Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i6 (i6158)
- - Na tvrdé podlahy i koberce
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Jana (03. 01. 2024 14:41)
Mate nejaky tip? Dekuji
Katrin (04. 01. 2024 13:45)
Dobrý den, doporučujeme zkontrolovat, zda-li je vysavač při párování v dobíjecí stanici, jste připojena na Wi-Fi o frekvenci 2,4 GHz a máte vyplá mobilní data. V případě že se vám i tak nedaří robota spárovat, kontaktujte prosím naší zákaznickou linku. Krásný den
Frantisek (18. 04. 2023 09:35)
Lukáš (18. 04. 2023 09:41)
Dobrý den, máte zakoupené originální kartáče? Již se nám stalo, že neoriginální příslušenství může být z počátku používání hlučnější.
Frantisek (18. 04. 2023 09:43)
Lukáš (18. 04. 2023 09:45)
Dobrý den, v tom případě jedině řešit reklamací kartáčů u svého prodejce.
Frantisek (18. 04. 2023 09:46)
Matej (06. 03. 2023 12:52)
Ďakujem
Lukáš (06. 03. 2023 12:55)
Dobrý den, překážce je schopen se vyhnout až po doteku. Pro bezkontaktní úklid jsou lepší modely s navigací za pomocí laseru.
Beránek (26. 10. 2022 17:03)
Martina (27. 10. 2022 09:24)
Dobrý den, pokud robot nemluví, poradila bych kontaktovat přímo podporu iRobot.
Pavel (21. 10. 2022 14:05)
Lukáš (21. 10. 2022 14:25)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet vypojit Váš wifi router na cca 1 min z el. sítě. Také je možné že se jedná jen o krátký výpadek na straně iRobotu a připojení se opět obnový. Pokud by se problém vyskytoval i nadále tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Martin Pešek (12. 10. 2022 20:57)
Martina (13. 10. 2022 08:25)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie, kdy robot uklízí kratší dobu a to může znamenat, že se po dokončení není schopen vrátit ani do stanice. V tomto případě by postačilo dokoupit novou baterii.
Luboš (13. 09. 2022 18:22)
Lukáš (14. 09. 2022 07:59)
Dobrý den, doporučím zkontrolovat zda něčím vysavač v dobíjecí stanici nedře. Mohlo by se jednat o zatavený kontakt nabíjení do těla robota a při vyjetí z nabíjecí stanice dře kontakt stanice o tělo robota. Toto by bylo třeba řešit reklamací vysavače případně servisní opravou.
Veronika (17. 08. 2022 12:07)
Martina (17. 08. 2022 13:02)
Dobrý den, pokud má robot problém se zajížděním do stanice, poradili bychom očistit dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. V případě, že robot nezaznamenává virtuální zeď, bude pravděpodobně problém s IR čidlem. Zde by byla nutná servisní kontrola.
Míla (19. 06. 2022 22:27)
při prvním úklidu - mapování prostoru - se vysavač po 1 hod. a 28 min. vybil uprostřed místnosti, nezajel se dobít do docku. Bylo nutné ho tam dát ručně, přičemž při nabití nepokračoval v úklidu. Robota jsem zkusil obnovit do továrního nastavení a změnit umístění docku (v obou případech pod nábytkem). Bohužel to nepomohlo.
Uniká mi nějaké nastavení?
Děkuju za radu a odoověď.
Lukáš (20. 06. 2022 10:55)
Dobrý den, umístění dobíjecí stanice pod nábytkem není vhodné, robot zde může mít problém s orientací, doporučil bych změnit úmístění do volného prostoru.
Eva Votavová (10. 06. 2022 09:50)
Lukáš (10. 06. 2022 09:53)
Dobrý den, český jazyk nastavíte v aplikaci. Kde je nutné v položce nastavení zadat: jazyk robota češtinu.
Kristýna (24. 05. 2022 11:04)
Martina (24. 05. 2022 11:52)
Dobrý den, pokud se boční kartáček netočí nebo Vám vypadává, pravděpodobně se bude jednat o opotřebovaný modul bočního kartáčku. Více informací Vám zasílám na e-mail.
Mirka Burešová (08. 03. 2022 11:51)
Lukáš (08. 03. 2022 11:53)
Dobrý den, modely 975 i 976 mají wifi a možnost připojit se přes wifi. Nezáleží tak jestli to má model v názvu nebo ne. Roszdíl mezi modely 975 a 976 je pak pouze v barvě.
