Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 880
Kód: 101074
Diskuze iRobot Roomba 880
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
iRobot Roomba 880
Polaris (17. 11. 2014 19:56)
Polaris (17. 11. 2014 19:56)
Snad vám pomohu, i když - bude to docela individuální, protože záleží na nábytku atd. Jsem zhruba 6 let majitelem Roomby z řady 500, kterou jsem kdysi přivezl z USA, právě dnes jsem koupil 880 (na kterou jsem docela dlouho čekal, protože se mi ji nechtělo posílat sem přes moře a neprodávala se u nás), vlastně jsem teď narazil na váš příspěvek, protože dohledávám nějaké informace, zatímco 880 uklízí kolem.
Moje dlouholetá zkušenost říká, že Roomba rozhodně nepoškrábe podlahu. Podvozek je gumový a jakkoli ta guma není úplně měkká, rozhodně nikdy nedošlo k poškrábání a to nemám (jak jsem bohužel zjistil) zrovna kvalitní plovoucí podlahu, takže poškrábat ji lze. Roomba to nedokázala, přestože se na podlaze vyskytují kamínky a písek - máme kočky, které to přinesou ze záchůdku a také u nás není nenormální se nevyzout, pokud jdeme do bytu a nebudeme tam pobývat dlouho.
K nárazům - Roomba zpomaluje před nárazem, pokud má šanci nábytek zaregistrovat. Ne vždy se jí to ale podaří - mám například jakousi poličku, jejíž spodní díl je zhruba centimetr nad podlahou a výška tohoto dílu je cca 1,5 cm, Roomba ho nezaregistruje, protože vidí \"nad něj\", takže narazí. Nicméně, ty gumové náraníky jsou zcela dostačující - jen u řady 500 mi ten nárazník (tahdt takový samolepící pásek gumy) po asi pěti letech odpadl a musel jsem ho znova lepit zpět. 880 má pásek daleko širší, resp. vyšší a je tam nalepený už z výroby, vypadá, že vydrží. Každopádně - nikdy se mi nestalo, že by Roomba poškodila nejen nábytek, ale mám i dvě docela drahé podlahové reprosoustavy B&W ve světlém dřevě a Roomba neublížila ani dřevu, ani přední mřížce. O to se postarali až kocouři...
Nárazy do stěn jsou v pohodě, Roomba je spolehlivě detekuje a je schopna zpomalit i následovat při vysávání stěnu, podél které jede. Ale je fakt, že vsude po bytě mám lišty, takžře nemohu říct, co by to \"očichávání\" zdi udělalo s čistou omítkou.
Kdybych srovnal naprosto čerstvý první pocit z 880 vs. 5xx - a dodávám, 880 ještě ani nedovysávala - skvělé je, že je to mnohem tišší vysávání a zjevně mnohem účinnější. Když projede kolem, cítím proud vyfukovaného vzduchu a to dříve nebylo. Také nové algoritmy navigace, například spotové čištění funguje jinak, jezdí nikoli ve spirále, ale vpřed-vzad.
Proč vlastně mám Roombu? Jinak mám Electrolux UltraOne, který bezpochyby vysává o řády lépe a je s ním radost uklízet... jenže mám také tlupu koček a nemám sílu každý den po práci ještě vytáhnout vysavač a strávit 15-20 minut vysáváním. Tohle si nechávám na víkend, kdy udělám pořádný úklid, ale mezitím se Roomba postará o to nejhorší. A musím po všech těch letech říct, že tato kombinace je dokonalá, bez robotického vysavače bych v domácnosti s dětmi a zvířaty, žít nechtěl.
Moje dlouholetá zkušenost říká, že Roomba rozhodně nepoškrábe podlahu. Podvozek je gumový a jakkoli ta guma není úplně měkká, rozhodně nikdy nedošlo k poškrábání a to nemám (jak jsem bohužel zjistil) zrovna kvalitní plovoucí podlahu, takže poškrábat ji lze. Roomba to nedokázala, přestože se na podlaze vyskytují kamínky a písek - máme kočky, které to přinesou ze záchůdku a také u nás není nenormální se nevyzout, pokud jdeme do bytu a nebudeme tam pobývat dlouho.
K nárazům - Roomba zpomaluje před nárazem, pokud má šanci nábytek zaregistrovat. Ne vždy se jí to ale podaří - mám například jakousi poličku, jejíž spodní díl je zhruba centimetr nad podlahou a výška tohoto dílu je cca 1,5 cm, Roomba ho nezaregistruje, protože vidí \"nad něj\", takže narazí. Nicméně, ty gumové náraníky jsou zcela dostačující - jen u řady 500 mi ten nárazník (tahdt takový samolepící pásek gumy) po asi pěti letech odpadl a musel jsem ho znova lepit zpět. 880 má pásek daleko širší, resp. vyšší a je tam nalepený už z výroby, vypadá, že vydrží. Každopádně - nikdy se mi nestalo, že by Roomba poškodila nejen nábytek, ale mám i dvě docela drahé podlahové reprosoustavy B&W ve světlém dřevě a Roomba neublížila ani dřevu, ani přední mřížce. O to se postarali až kocouři...
Nárazy do stěn jsou v pohodě, Roomba je spolehlivě detekuje a je schopna zpomalit i následovat při vysávání stěnu, podél které jede. Ale je fakt, že vsude po bytě mám lišty, takžře nemohu říct, co by to \"očichávání\" zdi udělalo s čistou omítkou.
Kdybych srovnal naprosto čerstvý první pocit z 880 vs. 5xx - a dodávám, 880 ještě ani nedovysávala - skvělé je, že je to mnohem tišší vysávání a zjevně mnohem účinnější. Když projede kolem, cítím proud vyfukovaného vzduchu a to dříve nebylo. Také nové algoritmy navigace, například spotové čištění funguje jinak, jezdí nikoli ve spirále, ale vpřed-vzad.
Proč vlastně mám Roombu? Jinak mám Electrolux UltraOne, který bezpochyby vysává o řády lépe a je s ním radost uklízet... jenže mám také tlupu koček a nemám sílu každý den po práci ještě vytáhnout vysavač a strávit 15-20 minut vysáváním. Tohle si nechávám na víkend, kdy udělám pořádný úklid, ale mezitím se Roomba postará o to nejhorší. A musím po všech těch letech říct, že tato kombinace je dokonalá, bez robotického vysavače bych v domácnosti s dětmi a zvířaty, žít nechtěl.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.