Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 965 WiFi
Kód: 101950
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba 965 WiFi
Vaškeba (11. 02. 2020 15:34)
Vaškeba (11. 02. 2020 15:34)
Dobrý den!
Robotický vysavač už máme delší dobu, ale velmi často se nám stává, že během vysávání se robot náhle zastaví a ohlásí, že má vybitou baterii (zvukové hlášení: "Dobijte robot roomba"). Nezajede do stanice se dobít. Zkoušeli jsme stanici přemístit na různá místa v domě, ale problém se pořád opakuje. Nedokončí průměrně tak 7 z deseti úklidů. Sledovali jsme jej během úklidu. Kontrolka již signalizuje (červená ikona baterie), že je baterie již vybitá, ale robot se evidentně nepokouší stanici vyhledat a neustále vysává dál dokud se baterie zcela nevybije. Po dobití baterie úkol samozřejmě již nedokončí. Čištění čidel a kamery provádíme po každém vysypání koše. Pokud robot úklid úspěšně dokončí a během úklidu se dobíjel, bylo vidět, jak vysávání přerušil a k dobíjecí stanici vyrazil po nejkratší možné trase.
Proč robot tak často nezajede k dobití a úkol nedokončí?
Robotický vysavač už máme delší dobu, ale velmi často se nám stává, že během vysávání se robot náhle zastaví a ohlásí, že má vybitou baterii (zvukové hlášení: "Dobijte robot roomba"). Nezajede do stanice se dobít. Zkoušeli jsme stanici přemístit na různá místa v domě, ale problém se pořád opakuje. Nedokončí průměrně tak 7 z deseti úklidů. Sledovali jsme jej během úklidu. Kontrolka již signalizuje (červená ikona baterie), že je baterie již vybitá, ale robot se evidentně nepokouší stanici vyhledat a neustále vysává dál dokud se baterie zcela nevybije. Po dobití baterie úkol samozřejmě již nedokončí. Čištění čidel a kamery provádíme po každém vysypání koše. Pokud robot úklid úspěšně dokončí a během úklidu se dobíjel, bylo vidět, jak vysávání přerušil a k dobíjecí stanici vyrazil po nejkratší možné trase.
Proč robot tak často nezajede k dobití a úkol nedokončí?
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.