Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 975 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i5 Neutral
- - Ovládání pomocí telefonu v češtině
- - Na tvrdé podlahy i koberce
- - Čistící systém AeroForce
- - Inteligentní mapování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i6 (i6158)
- - Na tvrdé podlahy i koberce
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 975 WiFi
Tinkis (23. 05. 2023 20:21)
Lukáš (24. 05. 2023 08:25)
Dobrý den, stejně jako v předešlém případě doporučíme kontaktovat přímo iRobot zda by s tímto uměl pomoci: [email protected]
Tomáš (18. 10. 2022 21:03)
dnes jsme zakoupili 975 a nemůžeme propojit aplikaci s vysavacem. Aplikace ho najde, vysavač nahlásí ze je připojen a dal probíhá nastavování, které ale trvá hrozné dlouho a nakonec se objeví hlaska ze vysavač není připojen. Můžete mi prosím poslat nějaký postup jak to udělat správně?
Děkuji Tom
Lukáš (19. 10. 2022 09:20)
Dobrý den, dle popisu postupujete správně jen se Vám z nějakého důvodu nastavení nedokončí. Doporučíme kontaktovat přímo iRobot zda by s tímto uměl pomoci: [email protected]
Jakub (22. 07. 2022 15:43)
Děkuji JM
Lukáš (22. 07. 2022 15:51)
Dobrý den, robot nelze vůbec spustit nebo je jen problém s připojením robota k wifi?
Jakub (23. 07. 2022 13:02)
Díky JM
Lukáš (25. 07. 2022 09:15)
Dobrý den, v případě problému s připojením k wifi síti doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Jakub (26. 07. 2022 21:14)
Veronika (07. 05. 2022 18:26)
Martina (09. 05. 2022 11:18)
Dobrý den, poradili bychom provést tovární nastavení robota. Poté zkuste v aplikaci nastavení - nastavení jazyka. Pokud se Vám v nastavení jazyka český jazyk nezobrazí, kontaktujte nás a budeme řešit dále.
Jindřich (25. 12. 2021 20:10)
Lukáš (27. 12. 2021 14:26)
Dobrý den, tento model bohužel neukládá mapy, ze kterých následně můžete volit oblasti úklidu. Tato funkce je až u modelu i7.
Josef (08. 07. 2021 23:12)
dnes jsme zakoupili 975 a nemůžeme propojit aplikaci s vysavacem. Aplikace ho najde, vysavač nahlásí ze je připojen a dal probíhá nastavování, které ale trvá hrozné dlouho a nakonec se objeví hlaska ze vysavač není připojen. Můžete mi prosím poslat nějaký postup jak to udělat správně?
S pozdravem,
Josef
Pavla (03. 02. 2022 07:55)
podařilo se problém vyřešit? Mám asi stejný problém. Vše probíhá OK až do okamžiku, kdy se Roomba snaží připojit k WI-FI. Trvá to dlouho a mezitím Roomba usne, jako by se nic nedělo, pak aplikace napíše chybu. Zkoušela jsem restart Roomby, nové naistalování aplikace, Roombu jsem přesunula přímo k routeru, zkoušeli jsme android i iphone. Přitom v nastavení routeru vidím Roombu připojenou. Začínám být z toho zoufalá. Díky, za odpověď.
Jakub (23. 07. 2022 13:03)
Martina (09. 07. 2021 10:01)
Dobrý den, pordobný postup párování Vám zasílám na e-mail.
Dagmar Pl (06. 02. 2023 13:24)
Kateřina (26. 12. 2021 10:49)
Martina (27. 12. 2021 16:39)
Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám na e-mail.
Mapa (19. 04. 2021 18:04)
Martina (20. 04. 2021 08:38)
Dobrý den, zkontrolujte, zda máte poslední aktualizaci aplikace a pokud ano, proveďte reset robota.
Hana Čížková (14. 04. 2021 08:57)
zajímalo by mě, jestli má omyvatelný sběrný koš.
Děkuji
Lukáš (14. 04. 2021 09:08)
Dobrý den, tento model nemá omyvatelný sběrný koš. Součástí koše je sací motor a tak není možné jej omývat.
Karel (07. 04. 2021 20:28)
Je možnost češtinu dodatečně nainstalovat nebo je chyba v popisku?
Martina (08. 04. 2021 08:42)
Dobrý den, pokud se Vám český jazyk jako možnost nastavení nezobrazuje, vyčkejte do druhého dne. Většinou se čeština zobrazí po aktualizaci aplikace. Pokud by ani druhý den nebyl český jazyk k dispozici, kontaktujte náš zákaznický servis
Karel (09. 04. 2021 22:03)
Klára (02. 04. 2021 12:29)
Katrin (03. 04. 2021 12:37)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s vysavačem potíže. Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince . Krásný den
Patrik (14. 01. 2021 13:24)
Děkuji
Martina (14. 01. 2021 13:56)
Dobrý den, jediné, co nás napadá je znečištění senzorů pohybu ze spodní strany robota. Pokud by vše bylo očištěno a závada stále přetrvávala, jedinou možností by bylo zaslání robota k reklamaci
Iva (15. 10. 2020 20:26)
Lukáš (16. 10. 2020 08:22)
Dobrý den, pokud jsou s robotem potíže i po jeho vyčištění, tak doporučíme objednat si bezplatný svoz a nechat vysavač prohlédnout v autorizovaném servise.
jakub (27. 08. 2020 10:44)
Martina (27. 08. 2020 11:45)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barevném provedení. Model 975 nabízíme momentálně za zvýhodněnou cenu. Hezký den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.