Tycove-vysavace
iRobot Týden

Nevíte si rady?Poradíme Vám!

774 810 810 NAPIŠTE NÁM

Chcete si robotický vysavač vyzkoušet? Zapůjčíme Vám ho.

Více informací

Férové pojištění prodloužené záruky

až na 5 let

 
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste.
Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad.
Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd.
Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší.
Pojištění prodloužené záruky Vás těchto problémů i nákladů zbaví.

Výhody pro Vás:

  • - Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
  • - Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • - Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
  • - Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • - Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
  • - Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
  • - V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů
  • - 100% záruka vrácení peněz
    • - V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Zapomeňte na drahé opravy a náhlé výdaje na ně:

  • - Neplatíte za diagnostiku (běžně 550 - 1500 Kč)
  • - Neplatíte práci servisních techniků (běžně 500 - 1000 Kč za hodinu práce)
  • - Neplatíte náhradní díly (několik tisíc Kč, například základní deska u robota až 8 000 Kč)

Opravíme či vyměníme za nový:

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti:

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

Jednoduché hlášení závady:

V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Prodlouženou záruku u nás může získat fyzická osoba i právnická osoba.

Předsmluvní informace a všeobecné pijistné podmínky naleznete pod níže uvedenými odkazy:

- prodloužená záruka fyzické osoby

- prodloužená záruka právnické osoby

Pojistitel produktu

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.