Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 616
Diskuze iRobot Roomba 616
Petr (26. 06. 2023 08:29)
děkuji
Lukáš (26. 06. 2023 08:47)
Dobrý den, pokud čištění nepomohlo, tak doporučíme řešit reklamací vysavače popřípadě servisní diagnostikou.
Olga Rosenbergerová (04. 06. 2023 12:24)
Lukáš (05. 06. 2023 09:14)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kontakty jak na dobíjecí stanici, tak i na robotovi a případně je očistit. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. V případě, že je již robot po záruce, tak můžete zkusit provést výměnu baterie.
Patricie (09. 11. 2022 11:55)
Děkuji.
Lukáš (09. 11. 2022 11:59)
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet z robota vyjmout baterii na cca 30 min. po té ji vložit a vyzkoušet znovu nabít. Pokud by nepomohlo, tak řešit zakoupením nové baterie.
Lenka Valkounová (11. 02. 2022 06:19)
Lukáš (11. 02. 2022 09:33)
Dobrý den, zkontrolujte zda opravdu spouštíte robot tlačítkem Clean dle popisu chování robota to vypadá na spuštění pouze lokálního úklidu - spot. V případě, že i po spuštění přes tlačítko Clean se robot chová takto nestandardně, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou.
Zuzana Peterová (12. 12. 2021 08:03)
doma mám robotický vysavač roomba a přestal sbírat chlupy. Tedy sbírá,ale ne tak jako dřív. Chlupy zůstanou na podlaze v tenkých “sv-zcích” kde je chyba nebo co je potřeba vymenit?
Děkuji Peterová
Lukáš (12. 12. 2021 08:53)
Dobrý den, dle Vašeho popisu se může jednat o vadný středový vysávací modul. Doporučím jeho výměnu nebo pozáruční servis.
Tomáš Pokorný (13. 09. 2021 07:16)
Mám robota Roombu 976 a nefungujemi tlačitko clean, ostatní dvě tlačitka normalně reagují. Pro spuštění robota používám aplikaci, stáří zařízení cca 6.let.
Děkuji
Martina (13. 09. 2021 09:55)
Dobrý den, pokud nefunguje pouze jedno tlačítko, může se jednat o problém s displejem a jedinou možností opravy by zde bylo zaslání robota do servisního střediska
Jiří Laun (13. 12. 2020 09:44)
Vrací se k dok. stanici, ale nepřipojí se a tudíž se nenabíjí. Musím nabíjet napřímo kabelem. V čem to může být?
Mohu použít místo NiMh baterie Li-Ion ?
Díky za info. J.L.
Veronika (13. 12. 2020 13:56)
Dobrý den,
může být problém pouze v přepínači, kdy spodní kontakty jsou odpojeny. Přepínač uvolníte pomocí konektoru adaptéru, při opakovaném napojení z boku do robota. Dále může být spodní dobíjecí kontakt zoxidovaný či propadlý, pak by bylo potřeba dát robota do servisu. Co se týče baterie Lion, ta není Vaši modelem podporovaná, musíte používat pouze NiMh.Krásný den
Mario (15. 09. 2021 19:16)
Katrin (16. 09. 2021 16:27)
Dobrý den, přepínač uvolníte pomocí konektoru adaptéru, při opakovaném napojení z boku robota do zdířky. Dále může být spodní dobíjecí kontakt zoxidovaný či propadlý, pak by bylo potřeba dát robota do servisu. Krásný den
Alena (28. 10. 2020 16:48)
Netoči se mi boční kartáček šroubek je dotaženy i veškerá údržba robota máme pouhý měsíc
Děkuji za odpověď Uresova
Lukáš (29. 10. 2020 13:49)
Dobrý den, pokud jsou vyčištěny nečistoty i pod kartáčem a i přes to se boční kartáček netočí, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu tak je možné vyplněním formuláře objednat bezpatný svoz. Jinak je třeba obrátit se na svého prodejce.
Petr Zasadil (28. 09. 2020 21:18)
mám iRobot Roomba 521 již několik let. Nyní zajede do nabiječky, chvíli nabijí a bliká oranžově, ale po cca.15 minutách zahlásí "Charging eror" a začne blikat červeně. Předpokládám po letech užívání již špatnou baterii, ale chci se ujistit, než ji objednám.
Děkuji
Petr Zasadil
Veronika (29. 09. 2020 12:23)
Dobrý den,
ano jedná se o vyčerpání dobíjecích cyklů a robot již nemá kapacitu aby mohl vysávat. Stačí vyměnit baterii a bude zas vše jak má. V nabídce máme originální nebo neoriginální baterie. Krásný den
dulik (15. 09. 2020 14:04)
Martina (15. 09. 2020 14:07)
Dobrý den, v tomto případě se může jednat o více faktorů, kvůli kterým se vysavač nenabíjí. Může být problém s dobíjecí stanicí, řídící deskou robota, jinou mechanickou částí. Doporučili bychom Vám zaslání vysavače k servisní prohlídce
Barbora Malířová (27. 05. 2020 15:24)
Lukáš (27. 05. 2020 15:29)
Dobrý den, dle popisu zádavy bude problém buď v senzorech nárazníku nebo základní desce. Pro přesné stanovení příčiny bude třeba provést servisní diagnostiku.
Dominika (20. 01. 2020 23:54)
Dominika (20. 01. 2020 23:38)
Jan (23. 01. 2020 13:12)
Dobrý den, vysavače nereaguje ani na zbylá dvě tlačítka, tedy Spot či Dock? Mohlo dojít k přerušení kontaktu mezi tlačítky se zbytkem robota, Po vytažení, následném usazení baterie a stisknutí tlačítek též robot nereaguje? Pro další postup, zdali máte robota v záruce naleznete veškeré informace zde případně u pozáručního robota zde .
