Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 974 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Skvělý poměr cena/výkon
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 974 WiFi
Kateřina (15. 11. 2021 09:58)
již několik měsíců mám problém s připojením robota k aplikaci. Nepomohlo ani restartování, smazání aplikace a založení nového ,,účtu,, pro irobota. Prosím, kde je problém? Když jsem si robota pořídila, fungovalo to asi měsíc až dva, od té doby to nejde.
děkuji.
Katrin (15. 11. 2021 10:00)
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince. Krásný den
Eva (20. 04. 2021 22:14)
Lukáš (21. 04. 2021 08:59)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat přední kolečko zda se volně otáčí a případně jej vyčistit. Pokud by toto problém nevyřešilo a nepřišla jte na to z jakého důvodu se robot ve stanici zasekne, tak bude třeba robot zaslat k reklamaci.
Pavla (27. 01. 2021 16:25)
Martina (27. 01. 2021 16:29)
Dobrý den, ano toto je naprosto v pořádku. Novější roboti mají dobíjecí stanici s integrovaným adaptérem, která nesvítí po celou dobu nabíjení. Stanice se rozsvítí pouze v případě, že robot zajede do stanice a zahájí nabíjení. nebo pokud na robotovi zmáčknete hlavní tlačítko CLEAN. Po pár vteřinách se ovčem kontrolky jak na stanici, tak na robotovi zhasnou.
Ondřej Pošmourný (25. 01. 2021 14:24)
necelý měsíc máme robota Roomba 974 WiFi. Nyní se nám stalo, že se vybila baterie a robot zůstal stát uprostřed místnosti. Neměl by mít robot fci., že při vybití baterie přeruší úklid, dojede do nabíjecí stanice a pak bude v úklidu pokračovat? Je potřeba toto někde nastavit?
Děkuji za odpověď.
Pošmourný
Lukáš (25. 01. 2021 14:30)
Dobrý den, ano, robot by se měl po ybití zajet do obíjecí stanice dobít a po té úklid dokončit, ale problém je v tom, že do té stanice ani nezajel. Doporučíme vždy robota spouštět z dobíjecí stanice, pak se ji při vybití dohledá. Pokud se tak nestane, tak zkotrolujte zda je okolo stanice dostatek místa - dle manuálu a případně bude třeba vyzkoušet jiné umístění stanice.
Michal Příhoda (15. 01. 2021 13:15)
Martina (15. 01. 2021 13:27)
Dobrý den, momentálně řešíme s výrobcem problém ohledně výpadku serveru, kdy aplikace neffunguje zcela správně a mohou nastat určité problémy. Vše je v řešení a probém by měl být v co nejbližším možném termínu vyřešen. Poprosíme o trpělivost.
Cviky (15. 01. 2021 00:39)
Děkuji za odpověď.
Lukáš (15. 01. 2021 08:33)
Dobrý den, pokud nemáte český jazyk v nabídce, tak doporučíme vyčkat několik hodin až pár dní, po té v telefonu vynutit ukončení aplikace a po jejím opětovném spuštění je již možné jej naistalovat.
Cviky (15. 01. 2021 16:11)
Martina (15. 01. 2021 16:14)
Dobrý den, v tom případě bude nutné robota zaslat do servisního střediska, kde bude přehrán SW a doplněn český jazyk.
Veronika (14. 01. 2021 12:42)
Lukáš (14. 01. 2021 12:47)
Dobrý den, popisovnanou funkci model 974 nemá, toto umí až model i7.
Aleš (05. 01. 2021 22:04)
Lukáš (06. 01. 2021 11:48)
Dobrý den, problémy s plánováním úklidu jsou způsobeny na straně výrobce, dle informací na tomto pracuje, ale problémy již přetrvávají bohužel delší dobu.
Aleš (06. 01. 2021 14:04)
Lukáš (06. 01. 2021 14:28)
Dobrý den, ano jedná se o chybu aplikace a oprava bude provedena, bez nustnosti zasílání robota k reklamaci.
Jan (05. 01. 2021 20:58)
Lukáš (06. 01. 2021 09:44)
Dobrý den, modely jsou naprosto stejný jen model 974 již umí komunikovat s robotickým mopem iRobot Braava M6 a liší se příslušenství které je součástí balení. Model 974 nemá v balení virtuální stěnu.
Nicola (25. 12. 2020 09:59)
v popisu vysavače píšete, že mluví česky, ale v aplikaci se nám to nastavit nepodařilo, český jazyk nenabízí. Jak ho tedy naučit mluvit česky prosím? Děkuji
Lukáš (28. 12. 2020 09:45)
Dobrý den, pokud nemáte český jazyk v nabídce, tak doporučíme vyčkat několik hodin až pár dní, po té v telefonu vynutit ukončení aplikace a po jejím opětovném spuštění je již možné jej naistalovat.
David (01. 12. 2020 15:26)
David (01. 12. 2020 15:37)
Lukáš (01. 12. 2020 15:44)
Dobrý den, ano jedná se o stený model jako staší model 96x jediným vylepšením je funkce komunikace s robotickým model Braava jet m6. Tuto funkci starší modely 96x neměli.
David (01. 12. 2020 16:10)
Lukáš (01. 12. 2020 15:29)
Dobrý den, rozdíl mezi modely 974,975 a 976 je pouze v barevném provedení robotů. V ničem jiném se neliší.
David (01. 12. 2020 15:38)
Lukáš (01. 12. 2020 15:40)
Dobrý den, rozdíl je v barvě 974 - Sandy brown a model 976 - Gold.
Eliška Vápeníková (24. 11. 2020 20:24)
nejde nám stále spárovat apka s vysavačem. Stále mi to píše, že je to nepřipojeno, přitom je vysavač blízko wifi routeru.
Bude možné poslat nějaký přesný návod?
a jak zjistíme frekvenci wifi?
Děkuji za info
Vápeníková
Veronika (25. 11. 2020 09:23)
Dobrý den,
návod na párování neexistuje, návod je sám o sobě v aplikaci, kde Vás krok po kroku navádí jak robota spárovat. Co se týče frekvence vašeho wifi routeru, tento údaj naleznete na zařízení nebo by Vám toto měl sdělit poskytovatel.
Robot pro přenos dat pracuje v pásmu ISM 2,4 GHz. Podmínkou pro spojení není jen frekvence, ale i operační systém vašeho telefonu. Vyžaduje Android 5.0 a vyšší a nebo IOS 12 a vyšší. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.