Martin Otradovský (03. 01. 2022 12:57)
Lukáš (03. 01. 2022 13:33)
Dobrý den, dle popisu chování robota bude problém zřejmě v baterii robota a bude třeba její výměna za novou.
Martin Otradovský (05. 01. 2022 08:23)
Ještě máme jeden problém - robot občas ukazuje červeně symbol koše a to i přes naprosté vyčištění všech kartáčů, filtrů apod. Co by to mohlo dělat?
Děkuji
Lukáš (05. 01. 2022 08:43)
Dobrý den, doporučím vyčistit senzory detekce plného koše. Čištění je zobrazeno v manuálu na straně 22.
Milan (02. 01. 2022 22:29)
Martina (03. 01. 2022 12:56)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota. Tím robotovi vymažete vše uložené. Po prvním úklidu si tak opět bude načítat novou mapu. Pokud by vaše problémy i nadále přetrvávaly a robot opět jezdil do vybití, doporučili bychom reklamaci
David (01. 01. 2022 13:38)
Lukáš (03. 01. 2022 10:03)
Dobrý den, to že robot po cca 1 min v nabíjecí stanici zhasne je standardní. Robot se jen přepne do úsporného režimu, ale nabíjení pokračuje dál. Jestliže ale robot není ani po cca 4 hodinách nabitý, tak bude problém v baterii a bude třeba její výměna. Novou baterii lze objednat zde.
Barbora (23. 09. 2022 08:33)
má se prosím v průběhu nabíjení zhasnout i LED indikátor v dokovací stanici?
Robot jsem dala nabíjet, kontrolky se všechny rozsvítily, i ta zelená v dokovačce, a po chvíli byly všechny zhasnuté. Měla jsem dojem, že po dobu nabíjení svítila nepřetržitě (anebo blikala, že se nabíjí), a nyní to nedělá a já tudíž nevím, zda se robot nabíjí a kdy to ukončí.
Děkuji
Barbora
Lukáš (23. 09. 2022 08:42)
Dobrý den, v průběhu nabíjení máte možnost zkontrolovat stav nabíjení tak, že stlačíte tlačítko CLEAN vysavač se rozsvítí a bude signalizovat nabíjení: pulzováním nebo plné nabití: trvale svítit zeleně.
Filip (27. 12. 2021 01:57)
Několikrát jsem dal vysavač i do továrního nastavení , aplikaci odinstaloval a znovu nainstalovat . Vysavač se mi podaří propojit ale na úvod i obrazovce mi to hlásí nedostupný .
Nic nereaguje na spuštění robota . Jediné na co reaguje je změna jazyka ten si sám přepne , reaguje i na restart a to je vše .
Ale na to nejdůležitější a to je provoz vůbec i to hlásí ze baterie je plné nabitá . V aplikaci v nastavení Wi-Fi mě zaráží hláska server je nedostupný : 5 někdy to ukáže 6 nebo 7 .
Děkuji za odpovědět
Martina (27. 12. 2021 17:39)
Dobrý den, podporovaná frekvence WiFi je 2,4GHz. Pokud máte frekvenci silnější, robota se Vám nepodaří napárovat a aplikace nebude fungovat. Momentálně nevíme o žádném výpadku cloudu u aplikace, měla by tedy být plně funkční. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci
Filip Heindl (29. 12. 2021 00:27)
Martina (29. 12. 2021 14:13)
Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.
Veronika (26. 12. 2021 10:10)
Lukáš (27. 12. 2021 14:56)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet RESET robota podržením tlačítka CLEAN, pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutné kontaktovat přímo technickou podporu iRobot.
Eva V. (27. 11. 2021 17:24)
Katrin (28. 11. 2021 13:55)
Dobrý den,možnost ukládání map do aplikace a následné možnosti úprav má až model iRobot Roomba i7, S9, J7. Modely Roomba 97x tuto možnost nemají, robota můžete přes aplikaci načasovat či vzdáleně spustit. Krásný den
Ilona (23. 11. 2021 14:02)
Lukáš (23. 11. 2021 14:20)
Dobrý den, dle popisu chování robota bych doporučil vyjmout baterii a zkontrolovat zda pod baterií nejsou nějaké nečistoty - zbytek pásky. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací robota.
