doporučujeme reklamovat robotický vysavač.
David Vágner (26. 01. 2022 18:58)
že je to Symbo Laserbot 650? :-)
Stejná nádržka na prach i vodu, stejná baterie, stejně konstruovaný podvozek, stejné dálkové ovládání, stejné rozměry... jen dizajn horního krytu se barevně liší a Symbo má spouštěcí tlačítko trochu větší, jinak jsou to dvojčata ;-)
Martin Pista (24. 01. 2022 12:40)
Lukáš (24. 01. 2022 14:00)
Dobrý den, robot je schopen uklidt i více místností pokud tedy mezi místnostmi není práh vyšší jak 1,5 cm. V případě přenášení robota jej přenesete bez dobíjecí stanice a po skončení úklidu jej umístíte zase zpět.
Martin Pista (24. 01. 2022 11:31)
Martin (24. 01. 2022 12:29)
Lukáš (24. 01. 2022 13:04)
Dobrý den, ničemu to nevadí, jen pak vzniká problém se zajetím do stanice. Pokud ji již teď necháte na stejném místě, tak by mělo být vše v pořádku.
Lukáš (24. 01. 2022 11:32)
Dobrý den, ano to je nutné pro správné fungování robota. Jinak si při každým přesunu bude vytvářet novou mapu a úklid nebude tak efektivní.
Martin (24. 01. 2022 11:16)
Lukáš (24. 01. 2022 11:21)
Dobrý den, ano je nutné připojení přes aplikaci.
Martin (24. 01. 2022 10:12)
Lukáš (24. 01. 2022 10:16)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet změnit umístění dobíjecí stanice. Připojit robot na wifi a provést jeho aktulizaci. Pokud by se jeho chování nezměnilo, tak řešit reklamací robota.
Jana (17. 01. 2022 18:45)
Martina (18. 01. 2022 09:25)
Dobrý den, v případě tvrdé vody může nastat problém s propouštěním vody z nádobky Doporučujeme používat buď vodu převařenou, nebo destilovanou.
Jana Vendégová (27. 12. 2021 15:18)
Martina (28. 12. 2021 09:05)
Dobrý den, pokud Vám všechna voda zůstává v nádobce a robot nevytírá, doporučili bychom robota reklamovat
Adris (09. 12. 2021 20:34)
Michal Malina (28. 12. 2021 17:51)
Magda Formánková (14. 12. 2021 13:51)
Došli jste prosím na to, kde je chyba?
Lukáš (10. 12. 2021 08:32)
Dobrý den, může se jednat o vadnou baterii. Doporučím zakoupení nové baterie nebo reklamaci robota.
Jana Dvořáková (06. 12. 2021 09:59)
Robota mám skoro rok občas nahlásí chybu jako zaseklé kolečko nebo autonabijení selhalo ale zase znovu funguje ale všimla sem si že NESVÍTÍ LEASER Dekuji za info
Lukáš (06. 12. 2021 10:14)
Dobrý den, pokud by byl laser nefunkční, tak by robot nedokázal mapovat prostor. Pokud jste, ale přesvědčena o tom, že je nefunkční, tak doporučíme jej reklamovat.
Jana Dvořáková (06. 12. 2021 10:54)
Lukáš (06. 12. 2021 10:57)
Dobrý den, hlučnsot vysavače s tímto nijak souviset nemůže. Jedině jej řádně vyčistit a pokud by se hlučnost zvyšovala, tak řešit zasláním ke kontrole.
Vladimír Toman (26. 11. 2021 07:08)
Lukáš (26. 11. 2021 08:25)
Dobrý den, pokud nebyl robot v autorizoaném servise opraven, tak bude třeba řešit opět jeho reklamací. Jiné řešení, jak závadu odstranit bohužel nemáme.
Ivana (15. 11. 2021 16:46)
Nevíte prosím, jestli se něco musí v aplikaci někde nastavit?
Děkuji.
Martina (15. 11. 2021 17:19)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci. Popřípadě proveďte reset WiFi robota.
