Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Kód: 100380
Diskuze Baterie iRobot Roomba
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Závada iRobot Roomba 555
Štěpánka Svobodová (11. 06. 2020 14:16)
Štěpánka Svobodová (11. 06. 2020 14:16)
Robot při vyprázdňování smetí zničehonic se spustil a kartáče se závratnou rychlostí neustále se začaly točit. Pak naskočila chyba ERROR 1. Pořád to svítilo červeně ERROR 1. Robota jsme ponechali s tímto přes noc v nabíjecí základně a objednali novou baterii. Ráno se díváme robot svítí zeleně, kartáče normálně drží, už samovolně se netočí. Dokonce to i jezdí po prostoru i vrátí se na základnu, ale špatně vysává, spíš to smetí rozhazuje a v tom "koši" prakticky nic není!! Žádné smetí. Jakoby to nesbíralo. Máme opravdu tu baterií vyměnit, jakmile dojde? Anebo čím to je, že to nesbírá a chybu žádnou teď nehlásí. Děkuji za odpověď. Jinak jsem byla velice s robotem spokojená. Krásně to vysávalo.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.