DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi

Alternativy

Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi

  • - Nejnovější generace Roomba
  • - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
  • - Mluví česky, WiFi
(96 %) 128 recenzí
 

Prodej byl ukončen

Robotický vysavač
iRobot Roomba i6 (i6158)

  • - Na tvrdé podlahy i koberce
  • - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
  • - Mluví česky, WiFi
11 999,-
 

Skladem > 5 ks
Odešleme dnes

Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi

  • - Nejnovější generace Roomba
  • - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
  • - Mluví česky, WiFi
(96 %) 128 recenzí
 

Prodej byl ukončen

Kód: 103382

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Roomba 976 je robotický vysavač od iRobotu s inteligentní navigací pomocí kamery, s výkonnou lithiovou baterií, vysokým sacím výkonem a s dlouhou výdrží baterie. Elegantní design Roomby 976 bude ve vaší domácnosti působit nejen luxusním dojmem, ale plnohodnotně zastane pravidelné vysávání vašich pokojů. A nezáleží na tom, jaký rozsáhlý byt nebo dům máte, Roomba 976 si vytváří mapu místností a vysaje skutečně všude tam, kde dosáhne. Nezastaví ji ani vybitá baterie - zajde se sama dobít a později dokončí vysávání z místa, kde ho přerušila.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby 976

  • Aplikace pro ovládání robota přes Wi-fi
  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Úklid na ploše max. 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Kvalitní Li-Ion baterie 
  • Čisticí systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Komunikace s robotickým mopem iRobot Braava m6
  • Indikátor plného koše 
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí HALO (není součástí balení)
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
 

Třístupňový čisticí systém AeroForce 

iRobot Roomba 976 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž silný vakuový efekt. V kombinaci s motorem 2. generace se sací výkon zvýší až 5x.

  • Rotující boční kartáček Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.

  • Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je kartáče ženou do sběrného koše.
  • Sací motor 2. generace Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje filtr AeroForce.
Roomba 976 Třístupňový čisticí systém AeroForce 

Ovládat jej můžete kdykoliv a odkudkoliv. Pouhým stiskem jednoho tlačítka!

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota Roomba 976 plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Sedíte v kanceláři a vzpomenete si, že je doma potřeba uklidit? Stačí otevřít aplikaci iRobot Home a stisknout tlačítko „CLEAN“. Nebo v předstihu naprogramujte den a čas úklidu na celý týden a pusťte to z hlavy, robot se o vše postará. Aktualizovaná aplikace iRobot HOME (verze 1.2) v českém jazyce má řadu dalších užitečných funkcí, včetně informací o údržbě, technické podpoře, instruktážních videí, atd.

irobot roomba 976 app

Uklízí bez ohledu na rozměry vaší domácnosti či kanceláře

Nový sofistikovaný systém navigace iAdapt 2.0 zajistí dokonalý úklid garsonky i velkometrážního bytu. Díky navigaci iAdapt 2.0 zná Roomba 976 svou cestu, "vidí" a rozpoznává nábytek a překážky nebo vstup do další místnosti.

irobot roomba 976 navigace

Neskončí, dokud nemá hotovo. Nová Li-Ion baterie s delší výdrží!

Lithiová baterie pro delší výkon umožní iRobotu Roomba 976 vyčistit až 185 m², resp. vysávat 120 m²/75 minut na jedno nabití. Je-li to zapotřebí, Roomba sama zamíří do dokovací stanice, dobije se a pokračuje v úklidu přesně tam, kde předtím skončila, dokud není její práce hotová.
 
irobot roomba 976 vydrž

Miniaturní i nepřehlédnutelné nečistoty, od zvířecích chlupů až po cereálie

iRobot Roomba 976 je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který zvyšuje efektivitu vysávání až o 50 % všude, kde je to potřeba. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
 
irobot roomba 976 filtrace

Vyčistí všechny typy podlah a koberců, zdolá i plochy pod nábytkem

Roomba 976 si poradí s úklidem všech druhů podlah – dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami spolehlivě sesbírají nečistoty z dlažby, linolea, dřevěné podlahy, koberce…  Navíc je konstrukce navržena tak, aby na kartáčích neulpívaly nečistoty, takže jsou téměř bezúdržbové. Design robota Roomba 976 je navržen tak, aby mohl zajíždět i pod nábytek, pohovky či křesla.
 
irobot roomba 976 na koberce

Před robotem Roomba 976 se špína nikam neschová

Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba 976 perfektně uklidila podél stěn, nábytku, v rozích či na jiných těžko dostupných místech.

Domácnost plná kabelů? Pro Roombu 976 žádný problém!

iRobot své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Nezastaví jej prahy ani jiné nerovnosti

Roomba 976 dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti, které jí stojí v  cestě za čistou domácností, až do výšky 1,6 cm.

Neodmítne žádnou práci

Po aktivaci režimu SPOT, který slouží k lokálnímu úklidu, robot důkladně vyčistí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, třeba když se v kuchyni vysype cukr nebo je zaneřáděná rohožka na boty.

