Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 695 WiFi
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 695 WiFi
Alena (10. 06. 2023 09:35)
Lukáš (12. 06. 2023 08:30)
Dobrý den, to že robot během nabíjení po cca minutě nic nesignalizuje není chybou. Pokud zmáčknete tlačítko Clean, tak se robot rozvistí a bude signalizovat dobíjení. Pokud, ale robot po cca 3 hodinách na nabíjecí stanici není nabitý, tak bude zřejmě opravdu chyba v baterii a bude třeba její výměna.
Ivana Jandourková (22. 01. 2022 10:04)
Děkuji za odpověď, Jandourková
Lukáš (24. 01. 2022 08:46)
Dobrý den, těžko takto soudit z popisu není zcela jasné co by mohlo chybu způsobovat a tak bychom doporučili řešit servisní diagnostikou.
Lubomír (26. 07. 2021 09:07)
Lukáš (26. 07. 2021 12:24)
Dobrý den, pokud dobíjecí stanice nesvítí, tak bude problém v dobíjecí stanici nebo přívodním kabelu. Doporučím vyzkoušet vyndat dobíjecí kabel ze stanice, zkontrolovat jej jestli není někde porušen a opětovně do stanice zasunout. Pokud stanice opravdu nebude svítit, tak bude třeba řešit reklamací nebo v případě pozáruční poruchy zakoupením nové stanice.
Lubomir sury (26. 07. 2021 17:56)
Hana Gruchalová (24. 01. 2020 16:04)
Děkuji za odpověď, Gruchalová
Veronika (24. 01. 2020 16:57)
Dobrý den,
vyzkoušejte vyčistit měděné kolečko pod kartáči, jedná se o snímač, dále zkontrolujte kontakty zásobníku a robota a proveďte reset robota. Pokud by se stav nezměnil, bude lepší nechat robota zkontrolovat technikem. Krásný den
Martin (19. 12. 2019 21:08)
Lukáš (20. 12. 2019 10:30)
Dobrý den, pokud se Vám spojení takto nedaří, po reklamaci telefonu, doporučím vyzkoušet připojení z jiného mobilního telefonu. Případně se obrátit přímo na servisní oddělení společnosti iRobot [email protected]
Martin (20. 12. 2019 18:25)
renata (03. 12. 2019 07:29)
Lukáš (03. 12. 2019 10:09)
Dobrý den, v nabídce již máme pouze poslení kusy modelu 782 jinak již už žádný z modelů nemá tlačítka pro nastavení plánu úklidu přímo na těle robota nemají.
Veronika (20. 11. 2019 05:29)
Lukáš (20. 11. 2019 08:53)
Dobrý den, zkuste prosím zkontrolovat dobíjecí kontakty jak na vysavači, tak i na dobíjecí stanici zda nejsou špinavé a případně je očistit. Pokud bude závada přetrvávat, tak doporučíme zaslání robota k reklamaci.
Veronika (20. 11. 2019 08:59)
Lukáš (20. 11. 2019 09:12)
Dobrý den, pokud by se závada opakovala, tak doporučím zaslání k reklamaci.
Pavel Barochovsky (02. 07. 2019 10:04)
Jan (02. 07. 2019 13:29)
Dobrý den, všechny robotické vysavače z modelové řady Roomba 600 nemají indikaci plného filtračního koše.
Monika (13. 05. 2019 15:33)
můžete mi prosím poradit. Lux najede z plovoucí podlahy na koberec, to mu problém nedělá, ale cca po 10 vteřinách se zastaví a hlásí chybu. Máme klasický, dětský koberec z Ikea, žádný vysoký chlup ani třásně.
Martina (13. 05. 2019 15:37)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Podrobné informace, jak dále postupovat Vám zasíláme na e-mail.
Iva (06. 05. 2019 07:31)
Martina (06. 05. 2019 09:23)
Dobrý den, vysavač zvládne přejet překážku do výšky max 1,5 cm. Týká se to jak přechodových lišt či prahů, tak i koberců, nejlépe s nízkým vlasem.
Filip (27. 03. 2019 13:55)
Zdeněk (27. 03. 2019 13:57)
Dobrý den,
výška robota v nejvyšším bodě je 9,2 cm. Aby roboti zajeli bezpečně pod nábytek potřebují cca 10 cm prostoru.
Přejeme hezký den
michaela (18. 03. 2019 08:23)
Martina (18. 03. 2019 14:04)
Dobrý den, při úklidu robotického vysavače vždy záleží na typu prostor. Pokud je Vaše domácnost hodně členitá, může robotovi trvat delší dobu úklid těchto místností a na další mu již nezbyde čas. Pohyb robota je náhodný a proto se může stát, že se Vám do určitých prostor opakovaně bude vracet. Pro efektivnější úklid doporučujem využít možnosti virtuálních zdí.
Zdeňka (20. 12. 2018 11:12)
Lukáš (20. 12. 2018 11:17)
Dobrý den, robot když zjistí, že se namotává do kabelů, tak si umí spustit opačný chod a snaží se z kabelů vymotat. Samozřejmě se mu toto pokaždé nepovede a tak zahlásí chybu a čeká na vyproštění.
Petr (29. 04. 2018 10:40)
Patrik (30. 04. 2018 11:24)
Dobrý den,
zkontrolujte zda nemáte nastavenou časovou programaci pro automatický úklid. Další příčinou můžou být znečištěné dobíjecí kontakty jak na robotu tak na nabíjecí stanici. Jestliže se ani po očištění kontaktů problém nevyřeší, doporučuji robota reklamovat.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.