Richard (08. 11. 2021 12:19)
můžete mi zaslat podrobný postup.
Děkuji
Martina (08. 11. 2021 12:29)
Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s připojením. Do e-mailu Vám tedy zasíláme podrobný postup ohledně párování.
Jan (05. 11. 2021 20:34)
Dekuji a jsem s pozdravem.
JL
Lukáš (08. 11. 2021 08:03)
Dobrý den, doporučíme obrátit se přímo na podporu iRobot kde by Vám měli být schopni pomoci problém vyřešit - [email protected]
Dagmar (02. 11. 2021 08:03)
Chci se zeptat, jestli gumové kartáče nepoškozují při vysávání koberce.
(nevytahují z něj vlákna)...
Děkuji
Lukáš (02. 11. 2021 09:20)
Dobrý den, v drtivé většině případů se toto nestává, ale jsou určitě koberce, které na toto mohou být náchylnější a může k vytahávání vláken docházet. Na Váš dotaz bohužel nelze jednoznačně odpovědět.
Miry (20. 10. 2021 22:01)
Dekuji
Martina (21. 10. 2021 08:27)
Dobrý den, aplikace podporuje pouze frekvenci 2,4GHz. V tomto případě by bylo nutné ověřit si sílu routeru přímo u prodejce. Pokud budete mít zájem, můžeme Vám zaslat podrobný postup párování.
Naďa (16. 10. 2021 08:49)
Lukáš (18. 10. 2021 08:27)
Dobrý den, součástí zásobníku na nečistoty je i motor sání, proto není možné zásobník umývat vodou. Doporučíme pouze jeho otření vlhhou utěrkou.
Petr L. (02. 09. 2021 07:48)
Martina (02. 09. 2021 08:17)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s připojením. Posílám Vám podrobný postup ohledně párování na e-mail.
Lukáš (02. 05. 2022 18:26)
Nicola (11. 08. 2022 18:53)
Martina (12. 08. 2022 10:35)
Dobrý den, manuál k oblsuze nalezenete přímo u produktu na našich stránkách. Pokud se robot na stanici dobíjí, měla by Vám po dobu cca 30 vteřin svítit kontrolka na tlačítku CLEAN. Po této době kontrolka zhasne. Opětovně zjistíte stav nabití stisknutím tohoto tlačítka, kdy se kontrolka zase rozsvítí.
Martina (03. 05. 2022 09:04)
Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.
sarka (22. 07. 2021 09:34)
Lukáš (22. 07. 2021 09:43)
Dobrý den, jakmile robota spárujete s aplikací, tak je nutné počkat až 48 hodin a čeština se zde automaticky ukáže jako možnost v nastavení. V případě, že by se čeština neukázala doporučím kontaktovat technickou podporu iRobot.
Barbora Chrapková (18. 07. 2021 20:24)
Lukáš (19. 07. 2021 09:30)
Dobrý den, doporučím prověřit, zda máte wifi na frekvenci 2.4 GHz a jestli máte vypnutá mobilní data při párování. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím kontaktovat technickou podporu iRobot.
JOSEFA PENKAVOVA (05. 07. 2021 17:16)
Martina (07. 07. 2021 10:09)
Dobrý den, pokud mát eproblém s párováním robota, posílám Vám e-mailem podrobný postup. Pokud by po aktualizaci aplikace nešel nastavit český jazyk, bylo by nutné robota zaslat do servisního střediska, kde by se český jazyk do robota dohrál.
Kateřina Lukášková (31. 05. 2021 12:00)
přestěhovali jsme se a nedokážu vysavač připojit k WiFi. Máme WiFi vedenou přes optický kabel, která sice má umět 5G, ale router máme klasicky, takže 5G z toho nejde. Může být i to problém pro připojení, popřípadě jak jinak to vyřešit?
Děkuji
Lukáš (31. 05. 2021 12:16)
Dobrý den, je potřeba, aby byla Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz a vypnutá mobilní data při párování.
Vlado (18. 05. 2021 23:29)
Martina (19. 05. 2021 12:04)
Dobrý den, u modelů série 900 se mapa v průběhu úklidu nezobrazuje. Mapa je k vidění až po dokoneční úklidu.