Martina Nováková (09. 11. 2021 21:27)
když má vysavač po úklidu zajet do dobíjecí stanice, tak ji najde, ale nemůže na ni najet. Jezdí cca metr tam a zpátky, jako by se do stanice nemohl trefit. Stanice je na stejném místě od začátku a nikdy neměl problém.
Jak tuto závadu řešit?
Lukáš (10. 11. 2021 08:49)
Dobrý den, doporučíme vyvořit dostatečný prostor v okolí stanice a provést nové mapování vašeho domu - bytu. Pokud by ani po tom nebyl robot schopen vyhledat dobíjecí stanici, tak by bylo třeba řešit reklamací.
vojta (15. 10. 2021 10:24)
Lukáš (15. 10. 2021 10:26)
Dobrý den, pokud Vám postup dle návaodu nefunguje, tak bych doporučil kontaktovat přímo podporu Sencor.
Zuzana Potuckova (22. 09. 2021 13:32)
Martina (22. 09. 2021 14:01)
Dobrý den, v případě mopování je nutné robotovi nasadit kombinovanou nádobku 2v1, do nádobky dolít vodu a ze spodní strany upevnit mopovací podložku.jakmile spustíte robota k úklidu, auomtaticky by se měla propouštět voda z nádobky a dovlhčovat mopovací textílii. V případě, že se voda nepropouští, zkontrolujte knoty v nádobce, zda nejsou např. ztvrdlé nebo ucpané. Problém bývá i v případě, že je v domácnosti tvrdá voda. Tvrdá voda časem vytvoří vodní kámen a voda z nádobka poté neodchází.
Verča (20. 09. 2021 15:29)
Na vysavači nám nesvítí modré tlačítko (jako že je připojený k wifi). Vůbec v tomto místě nereaguje na zmáčknutí a podržení. Tudíž nelze spustit přes aplikaci. Několikrát odpojen i z napájení, žádná změna.
Lukáš (20. 09. 2021 15:39)
Dobrý den, zde naleznte videonávod jak robot spárovat. Tlačítko je třeba podržet delší dobu, pokud by ani takto nefungovalo, tak bude třeba řešit reklamací.
Sabina (27. 06. 2021 08:17)
Martina (28. 06. 2021 13:19)
Dobrý den, doporučili bychom provést reset robota. Dále zkontrolujte nastavení mobilní aplikace.
Helena Lacinová (30. 05. 2021 12:24)
Děkuji za informaci
Martina (31. 05. 2021 13:00)
Dobrý den, jleikož tento díl nemáme skladem, doporučili bychom kontaktovat přímo podporu Sencor
Lenka (12. 03. 2021 09:38)
Katrin (12. 03. 2021 15:02)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Matúš Baláž (08. 03. 2021 14:39)
chci se zeptat nestli nekdo nemel podobny problem a nenasel reseni. Nas vysavac jezdi bez problemu, ale vypada ze ma problem s orientaci. Vysava treba 5 min v pohode a dojde do urcite casti domu a najednou zblbne, prestane mit uplne paru, kde se nachazi a do vseho zmatene narazi a nakonec prestane jet s ohlasenim zasekle kolo. To samozrejme zasekle neni a nedavno bylo i poradne cistene. Nevi nekdo poradit? dekuju. Mimochodem nedavno prosel updatem a nemuzu 100% tvrdit ze problemy zacali az po nem. Mapu a robota jsme jiz nekolikrat resetovali bez zadne znamky zlepseni.
Zdravi M.
Martina (08. 03. 2021 14:42)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Pokud nepomohl ani reset robota a aplikace a robot jezdí zmateně a do všeho naráží, dopočuli bychom reklamaci
Tomáš (04. 03. 2021 07:26)
mám problém s tím, že vysavač např. v prezentačním videu jede proti skleničce vína, kterou detekuje a objede ji. Ten můj vysavač do všeho narazí. Žádnou překážku "nevidí". V době kdy jsem ho kupoval to bylo to nejlepší co Sencor nabízel a trochu mě zklamalo že vysavač funguje na principu "oťukávání" jako levnější stroje.
