Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ silver
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
12 890,-
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen
20% SLEVA
Robotický vysavač a mop 2v1
iRobot Roomba Combo i8+ (černá)
- - Ovládání pomocí telefonu v češtině
- - Funkce mopu a vysavače
- - Čistící systém AeroForce
- - Inteligentní mapy Imprint
- - Samovyprazdňovací stanice
Akční cena
15 990,-
19 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 15 999,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 15 999,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Kód: 102359
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7+ silver
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba i7+ silver WiFi
Jindřich Charvát (11. 05. 2021 15:54)
Jindřich Charvát (11. 05. 2021 15:54)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně robota, který uklízel nejdříve bez problém a i se nabíjel bez problému. Nyní pokud dostane úkol tak se mi často stává že začne uklízet, pak se jede dobít do dokovací stanice, ale už nevyjede a hlásí že je vybitý. Když otevřu mobil ukazuje že je vybití a proto nemůže uklízet. Ale zároveň svití i ikonka že se nabijí. Bohužel takhle svití třeba celý den. Kontroloval jsem zda robot dobře dorazil do dokovací stanice a zde problém nevidím. Při opakovaném vyndaní a nadání robota do dokovací stanice se povede a začne se nabíjet (na několikátý pokus). Kontakty jsem též kontroloval špinavé nejsou.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.