Když je třeba, zvýší intenzitu čištění

Inovativní systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a vizuálních senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba 976 následně věnuje s ještě větší intenzitou.
 
irobot roomba 976 dirt detect

Vydá se jen tam, kam chcete

Funkce Virtual Wall a Halo udrží robota v pokojích, které chcete vysát, a v bezpečné vzdálenosti od věcí, které chcete chránit. Virtuální zeď vysílá infračervený paprsek, přes který robot nepřejede. Funkce Halo vytvoří okolo virtuální zdi ochranou zónu o průměru 1,2 m, takže můžete přesně vymezit uklízený prostor.

irobot roomba 976 wall

Před schody bezpečně zastaví

Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží včas rozeznat volný prostor pod robotem a tím zabránit jeho pádu ze schodů. Roomba 976 se zastaví, otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

senzory proti pádu ze schodů irobot roomba 976  

Komunikace s robotickým mopem iRobot Braava m6

Roomba 976 umí díky funkci Imprint™ Link spolupracovat s robotickým mopem Braava jet m6. Díky této revoluční funkci Roomba nejprve vysaje a po dokončení úklidu automaticky vyšle pokyn Braavě, která následně sama vytře. Kombinace těchto dvou robotů zajišťuje komplexní čištění podlahy bez vaší přítomnosti a nabízí tak nebývalý komfort úklidu domácnosti. Tato funkce je volitelná.

irobot roomba 976 komunikace s mopem

Srovnání modelů iRobot

srovnání modelů iRobot

Technická specifikace:

  • Aplikace pro ovládání robota iRobot Home
  • Úklid až do 185 m² (120 m² / 75 min. na jedno nabití)
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Adaptivní čisticí hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém Antitangle proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Komunikace s robotickým mopem iRobot Braava m6
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce odloženého úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí Halo (není součástí balení)
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Model: iRobot Roomba 976
  • Barva: hnědá
  • Navigace: iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Filtrační systém: HEPA type filtr
  • Indikátor plného koše: Ano
  • Sběrný koš: AeroForce
  • Výklopné madlo: Ano
  • Baterie: Li-Ion 
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 351x92 mm (tělo robota 80 mm)
  • Hmotnost: 4 kg
  • Hlučnost: < 60 dB

Obsah balení:

  • 1x iRobot Roomba 976 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna s integrovaným adaptérem
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Videa Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Příslušenství Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Ke stažení Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi


Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Jana (03. 01. 2024 14:41)
Dobry den, snažím se naparovat roombu do aplikace ale pokazde mi vyhodi chybu WF090F Robot se nedokazal pripojit k siti. Zkousela jsem menit i nastavení WPA ale vse bez uspechu. Vysavac rekne ze je uspesne pripojen at se vratim do aplikace ale tam vyskoci error. Baterie je nabita a router je přímo u robota.
Mate nejaky tip? Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Katrin (04. 01. 2024 13:45)

Dobrý den, doporučujeme zkontrolovat, zda-li je vysavač při párování v dobíjecí stanici, jste připojena na Wi-Fi o frekvenci 2,4 GHz a máte vyplá mobilní data. V případě že se vám i tak nedaří robota spárovat, kontaktujte prosím naší zákaznickou linku. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Frantisek (18. 04. 2023 09:35)
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně gumových kartáčů. Dnes jsem provedl jejich výměnu a při vysávání vydávají takový rachtající zvuk jako kdyby o něco dřeli, ale nemůžu přijít o co. Zkoušel jsem porovnat i velikosti s původními a vše sedí. Předem děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (18. 04. 2023 09:41)

Dobrý den, máte zakoupené originální kartáče? Již se nám stalo, že neoriginální příslušenství může být z počátku používání hlučnější. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Frantisek (18. 04. 2023 09:43)
Ano mám originální příslušenství
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (18. 04. 2023 09:45)

Dobrý den, v tom případě jedině řešit reklamací kartáčů u svého prodejce. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Frantisek (18. 04. 2023 09:46)
Dobře obrátím se na prodejce. Moc Vám děkuji za radu. Přeji krásný den.
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Matej (06. 03. 2023 12:52)
Dobrý deň prajem. Vie robot rozpoznať, že je pred ním prekážka, napríklad noha od stola, hračka atd... Chcem vedieť či robot vie prekážku obísť alebo do nej narazí.
Ďakujem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (06. 03. 2023 12:55)

Dobrý den, překážce je schopen se vyhnout až po doteku. Pro bezkontaktní úklid jsou lepší modely s navigací za pomocí laseru. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Beránek (26. 10. 2022 17:03)
Dobrý den, Roomba 976 dokončí úklid, ale oproti předchozím uklidům nezazní zvukový signál, že úklid dokončil. Díval jsem se do aplikace a 48m hodina deset minut v pohodě, napsáno že dokončil tak proč nezazněl signál dokončení úklidu? Díky za odpověď a hezký den.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (27. 10. 2022 09:24)

Dobrý den, pokud robot nemluví, poradila bych kontaktovat přímo podporu iRobot.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Pavel (21. 10. 2022 14:05)
Dobrý den, mám takový problém. Máme vysavač 3 dny... První 2 dny šel vysavač spustit z aplikace. 3 den jak když utne. V aplikaci vidím jak je nabitý, mohu ho restartovat, ale místo vysávat všude mi píše momentálně se nemůžeme připojit... Přitom připojený jakože jsem. Restart přes aplikaci i na robotovi jsem zkoušel, i znovu připojení. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (21. 10. 2022 14:25)

Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vypojit Váš wifi router na cca 1 min z el. sítě. Také je možné že se jedná jen o krátký výpadek na straně iRobotu a připojení se opět obnový. Pokud by se problém vyskytoval i nadále tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martin Pešek (12. 10. 2022 20:57)
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Mám velkou plochu kterou robot musí vysát ale bohužel to nezvládne na jedno nabití. Poslední dobou se nedokáže vrátit do stanice aby se dobil a pokračoval v úklidu. Dva roky fungoval bez problémů a vracel se. Veškeré kontakty jsou očištěné. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 966 WiFi
Martina (13. 10. 2022 08:25)

Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie, kdy robot uklízí kratší dobu a to může znamenat, že se po dokončení není schopen vrátit ani do stanice. V tomto případě by postačilo dokoupit novou baterii

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Luboš (13. 09. 2022 18:22)
Dobrý den, při každém vyjíždění z nabíjecí stanice robot bere stanici s sebou. Před tím to vůbec nedělal a vše je čisté a vizuálně vše v pořádku. Děkuji za rady.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (14. 09. 2022 07:59)

Dobrý den, doporučím zkontrolovat zda něčím vysavač v dobíjecí stanici nedře. Mohlo by se jednat o zatavený kontakt nabíjení do těla robota a při vyjetí z nabíjecí stanice dře kontakt stanice o tělo robota. Toto by bylo třeba řešit reklamací vysavače případně servisní opravou

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (17. 08. 2022 12:07)
Dobrý den, máme robota už skoro dva roky. Pravidelně vysává dvakrát v týdnu. Nastal ale problém, robot po úklidu nedokáže najít nabíjecí stanici, ani nevidí virtuální zeď. Baterie ve virtuálních zdech jsou nové. Vše je umístěno na stejných místech jako vždy. Zkoušeli jsme robota vrátit do továrního nastavení ale bohužel pořad stejný problém. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (17. 08. 2022 13:02)

Dobrý den, pokud má robot problém se zajížděním do stanice, poradili bychom očistit dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. V případě, že robot nezaznamenává virtuální zeď, bude pravděpodobně problém s IR čidlem. Zde by byla nutná servisní kontrola.

Vysavač se vybije uprostřed místnosti, nezajede do docku.
Míla (19. 06. 2022 22:27)
Dobrý den,
při prvním úklidu - mapování prostoru - se vysavač po 1 hod. a 28 min. vybil uprostřed místnosti, nezajel se dobít do docku. Bylo nutné ho tam dát ručně, přičemž při nabití nepokračoval v úklidu. Robota jsem zkusil obnovit do továrního nastavení a změnit umístění docku (v obou případech pod nábytkem). Bohužel to nepomohlo.
Uniká mi nějaké nastavení?
Děkuju za radu a odoověď.
Re: Vysavač se vybije uprostřed místnosti, nezajede do docku.
Lukáš (20. 06. 2022 10:55)

Dobrý den, umístění dobíjecí stanice pod nábytkem není vhodné, robot zde může mít problém s orientací, doporučil bych změnit úmístění do volného prostoru. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Eva Votavová (10. 06. 2022 09:50)
Dobrý den,potřebovala bych poradit s oznamováním hlášek robota v češtině.Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (10. 06. 2022 09:53)

Dobrý den, český jazyk nastavíte v aplikaci. Kde je nutné v položce nastavení zadat: jazyk robota češtinu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Kristýna (24. 05. 2022 11:04)
Dobry den, chtela bych se zeptat, mame roboticky vysavac Roomba 976 wifi uz rok a vcera jsem zjistila, ze se netoci bocni kartacek, robota pravidelne cistime a sroubek je utazeny. Tak nevim co jineho by to mohlo byt za problem. Moc dekuji za odpoved
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (24. 05. 2022 11:52)

Dobrý den, pokud se boční kartáček netočí nebo Vám vypadává, pravděpodobně se bude jednat o opotřebovaný modul bočního kartáčku. Více informací Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Mirka Burešová (08. 03. 2022 11:51)
Prosím jaký je rozdíl oproti verzi Roomba 976 (bez označení wifi) a 975?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (08. 03. 2022 11:53)

Dobrý den, modely 975 i 976 mají wifi a možnost připojit se přes wifi. Nezáleží tak jestli to má model v názvu nebo ne. Roszdíl mezi modely 975 a 976 je pak pouze v barvě. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martin Otradovský (03. 01. 2022 12:57)
Dobrý den, máme doma Roombu 976 zhruba 3 roky. Máme problém s nabíjením - robot po vybití sám najede na nabíjecí stanici, pípne že se nabíjí, ale po několika hodinách když ho zapneme, tak opět hlásí NABIJTE ROBOT ROOMBA. Kontakty máme očištěné a aplikace píše, že se robot nabíjí. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (03. 01. 2022 13:33)

Dobrý den, dle popisu chování robota bude problém zřejmě v baterii robota a bude třeba její výměna za novou

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martin Otradovský (05. 01. 2022 08:23)
Dobrý den, baterie vyměněna a roboto frčí :) Děkuji
Ještě máme jeden problém - robot občas ukazuje červeně symbol koše a to i přes naprosté vyčištění všech kartáčů, filtrů apod. Co by to mohlo dělat?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (05. 01. 2022 08:43)

Dobrý den, doporučím vyčistit senzory detekce plného koše. Čištění je zobrazeno v manuálu na straně 22. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Milan (02. 01. 2022 22:29)
Dobrý den, mám vysavač 976 týden. Při prvním úklidu byt zmapoval a 3x uklidil stejně. Nyní uklízí do vybití baterie, pak se nabije a úklízí dál. Začal jezdit na některá místa i několikrát po sobě (třeba i 10x). Stále uklízí do vybití baterie a musím úklid ukončit manuálně. Používám aplikaci. Jak mám postupovat, aby zase uklidil podle mapy sám úklid ukončil. Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (03. 01. 2022 12:56)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Tím robotovi vymažete vše uložené. Po prvním úklidu si tak opět bude načítat novou mapu. Pokud by vaše problémy i nadále přetrvávaly a robot opět jezdil do vybití, doporučili bychom reklamaci