Martina (04. 03. 2021 08:14)
Dobrý den, pokud vysavač naráží do všeho při cestě, může zde být nějaký problém a doporučili bychom jej reklamovat
DR (02. 03. 2021 11:57)
Martina (02. 03. 2021 12:44)
Dobrý den, problém by vysavač mohl mít v případě, že by se jednalo o hodně tmavou barvu (černou). V jiném případě by s přejetím koberce neměl být žádný problém. Mohlo by se ovšem jednat o závadu robota a zde bychom doporučili vysavač zaslat k reklamaci
Filip Klinec (19. 02. 2021 10:44)
Martina (19. 02. 2021 10:47)
Dobrý den, pokud budete mít staženou aplikaci a robot bude napárovaný pomocí domácí, nebo jiné Wi-Fi sítě, robota poté lze ovládat i pomocí mobilních dat.
Filip Klinec (19. 02. 2021 11:44)
Martina (19. 02. 2021 11:48)
Dobrý den, spuštení robota na dálku by mělo bez problémů fungovat. Pokud s tím máte i nadále problém, doporučili bychom zaslání k reklamaci.
Kytina (26. 01. 2021 18:38)
Martina (27. 01. 2021 09:31)
Dobrý den, pokud je celkový prostor otevřený a v cestě není žádná překážka, vysavač by měl tato místa bez problémů uklidit. Zkontrolujte, zda má robot do těchto místností přístup.
Marcela Strelková (24. 11. 2021 07:02)
Květoslava Mašková (21. 01. 2021 14:46)
Martina (21. 01. 2021 14:52)
Dobrý den, bohužel takto nedokážeme určit přesný problém. Doporučili bychom robota zaslat k reklamaci
Mirka (12. 01. 2021 12:27)
Lukáš (12. 01. 2021 12:35)
Dobrý den, dle popisu chování robota, zřejmě dochází při úklidu ke ztrátě wifi signálu.
BibkoDan (07. 01. 2021 19:55)
Předem děkuji za odpověď.
Eva Kodešová (20. 11. 2020 20:49)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (21. 11. 2020 09:02)
Dobrý den, nejprve bych robota důkladně vyčistil, pokud by problém přetrvával, tak doporučím reklamaci.
Adam (18. 11. 2020 00:15)
Máme tento vysavač přibližně 8 měsíců a nyní se nám objevilo chybové hlášení "Boční tlačítko napájení je vypnuté" což samozřejmě není ... Robota jsem několikrát restartoval i vypojil baterií, nechal odpojený několik dní a i několik dní nabíjel nic bohužel nepomohlo ... Existuje nějaká jiná finta, nebo musím přistoupit k reklamaci?
Děkuji za rady
Lukáš (18. 11. 2020 09:07)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže, ale dle popisu závady bude třeba robot reklamovat u svého prodejce. Jestliže se jedná o u nás zakoupený robotický vysavač, tak prosím postupujte dle infromací zde.
Adam (17. 11. 2020 13:31)
Máme tento vysavač přibližně 8 měsíců a nyní se nám objevilo chybové hlášení "Boční tlačítko napájení je vypnuté" což samozřejmě není ... Robota jsem několikrát restartoval i vypojil baterií, nechal odpojený několik dní a i několik dní nabíjel nic bohužel nepomohlo ... Existuje nějaká jiná finta, nebo musím přistoupit k reklamaci?
Děkuji za rady
Martina (18. 11. 2020 10:12)
Dobrý den, pokud máte tyto problémy s vysavačem, doporučili bychom jej reklamovat. V případě, že robot nebyl zakoupen u nás, je třeba kontaktovat prodejce, u kterého byl robot zakoupen a reklamaci řešit s ním.
Adéla (13. 11. 2020 06:39)
Děkuji
Veronika (13. 11. 2020 08:26)
Dobrý den,
ano, tento model lze používat i větmě, nemá problém s pokrytím díky laserové navigaci vysaje úplně všude. Krásný den
Aneta (12. 11. 2020 11:27)
robot mi napsal chybovou hlášku Boční kartáčky jsou zaseknuté. Nejde pravý kartáček, tudíž robot po spuštění se zastaví a nechce vysávat, protože hlásí chybu. Kartáček jsem sundala znova nasadila, jde trochu z těžka, ale žádnou překážku nemá. Prosím o radu, jak odstranit závadu?