Lenka (22. 03. 2021 12:36)
Děkuji
Martina (22. 03. 2021 12:43)
Dobrý den, tento model bohužel nemá možnost nastavení určitých zón úklidu. Jedinou možností rozdělení úklidu by zde bylo použití virtuální zdi. Při zahájení úklidu robot vždy uklidí kompletní otevřený prostor. Hezký den
Veronika (12. 01. 2021 14:36)
Děkuji za odpověď
Veronika (12. 01. 2021 14:53)
Martina (14. 01. 2021 08:50)
Dobrý den, pokud se robot v průběhu úklidu vybije, pamatuje si místo, kde skončil a po nabití se vrací a pokračuje v úklidu.
Veronika (14. 01. 2021 13:53)
Martina (14. 01. 2021 14:08)
Dobrý den, přes mobilí aplikaci lze nastavit 2 možnosti - 1. možnost je, že při zaplnění sběrného koše a nedokončení úklidu, robot zajede do stanice, kde mu bude vyprázdněn sběrný koš a jakmile bude koš nasazen zpět, robot se vrací na místo, kde skončil a pokračuje v úklidu. 2. možnost je, že robot při zaplnění koše zajede do stanice, kde zůstává, dokud nebude koš vyprázdněn, ovšem v úklidu poté nepokračuje.
Veronika (14. 01. 2021 15:28)
2. Při naplnění sberneho koše pokračovat v úklidu (pokud robot detekuje ze je sberny kos plný, nezahájí žádný další úklid. Naplní li se sberny kos, když robot uklizi, úklid přesto dokončí).
Mám nastavenou 1. Možnost protože přece nemůže uklízet s plným košem a ztrácet tak bordel za sebou.
Martina (14. 01. 2021 15:42)
Dobrý den, pak by jedinou možností bylo robotovi rozdělit úklid na více částí nebo menších prostor, aby tak rychle nedocházelo k zaplnění sběrného koše.
Zdeňka Nová (12. 01. 2021 14:33)
Martina (13. 01. 2021 10:32)
Dobrý den, MAC adresa se dá zobrazit v průběhu připojování robota kliknutím na tři tečky vpravo nahoře. Chování robota při naplnění koše je možné nastavit v aplikaci, na výběr jsou dvě možnosti.
Karolína Frolichová (11. 01. 2021 14:55)
Martina (11. 01. 2021 15:00)
Dobrý den, robot může mít s přejetím černé podlahy či barvy v místnosti problém. Vše zaznamenávají protipádové senzory, které černou barvu vyhodnocují jako možnost pádu. Robot na tato místa poté nejvede.
Kršková (17. 12. 2020 21:37)
Lukáš (18. 12. 2020 10:13)
Dobrý den, doporučím robot spustit a nechat jej plně vybít po té opět plně nabít a mělo by se již nabítí zobrazit správně.
Veronika (27. 12. 2020 14:34)
Děkuji
Martina (28. 12. 2020 10:15)
Dobrý den, poradili bychom provést reset robota tím, že ho uvedete do továrního nastavení. Dále může být problém s aplikací, kde bychom doporučili odinstalaci a znovu instalaci aplikace.
Honza (07. 12. 2020 13:01)
Martin (07. 12. 2020 15:29)
Dobrý den, zkuste z robota ještě vyndat baterii a po chvíli ji dát zase zpět. Pokud by toto nepomohlo doporučím Vám dát robota na reklamaci.
Honza (06. 12. 2020 20:05)
Lukáš (07. 12. 2020 10:13)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet spuštění robota manuálně tlačítkem Clean na těle robota. S aplikací jsou v posledních dnech problémy a výrobce na odstranění chyby pracuje.
Honza (07. 12. 2020 10:29)
Veronika (07. 12. 2020 19:22)
Dobrý den,
je nám líto,ale vypadá na to závadu v robotu. Doporučujeme jej nechat zkontrolovat v servisním středisku iRobot a dle toho dále postupovat. Může se jednat o problém s přepínačem uvnitř robota a díky tomu se robot nedokáže odpojit z dobíjení a tím pádem nereáguje na povely. Krásný den
Alena (28. 10. 2020 20:15)
Nefunguje mi,netoci se boční kartáč,šroubek je dotazeny a údržba je též provedena.Vysavac máme pouze měsíc :(
Děkuji za odpověď Uresova
Iveta (20. 10. 2020 06:57)
Lukáš (20. 10. 2020 09:18)
Dobrý den, záleží na členitosti bytu a jednotlivých pokojů. Jakmile si robot prostory zmapuje již úklid rychlejší. Nikde není výrobcem uvedeno jak by měl úklid dlouho trvat, je důležité aby byl prostor komplet pokryt a bylo uklizeno.
