Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 605
Kód: 101257
Diskuze iRobot Roomba 605
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Dvořáček Miloš (03. 02. 2019 15:02)
Dvořáček Miloš (03. 02. 2019 15:02)
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda má cenu posílat na reklamaci robota, když mi skoro každý úklid zůstane někde stát, rozbliká se červený trojúhelník a "zatůtá"?? Zrovna dnes se mi už zastavil 5x, software jsem restartoval už několikrát a dělá to stále dokola. Robota máme od Vánoc a nemůžeme ho nechat uklidit, aniž by potřeboval asistenci. Uklízená plocha je z 90% světlá plovoucí podlaha, 5%nízký světlý koberec kolem gauče a 5% dlažba v chodbě (většinou zůstane stát na plovoucí podlaze) . Celková velikost plochy je cca 60m². Vysavač čistím po každém úklidu, snažíme se ho používat každý druhý den. Můžete mi prosím poradit, zda má smysl uplatňovat reklamaci, abych ho neposílal zbytečně? Mockrát děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Chtěl bych se zeptat, zda má cenu posílat na reklamaci robota, když mi skoro každý úklid zůstane někde stát, rozbliká se červený trojúhelník a "zatůtá"?? Zrovna dnes se mi už zastavil 5x, software jsem restartoval už několikrát a dělá to stále dokola. Robota máme od Vánoc a nemůžeme ho nechat uklidit, aniž by potřeboval asistenci. Uklízená plocha je z 90% světlá plovoucí podlaha, 5%nízký světlý koberec kolem gauče a 5% dlažba v chodbě (většinou zůstane stát na plovoucí podlaze) . Celková velikost plochy je cca 60m². Vysavač čistím po každém úklidu, snažíme se ho používat každý druhý den. Můžete mi prosím poradit, zda má smysl uplatňovat reklamaci, abych ho neposílal zbytečně? Mockrát děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.