Vendula (16. 09. 2021 09:57)
Hana Fialová (04. 11. 2021 17:47)
Lukáš (04. 11. 2021 17:49)
Dobrý den, v případě, že není robot v záruce - nemáte nákupní doklad, tak bude třeba řešit servisní opravou.
Martina (12. 11. 2020 11:30)
Dobrý den, pokud Vaše problémy i nadále přetrvávají, doporučili bychom robota zaslat ke kontrole
Světlana (25. 10. 2020 20:31)
Lukáš (26. 10. 2020 09:24)
Dobrý den, dle popisu bude problém v baterii nebo v nabíjení robota. Doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. Vysavač bude opraven, případně Vám bude nabídnuta nová baterie. Jestliže byl robot zakoupen v našem eshopu, tak prosím postupujte dle informací zde.
Valerie Kämpf (18. 10. 2020 20:53)
mám tento rotický vysavač 1 týden když se nabíjí svítí červeně po 5-ti minutách se ozve melodie a robot se vypne zkoušela jsem přímo nabíječkou do vysavače bez nabíjecí stanice a dělá to také podle mě se vůbec nenabíjí nebo ano?bez světelné signalizace?Myslím to tak že prostě nesvítí po dobu nabíjení nebo se nabíjí i tak?
Lukáš (19. 10. 2020 12:46)
Dobrý den, pokud se Vám takto robot nedaří nabít, tak doporučíme zaslání robota k reklamaci.
Kamil (13. 09. 2020 10:47)
chci se zeptat jakým způsobem postupovat v odstranění opakované chyby - Autonabíjení selhalo, kdy se robot nevrátí do dokovací stanice?
Děkuji Kamil
Lukáš (14. 09. 2020 14:30)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet zvolit jiné místo pro umístění dobíjecí stanice. Případně otestovat sputění robota v menším prostoru, pokud i zde bude mít problém s vyhledáním stanice.
Lenka (19. 01. 2021 17:33)
Lukáš (19. 01. 2021 17:45)
Dobrý den, pokud je robot spouštěn z dobíjecí stanice a po dokončení úklidu ji není schopen najít, tak asi jediným řešením bude kontrola v autorizovaném servise - reklamace.
Zdeněk (12. 09. 2020 21:27)
Můžete garantovat, že vysaje povrch pod soklem kuchnské linky , který je vysoký 8 cm???
Veronika (14. 09. 2020 17:35)
Dobrý den,
pokud je povrch rovný a i spodní část kuchyně je ve stejné výšce 8 cm, vjede pod ní bez zaseknutí. Krásný den
Veronika (30. 07. 2020 18:42)
Děkuji za odpověď.
Veronika (31. 07. 2020 08:28)
Dobrý den,
aplikaci má v češtině,ale česky nemluví. Krásný den
Novotný (13. 06. 2020 15:13)
vysavač pracoval přez půl roku bez jakéhokoli problému, maximalni spokojenost... z ničeho nic se odpojil z wifi a pri párování pokaždé vyskočí chyba servru 105,0...byl poroveden restart wifi - nekolikrát, restart robota i vytažení baterie a i mobilní telefon byl resartován... problém ve wifi být nemůže ptorože notebook, televize a mobilní telefon funguje bez problému... prosím o nějakou radu nebo jestli je nutné vysavač reklamovat
předem dekuji za odpověď
Lukáš (15. 06. 2020 10:06)
Dobrý den, dle popisu závady a výsludku Vašich pokusů o nápravu, bude bohužel nutné robot reklamovat.
Tomáš (06. 06. 2020 15:24)
Lukáš (08. 06. 2020 08:14)
Dobrý den, je nám líto, ale vysavač nemáme v současné době skladem a tak nemáme podle čeho vyfotit. Snad fotografie zašle některý z uživatelů. Případně bude třeba robot reklamovat u svého prodejce.
Jiri (11. 03. 2020 18:39)
Dekuji za odpoved.
