Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 966 WiFi
Kód: 101578
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Marcel (25. 11. 2018 13:56)
Marcel (25. 11. 2018 13:56)
Dobry den,
- heslo je spravne, komunikacia funguje aj na priamo aj cez cloud
- MAC filter nie je nastaveny
- WiFi signal je silny, robot je cca 3m od routera
- napojenie je cez 2,4GHz, 5GHz som pre istotu vypol
- ako som pisal, robot je spravne pripojeny (standardna komunikacia funguje)
- aplikacia stiahne jazykovy balik, problem nastane pri loadovani do robota, preto predpokladam ze to nebude mat nic spolocne so serverom
- vsetky pristupy su povolene pre aplikaciu
Ako som pisal, robot komunikuje a funguje spravne, aj cez lokalnu siet aj cez cloud. Problem nastane pri prenose jazykoveho balika do robota. Pocas tohoto prenosu robot strati spojenie s routerom. Spojenie sa uz neobnovi, je potrebne znovu nastavit WiFi siet v roombe.
Skusal som cez 2 telefony (Honor 9 a Samsung S7), rovnaky vysledok.
Za dalsie napady vopred dakujem
- heslo je spravne, komunikacia funguje aj na priamo aj cez cloud
- MAC filter nie je nastaveny
- WiFi signal je silny, robot je cca 3m od routera
- napojenie je cez 2,4GHz, 5GHz som pre istotu vypol
- ako som pisal, robot je spravne pripojeny (standardna komunikacia funguje)
- aplikacia stiahne jazykovy balik, problem nastane pri loadovani do robota, preto predpokladam ze to nebude mat nic spolocne so serverom
- vsetky pristupy su povolene pre aplikaciu
Ako som pisal, robot komunikuje a funguje spravne, aj cez lokalnu siet aj cez cloud. Problem nastane pri prenose jazykoveho balika do robota. Pocas tohoto prenosu robot strati spojenie s routerom. Spojenie sa uz neobnovi, je potrebne znovu nastavit WiFi siet v roombe.
Skusal som cez 2 telefony (Honor 9 a Samsung S7), rovnaky vysledok.
Za dalsie napady vopred dakujem
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.