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
David (01. 01. 2022 13:38)
Dobrý den. Rád bych se zeptal v čem by mohl být problém s nabíjením robota. Je ve standardní nabíjecí pozici, začne nabíjet a asi po jedné minutě přestane. Nelze ho tedy plně nabít. Děkuji za odpověď. Zkoušel jsem očistit konektory a také vyndat a vrátit baterii zpět. Bohužel nepomohlo.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (03. 01. 2022 10:03)

Dobrý den, to že robot po cca 1 min v nabíjecí stanici zhasne je standardní. Robot se jen přepne do úsporného režimu, ale nabíjení pokračuje dál. Jestliže ale robot není ani po cca 4 hodinách nabitý, tak bude problém v baterii a bude třeba její výměna. Novou baterii lze objednat zde

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Barbora (23. 09. 2022 08:33)
Dobrý den,
má se prosím v průběhu nabíjení zhasnout i LED indikátor v dokovací stanici?
Robot jsem dala nabíjet, kontrolky se všechny rozsvítily, i ta zelená v dokovačce, a po chvíli byly všechny zhasnuté. Měla jsem dojem, že po dobu nabíjení svítila nepřetržitě (anebo blikala, že se nabíjí), a nyní to nedělá a já tudíž nevím, zda se robot nabíjí a kdy to ukončí.
Děkuji
Barbora
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (23. 09. 2022 08:42)

Dobrý den, v průběhu nabíjení máte možnost zkontrolovat stav nabíjení tak, že stlačíte tlačítko CLEAN vysavač se rozsvítí a bude signalizovat nabíjení: pulzováním nebo plné nabití: trvale svítit zeleně.  

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Filip (27. 12. 2021 01:57)
Dobrý den , mám podobný problém .
Několikrát jsem dal vysavač i do továrního nastavení , aplikaci odinstaloval a znovu nainstalovat . Vysavač se mi podaří propojit ale na úvod i obrazovce mi to hlásí nedostupný .
Nic nereaguje na spuštění robota . Jediné na co reaguje je změna jazyka ten si sám přepne , reaguje i na restart a to je vše .
Ale na to nejdůležitější a to je provoz vůbec i to hlásí ze baterie je plné nabitá . V aplikaci v nastavení Wi-Fi mě zaráží hláska server je nedostupný : 5 někdy to ukáže 6 nebo 7 .
Děkuji za odpovědět
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (27. 12. 2021 17:39)

Dobrý den, podporovaná frekvence WiFi je 2,4GHz. Pokud máte frekvenci silnější, robota se Vám nepodaří napárovat a aplikace nebude fungovat. Momentálně nevíme o žádném výpadku cloudu u aplikace, měla by tedy být plně funkční. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Filip Heindl (29. 12. 2021 00:27)
Mohl bych vás poprosit o manuál k nastavení jestli náhodou něco nedělám špatně ? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (29. 12. 2021 14:13)

Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (26. 12. 2021 10:10)
Dobry den, nelze mi sparovat robot s wifi, nejde zapnout ani rucne na vysavani. Hlasi to porad chybu 15 a v appce stale pisou robot nelze spustit:(
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (27. 12. 2021 14:56)

Dobrý den, doporučím vyzkoušet RESET robota podržením tlačítka CLEAN, pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutné kontaktovat přímo technickou podporu iRobot. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Eva V. (27. 11. 2021 17:24)
Dobrý den, umí irobot roomba 976 zaznamenat v app telefonu mapu vysávání jednotlivých pokojů v bytě, a abych jej pak mohla poslat do určitého pokoje?Vím , že u roomby i7 je v aplikaci značka mapy , já ji ale nemám. :-(....Nemusím někde něco nastavit? Polohu mám zapnutou....Děkuji . Eva
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Katrin (28. 11. 2021 13:55)

Dobrý den,možnost ukládání map do aplikace a následné možnosti úprav má až model iRobot Roomba i7, S9, J7. Modely Roomba 97x tuto možnost nemají, robota můžete přes aplikaci načasovat či vzdáleně spustit. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Ilona (23. 11. 2021 14:02)
Dobrý den mám iRobot 976 pět dní. První den se při přejetí prahu vypnul.Práh jsme odstranili další den pracoval perfektně. Další den se zase sám asi po 15.minutách vypnul.Dnes se již vypnul během vysávání třikrát. Žádnou chybu nehlásí ani vysavač ani aplikace.Po zmáčknutí dvakrát tlačítka CLEAN zase začne vysávat .Je čistý,žádné namotané vlasy atd.Prosím o radu.Děkuji Ilona
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (23. 11. 2021 14:20)

Dobrý den, dle popisu chování robota bych doporučil vyjmout baterii a zkontrolovat zda pod baterií nejsou nějaké nečistoty - zbytek pásky. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Richard (08. 11. 2021 12:19)
Dobrý den, mám typ 976 dva dny a nelze se připojit k síti. robata mi aplikace najde, ale když dojte k nastavení sítě napíše mi hlášku Robot se nedokázal připojit. Síť pro připojení mám nastavenou na 2,4GHz..
můžete mi zaslat podrobný postup.
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (08. 11. 2021 12:29)

Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s připojením. Do e-mailu Vám tedy zasíláme podrobný postup ohledně párování.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Jan (05. 11. 2021 20:34)
Dobry den, po prestehovani nelze sparovat iRobot Roomba 976 s novou wifi. Prihlasuji ho na 2,4Ghz, mobilni data vypnuta, aplikace preinstalovana, iRobot resetovan a stale se to zasekava ve chvili pripojovani k wifi. Na displeji telefonu se objevi hlaska: došlo k chybě zarizeni nelze vybrat, nasleduje ton z vysavace o neuspesnem pripojeni. Chvili blika wifi cervene a nasledne blika zelene. Vite prosim co s tim?
Dekuji a jsem s pozdravem.
JL
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (08. 11. 2021 08:03)