Iveta (25. 10. 2020 18:42)
Martina (26. 10. 2020 10:23)
Dobrý den, pokud vysavač nemá dokončen úklid a přesto se baterie vybíjí, automaticky si hledá dobíjecí stanici a než do ní dojede, ještě je schopen postupně uklízet. Nemusí tedy na stanici zajet ihned. Další věcí je, že stanice může být špatně umístěna. Zkuste tedy stanici přemístit na jiné místo.
Lucie (08. 10. 2020 16:35)
Veronika (08. 10. 2020 16:47)
Dobrý den,
ano, lze přikoupit virtuální stěnu Dual Mode. Krásný den
Vlastimil (23. 08. 2020 08:22)
děkuji
Vlastik
Martina (24. 08. 2020 10:12)
Dobrý den, pokud v robotovi nen nastaven český jazyk, lze toto provést pomocí mobilní aplikace nastavením jazyka. Podrobný postup Vám zasílám do e-mailu.
Naděžda Kleinová (16. 10. 2021 08:39)
věra kulhánková (13. 02. 2021 18:12)
Alena (28. 10. 2020 20:17)
Děkuji Alena
Veronika (23. 06. 2021 12:32)
Martina (23. 06. 2021 12:42)
Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám na e-mail.
Eva Šplíchalová (15. 07. 2020 09:10)
Katrin (15. 07. 2020 09:57)
radka (25. 06. 2020 06:28)
Martina (25. 06. 2020 08:38)
Dobrý den, jelikož se jedná o menší plochu úklidu, vysavač vyhodnotí, že má již uklizeno a jede se automaticky do stanice dobít. Kapacita baterie má delší výdrž, ovšem pokud vysavač dokončí úklid, automaticky vyhledává stanici.
Andrea (22. 06. 2020 09:39)
Lukáš (22. 06. 2020 09:52)
Dobrý den, doporučím vyzkoušet nastavení úklidu na den, je možné, že robotu dělá problém tma a tak nedokáže uklidit celé patro. Vyzkoušejte toto za světla zda bude uklízet již komplet patro i v automatickém režimu.
Michal Fiala (18. 06. 2020 18:59)
Dekuji Fiala
Lukáš (19. 06. 2020 08:24)
Dobrý den, model 980 má větší sání, umí si detekovat koberec kde automaticky zvýší sání a větší kapacitu baterie. V balení modelu 980 jsou i 2 virtuální stěny. Jinak jsou oba modely stejný. Oba modely mohu doporučit.
Jiří Rokyta (21. 06. 2020 00:29)
Lukáš (22. 06. 2020 08:47)
Dobrý den, ano, toto je pravda, omlouvám se na tuto výhodu modelu 976 jsem zapomněl.
Tomáš (05. 06. 2020 09:40)
1. Jak funguje přenášení vysavače v rámci pater a jiných místností? Jak se vysavač orientuje kde je? Dá se přes aplikaci navolit jednotlivé místnosti?
2. Dá se u tohoto typu v aplikaci nastavit, místa, kde nemá jezdit, tzv. zakázané zóny?
Děkuji Vám moc za odpovědi. Tomáš
Lukáš (05. 06. 2020 09:54)
Dobrý den, tento model neumí ještě pracovat s mapami. Mapa se Vám v aplikaci pouze zobrazí, ale nic s ní nelze provádět ani jednotlivé místnosti pojmenovávat. V aplikaci ani není možné vymezovat robotu prostor. Vámi popisované funkce má až model Roomba i7.
Tomáš Lípa (05. 06. 2020 10:02)
Lukáš (05. 06. 2020 10:15)
Dobrý den, model e5 se pohybuje nesystematicky - nemá kameru a doporučím jej mximálně na 2-3 místnosti. Model 976 již jezdí systematicky a zvládá větší a složitější prostory.
Ivana Vavrová (30. 05. 2020 23:35)
Lukáš (01. 06. 2020 08:28)
Dobrý den, mrzí nás, že máte s robotem potíže. Dle popisu bude třeba řešit provedením diagnostiky v autorizovaném servise. Na Váš model lze objednat bezplatný svoz vyplněním formuláře zde.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.