Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i6 (i6158)
- - Na tvrdé podlahy i koberce
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
11 999,-
Skladem > 5 ks
Odešleme v úterý
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Kód: 103382
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Vysavač se vybije uprostřed místnosti, nezajede do docku.
Míla (19. 06. 2022 22:27)
Míla (19. 06. 2022 22:27)
Dobrý den,
při prvním úklidu - mapování prostoru - se vysavač po 1 hod. a 28 min. vybil uprostřed místnosti, nezajel se dobít do docku. Bylo nutné ho tam dát ručně, přičemž při nabití nepokračoval v úklidu. Robota jsem zkusil obnovit do továrního nastavení a změnit umístění docku (v obou případech pod nábytkem). Bohužel to nepomohlo.
Uniká mi nějaké nastavení?
Děkuju za radu a odoověď.
při prvním úklidu - mapování prostoru - se vysavač po 1 hod. a 28 min. vybil uprostřed místnosti, nezajel se dobít do docku. Bylo nutné ho tam dát ručně, přičemž při nabití nepokračoval v úklidu. Robota jsem zkusil obnovit do továrního nastavení a změnit umístění docku (v obou případech pod nábytkem). Bohužel to nepomohlo.
Uniká mi nějaké nastavení?
Děkuju za radu a odoověď.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.