Dobrý den, doporučíme obrátit se přímo na podporu iRobot kde by Vám měli být schopni pomoci problém vyřešit - [email protected]

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Dagmar (02. 11. 2021 08:03)
Dobrý den.
Chci se zeptat, jestli gumové kartáče nepoškozují při vysávání koberce.
(nevytahují z něj vlákna)...
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (02. 11. 2021 09:20)

Dobrý den, v drtivé většině případů se toto nestává, ale jsou určitě koberce, které na toto mohou být náchylnější a může k vytahávání vláken docházet. Na Váš dotaz bohužel nelze jednoznačně odpovědět. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Miry (20. 10. 2021 22:01)
Dobrý den, před 3 dny jsem u Vás zakoupil robotický vysavač Roomba 976 WIFI, robot se nemuže přihlasit k internetu.Při nastavovaní aplikace irobot home dojdu až ke kroku kdy aplikace vidí robota, ale robot hlasí, že se nemuže připojit k internetu a aplikace je ukončena z neznámých příčin. Bohužel nevím na jaké frekvenci vysílá nás router. Máme ho již cca 5let.
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (21. 10. 2021 08:27)

Dobrý den, aplikace podporuje pouze frekvenci 2,4GHz. V tomto případě by bylo nutné ověřit si sílu routeru přímo u prodejce. Pokud budete mít zájem, můžeme Vám zaslat podrobný postup párování.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Naďa (16. 10. 2021 08:49)
Dobrý den, je sběrný koš omyvatelný ? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (18. 10. 2021 08:27)

Dobrý den, součástí zásobníku na nečistoty je i motor sání, proto není možné zásobník umývat vodou. Doporučíme pouze jeho otření vlhhou utěrkou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Petr L. (02. 09. 2021 07:48)
Dobrý den, před 3 dny jsem u Vás zakoupil robotický vysavač Roomba 976 WIFI, robot se nemuže přihlasit k internetu.Při nastavovaní aplikace irobot home dojdu až ke kroku kdy aplikace vidí robota, ale robot hlasí, že se nemuže připojit k internetu a aplikace je ukončena z nznámých příčin. Wifi nastavena na frekvenci 2.4 GHz, při párovaní mobilni data vypnuta, prosím o radu , děkuji s pozdravem Petr L.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (02. 09. 2021 08:17)

Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s připojením. Posílám Vám podrobný postup ohledně párování na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (02. 05. 2022 18:26)
Dobrý den, můžu také poprosit o podrobný návod? Mám stejný problém. Předem děkuji.
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Nicola (11. 08. 2022 18:53)
Prosím je k dispozici podrobný návod k obsluze, nejde nikde dohledat.Dale nevím jestli se vysavač nabíjí nikde nesvítí žadna kontrolka. Předem děkuji za info
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (12. 08. 2022 10:35)

Dobrý den, manuál k oblsuze nalezenete přímo u produktu na našich stránkách. Pokud se robot na stanici dobíjí, měla by Vám po dobu cca 30 vteřin svítit kontrolka na tlačítku CLEAN. Po této době kontrolka zhasne. Opětovně zjistíte stav nabití stisknutím tohoto tlačítka, kdy se kontrolka zase rozsvítí.

Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (03. 05. 2022 09:04)

Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
sarka (22. 07. 2021 09:34)
Dobrý den, prosím, pošlete mi návod, jak nainstaluji aby robot hovořil v českém jazyce. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (22. 07. 2021 09:43)

Dobrý den, jakmile robota spárujete s aplikací, tak je nutné počkat až 48 hodin a čeština se zde automaticky ukáže jako možnost v nastavení. V případě, že by se čeština neukázala doporučím kontaktovat technickou podporu iRobot.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Barbora Chrapková (18. 07. 2021 20:24)
Dobrý den. Mám problém s připojením na WiFi. Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (19. 07. 2021 09:30)

Dobrý den, doporučím prověřit, zda máte wifi na frekvenci 2.4 GHz a jestli máte vypnutá mobilní data při párování. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím kontaktovat technickou podporu iRobot.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
JOSEFA PENKAVOVA (05. 07. 2021 17:16)
Dobry den mam problem s976 nechce se mi sparovat s WIFI siti a nejde mi dat do ceskeho jazyka dekuji penkavova
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (07. 07. 2021 10:09)

Dobrý den, pokud mát eproblém s párováním robota, posílám Vám e-mailem podrobný postup. Pokud by po aktualizaci aplikace nešel nastavit český jazyk, bylo by nutné robota zaslat do servisního střediska, kde by se český jazyk do robota dohrál.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Kateřina Lukášková (31. 05. 2021 12:00)
Dobrý den,
přestěhovali jsme se a nedokážu vysavač připojit k WiFi. Máme WiFi vedenou přes optický kabel, která sice má umět 5G, ale router máme klasicky, takže 5G z toho nejde. Může být i to problém pro připojení, popřípadě jak jinak to vyřešit?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (31. 05. 2021 12:16)

