Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
360 Robot Vacuum S5
Kód: 103136
Diskuze Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S5
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač LASERBOT 360 Robot Vacuum S5
Radek (11. 11. 2022 13:08)
Radek (11. 11. 2022 13:08)
Dobry den, vysavac mam cca 2.5 roku, tzn. je jiz po zaruce. Nedavno se robot zacal chovat tak, ze se pri vysavani znicehonic proste vypne (napr. po 15 minutach vysavani). V aplikaci se jevi jako offline, nejde ani zapnout tlacitkem. Je potreba jej odnest do dokovaci stanice, kde se zapne a tvari se, ze je vse v poradku. Mel jsem podezreni na baterii, nicmene ta je po opetovnem zapnuti v dokovaci stanici cca 70 %.
Snazil jsem se provest uplny reset robota do tovarniho nastaveni, ale bez uspechu. Mozna jen nevim jak. Muj postup je zvednout viko, vyndat kos a paratkem zmacknout tlacitko reset. Zkousel jsem mackat opakovane, drzet, atd., ale robot se pri stisku tohoto tlacitka proste jen vypne a je offline. Po zapnuti nicmene jej v appce porad vidim a muzu ho ovladat, tzn. k vymazani dat v nem urcite nedojde. Mate prosim napad v cem muze byt problem, pripadne co bych mel zkusit a idealne i postup na pripadny uplny reset, kdyz ten muj postup nefunguje? Dekuji
Snazil jsem se provest uplny reset robota do tovarniho nastaveni, ale bez uspechu. Mozna jen nevim jak. Muj postup je zvednout viko, vyndat kos a paratkem zmacknout tlacitko reset. Zkousel jsem mackat opakovane, drzet, atd., ale robot se pri stisku tohoto tlacitka proste jen vypne a je offline. Po zapnuti nicmene jej v appce porad vidim a muzu ho ovladat, tzn. k vymazani dat v nem urcite nedojde. Mate prosim napad v cem muze byt problem, pripadne co bych mel zkusit a idealne i postup na pripadny uplny reset, kdyz ten muj postup nefunguje? Dekuji
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.