Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Instalace robotické sekačky
Honza (08. 01. 2020 17:41)
Lukáš (09. 01. 2020 08:31)
Dobrý den, na zahradu Vaší velikosti bychom doporučili model Gardena Sileno life 1250 smart. Sekačka je vybavena nárazníkem, takže při kontaktu se stromem změní směr, jedná se o lehký náraz který vzrostlému stromku ani sekačce nemůže ublížit.
Petr (19. 09. 2019 13:24)
jak si sekacky poradí s padaným ovocem pod zahradními stromy (jablka, hrušky, tresne, visne, merunky) ?
Je mozna tato položka jako dvoukolova, napred konzultace a doporuceni zda ano ci ne a pokud ano, tak kterou sekacku...?
Dekuji
Lukáš (19. 09. 2019 13:36)
Dobrý den, spadané ovoce není pro robotické sekačky problém. V případě zájmu je možné domluvit i obhlídku pozemku před zakoupením robota. Pro více informací nás prosím kontaktujte na našem emailu info@roboticky-vysavac.cz.
Daniel Brabec (21. 08. 2019 16:00)
správné položení od okrajů trávníků je podle všeho dost alchymie. Obzvláště pokud mají okraje trávníků hodně záhybů, nebo ostrých zlomů.
Poskytujete na instalaci nějakou záruku na úpravu položení drátu, když v některých místech pak sekačka nedosekává správně k okraji, případně naopak často někde vyjíždí mimo oblast a zapadne?
Děkuji
Josef Bartoň (08. 08. 2019 11:21)
Lukáš (08. 08. 2019 14:02)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Pokud byla sekačka zakoupena u nás tak nám prosím zašlete číslo nákupního dokladu a následně Vás bude kontaktovat technik s kterým vše dořešíte.
Radovan Toman (03. 07. 2019 14:31)
u sekačky Robomow RS615u je doporučeno instalovat základnu do hlavní zony (v mém případě: 8x35 = 280m2), nicméně el. přípojku mám nachystanou v podzóně (3x35 = 105m2). Obě zony jsou propojeny průjezdem dlouhým 10m a širokým 3m. Myslíte, že je to velká komlikace všechny ostatní podmínky budou splněny (vzdálenost max. 20m od síťové zásuvky, před základnou bude min 3 m rovného drátu, umístění ve stínu). Bude sekačka v případě instalace základny v podzóně fungovat správně. Děkuji za informaci.
Lukáš (03. 07. 2019 14:36)
Dobrý den, pokud není možnost umístit stanici do největší plochy, tak se zase tak moc neděje. Jde o to že sekání u stanice je pro sekačku to nejjednodušší (nemusí nikam přejíždět) jinak umístění do menší plochy nevadí. Spíše by vadilo umístění do nějakého úzkého prostoru od kud by se těžko dostávala do větší plochy. Ve vašem případě bude mít nastavenu výchozí plochu menší než podzónu, ale to není problém.
Martin (22. 03. 2019 22:16)
jak je to s instalací, když je v trávníku automatické zalévání, které je na okraji trávníku, kde překáží stroji?
Lukáš (25. 03. 2019 08:14)
Dobrý den, vedení závlahy je ve větší hloubce než obvodový kabel sekačky, který je pokládán do cca 3-5 cm. Pokud by v některém místě předpokládané instalace obvodového drátu byla tryska závlahy, tak se v této části provede manuální pokládka, aby nedošlo k poškození trysky.
Petr (07. 12. 2018 18:06)
Děkuji,
PH
Veronika (08. 12. 2018 10:32)
Dobrý den,
ano, k insatlaci sekačky naši technici používají speciální stroj k zakopání a pokládce obvodového drátu. Instalace je efektivní a za pár dní není instalace téměr vidět, stroj vše za sebou zároveň uhlazuje a vrací drn trávníku na své místo. Krásný den:)
Radek Hořínek (08. 08. 2018 16:16)
koupil jsem u vás sekačku Robomow RC 304 U, chtěl jsem se zeptat, jak si sekačka poradí s trampolínou. Za jak dlouho od objednání jste schopni přijet a sekačku naistalovat.
Děkuji Hořínek
Ostrava
tel:736 507 107
Lukáš (08. 08. 2018 16:22)
Dobrý den, nohy trampolíny doporučujeme zapustit pod úroveň terénu, po této úpravě zvládne sekat i pod ní. Instalace je z pravidla realizována do 14 dní od jejího objednání.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.