Dobrý den, je potřeba, aby byla Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz a vypnutá mobilní data při párování. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Vlado (18. 05. 2021 23:29)
Dobrý den, mám dotaz k zakresleni mapy při úklidu. Jen při prvním úklidu byla vidět on-line mapa, co Roomba aktuálně uklizí. Při dalších úklidech už vidím mapu úklidu, až po dokončení úkolu. Co se změnilo? Je to třeba tím, že se po 3 dnech stáhla čeština? Nebo to byla jen ukázka, která standardně nefunguje? Děkuji V.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (19. 05. 2021 12:04)

Dobrý den, u modelů série 900 se mapa v průběhu úklidu nezobrazuje. Mapa je k vidění až po dokoneční úklidu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lenka (22. 03. 2021 12:36)
Dobrý den, zakoupila jsem si robotický vysavač Roomba 976. Ráda bych se zeptala, zda lze nastavit, aby mi podle aplikace vysával v určitých místnostech, které zrovna zakliknu. V aplikaci jsou tzv. "oblíbené položky", automaticky tam bylo dáno "vysávat všude" a ráda bych tam přidala, aby mi vysával např. pouze v obýváku. Při zadání lze ale vložit pouze název položky, barvu, časový limit a nakonec je v poznámce při uložení, že vysává všude. Lze to změnit? a vůbec nastavit mapu bytu na určité místnosti?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (22. 03. 2021 12:43)

Dobrý den, tento model bohužel nemá možnost nastavení určitých zón úklidu. Jedinou možností rozdělení úklidu by zde bylo použití virtuální zdi. Při zahájení úklidu robot vždy uklidí kompletní otevřený prostor. Hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (12. 01. 2021 14:36)
Dobrý den, mám dotaz. Když se sběrný kos robota naplní zajede zpět na stanici poté co jo vycistim i jeho senzory má se robot vrátit zpět do práce tam kde přestal nebo musím Zadat nový úkol vysavani?
Děkuji za odpověď
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (12. 01. 2021 14:53)
Ještě jeden dotaz prosím, když se robot vybije vrátí se do stanice a pak začne s úklidem tam kde skončil?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (14. 01. 2021 08:50)

Dobrý den, pokud se robot v průběhu úklidu vybije, pamatuje si místo, kde skončil a po nabití se vrací a pokračuje v úklidu.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (14. 01. 2021 13:53)
Dobrý den, děkuji za radu, ale jak je to tedy s plným sbernym košem?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (14. 01. 2021 14:08)

Dobrý den, přes mobilí aplikaci lze nastavit 2 možnosti - 1. možnost je, že při zaplnění sběrného koše a nedokončení úklidu, robot zajede do stanice, kde mu bude vyprázdněn sběrný koš a jakmile bude koš nasazen zpět, robot se vrací na místo, kde skončil a pokračuje v úklidu. 2. možnost je, že robot při zaplnění koše zajede do stanice, kde zůstává, dokud nebude koš vyprázdněn, ovšem v úklidu poté nepokračuje.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (14. 01. 2021 15:28)
Dobrý den, můžete být prosím konkrétnější v nasazováni? Mám v aplikaci jen dvě možnosti 1. Při naplnění sberneho koše neuklizet (pokud robot detekuje ze je sberny kos plný, nezahájí žádný další úklid a přeruší probíhající uklikd)
2. Při naplnění sberneho koše pokračovat v úklidu (pokud robot detekuje ze je sberny kos plný, nezahájí žádný další úklid. Naplní li se sberny kos, když robot uklizi, úklid přesto dokončí).
Mám nastavenou 1. Možnost protože přece nemůže uklízet s plným košem a ztrácet tak bordel za sebou.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (14. 01. 2021 15:42)

Dobrý den, pak by jedinou možností bylo robotovi rozdělit úklid na více částí nebo menších prostor, aby tak rychle nedocházelo k zaplnění sběrného koše.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Zdeňka Nová (12. 01. 2021 14:33)
Dobrý den, kde prosím najdu MAC zařízení? Požaduje ho ode mne společnost, která mi poskytuje internet kvůli zapsání do sítě. Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (13. 01. 2021 10:32)

Dobrý den, MAC adresa se dá zobrazit v průběhu připojování robota kliknutím na tři tečky vpravo nahoře. Chování robota při naplnění koše je možné nastavit v aplikaci, na výběr jsou dvě možnosti.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Karolína Frolichová (11. 01. 2021 14:55)
Dobrý den, je možné ze tento vysavač nevyjede na koberec? Překážka cca 0,5cm (černý koberec). Také mě překvapuje veliká hlučnost tohoto typu, přičemž v recenzích je uvedeno ze je poměrně tichý. Dekuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (11. 01. 2021 15:00)

Dobrý den, robot může mít s přejetím černé podlahy či barvy v místnosti problém. Vše zaznamenávají protipádové senzory, které černou barvu vyhodnocují jako možnost pádu. Robot na tato místa poté nejvede.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Kršková (17. 12. 2020 21:37)
Dobrý den, robota máme první den. V dokovací stanici byl celou noc, přesto v aplikaci v mobilu stav baterie uvádí nabití pouze cca na dvě třetiny. Zároveň kontrolka na robotu znázorňuje pouze zeleně ohraničenou baterku, nikoliv stav nabití. Děkuji za odpověď Kršková
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (18. 12. 2020 10:13)

Dobrý den, doporučím robot spustit a nechat jej plně vybít po té opět plně nabít a mělo by se již nabítí zobrazit správně. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (27. 12. 2020 14:34)
Dobrý den, mám ten samy problém. V aplikaci je vzdy robot nabitý na 3/4. Nevím co s tím mám dělat. Zkusila jsem nechat i úplně vybít s znovu nabít, ale nenabil se do plna.
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (28. 12. 2020 10:15)