Jiri
Veronika (12. 03. 2020 07:57)
Dobrý den,
ovládat lze i bez aplikace, součástí balení je dálkové ovládání, kde lze měnit mody nastavení i programovat. Krásný den
Věra Sobotová (20. 02. 2020 14:24)
lze u robotického vysavač Sencor SRV 9250BK naprogramovat určité dny a hodiny úklidu a virtuální stěnu, kterou nemá přejíždět?
Děkuji
Lukáš (20. 02. 2020 14:56)
Dobrý den, nastavení úklidu v určité dny a čas je možné provést v aplikaci stejně tak i nastavit zakázanou oblast kam robot nemá zajíždět. Případně lze robotu vymezit prostor za pomocí magnetické pásky.
Stanislav Keltner (18. 02. 2020 17:45)
Lukáš (19. 02. 2020 08:17)
Dobrý den, robot jde sdílet s více účty (telefony).
Ales (16. 02. 2020 19:26)
Simonak Stefan (14. 11. 2020 13:21)
Milan (13. 10. 2020 00:43)
Mam tento sencor vysavac 1 rok supr fungoval az jednou v noci zacal blikat cervene a hlasit return of the power switch nevite jak vysavac restartovat pripadne jak tento problem odstranit.
Dekuji
Martina (15. 10. 2020 08:18)
Dobrý den, poradili bychom na pár minut vyjmou baterii z robota. Pokud by tento postup nepomohl, doporučili bychom vysavač zaslat k reklamaci. Pokud byl výrobek zakoupen u nás, podrobné informace ohledně zaslání reklamace naleznete zde.
Lukáš (17. 02. 2020 10:29)
Dobrý den, reset jako takoví tento model nemá, ale můžete jej nechat 1-2 dny s vypnutým hlavním vypínačem případně vyjmout baterii a měl by se zresetovat. Pokud ani toto nepomůže k odstranění problému, tak bude třeba jej reklamovat.
Žaneta (22. 01. 2020 20:17)
Lukáš (23. 01. 2020 09:45)
Dobrý den, nádobka 2v1 je součástí balení robota.
Obsah balení:
- 1x Sencor SRV 9250BK (součástí balení je i baterie)
- 1x Nabíjecí stanice
- 1x Nabíjecí adaptér
- 1x Dálkové ovládání
- 1x Odpadní a mopovací nádobka 240, 230 ml
- 1x Odpadní nádobka 475 ml
- 1x Mopovací textilie
- 1x HEPA filtr
- 2x Magnetická páska
- 2x Náhradní boční kartáček
- 2x Čistící nástroj
- 1x Uživatelský CZ manuál
Jaroslav Čejka (20. 01. 2020 17:54)
Lukáš (21. 01. 2020 10:35)
Dobrý den, je divné, že Vám autorizovaném servise nedokázali problém odstranit. Doporučíme vyjmout zásobník a zkontrolovat kontakty v pravé části - případně je přiohnout, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s nádobkou. Pokud toto nepomůže, tak bude bohužel nutné opětovné zaslání k reklamaci.
Barbora Boušková (17. 01. 2020 07:49)
Lukáš (17. 01. 2020 10:39)
Dobrý den, robot ikdyž je v režimu spánku, tak pořád odebírá proud z baterie. V případě, že chcete mít robot mimo dobíjecí stanici, tak jej doporučíme vypnout hlavním tlačítkem.
Martin (06. 01. 2020 18:32)
Ďakujem
Veronika (07. 01. 2020 08:56)
Dobrý den,
doporučujeme vyzkoušet reset robota a nebo vyndání baterie cca na 1/2 hodiny. Pokud se chyba bude dále projevovat, je nutná servisní prohlídka. Krásný den
Martin (08. 01. 2020 16:01)
vyskúšal som variantu odpojenie batérie po dobu minimálne 30min avšak nepomohlo. Viete mi poradiť ako sa da robot resetovať? Opäť sa mi to nepodarilo nájsť v návode. Predom dakujem
Lukáš (08. 01. 2020 16:07)
Dobrý den, pokud ani odpojení baterie nepomohlo, tak bude třeba zaslání robota k reklamaci, jestliže byl robot zakoupen v našem eshopu, tak prosím postupujte dle pokynů zde. Při zakoupení u jiného prodejce bude nutné obrátit se s reklamcí na něj.
jana veselá (01. 01. 2020 15:25)
Lukáš (02. 01. 2020 14:01)
Dobrý den, aplikace je v českém jazyce kde se i zobrazí chybové hlášení.
