Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Bazénový vysavač
Dolphin 2001
Kód: 100175
Diskuze Bazénový vysavač Dolphin 2001
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Bazénový vysavač Dolphin 2001
Jitka (24. 06. 2023 17:17)
Jitka (24. 06. 2023 17:17)
Dobrý den,
vysavač mám již delší dobu , loni se párkrát stalo(tuším v začátku sezony) ,že se náhle po nějakých pěti minutách provozu zastavil.Řešením bylo vyndání ze zásuvky a znovu spuštění a vše pak fungovalo standardně. Letos ten samý problém , ale bohužel již nezabralo vyndani ze zasuvky neboť při dalším startu se cela vec opakuje stale dokola ....po cca pěti minutach(mozna je to po zmapovani bazenu) se zkratka zastavi a stojí.Zkusila jsem samozrejme i jen tlačitkem vypnout/ zapnout, ale v tom případě jede kousek dopředu , kousek dozadu a stop....Prosím o radu, co by mohlo byt pricinou a jak rešit.Domnivam se totiž, že by se to mohlo vyrešit prehranim software,ale nevim , jsk ted postupovat.
Dekuji za radu.
Jitka
vysavač mám již delší dobu , loni se párkrát stalo(tuším v začátku sezony) ,že se náhle po nějakých pěti minutách provozu zastavil.Řešením bylo vyndání ze zásuvky a znovu spuštění a vše pak fungovalo standardně. Letos ten samý problém , ale bohužel již nezabralo vyndani ze zasuvky neboť při dalším startu se cela vec opakuje stale dokola ....po cca pěti minutach(mozna je to po zmapovani bazenu) se zkratka zastavi a stojí.Zkusila jsem samozrejme i jen tlačitkem vypnout/ zapnout, ale v tom případě jede kousek dopředu , kousek dozadu a stop....Prosím o radu, co by mohlo byt pricinou a jak rešit.Domnivam se totiž, že by se to mohlo vyrešit prehranim software,ale nevim , jsk ted postupovat.
Dekuji za radu.
Jitka
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.