Dobrý den, poradili bychom provést reset robota tím, že ho uvedete do továrního nastavení. Dále může být problém s aplikací, kde bychom doporučili odinstalaci a znovu instalaci aplikace.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Honza (07. 12. 2020 13:01)
Dobrý den, děkuji za odpověď. Robot jde manuálně spustit, ale nesmí být ve stanici. Musím ho vyndat z kontaktů a pak manuálně pracuje.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martin (07. 12. 2020 15:29)

Dobrý den, zkuste z robota ještě vyndat baterii a po chvíli ji dát zase zpět. Pokud by toto nepomohlo doporučím Vám dát robota na reklamaci.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Honza (06. 12. 2020 20:05)
Dobrý den, vlastníme Roomba 976 třetím dnem. První den robot opouštěl stanici na povel z aplikace. Druhý den, po povelu "vysát vše" robot zahlasí akustickým signálem, že jede vysávat, problikne a zůstane tam kde je. V Aplikaci se objeví plně nabito, připraven k vysávání a nic se neděje. V čem může být problém? Po dvoudenním provozu, nemyslím že je problém s kontakty. Dále prosím o pomoc, jak nastavit týdenní režim? Po nastavení dne a hodiny nahlásí, chyba, zkuste později. Předem děkuji za pomoc!
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (07. 12. 2020 10:13)

Dobrý den, doporučím vyzkoušet spuštění robota manuálně tlačítkem Clean na těle robota. S aplikací jsou v posledních dnech problémy a výrobce na odstranění chyby pracuje.  

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Honza (07. 12. 2020 10:29)
Dobrý den, děkuji za odpověď. Robot jde manuálně spustit, ale nesmí být ve stanici. Musím ho vyndat z kontaktů a pak manuálně pracuje.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (07. 12. 2020 19:22)

Dobrý den,
je nám líto,ale vypadá na to závadu v robotu. Doporučujeme jej nechat zkontrolovat v servisním středisku iRobot a dle toho dále postupovat. Může se jednat o problém s přepínačem uvnitř robota a díky tomu se robot nedokáže odpojit z dobíjení a tím pádem nereáguje na povely. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Alena (28. 10. 2020 20:15)
Dobry den,
Nefunguje mi,netoci se boční kartáč,šroubek je dotazeny a údržba je též provedena.Vysavac máme pouze měsíc :(
Děkuji za odpověď Uresova
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Iveta (20. 10. 2020 06:57)
Dobrý den,je normální,že vysavač vysává celý byt kromě jednoho pokoje jenom 37 minut? Poprvé jsme zkusili jenom obývák,trvalo to 43 minut. Podruhé celý byt kromě jednoho malého pokoje a za 37 minut měl hotovo.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (20. 10. 2020 09:18)

Dobrý den, záleží na členitosti bytu a jednotlivých pokojů. Jakmile si robot prostory zmapuje již úklid rychlejší. Nikde není výrobcem uvedeno jak by měl úklid dlouho trvat, je důležité aby byl prostor komplet pokryt a bylo uklizeno. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Iveta (25. 10. 2020 18:42)
Dobrý den,ještě bych se chtěla zeptat jestli je normální,když vysavač pošlu do nabíjecí stanice,ale on ještě nějakou dobu,třeba čtvrt hodiny vysává. Někdy mi přijde,že tam ani nepojede tak ho vezmu a donesu ho tam sama. Když je v jiném pokoji než je stanice a pošlu ho tam tak tam vůbec nejede. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (26. 10. 2020 10:23)

Dobrý den, pokud vysavač nemá dokončen úklid a přesto se baterie vybíjí, automaticky si hledá dobíjecí stanici a než do ní dojede, ještě je schopen postupně uklízet. Nemusí tedy na stanici zajet ihned. Další věcí je, že stanice může být špatně umístěna. Zkuste tedy stanici přemístit na jiné místo.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lucie (08. 10. 2020 16:35)
Dobrý den dá se k tomuto modelu dokoupit virtuální zeď .
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (08. 10. 2020 16:47)

Dobrý den,
ano, lze přikoupit virtuální stěnu Dual Mode. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Vlastimil (23. 08. 2020 08:22)
Dobrý den,chci se zeptat,jestli každá 976-ka komunikuje v češtině.V nabídce nastavení jazyků čeština není uvedena,pouze A,F,E,I,D,R.
děkuji
Vlastik
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (24. 08. 2020 10:12)

Dobrý den, pokud v robotovi nen nastaven český jazyk, lze toto provést pomocí mobilní aplikace nastavením jazyka. Podrobný postup Vám zasílám do e-mailu.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Naděžda Kleinová (16. 10. 2021 08:39)
Dobrý den, moc prosím také o zaslání tohoto postupu.
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
věra kulhánková (13. 02. 2021 18:12)
Dobrý den,můžete mi prosím taky poslat postup na nastavení v češtině u robota děkuji Kulhánková.
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Alena (28. 10. 2020 20:17)
Dobry den,mohu poprosit o podrobný postup jak nastavit česky jazyk.
Děkuji Alena
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Veronika (23. 06. 2021 12:32)
Dobry den, mohli by ste prosim aj mne poslat postup. Dakujem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (23. 06. 2021 12:42)

Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Eva Šplíchalová (15. 07. 2020 09:10)
Dobrý den, máme vysavač cca půl roku a poslední měsíc mám problém s tím, že po úklidu sice zajede do dokovací stanice, ale nenabíjí se - je ve špatné poloze. Poté musím robota lépe nastavit, aby byl kontakt s dokovací stanicí správný a vysavač se začně nabíjet. Nevíte, čím by to mohlo být způsobeno? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Katrin (15. 07. 2020 09:57)

Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Dle popisu bude nutné dát robota na servisní prohlídku v autorizovaném servise. Můžete se zastavit na jedné z našich prodejen  nebo si můžete si zažádat o bezplatný svoz. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
radka (25. 06. 2020 06:28)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, mám typ 976 a mám ho týden. Byt má rozlohu 73m2 a vysavač vysaje podle ukazatele 46m2 (jinak je plocha zastavěná nábytkem) a už je vybitý po 1h a 3min a jede se nabít(teď se to stalo po 56 min.).Je to možné a nebo je to chyba baterie? Pokud je v nabíjecí stanici, tak ukazatel baterie není plný a píše že se stále nabíjí i po celém dnu v nabíjecí stanici. Co s tím? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Martina (25. 06. 2020 08:38)

Dobrý den, jelikož se jedná o menší plochu úklidu, vysavač vyhodnotí, že má již uklizeno a jede se automaticky do stanice dobít. Kapacita baterie má delší výdrž, ovšem pokud vysavač dokončí úklid, automaticky vyhledává stanici. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Andrea (22. 06. 2020 09:39)
Dobry den, mam dotaz k automatickemu a manualnimu spusteni robota. Robota mame cca tyden, nastavili jsme si v aplikaci automaticke uklizeni na noc, ale robot uklidi pouze jednu mistnost (vsechny prekazky jsou odstranene) a vrati se zpet do dokovaci stanice, aniz by byl vybity. V pripade, ze na robotovi/v aplikaci zmackeme manualne, ze chceme, aby robot uklizel, vysaje najednou cele prizemi. Je nejake reseni, aby robot vysaval cele prizemi pri automatickem spusteni? Dekuji za odpoved.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (22. 06. 2020 09:52)

Dobrý den, doporučím vyzkoušet nastavení úklidu na den, je možné, že robotu dělá problém tma a tak nedokáže uklidit celé patro. Vyzkoušejte toto za světla zda bude uklízet již komplet patro i v automatickém režimu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Michal Fiala (18. 06. 2020 18:59)
Dobry den jaky je rozdil mezi typem 976 a 980? Respektive da se rici, ktery typ by byl pro me vhodnejsi , mame byt cca 200m2,krytina na podlaze je plovouci podlaha
Dekuji Fiala
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (19. 06. 2020 08:24)

Dobrý den, model 980 má větší sání, umí si detekovat koberec kde automaticky zvýší sání a větší kapacitu baterie. V balení modelu 980 jsou i 2 virtuální stěny. Jinak jsou oba modely stejný. Oba modely mohu doporučit. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Jiří Rokyta (21. 06. 2020 00:29)
zdravim, z popisu jsem pochopil, ze krome uvedenych rozdilu (2x vyssi saci vykon, vyssi kapacita baterie, 2 virtualni zdi v cene) je jeste jeden rozdil - 976 umi komunikovat s mopem Braava m6, a 980 neumi. Je to pravda ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (22. 06. 2020 08:47)

Dobrý den, ano, toto je pravda, omlouvám se na tuto výhodu modelu 976 jsem zapomněl. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Tomáš (05. 06. 2020 09:40)
Dobrý den, rád bych se zeptal k tomuto typu na tyto věci:
1. Jak funguje přenášení vysavače v rámci pater a jiných místností? Jak se vysavač orientuje kde je? Dá se přes aplikaci navolit jednotlivé místnosti?
2. Dá se u tohoto typu v aplikaci nastavit, místa, kde nemá jezdit, tzv. zakázané zóny?
Děkuji Vám moc za odpovědi. Tomáš
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (05. 06. 2020 09:54)

Dobrý den, tento model neumí ještě pracovat s mapami. Mapa se Vám v aplikaci pouze zobrazí, ale nic s ní nelze provádět ani jednotlivé místnosti pojmenovávat. V aplikaci ani není možné vymezovat robotu prostor. Vámi popisované funkce má až model Roomba i7.

Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Tomáš Lípa (05. 06. 2020 10:02)
Děkuji za rychlou odpověď. A jaký je prosím hlavní rozdíl mezi typem e5 a 976? A oba dva tyto typy poznají v jaké jsou místnosti?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Lukáš (05. 06. 2020 10:15)

Dobrý den, model e5 se pohybuje nesystematicky - nemá kameru a doporučím jej mximálně na 2-3 místnosti. Model 976 již jezdí systematicky a zvládá větší a složitější prostory. 

Robotický vysavač iRobot Roomba 965 wifi
Ivana Vavrová (30. 05. 2020 23:35)
Dobrý den, koupeno u vas. Nekolik mesicu obcas nejde vubec zapnout, sviti cervena kontrolka a rika, ze mam zmacknout clean. Po odneseni do nabijecky a zmacknuti clean vyjede, ale opet se rozsviti cerveny trojuhelnik- chyba 6. Obcas se rozjede, ale jezdi jen pozadu dokola. Nekdy normalne funguje bez problemu, ale tu chybu hlasi cim dal casteji. Zkousela jsem resetovat, vyndat na chvili baterii apod. V nabijecce se v tomto chybovem stavu ani ndnabiji- jen to problikne a pak hned zelene. Co s tim? Zrovna potrebuji vysat a on odmita.. Dekuju
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 965 wifi
Lukáš (01. 06. 2020 08:28)

Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Dle popisu bude třeba řešit provedením diagnostiky v autorizovaném servise. Na Váš model lze objednat bezplatný svoz vyplněním formuláře zde.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba