Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Kód: 101343
Diskuze Dobíjecí základna pro iRobot Roomba
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Dobíjecí základna pro iRobot Roomba
Vladislav (22. 12. 2021 10:37)
Vladislav (22. 12. 2021 10:37)
Dobrý den,
mám iRoombu 866 od roku 2015, v minulém roce jsem vyměnil baterii. Od včerejška nelze provést nabíjení vysavače, zelená kontrolka na základně trvale zrychleně bliká, na vysavači svítí kontrolka baterie, Clean, Clock, Schedule, ale nesvítí Spot. Po cca 30 minutách se objeví hláška Err5. Vysavač jsem resetoval, vytáhl a zpět dal baterii, očistil jsem všechny kontakty. Závada trvá. Můžete mi poradit, kde je chyba?
Děkuji za odpověď
mám iRoombu 866 od roku 2015, v minulém roce jsem vyměnil baterii. Od včerejška nelze provést nabíjení vysavače, zelená kontrolka na základně trvale zrychleně bliká, na vysavači svítí kontrolka baterie, Clean, Clock, Schedule, ale nesvítí Spot. Po cca 30 minutách se objeví hláška Err5. Vysavač jsem resetoval, vytáhl a zpět dal baterii, očistil jsem všechny kontakty. Závada trvá. Můžete mi poradit, kde je chyba?
Děkuji za odpověď
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.