Marián (01. 01. 2020 12:54)
Lukáš (02. 01. 2020 15:25)
Dobrý den, záleží na hustotě záclony pokud je záclona hustší, tak ji může brát jako překážku a za záclonu by se tak nedostal.
Marián (02. 01. 2020 20:41)
Lukáš (03. 01. 2020 08:48)
Dobrý den, bohužel i model 8250 by toto mohl vyhodnotit jako překážku, protože je vybaven infačervenými proti nárazovými senzory v nárazníku. Pokud byste chtěl mít jistotu, tak mohu doporučit model Symbo Xbot 5 který reaguje až na kontakt s překážkou (záclonu jako překážku nevyhodnotí).
Ivan (30. 12. 2019 06:54)
Radek (30. 12. 2019 14:58)
Dobrý den,
doporučím vytáhnout baterii na 30-45 min. kde se provede reset. pak by mělo být vše v pořádku.
Děkujeme
Petr (29. 12. 2019 13:23)
I vložení centrálního kartáče, ale nic špatně jsem nezjistil. V čem může být problém?
Veronika (30. 12. 2019 13:23)
Dobrý den,
bohužel bez prohlídky technikem těžko soudit proč se robot takto chová. Doporučujeme vyndat baterii z robota na 1/2 hodiny a pokud se stav nezmění, bude potřeba dát robota do servisu.Krásný den
MIROSLAVA (23. 12. 2019 18:19)
Když přepnu na vysavači tlačítkem do "0", rozsvíti se na něm červená kontrolka, rychle bliká a hlásí, že je třeba zapnout nabíjecí stanici, ikdyž v ní je zaparkovaný??? můžete mi poradit, prosím?
Káťa (19. 12. 2019 02:40)
1) V manuálu jsem se dočetla o režimu spánku do než přechází robot po 10ti minutách nečinnosti. Tudíž i v dokovaci stanici? Takže při používání z práce potřebuji někoho doma kdo za mě zmáčkne tlačítko?
2) Nikde u modelu není psáno WiFi, ale pouze aplikace od Sencoru, jak tedy zvládnu zapnout vysavač z práce?
Předem děkuji za podstatné informace a přeji krásné svátky, Pružinová.
Katty (19. 12. 2019 02:55)
Lukáš (19. 12. 2019 10:16)
Dobrý den, robot lze ovládat z aplikace i v tomto režimu. Příkazi z aplikace přijímá vždy když je v dosahu wifi a v jakémkoli režimu.
Káťa (19. 12. 2019 16:59)
Hezký den, Pružinová.
Veronika (20. 12. 2019 10:33)
Dobrý den,
režim spánku slouží k šetření kapacity akumulátoru. Do režimu spánku vstoupí vysavač buď automaticky po deseti minutách nečinnosti mimo stanici nebo pokud není schopen zaparkovat v nabíjecí základně. Podsvícení tlačítka D1 zhasne a vysavač automaticky přejde do režimu spánku. K probuzení vysavače z režimu spánku do pohotovostního režimu stiskněte tlačítko D1 na vysavači nebo ovládací tlačítko C9 (ON/OFF) na dálkovém ovládání. Pokud je vysavač v režimu spánku, nelze jej probudit pomocí aplikace v mobilním telefonu. V režimu spánku reaguje pouze na tlačítka D1 nebo C9 (ON/OFF) na dálkovém ovládání. Pokud je ale robot ve stanici, lze jej ovládat přes aplikaci v telefonu. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8250BK
- - Kamerová navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Skladem 3 ks
Odešleme ve čtvrtek
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 6250BK
- - Gyroskopická navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
Prodej byl ukončen