Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 965 WiFi
Kód: 101950
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Je nutný ještě vyšší model
Niki a Luki (28. 04. 2019 15:33)
Niki a Luki (28. 04. 2019 15:33)
Dobrý den, musím pochválit přístup jak internetového obchodu, tak i prodejny, jste skvělí. Proto se na vás obracím ještě s dotazem, kdy bych potřeboval poradit. Jsme nevidomí, koupili jsme si přes internet Symbo xbot5 pro. Včera jsme ho byli bohužel vrátit, protože se objevila chyba na ventilátoru. Po návštěvě prodejny jsme si nechali poradit a zakoupili Roombu 965 vi fi. Krásně nám aplikace mluví, takže i voice over na Iphonu čte, co apka hlásí a dá se nastavovat. Dnes ráno se nám teda stalo, že při plánovaném úklidu vynechal ložnici, ale tak stane se. Ale co je horšího, máme nízké profilované koberce. Tam si výkon nezvýší, dále máme lino a dlažbu. Co se tvrdých podlah týká, vysává perfektně. Hláška plného koše v aplikaci je skvělá, zastaví se dle nastavení a vysypeme. Co ale vidící návštěva řekla je, že v místnostech s kobercem nechává vysavač chuchvalce chlupů. jakoby je dává dohromady, ale nevysaje je všechny a prý jich tady je i dost. Je pravda, že jsme měli návštěvu s dalším psem, tak těch chlupů je tady asi dost. Protože jsme vysypávali třikrát nádobku během úklidu. Takže se chci zeptat, jestli roomba 980 má ještě lepší sací výkon, nebo máme mít trpělivost, protože jsou to nízké koberce a asi i ten vyšší model by si ho nezvýšil? Na předváděčce v obchodě byl vyšší koberec a vysavač ho pěkně zvýšil, tady na tomto koberci našem se tak neděje. Jinak ho nemůžu vynachválit, až na vynechání ložnice v ranním plánu a těch chomáčích v kobercových místnostech je to skvělý pomocník. A ještě jedna otázka, v aplikaci a údržbě se jakoby zobrazuje, kdy se mají čistit různé komponenty. Sběrný koš a podobně. Když ale nádobku vysypeme, stejně je tam stejný stav i vyšší po dalším cyklu. To samé kartáče, kolečko i boční kartáček. Jednou jsme ho museli restartovat, protože házel chybu koše, ale byl to senzor, což jsme si všimli až potom. Takže je nutné resetovat stav čistění v apce, aby byl aktuální pro každou položku? Moc děkuji. Hlavně, jestli je ten model vyšší lepší, asi bychom šli tedy doplatit zbytek a zkusit si ho pořídit. Kolik by to bylo, úsměv? Moc děkujeme. Ještě nás napadlo to fakt vzít pořádně Dysonem, klasickým vysavačem, a pak udržovat, jestli to bude dělat pořád. Asi to byl na něj opravdu velký test, úsměv.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.