Vítězslav Štěrba (04. 04. 2019 09:11)
mám problém s tímto robotem. Závada se projevila již 3x. Vysavač krásně pouklízí, pak ho dám na nabíjecí stanici, kde se plně dobije. (nejprve bliká oranžově indikátor baterie, po nabití svítí indikátor zeleně). Když ho však chci pustit, pouze vyjede ze stanice, zahraje melodii a indikuje červený trojúhelník. Pomůže pouze restart. Můžete mi prosím napsat co je to za závadu?
Děkuji
Martina (04. 04. 2019 10:19)
Dobrý den, zde se může jednat o problém s baterií. Více informací ohledně vyřešení problému Vám zašleme na Váš e-mail.
Monika (18. 02. 2019 09:54)
mám robot již 3 roky a nyní se přestal otáčet boční kartáč. Byl pravidelně po úklidu čištěný a šroubek je dostatečně přitažený. Můžete mi, prosím, poradit, co jiného může způsobit tento problém?
Děkuji
Monika Barčová
Lukáš (18. 02. 2019 10:47)
Dobrý den, jedná se o velmi zatěžovanou část robota a po nějakém čase dojde k poškození ozubených převodů a je třeba výměna tohtoto modulu. V případě závady prosím kontaktujte naše servisní oddělení a domluvte se na dalším postutpu opravy, případně zaslání náhradního dílu.
Vita (28. 11. 2018 20:12)
Děkuji za odpoveď
Lukáš (29. 11. 2018 09:12)
Dobrý den, popisované chování robota nemá nic společného s poklesem kapacity baterie, bude se zde jednat o jinou závadu a doporučím robota reklamovat u svého prodejce. V případě že byl zakoupen u nás, tak je možné objednat bezplatný svoz k vřízení reklamace zde.
Miroslav (16. 09. 2018 22:15)
Jak vysavač pozná že už má malou místnost 9m2 uklizenou?
Nebo uklízí tak dlouho v té místnosti dokud se baterie skoro
nevybije a až po té zajede do nabíjecí stanice?
Martina (17. 09. 2018 10:58)
Dobrý den, pokud robota zavřete do některé místnosti, aby provedl úklid, robot bude jezdit tak dlouho, pokud mu bude stačit baterie. Poté se zajede automaticky dobít do stanice.
Šárka (03. 08. 2018 23:37)
Děkuji.
Veronika (04. 08. 2018 12:18)
Dobrý den,
mohlo dojít pouze k poškození dobíjecí stanice a stačilo by zakoupit novou. Bohužel díky delšímu odstavení robota s baterií mimo dobíjení, došlo k poškození baterie, zde budete muset zakoupit novou baterii. Doporučujeme zastavit se u nás na jedné z našich prodejen a provést kontrolu, popřípadě rovnou dát robota i se stanicí k servisní prohlídce. Krásný den
Karel Kučera (09. 07. 2018 20:24)
Jaký je prosím vás rozdíl mezi vysavači Roomba 605, 606 a 616?
Děkuji. Kučera
Lukáš (10. 07. 2018 09:47)
Dobrý den, rozdíly mezi těmito 3 modely jsou následující. Model 606 jako jediný je vybaven Li-ion baterií, modely 605 a 616 mají ještě Nimh baterii. Model 616 je zase jako jediný vybaven madlem na přenášení. Jinak jsou všechny modely totožné a liší se již pouze barvou.
Martina (08. 05. 2018 15:43)
Lukáš (09. 05. 2018 10:43)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem problémy. Dle popisu bude nutné robota reklamovat u svého prpodejce. Jestliže jste zakoupila robota u nás, tak nás prosím kontaktujte.
Silvie Růžičková (07. 02. 2018 06:58)
Děkuji.
Lukáš (07. 02. 2018 10:03)
Dobrý den, boční kartáček by se měl točit automaticky při úklidu. Pokud se kartáček netočí, tak poprosím o kontrolu dotažení šroubku. Případně bude nutné robota reklamovat u svého prodejce.
Jana Nová (22. 06. 2017 12:01)
Lukáš (22. 06. 2017 13:10)
Dobrý den, opravdu se jedná o úsporný režim robota při nabíjení. Po stisku tlačítka Clean se robot opět rozsvítí a můžete zkontrolovat průběh nabíjení, po chvilce opět zhasne.
Štruncová Lucie (16. 02. 2017 20:25)
Aleš (17. 02. 2017 09:11)
Dobrý den, mrzí nás potíže s robotem. Vyndejte, přihněte kontakty na horu a zandejte baterii. Pokud by toto nemohlo, kontaktujte nás telefonicky na 777 810 810, nebo emailem [email protected], objednáme Vám svoz do servisu. Děkujeme.
Tarnocziová Nikol (10. 11. 2016 18:47)
tým Robotický vysavač (11. 11. 2016 09:11)
Denisa Gubišová (29. 03. 2020 20:28)
Zdeněk (30. 03. 2020 09:28)
Dobrý den,
doporučím vyjmout baterii z robota a po cca 20 minutách opět vložit pro restart robota. S ohledem na to, že Vám robot nereaguje na žádné tlačítko je nutné restart volit touto formou a ne stiskem tlačítka CLEAN po dobu 15 vteřin.
Přejeme hezký den
Tibor Hrušecký (13. 09. 2016 22:45)
tým Robotický vysavač (14. 09. 2016 10:27)
robot nemá akustickou detekci nečistot a ani čistící hřeben v balení. Z našich zkušeností víme, že záleží na členitosti a rozmístění nábytku a proto uvádíme plochu cca 60m2.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.